Opracowanie planów ochrony dla 5 rezerwatów przyrody na Podkarpaciu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie planów ochrony dla 5 rezerwatów przyrody na Podkarpaciu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-11-10
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00472260
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie planów ochrony dla 5 rezerwatów przyrody na Podkarpaciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180378368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Józefa Piłsudskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@rzeszow.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rdos-rzeszow

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie planów ochrony dla 5 rezerwatów przyrody na Podkarpaciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c92c092-77d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472260

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165629/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Opracowanie planów ochrony dla 5 rezerwatów przyrody na Podkarpaciu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c92c092-77d0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : http://www.gov.pl/rdos-rzeszow/wpn261192023ek-opracowanie-planow-ochrony-dla-5-rezerwatow-przyrody-na-podkarpaciu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
6. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) zwane dalej również „rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”.
8. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) - zwane dalej „rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik) lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Szczegółowe zasady udostępniania dokumentów zamówienia i komunikacji zostały opisane w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.gov.pl/rdos-rzeszow/wpn261192023ek-opracowanie-planow-ochrony-dla-5-rezerwatow-przyrody-na-podkarpaciu

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Działając na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej „rozporządzenie RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów, tel.: 17 785 00 44, fax: 17 85-21-109, e-mail: sekretariat@rzeszow.rdos.gov.pl. Szczegółowe dane kontaktowe podane są na stronie internetowej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie: http://rzeszow.rdos.gov.pl/kontakt.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Rzeszowie. Kontakt do Inspektora listowanie na adres: Inspektor ochrony danych osobowych, Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Rzeszowie,
al. Piłsudskiego 38, 35-001 Rzeszów, poprzez e-mail: iod@rzeszow.rdos.gov.pl
lub tel. 17 785 00 44. Możliwy jest również kontakt osobisty w siedzibie Urzędu przy
al. Piłsudskiego 38 w Rzeszowie.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c rozporządzenia RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5. Administrator udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP do upływu terminu do ich wniesienia.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) oraz określony Instrukcją Kancelaryjną Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
i regionalnych dyrekcji ochrony środowiska,
tj. przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie w/w zamówienia,
a umowy przez okres 10 lat.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do
art. 22 rozporządzenia RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 17 ust. 1 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora usunięcia lub na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO.
10. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
11. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
12. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO.
13. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 12 i art. 18 ust. 3-6 ustawy PZP, stosuje się odpowiednio.
14. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WPN.261.1.9.2023.EK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 477235,77 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji do planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Bór". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 134146,34 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone w tym postępowaniu i których Wykonawcy nie zostali wykluczeni z postępowania.
2. Oferty ocenione będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena - znaczenie kryterium - 60% (1% = 1 pkt)
Oferent określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


c=(cena najniższa z ofert nie podlegajacych odrzuceniu)/(cena brutto oferty badanej) x 100 x 0,60


2) doświadczenie eksperta – znaczenie kryterium 40% (1%=1 pkt)
Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:

Dla części 1, 2, 3, 4, 5:
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert GIS,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 i więcej prac, w których brał udział ekspert GIS,
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert zoolog,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert zoolog,
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert zoolog,
Jako „prace” Zamawiający rozumie:
- W przypadku Eksperta botanika (fitosocjologa) - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu botaniki obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska siedlisk przyrodniczych/ gatunków roślin;
- W przypadku Eksperta GIS - doświadczenie wynikające z uczestnictwa jako osoba odpowiedzialna za wykonanie warstw GIS w co najmniej jednym planie ochrony rezerwatu przyrody,
- W przypadku Eksperta zoologa - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu zoologii obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji do planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Zabłocie”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 174796,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone w tym postępowaniu i których Wykonawcy nie zostali wykluczeni z postępowania.
2. Oferty ocenione będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena - znaczenie kryterium - 60% (1% = 1 pkt)
Oferent określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


c=(cena najniższa z ofert nie podlegajacych odrzuceniu)/(cena brutto oferty badanej) x 100 x 0,60


2) doświadczenie eksperta – znaczenie kryterium 40% (1%=1 pkt)
Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:

Dla części 1, 2, 3, 4, 5:
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert GIS,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 i więcej prac, w których brał udział ekspert GIS,
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert zoolog,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert zoolog,
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert zoolog,
Jako „prace” Zamawiający rozumie:
- W przypadku Eksperta botanika (fitosocjologa) - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu botaniki obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska siedlisk przyrodniczych/ gatunków roślin;
- W przypadku Eksperta GIS - doświadczenie wynikające z uczestnictwa jako osoba odpowiedzialna za wykonanie warstw GIS w co najmniej jednym planie ochrony rezerwatu przyrody,
- W przypadku Eksperta zoologa - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu zoologii obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji do planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Sołokija”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 25203,25 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone w tym postępowaniu i których Wykonawcy nie zostali wykluczeni z postępowania.
2. Oferty ocenione będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena - znaczenie kryterium - 60% (1% = 1 pkt)
Oferent określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


c=(cena najniższa z ofert nie podlegajacych odrzuceniu)/(cena brutto oferty badanej) x 100 x 0,60


2) doświadczenie eksperta – znaczenie kryterium 40% (1%=1 pkt)
Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:

Dla części 1, 2, 3, 4, 5:
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert GIS,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 i więcej prac, w których brał udział ekspert GIS,
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert zoolog,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert zoolog,
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert zoolog,
Jako „prace” Zamawiający rozumie:
- W przypadku Eksperta botanika (fitosocjologa) - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu botaniki obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska siedlisk przyrodniczych/ gatunków roślin;
- W przypadku Eksperta GIS - doświadczenie wynikające z uczestnictwa jako osoba odpowiedzialna za wykonanie warstw GIS w co najmniej jednym planie ochrony rezerwatu przyrody,
- W przypadku Eksperta zoologa - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu zoologii obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji do planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Kopystanka”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 109756,10 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone w tym postępowaniu i których Wykonawcy nie zostali wykluczeni z postępowania.
2. Oferty ocenione będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena - znaczenie kryterium - 60% (1% = 1 pkt)
Oferent określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


c=(cena najniższa z ofert nie podlegajacych odrzuceniu)/(cena brutto oferty badanej) x 100 x 0,60


2) doświadczenie eksperta – znaczenie kryterium 40% (1%=1 pkt)
Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:

Dla części 1, 2, 3, 4, 5:
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert GIS,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 i więcej prac, w których brał udział ekspert GIS,
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert zoolog,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert zoolog,
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert zoolog,
Jako „prace” Zamawiający rozumie:
- W przypadku Eksperta botanika (fitosocjologa) - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu botaniki obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska siedlisk przyrodniczych/ gatunków roślin;
- W przypadku Eksperta GIS - doświadczenie wynikające z uczestnictwa jako osoba odpowiedzialna za wykonanie warstw GIS w co najmniej jednym planie ochrony rezerwatu przyrody,
- W przypadku Eksperta zoologa - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu zoologii obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie dokumentacji do planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Moczary”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 33333,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostały odrzucone w tym postępowaniu i których Wykonawcy nie zostali wykluczeni z postępowania.
2. Oferty ocenione będą na podstawie następujących kryteriów:
1) cena - znaczenie kryterium - 60% (1% = 1 pkt)
Oferent określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie ceny brutto obejmującej kwotę podatku VAT i wszelkie inne koszty, których poniesienie okaże się konieczne w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena ofert dokonywana będzie według następującego wzoru:


c=(cena najniższa z ofert nie podlegajacych odrzuceniu)/(cena brutto oferty badanej) x 100 x 0,60


2) doświadczenie eksperta – znaczenie kryterium 40% (1%=1 pkt)
Kryterium oceniane będzie w następujący sposób:

Dla części 1, 2, 3, 4, 5:
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert botanik (fitosocjolog),
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert GIS,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 i więcej prac, w których brał udział ekspert GIS,
5 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 1 pracę, w których brał udział ekspert zoolog,
10 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 2 prace, w których brał udział ekspert zoolog,
15 punktów otrzymuje oferta, w której wykazano 3 i więcej prac, w których brał udział ekspert zoolog,
Jako „prace” Zamawiający rozumie:
- W przypadku Eksperta botanika (fitosocjologa) - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu botaniki obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska siedlisk przyrodniczych/ gatunków roślin;
- W przypadku Eksperta GIS - doświadczenie wynikające z uczestnictwa jako osoba odpowiedzialna za wykonanie warstw GIS w co najmniej jednym planie ochrony rezerwatu przyrody,
- W przypadku Eksperta zoologa - doświadczenie wynikające z wzięcia udziału w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej w rezerwacie przyrody z zakresu zoologii obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie eksperta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

IX. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: 1 osobą spełniającą wymogi eksperta przyrodnika ze specjalności: botanika (fitosocjologia) oraz 1 osobą spełniającą wymogi eksperta GIS oraz 1 osobą spełniającą wymogi eksperta zoologa. Minimalny poziom spełnienia warunku został opisany poniżej;
a) Ekspert botanik (fitosocjolog) - za spełnienie wymogu uznaje się dysponowanie osobą: posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych w dziedzinie nauk rolniczych w dyscyplinie naukowej: nauki leśne/rolnictwo i ogrodnictwo lub w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie naukowej: nauki biologiczne/nauki o Ziemi i środowisku oraz biorącej udział w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej z zakresu botaniki obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska siedlisk przyrodniczych/ gatunków roślin;
b) Ekspert GIS - za spełnienie wymogu uznaje się dysponowanie osoba posiadającą doświadczenie wynikające z uczestnictwa jako osoba odpowiedzialna za wykonanie warstw GIS w co najmniej jednym: planie ochrony obiektów chronionych (plan zadań ochronnych obszarów Natura 2000, plan ochrony obszarów Natura 2000, parków narodowych, rezerwatów przyrody, parków krajobrazowych), planie urządzania lasu (nie może to być uproszczony plan urządzania lasu) lub inwentaryzacji przyrodniczej;
c) Ekspert zoolog - za spełnienie wymogu uznaje się dysponowanie osobą: posiadającą dyplom ukończenia studiów wyższych w dziedzinie nauk rolniczych w dyscyplinie naukowej: nauki leśne lub w dziedzinie nauk ścisłych i przyrodniczych w dyscyplinie naukowej: nauki biologiczne/nauki o Ziemi i środowisku oraz biorącej udział w co najmniej 1 pracy: inwentaryzacyjnej/ekspertyzie przyrodniczej z zakresu zoologii obejmującej określenie stanu zachowania z zastosowaniem metodyki Państwowego Monitoringu Środowiska.
Jedna osoba może jednocześnie pełnić dwie lub trzy funkcje. Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w rozdziale VIII oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w rozdziale IX– zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w rozdziale VIII oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w rozdziale IX– zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. a-c SWZ – wykaz osób należy przedstawić na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania oferty nie polegał on
w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 7 do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postepowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale X ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy:
1) zmiany odnoszące się do zakresu przedmiotu umowy w sytuacji wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub w istotny sposób ograniczyła możliwość wykonania przedmiotu umowy albo jej części w sposób określony w umowie lub dokumentach zamówienia. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i po za kontrolą stron umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej brzmieniu, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek i klęsk żywiołowych;
2) zmiany odnoszące się do terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie o czas, w jakim poniżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez Wykonawcę, to jest uniemożliwiły Wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy:
a) w przypadku wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację prac, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca powołujący się na wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne powinien wykazać, że warunki pogodowe były w okresie wykonywania umowy nietypowe dla danej pory roku,
b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy,
c) wystąpienia siły wyższej, która uniemożliwiła lub istotnie ograniczyła możliwość wykonania przedmiotu umowy albo jej części, określonej w ust. 2 pkt 1;
d) zmiany po upływie składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania umowy w terminie w niej ustalonym;
3) zmiany w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy dopuszczalne w sytuacji konieczności:
a) zmiany zakresu przedmiotu umowy, o której mowa w ust. 2 pkt 1. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zmniejsza sią odpowiednio w stosunku do zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy i zostanie ustalone na podstawie wyliczenia, o którym mowa w ust. 4 pkt 4.
b) waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy zgodnie z § 12 umowy.
4) zmiany osób skierowanych do realizacji zamówienia w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana dopuszczalna w sytuacji, gdy będzie polegać na zastąpieniu dotychczasowej osoby inna osobą, która będzie posiadać kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zmiana umowy jest dopuszczalna w przypadku, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy PZP.
Szczegółowy zakres możliwych zmian zawiera załącznik nr 9 do SWZ- Wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie E-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Krasne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI