„Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-12
  • ZamawiającyMIASTO JELENIA GÓRA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00340044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757546390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-420bf32f-6942-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008694/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!- Opracowanie Planu Adaptacji do Zmian Klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w pkt 15 i 24 Tomu I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Jelenia Góra, które reprezentuje Prezydent Miasta Jeleniej Góry, Plac Ratuszowy 58,58-500 Jelenia Góra, tel. 75 75 46 101,
fax. 75 75 46 201, e-mail:ratusz_um@jeleniagora.pl;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Mieście Jelenia Góra jest Pan Leszek Wierzbicki, kontakt: iodo_um@jeleniagora.pl, telefon/ 75 75 49 860;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm), dalej u.p.z.p;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 u.p.z.p, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach u.p.z.p, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z u.p.z.p;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9.nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZ.271.54.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu, zgodnie z wytycznymi określonymi w Podręczniku adaptacji dla miast, wydanym przez Ministerstwo Środowiska, Planu adaptacji do zmian klimatu Aglomeracji Jeleniogórskiej, Miasta Jeleniej Góry oraz powiatów
i gmin Aglomeracji Jeleniogórskiej (PAAJ), obejmującego w szczególności ocenę podatności gmin
i powiatów Aglomeracji Jeleniogórskiej na zagrożenia, wynikające ze zmian klimatu oraz skoordynowanie działań lokalnych, mających na celu zminimalizowanie negatywnych skutków ekonomicznych, społecznych i środowiskowych zmiany klimatu.

2. Zakres PAAJ obejmuje obszar Aglomeracji Jeleniogórskiej, Miasta Jeleniej Góry oraz powiatów i gmin Aglomeracji Jeleniogórskiej, w szczególności:
- gminy: Bolków, Gryfów Śląski, Janowice Wielkie, Jelenia Góra, Jeżów Sudecki, Karpacz, Kowary, Leśna, Lubomierz, Lwówek Śląski, Marciszów, Mirsk, Mysłakowice, Olszyna, Piechowice, Pielgrzymka, Stara Kamienica, Szklarska Poręba, Świeradów-Zdrój, Świerzawa, Wleń, Wojcieszów, Zagrodno, Gmina Miejska Złotoryja, Gmina Złotoryja,
- powiaty: powiat karkonoski, powiat lwówecki, powiat złotoryjski.
3. Zamówienie jest realizowane w ramach III edycji Funduszy norweskich i EOG na lata 2014 – 2021 projekt pn. „Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!" realizowany w ramach Programu Rozwój Lokalny.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia
oraz w załączniku nr 1 do Tomu III Specyfikacji Warunków Zamówienia – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
1) Cena - 60%
2) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
4.zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
a) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Koordynatora Projektu odpowiedzialnego za koordynację prac zespołu wykonującego przedmiot zamówienia, kontakt i bieżącą współpracę z Zamawiającym, sprawozdawanie Zamawiającemu postępów, efektów prac zespołu na poszczególnych etapach realizacji.
Osoba pełniąca ww. funkcję musi posiadać wykształcenie wyższe oraz
doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Projektu lub Koordynatora
Projektu lub Pełnomocnika ds. realizacji Projektu przy realizacji co najmniej dwóch
usług polegających na:
- opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym lub diagnozy do dokumentu
o charakterze strategicznym z zakresu adaptacji do zmian klimatu
ilub
- realizacji badań naukowych lub pracy rozwojowej służącej wdrożeniu działań technicznych
mających na celu adaptację do zmian klimatu, dla obszaru o liczbie ludności nie mniejszej niż 50 000
mieszkańców.
b) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji — Ekspert ds. Adaptacji, posiadającą wykształcenie wyższe, która brała udział w realizacji co najmniej dwóch usług w zakresie adaptacji do zmian klimatu polegających na:
- opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym lub diagnozy do dokumentu
o charakterze strategicznym, związanego z adaptacją do zmian klimatu
i/lub
- realizacji badań naukowych lub pracy rozwojowej służącej wdrożeniu działań technicznych mających na celu adaptację do zmian klimatu,
c) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji — Ekspert ds. Klimatu posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie klimatologii lub meteorologii biorącą udział, polegający na analizie zmian klimatu, w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na:
- opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym lub diagnozy do dokumentu
o charakterze strategicznym związanego z adaptacją do zmian klimatu
i/lub
- realizacji badań naukowych lub pracy rozwojowej służącej wdrożeniu działań technicznych mających na celu adaptację do zmian klimatu,
d) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji —Ekspert ds. Gospodarki Wodnej posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie hydrologii lub ochrony środowiska lub inżynierii środowiska lub nauk przyrodniczych, biorącą udział polegający na ocenie zagrożenia powodziowego lub analizie wpływu zmian klimatu na gospodarkę wodno-ściekową w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na:
- opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym lub diagnozy do dokumentu
o charakterze strategicznym związanego z adaptacją do zmian klimatu
i/lub
- realizacji badań naukowych lub pracy rozwojowej służącej wdrożeniu działań technicznych mających na celu adaptację do zmian klimatu,
e) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji — Ekspert ds. Ochrony Środowiska posiadającą wykształcenie wyższe w ochrony środowiska lub inżynierii środowiska
i posiadającą doświadczenie w zakresie:
- opracowywania co najmniej jednej prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko lub
- sporządzenia kart informacyjnych przedsięwzięcia lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
f) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji — Ekspert ds. Rolnictwa posiadającą wykształcenie wyższe w zakresie rolnictwa lub nauk przyrodniczych lub ochrony środowiska biorącą udział, polegający na analizie wpływu zmian klimatu na rolnictwo, w realizacji
co najmniej dwóch usług polegających na:
- opracowaniu dokumentu o charakterze strategicznym (wytyczne lub strategia lub plan lub program lub inny dokument o charakterze strategicznym) związanego z adaptacją do zmian klimatu,
i/lub
- realizacji badań naukowych lub pracy rozwojowej służącej wdrożeniu działań technicznych mających na celu adaptację do zmian klimatu,
g) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji — Ekspert ds. Planowania Strategicznego posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w ww. dziedzinie, w tym doświadczenie w opracowaniu co najmniej jednego dokumentu strategicznego w zakresie:
- rozwój/rewitalizacja lub planowanie przestrzenne miast
- przeprowadzenie analizy kosztów i korzyści na poziomie dokumentu strategicznego.
h) co najmniej 1 osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji — Ekspert ds. Dialogu Społecznego, która ma wykształcenie wyższe oraz minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w ww. dziedzinie, w tym w zakresie:
- przygotowania i prowadzenia dialogu społecznego lub konsultacji społecznych,
- opracowywania wniosków wynikających z tego dialogu lub konsultacji społecznych.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wskazanych w poz. b) – f) oraz łączenia funkcji Koordynatora Projektu z funkcjami wskazanymi w punktach b) – f).
2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania (2 umowy) odpowiadające swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia i udokumentuje to poprzez podanie ich wartości, przedmiotu, dat, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, że zostały wykonane należycie.
Przez „zadanie odpowiadające rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie prace, polegające na:
a) opracowaniu miejskiego planu adaptacji do zmian klimatu dla obszaru o liczbie ludności nie mniejszej niż 50 000 mieszkańców
i/lub
b) opracowaniu dokumentu lub diagnozy do dokumentu o charakterze strategicznym z zakresu adaptacji do zmian klimatu dla obszaru o liczbie ludności nie mniejszej niż 50 000 mieszkańców
i/lub
c) realizacji pracy rozwojowej, służącej wdrożeniu działań technicznych, mających na celu adaptację do zmian klimatu dla obszaru o liczbie ludności nie mniejszej niż 50 000 mieszkańców
i/lub
d) opracowaniu dokumentu strategicznego w zakresie: ochrony środowiska lub zmian klimatycznych lub gospodarki wodnej - dla obszaru o liczbie ludności nie mniejszej niż 50 000 mieszkańców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do Tomu I SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot na którego zasobach polega Wykonawca.
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 6 do Tomu I SWZ.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 10.2.1 ppkt.3), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ich złożeniem.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa ww. Rozporządzeniu zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio:
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,
lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Wyżej wymienione dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SWZ;
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Tomu I SWZ.

„Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy”.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w ww. wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Tomie II SWZ "Projekt umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma zakupowa Miasta Jelenia Góra dostępna pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Planowany termin wykonania zamówienia ustala się do 20 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (data podpisania ostatniego protokołu zdawczo-odbiorczego wykonania przedmiotu umowy) przy uwzględnieniu, iż:
1) w terminie do dnia 30 maja 2023 r. Wykonawca zobowiązany jest opracować dokument (obejmujący wykonanie zadań opisanych w etapach 1 – 6 pkt 4) realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa w §2 projektu umowy),
2) pozostały okres - asysta techniczna (etap 6 pkt 5) realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w §2 projektu umowy).
Etapy realizacji przedmiotu zamówienia wskazane zostały w pkt II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do Tomu III SWZ.
2. Zamawiający nie zastrzega wykonania zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art.94 u. p. z. p.
3. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 u p. z. p.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zakup nieruchomości gruntu i lokalu mieszkalnego - Głogów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zakup nieruchomości gruntu i lokalu mieszkalnego w bloku wielorodzinnym lub mieszkalno usługowym lub domku jednorodzinnym i/lub szeregowym w mieście: Głogów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI