Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-03
  • Numer ogłoszenia500438-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500438-N-2020 z dnia 2020-01-03 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: nie
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, krajowy numer identyfikacyjny 97070384500000, ul. ul. Nowa  , 65-339  Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 765 370, e-mail zgora@wordy.pl, faks 684 765 377.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zgora.wordy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zgora.wordy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r.
Numer referencyjny: WA.25.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i Żaganiu w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. Zamówienie obejmuje dostawę paliwa, w tym: 1) dostawę benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 24 000 litrów (CPV 09132100-4), w tym: Zielona Góra - 18.000 litrów, Żagań - 6.000 litrów. 2) dostawę oleju napędowego ON w ilości 25 000 litrów (CPV 09134100-8), w tym: Zielona Góra - 10.000 litrów, Żagań - 15.000 litrów. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: 1) Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 18.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 10.000 litrów, 2) Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 6.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 15.000 litrów. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części.

II.5) Główny kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09134100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7) ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-02-01   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12 2020-02-01 2021-01-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp” lub „ustawa”), przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) do upływu terminu składania ofert. 3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Jeżeli zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Jeżeli w wyniku zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia, oraz zamieszcza informację na stronie internetowej, jeżeli specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest udostępniana na tej stronie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną i opłaconą koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia (koncesję na obrót paliwami ciekłymi). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję wystawioną przez Urząd Regulacji Energetyki zezwalającą na obrót paliwami objętymi przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250 000 PLN. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 250 000 PLN.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji dostaw podobnego rodzaju tj. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę benzyny bezołowiowej w ilości 5.000 l i co najmniej jedną dostawę oleju napędowego w ilości 10.000 l, na rzecz jednego zamawiającego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę benzyny bezołowiowej w ilości 5.000 l i co najmniej jedną dostawę oleju napędowego w ilości 10.000 l, na rzecz jednego zamawiającego. Warunek ten dotyczy obu części zamówienia tj. Wykonawców, którzy złożyli oferty na dostawę paliwa na Zieloną Górę i/lub Żagań. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania określa Załącznik nr 5 do nin. SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć – wraz z ofertą: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności Zamawiający żąda załączenia do oferty następującego dokumentu: koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 6. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: opłacona polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 250 000 PLN. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć polisy, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 7. W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującego dokumentu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 8. W celu wykazania uprawnienia do reprezentacji, Wykonawca może złożyć wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 12. W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia lub złożenia dokumentów niekompletnych, zawierających błędy, Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia lub poprawienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 13. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 14. Zamawiający wzywa także Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia. 15. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
Rozliczenie pobranego paliwa następować będzie w okresach dwutygodniowych na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o, potwierdzone przez kierowców pojazdów, dowody wydania paliwa.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Załącznik nr 7 do SIWZ UMOWA NR......./2020 zawarta w dniu ........................... 2020r. w Zielonej Górze pomiędzy: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b, 65-339 Zielona Góra, NIP: 973-05-50-137, REGON 970703845, reprezentowanym przez: Ireneusza Plechana – Dyrektora Ośrodka zwanym dalej „Zamawiającym” a ...................................................................................................................................................... NIP:....................., REGON:........................................................................................................, wpisanym do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy – Sąd Gospodarczy w ……….. pod numerem KRS....................../* Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod Nr ………………………………...…* reprezentowanym przez: …………………………………. …………………………………. zwanym dalej „Wykonawcą” o następującej treści: Niniejsza Umowa zostaje zawarta w rezultacie wyboru przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Bezgotówkowe tankowanie paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze i/lub w Żaganiu w okresie od 01.02.2020r. do 31.01.2021r.”. § 1. 1. Przedmiotem Umowy jest dostawa paliw w formie tankowania do zbiorników pojazdów samochodowych Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy, tj: 1) dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości ………………………………………….. litrów 2) dostawa oleju napędowego ON w ilości ………………………………….. litrów 2. Na podstawie niniejszej umowy Wykonawca przyjmuje do wykonania i zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy paliw, w okresie od 01.02.2020r. do 31.01.2021r. zależnie od potrzeb Zamawiającego. § 2. 1. Wielkość rocznych dostaw paliwa może ulegać zmianie (+) (-) 10%. 2. Zakup przez Zamawiającego mniejszej ilości paliwa niż określona w § 1 ust. 1 Umowy nie będzie stanowił podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. § 3. 1. Dostawa paliwa będzie odbywała się na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów samochodowych Zamawiającego na stacji/stacjach paliw Wykonawcy w każdy dzień roboczy tygodnia, w godzinach otwarcia stacji, minimum od godz. …………………..…… do ……………………….. 2. Nazwy i adresy stacji paliw Wykonawcy zostały określone w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej Umowy, będącym jej integralną częścią. 3. Marka i numery rejestracyjne pojazdów należących do Zamawiającego zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania Umowy. Wykaz pojazdów będzie aktualizowany przez Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu jakiejkolwiek zmiany. 4. Zakupy paliwa dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 5. W przypadku braku możliwości wydania kart elektronicznych, dopuszcza się dokonywanie zakupu paliwa na podstawie kart wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. § 4. 1. Maksymalna wartość przedmiotu wynosi ogółem brutto ………………PLN (słownie: …………………………………….. złotych), na którą składa się kwota netto w wysokości ……………………………PLN (słownie: ……………………….złotych) oraz podatek VAT w wysokości ………………….PLN (słownie: ………………..…. złotych). 2. Wartość poszczególnych zamówień składających się na przedmiot umowy ustalana będzie jako iloczyn faktycznie pobranego paliwa i ceny jednostkowej paliwa brutto obowiązującej u Wykonawcy w dniu zakupu paliwa, pomniejszonej o wysokość udzielonego upustu (rabatu) brutto. 3. Wysokość udzielonego przez Wykonawcę upustu (rabatu) jest niezmienna w okresie realizacji Umowy i wynosi ……………..%. § 5. 1. Wykonawca gwarantuje jakość sprzedawanego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami, w tym dla etyliny bezołowiowej Pb95 zgodnie z normą PN-EN 228:2017 +A1 - 06, a dla oleju napędowego zgodnie z normą PN-EN 590 :2017 + A1 - 06 2. Parametry sprzedawanego paliwa dostosowane będą do okresu dostawy, tj. pory roku i temperatury otoczenia (paliwo letnie, zimowe). § 6. 1. Każdorazowe tankowanie paliwa bezpośrednio do zbiornika pojazdu Zamawiającego, Wykonawca będzie potwierdzał w karcie paliwowej pojazdu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłego ewidencjonowania ilości i rodzaju wydanego paliwa na dowodzie wydania (dowód WZ, paragon, karta pojazdu itp.), 3. Dowody wydania paliwa będą stanowiły podstawę do wystawienia faktury VAT za faktyczną ilość zakupionego paliwa. § 7. 1. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania uprawnionemu pracownikowi świadectwa jakości sprzedawanego paliwa wystawionego przez producenta. 2. Zamawiający uprawniony jest do badania kupowanego paliwa w akredytowanym laboratorium własnym lub zewnętrznym. 3. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami fizycznymi sprzedanego paliwa. W celu naprawienia ewentualnych szkód Wykonawca, po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego o podejrzeniu złej jakości paliwa, przeprowadzi postępowanie reklamacyjne. W terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji Wykonawcy wyda decyzję o uznaniu lub odrzuceniu zgłoszonej reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji, w szczególności uzyskania od Zamawiającego lub Operatora stacji paliw, Wykonawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji. W przypadku uznania roszczenia Zamawiającego Wykonawca naprawi szkodę do wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami / fakturami. Zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wykonawcy nie zamyka postępowania na drodze sądowej. 4. W przypadku poniesienia przez Zamawiającego szkód z tytułu dostarczenia wadliwego paliwa, Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych. § 8. 1. Rozliczenie pobranego paliwa następować będzie w okresach dwutygodniowych na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę w oparciu o potwierdzone, dowody wydania paliwa. Pierwszy okres rozliczeniowy od 1 do 15 dnia miesiąca, drugi okres rozliczeniowy od 16 do ostatniego dnia miesiąca, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę raportu transakcji. Faktura będzie uwzględniała ilość zakupionych w danym okresie paliw. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 2. Wykonawca zobowiązuje się do podawania w fakturach cen w PLN/litr. 3. Zapłata faktur VAT będzie następowała przelewem bankowym na wskazane przez Wykonawcę konto bankowe w terminie do 21 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu poprawnie wystawionej faktury. 4. Za datę dokonania zapłaty faktury przyjmuje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego przelewaną kwotą. 5. W przypadku opóźnienia w zapłacie należności za dokonane dostawy Wykonawca uprawniony jest do naliczania odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych. § 9. 1.Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 10% ogólnej wartości zobowiązania brutto podanego w § 4 ust. 1 umowy. 2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający – w wysokości 10% ogólnej wartości zobowiązania brutto podanego w § 4 ust. 1 umowy. 3.Niezależnie od sposobu rozliczenia kar umownych, Strona występująca z żądaniem zapłaty kary umownej wystawi na rzecz drugiej strony notę księgową obciążeniową na kwotę należnych kar umownych. § 10. 1. Zamawiającemu – poza przypadkami określonymi w Kodeksie cywilnym – przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w razie: a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, b) zaprzestania wykonywania dostaw przez Wykonawcę bez uzasadnionej przyczyny przez okres 7 dni, c) sprzedaży paliw złej jakości potwierdzonej dwukrotnymi badaniami, d) pojawienia się na rynku substytutu nabywanego paliwa, którego zastosowanie w pojazdach Zamawiającego będzie ekonomicznie korzystniejsze. 2. Odstąpienie od Umowy w przypadku określonym w ust.1 lit. a) może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W pozostałych przypadkach odstąpienie od umowy następuje od daty doręczenia zawiadomienia o odstąpieniu. 3. W przypadku odstąpienia od Umowy z przyczyn określonych w ust.1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. § 11. 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Do Umowy nie mogą być wprowadzone zmiany powodujące zmianę treści oferty, za wyjątkiem zmian nieistotnych oraz zmian dotyczących zasad rozliczeń stron i zasad wydawania i ewidencjonowania paliwa. § 12. 1. Zamawiający i Wykonawca podejmą starania w celu polubownego rozstrzygnięcia wszelkich sporów wynikłych na tle niniejszej Umowy, na drodze bezpośrednich negocjacji. 2. Negocjacje będą prowadzone przez okres jednego miesiąca, licząc od dnia ich rozpoczęcia. 3. W przypadku bezskutecznych negocjacji, po upływie terminu wskazanego w ustępie poprzedzającym każda ze stron może poddać spór pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego dla siedziby Zamawiającego. § 13. 1. Umowę zawarto na czas określony od dnia 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. 2. W przypadku, gdy przed upływem terminu ważności umowy kwota wskazana w § 4 ust. 1 umowy nie zostanie w pełni wyczerpana Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za towar faktycznie dostarczony, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu jakiekolwiek odszkodowanie. 3. W przypadku, gdy przed upływem terminu ważności umowy łączna wartość zamówień, o których mowa w § 4 ust. 2 wyczerpie wartość umowy, o której mowa w § 4 ust. 1, umowa ulega rozwiązaniu wraz z ostatnim zamówieniem, które wyczerpywać będzie wartość umowy, określoną w § 4 ust. 1. § 14. 1. Integralną część Umowy stanowi oferta Wykonawcy. 2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz U.2019.1843 tj. z dnia 2019.09.27) oraz przepisy Kodeksu Cywilnego § 15. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Zamawiający Wykonawca * Na Część I i Część II zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zielona Góra
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 18.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 10.000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części. 1) Paliwa kupowane przez Zamawiającego muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie, i tak: benzyna bezołowiowa 95 musi spełniać wymagania normy PN-EN 228+A1:2017 – 06 2) olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06 Dostarczany olej napędowy spełniać musi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 (jedną) stacją paliw z dystrybutorami paliwa, umożliwiającą dojazd i tankowanie pojazdów, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3,0 km od siedziby Zamawiającego w Zielonej Górze czynną co najmniej w dni robocze każdego tygodnia w godzinach 7:00 – 19:00 i/lub jedną stację paliw w Żaganiu w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego mieszczącej się przy ul. Leśnej 20 w Tomaszowie. 4. Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliwowej Wykonawcy (lub podwykonawcy) zlokalizowanej w odległości i czynnej w godzinach określonych w ust. 5. 5. Wielkość dostawy paliwa dla Zamawiającego może ulegać zmianie o (+) (-) 10 %. 6. Zakupy paliwa dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty paliwowe muszą być wydane w ciągu 15 dni roboczych od czasu podpisania umowy. 7. W przypadku braku możliwości wydania kart elektronicznych, dopuszcza się możliwość dokonywania zakupu paliwa na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. 8. Zamawiający uprawniony jest do badania zakupionego paliwa w akredytowanych laboratoriach własnych lub zewnętrznych. W przypadku ujawnienia nieprawidłowych parametrów jakościowych paliwa, koszty badania obciążają Wykonawcę. 9. Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz zasady rozliczeń za zrealizowane dostawy określa wzór Umowy na dostawę paliwa, stanowiący Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania zamówienia podwykonawcom i wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy oraz podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców wraz z lokalizacją stacji paliw podwykonawcy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Złożona oferta może dotyczyć zamówienia na Zieloną Górę i/lub Żagania.


Część nr: 2 Nazwa: Żagań
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - bezgotówkowa dostawa paliw do samochodów WORD w Żaganiu w okresie od 01.02.2020 r. do 31.01.2021 r. w tym: dostawa benzyny bezołowiowej Eurosuper 95 (etyliny 95 Pb) w ilości 6.000 litrów i dostawa oleju napędowego ON w ilości 15.000 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4, 09134100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-02-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Każda część stanowi odrębny przedmiot postępowania i będzie odrębnie rozpatrywana, wobec czego ocena ofert, odwołanie lub unieważnienie przetargu na jedną część nie będzie dotyczyć drugiej części. 1) Paliwa kupowane przez Zamawiającego muszą spełniać wymagania polskich norm przenoszących normy europejskie, i tak: benzyna bezołowiowa 95 musi spełniać wymagania normy PN-EN 228+A1:2017 – 06 2) olej napędowy musi spełniać wymagania normy PN-EN 590+A1:2017-06 Dostarczany olej napędowy spełniać musi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) i wymogi określone w normie PN-EN 590:2013-12 3. Wykonawca musi dysponować co najmniej 1 (jedną) stacją paliw z dystrybutorami paliwa, umożliwiającą dojazd i tankowanie pojazdów, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 3,0 km od siedziby Zamawiającego w Zielonej Górze czynną co najmniej w dni robocze każdego tygodnia w godzinach 7:00 – 19:00 i/lub jedną stację paliw w Żaganiu w odległości nie większej niż 10 km od siedziby zamawiającego mieszczącej się przy ul. Leśnej 20 w Tomaszowie. 4. Zamówienie realizowane będzie poprzez tankowanie pojazdów Zamawiającego w stacji paliwowej Wykonawcy (lub podwykonawcy) zlokalizowanej w odległości i czynnej w godzinach określonych w ust. 5. 5. Wielkość dostawy paliwa dla Zamawiającego może ulegać zmianie o (+) (-) 10 %. 6. Zakupy paliwa dokonywane będą za pomocą kart elektronicznych wystawionych przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty paliwowe muszą być wydane w ciągu 15 dni roboczych od czasu podpisania umowy. 7. W przypadku braku możliwości wydania kart elektronicznych, dopuszcza się możliwość dokonywania zakupu paliwa na podstawie dokumentu WZ wystawionego przez Wykonawcę na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. 8. Zamawiający uprawniony jest do badania zakupionego paliwa w akredytowanych laboratoriach własnych lub zewnętrznych. W przypadku ujawnienia nieprawidłowych parametrów jakościowych paliwa, koszty badania obciążają Wykonawcę. 9. Szczegółowe zasady dokonywania zakupu paliwa oraz zasady rozliczeń za zrealizowane dostawy określa wzór Umowy na dostawę paliwa, stanowiący Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 10. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonywania zamówienia podwykonawcom i wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcy oraz podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców wraz z lokalizacją stacji paliw podwykonawcy. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Złożona oferta może dotyczyć zamówienia na Zieloną Górę i/lub Żagania.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Gorzów Wielkopolski
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.