Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Myślenic do roku 2032+
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMyślenice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-14
  • ZamawiającyGmina Myślenice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00110147
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Myślenic do roku 2032+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Myślenic do roku 2032+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5f668fc-b4c9-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/c41a500c-04cc-4fc1-8478-a18f6ea27415

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/c41a500c-04cc-4fc1-8478-a18f6ea27415

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 15.1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl.
15.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
15.3. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: ”Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Myślenic do roku 2032+” – znak sprawy: BZP/271/35/2022.
15.4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący.
15.5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
15.6. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
15.7. Ilekroć w niniejszej SWZ jest mowa o:
a) podpisie zaufanym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j Dz.U. z 2020r. poz. 346);
b) podpisie osobistym – należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U. z 2020r. poz. 332).
15.8. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
15.9. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
15.10. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
15.11. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
Więcej w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w treści SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/35/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Obszaru Funkcjonalnego Myślenic do roku 2032+", zwanego dalej "PZM MOF Myślenic".
2. Wykonawca zrealizuje zamówienie zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, zwany dalej: OPZ.
3. Prace będą przeprowadzone w czterech etapach:
1) ETAP I. PRACE WSTĘPNE
W ramach Etapu I Wykonawca przygotuje Raport Metodyczny i przedstawi go Zamawiającemu w formie prezentacji multimedialnej. Raport Metodyczny zostanie przygotowany po wykonaniu działań określonych w pkt. 1.6.2 OPZ.
2) ETAP II. KOMPLEKSOWY PROCES KONSULTACJI SPOŁECZNYCH
II Etap zostanie zrealizowany w trzech fazach:
a) Faza 1, w ramach której zostaną zrealizowane następujące działania:
1) Plan promocji;
2) Materiały informacyjne i promocyjne;
3) Wstępne konsultacje społeczne (część diagnostyczna wstępna, realizowana przed przedstawieniem raportu Diagnostyczno-Strategicznego).
W wyniku zrealizowania Fazy 1 Wykonawca przedstawi Raport nr 1 z realizacji Fazy 1 kompleksowego procesu konsultacji społecznych.
b) Faza 2, w ramach której zostaną zrealizowane następujące działania:
1) Diagnoza stanu istniejącego oraz sytuacji mobilnościowej PZM MOF Myślenic;
2) Drugie konsultacje społeczne (przedstawienie i zebranie opinii interesariuszy do opracowanych pakietów działań - wypracowanie skutecznych pakietów działań, tj. logiki zmian zachowań mobilnościowych.
W wyniku zrealizowania Fazy 2 Wykonawca przedstawi Raport nr 2 z realizacji Fazy 2 kompleksowego procesu konsultacji społecznych.
W wyniku realizacji Fazy 1 i Fazy 2 Etapu II Wykonawca przedstawi Raport Diagnostyczno-Strategiczny, zgodnie z pkt. 1.6.3 OPZ.
c) Faza 3, w ramach której zostaną zrealizowane następujące działania:
1) Projekt PZM MOF Myślenic - przygotowany do trzecich konsultacji społecznych, zgodnie z pkt. 1.6.6 OPZ;
2) Projekt Prognozy oddziaływania na środowisko PZM MOF Myślenic;
3) Trzecie konsultacje społeczne.
W wyniku zrealizowania Fazy 3 Wykonawca przedstawi Raport nr 3 z realizacji Fazy 3 kompleksowego procesu konsultacji społecznych.
3) ETAP III. OPRACOWANIE OSTATECZNYCH WERSJI PZM MOF MYŚLENIC WRAZ Z STRATEGICZNĄ OCENĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO.
W ramach III Etapu zostaną zrealizowane następujące działania:
a) Ostateczna wersja PZM MOF Myślenic wraz z prognozą oddziaływania na środowisko;
b) Ostateczna wersja Prognozy oddziaływania na środowisko PZM MOF Myślenic;
c) Streszczenie PZM MOF Myślenic;
d) Dokument, stanowiący kompendium w zakresie sytuacji dotyczącej zrównoważonej mobilności oraz kierunków działań (w tym wytycznych do innych dokumentów) wynikających z PZM MOF Myślenic zawierającego informacje z podziałem na poszczególne gminy.
e) Opracowanie i zaprezentowanie prezentacji multimedialnej na temat MOF Myślenic, w szczególności podczas spotkań z Władzami gmin.
f) Raport nr 4 z realizacji Planu Promocji.
4) ETAP IV. PRZYJĘCIE PZM MOF MYŚLENIC PPRZEZ WŁAŚCIWE ORGANY JST.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: organizacja i metodyka procesu wypracowania PZM MOF Myślenic

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: plan promocji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
I Wykonawca powinien w ciągu ostatnich 7 lat, a jeśli jego okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonać co najmniej trzy analizy/ plany/opracowania dotyczące transportu dla obszarów o liczbie mieszkańców co najmniej 60 000 (brutto) z których:
- przynajmniej dwie z nich zawierały badania jakościowe na próbie przynajmniej 20 osób;
- przynajmniej dwie z nich zawierały badania ilościowe na próbie przynajmniej 250 osób;
- przynajmniej jedna z nich obejmowała konsultacje społeczne;
- przynajmniej jedna z nich obejmowała strategiczną ocenę oddziaływania na środowisko;
- przynajmniej dwie z nich dotyczyły również transportu publicznego;
- przynajmniej jedna z nich uwzględniała kwestie interakcji między transportem i zagospodarowaniem przestrzennym;
- żadna z nich nie była studium wykonalności, Planem zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, Analizą kosztów i korzyści związanych z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

II Wykonawca powinien dysponować zespołem składającym się co najmniej z:
1. Kierownika projektu, który kierował zespołem, który opracował przynajmniej dwie analizy, dotyczące mobilności lub transportu dla obszaru o liczbie ludności co najmniej 45000 mieszkańców.
2. Specjalisty ds. planowania transportu, który:
- Jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch dokumentów strategicznych dotyczących transportu publicznego, oraz
- Jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch dokumentów operacyjnych dotyczących transportu publicznego;
dokumenty strategiczne i operacyjne wskazane powyżej muszą być inne, niż Plany zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w rozumieniu Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym oraz Analizy kosztów i korzyści związane z wykorzystywaniem autobusów zeroemisyjnych w rozumieniu Ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Specjalisty ds. planowania przestrzennego, który:
- Posiada uprawnienia do sporządzania dokumentów planistycznych (zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym): architektura i urbanistyka, gospodarka przestrzenna lub studia podyplomowe z gospodarki przestrzennej, planowania przestrzennego albo urbanistyki, oraz
- Jest autorem lub współautorem przynajmniej dwóch dokumentów planistycznych lub operacyjnych dotyczących planowania przestrzennego lub rewitalizacji.
4. Specjalisty ds. Ocen Oddziaływania na Środowisko, który jest autorem lub współautorem co najmniej dwóch strategicznych ocen oddziaływania na środowisko (Prognoz odziaływania na środowisko) obejmujących swoim zakresem inwestycje transportowe.
5. Specjalisty ds. badań IDI, który przeprowadził co najmniej 50 wywiadów IDI dotyczących transportu lub planowania przestrzennego.
6. Specjalisty ds. badań fokusowych, który przeprowadził co najmniej 3 warsztaty fokusowe dotyczące transportu lub planowania przestrzennego.
7. Specjalisty ds. konsultacji społecznych, który przeprowadził co najmniej 3 dni konsultacji społecznych dotyczących transportu lub planowania przestrzennego.
8. Specjalisty ds. prawnych, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, oraz
- sporządził co najmniej dwie opinie dotyczące porozumień samorządowych w zakresie organizacji transportu publicznego, w tym przynajmniej jedną, dotyczącą porozumienia w której stroną był samorząd innego szczebla niż gminny.

Funkcje o których mowa powyżej - za wyjątkiem funkcji Kierownika projektu - mogą być łączone, jednak każda z osób w ramach zespołu projektowego powinna spełniać wymagania przynajmniej dla jednego ze specjalistów wskazanych powyżej (np. jedna osoba może pełnić funkcję specjalisty ds. badań IDI, specjalisty ds. badań fokusowych i specjalisty ds. konsultacji społecznych i jednocześnie Wykonawca może posiadać w zespole kilka osób pełniących funkcję specjalisty ds. planowania transportu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Sposób realizacji PZM MOF Myślenic
Do oferty Wykonawca powinien załączyć dokument "Sposób realizacji PZM MOF Myślenic", zawierający wyraźnie oddzielone elementy podlegające ocenie merytorycznej, tj.:
- opis kontekstu badania w celu dokonania oceny w związku z kryterium "zrozumienie podstawowych wyzwań", w którym Wykonawca dokona autorskiego przeglądu dokumentów strategicznych i na tej postawie uzupełni listę obszarów i zagadnień, na które odpowiada SUMP;
- zawierający opis spójnej sekwencji działań prowadzących do wypracowania Głównych Produktów, Produktów Analitycznych, oceny i optymalizacji Rozważanych Działań oraz odpowiedzi na Pytania Operacyjne, w tym powiązanie Głównych Produktów, Produktów Analitycznych i Pytań Operacyjnych z metodami badawczymi, a także harmonogram działań wraz z opisem metod i efektów na każdym z etapów;
- szczegółowy opis metodyki przeprowadzania badań, w tym wielkości zastosowanych prób, sposób ich wyboru (w tym kwotowość) i sposób rekrutacji respondentów wraz z uzasadnieniem oraz przyporządkowaniem poszczególnych metod i prób do etapów projektu - tj. etapu Raportu Metodycznego, Raportu Diagnostyczno-Strategicznego i przygotowania Projektu PZM MOF Myślenic;
- plan promocji - mający na celu przedstawienie idei zrównoważonej mobilności oraz PZM MOF Myślenic, przekonanie do niej interesariuszy i społeczeństwo oraz zachęcający do zaangażowania się w proces przygotowania PZM MOF Myślenic, a także popularyzujący treści zawarte w planie wraz z makietą planu - przynajmniej kartą tytułową i przykładową stroną z tekstem i infografiką.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Sposób realizacji PZM MOF Myślenic
Do oferty Wykonawca powinien załączyć dokument "Sposób realizacji PZM MOF Myślenic", zawierający wyraźnie oddzielone elementy podlegające ocenie merytorycznej, tj.:
- opis kontekstu badania w celu dokonania oceny w związku z kryterium "zrozumienie podstawowych wyzwań", w którym Wykonawca dokona autorskiego przeglądu dokumentów strategicznych i na tej postawie uzupełni listę obszarów i zagadnień, na które odpowiada SUMP;
- zawierający opis spójnej sekwencji działań prowadzących do wypracowania Głównych Produktów, Produktów Analitycznych, oceny i optymalizacji Rozważanych Działań oraz odpowiedzi na Pytania Operacyjne, w tym powiązanie Głównych Produktów, Produktów Analitycznych i Pytań Operacyjnych z metodami badawczymi, a także harmonogram działań wraz z opisem metod i efektów na każdym z etapów;
- szczegółowy opis metodyki przeprowadzania badań, w tym wielkości zastosowanych prób, sposób ich wyboru (w tym kwotowość) i sposób rekrutacji respondentów wraz z uzasadnieniem oraz przyporządkowaniem poszczególnych metod i prób do etapów projektu - tj. etapu Raportu Metodycznego, Raportu Diagnostyczno-Strategicznego i przygotowania Projektu PZM MOF Myślenic;
- plan promocji - mający na celu przedstawienie idei zrównoważonej mobilności oraz PZM MOF Myślenic, przekonanie do niej interesariuszy i społeczeństwo oraz zachęcający do zaangażowania się w proces przygotowania PZM MOF Myślenic, a także popularyzujący treści zawarte w planie wraz z makietą planu - przynajmniej kartą tytułową i przykładową stroną z tekstem i infografiką.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

14.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
14.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

na warunkach określonych we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-12

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę pomidorów " BB"-Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę pomidorów " BB", jedno opakowanie jednostkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI