IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
1. Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Ppz w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016 r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie lub za pomocą faksu lub środków komunikacji elektronicznej na adres, email kobior@katowice.lasy.gov.pl lub zam.pub.kobior@katowice.lasy.gov.pl.3. Jeżeli Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą środków komunikacji elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata tj. na serwer zamawiającego, przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona.5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczeń lub dokumentów, które są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia, lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.6. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień umowy może nastąpi za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.2.Dopuszczalne są zmiany zapisów umowy:1. Zmiana terminu realizacji w przypadku:a) działania siły wyższej (w szczególności: pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 a także:powódź, pożar, zmiany obowiązujących przepisów) uniemożliwiającej wykonanie dostaw w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy,2. Zmiany stawki podatku VAT (zarówno w górę jak i w dół). W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena netto nie ulegnie zmianie. Do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej wysokości. 3. Dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W takim przypadku wydłużenie terminu zakończenia umowy nastąpi o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-21, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Buraki pastewne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 obejmuje dostawę buraków pastewnych w ilości 50 ton luzem. Buraki powinny pochodzić z tegorocznego zbioru (rok 2020) i być bez śladów gnicia, pleśni, znacznych ubytków lub/i uszkodzeń powstałych na skutek ingerencji gryzoni, oczyszczone z korzonków, liści i gleby.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03144000-2, 03221222-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w pkt. 1 lit. c) powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Karma specjalistyczna - granulat |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 obejmuje dostawę karmy specjalistycznej - granulatu w iliości 10,5 tony , dostarczona w 3 partiach po 3,5 tony każda. Terminy dostawy: I partia do 22 października 2020 roku, II partia do 5 grudnia 2020 roku, III partia do 5 lutego 2021 roku.Wymagania dla karmy specjalistycznej, granulowanej: przeznaczona dla roślinożerców przeżuwających, posiadająca w składzie surowcowym: min. zboża, otręby zbożowe, len, siano łąkowe(susz), lepiszcze np. melasa, skład. mineralne i witaminowe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych karmy specjalistycznej w odniesieniu do każdej partii dostarczonej karmy, wykonane przez certyfikowane laboratorium oraz oświadczenie potwierdzające zgodność dostarczonej karmy z normami właściwymi dla tego rodzaju produktu oraz wymogami Zamawiającego, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.Miejsce dostawy ; ul.Żubrów 151 , Jankowice koło Pszczyny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03144000-2, 15700000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-02-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych w pkt. 1 lit. c) powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Otręby pszenne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 obejmuje dostawę otrąb pszennych w ilości 13,8 tony , dostarczone 6 partiami po 2,3 tony każda. Termin dostawy:I partia do dnia 22 października 2020 r.,II partia do dnia 5 grudnia 2020 r.,III partia do dnia 5 lutego 2021 r.,IV partia do dnia 5 kwietnia 2021 r,V partia do dnia 5 czerwca 2021 r.,VI partia do dnia 5 sierpnia 2021 r.Otręby pszenne muszą spełniać następujące wymagania:zapach swoisty, obecność szkodników zbożowo-mącznych i innych oraz pozostałości niedopuszczalne, wilgotność nie więcej niż 15 %. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania otrąb pszennych, w odniesieniu do każdej partii dostarczanych otrąb, wystawiony przez jej producenta, potwierdzający zgodność dostarczonej karmy z normami właściwymi dla tego rodzaju produktu oraz wymogami Zamawiającego, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.Miejsce dostawy: ul.Żubrów 151 Jankowice koło Pszczyny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03144000-2, 15615000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-08-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Owies paszowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 obejmuje dostawę 15 ton owsa , luzem.Oferowane ziarno, o którym mowa powinno być ze zbioru z 2020 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do i dostarczanego zboża.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03144000-2, 03211600-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Pszenica paszowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 5 obejmuje dostawę pszenicy paszowej w ilości 8 ton, luzem.Oferowane ziarno, o którym mowa powinno być ze zbioru z 2020 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do partii dostarczanego zboża.Miejsce dostawy: ul.Żubrów 151, Jankowice koło Pszczyny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03144000-2, 03211100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Jęczmień paszowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 6 obejmuje dostawę 8 ton jęczmienia , luzem.Oferowane ziarno, o którym mowa powinno być ze zbioru z 2020 roku w stanie naturalnym, nie przetworzonym, nie przerośnięte, nadające się do bezpośredniego skarmiania lub przeznaczone do dalszego składowania i magazynowania. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wynik badania ziarna w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej na obecność bakterii Salmonella, w odniesieniu do każdej partii dostarczanego zboża.Miejsce dostawy; ul.Żubrów 151, Jankowice koło Pszczyny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03144000-2, 03211400-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Sól paszowa z mikroelementami |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 7 obejmuje dostawę soli paszowej wraz z mikroelementami w iloci 0,3 tony , w kostkach.Sól paszowa z mikroelementami, o której mowa powinna być sprasowana w kostki o wadze ca 10 kg.Miejsce dostawy: ul.Żubrów 151, Jankowice koło Pszczyny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14410000-8, 14410000-8, 14410000-8, 14410000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przedmiot zamówienia wykona przy użyciu własnego lub będącego w jego dyspozycji sprzętu mechanicznego oraz poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich niezbędnych środków i materiałów użytych w celu jego wykonania, w tym transportu przedmiotu zamówienia do miejsc wskazanych powyżej. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ciągników i innych pojazdów pracujących przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zestawy (sorbenty, maty sorpcyjne itp.) o chłonności umożliwiającej pochłanianie rozlanego paliwa, oleju lub innych płynów technologicznych, jak też użycia tych środków w sytuacjach wymagających zastosowania (awarie, naprawy, tankowania itp.) - w celu zapobieżenia skażeniu środowiska.