Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława wraz z organizacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława wraz z organizacją partycypacji społecznej i działaniami informacyjno-promocyjnymi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOława
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyGmina Miasto Oława
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00408565
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława wraz z organizacją partycypacji społecznej i działaniami informacyjno-promocyjnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934845

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl.Zamkowy 15

1.5.2.) Miejscowość: Oława

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.olawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława wraz z organizacją partycypacji społecznej i działaniami informacyjno-promocyjnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a739bce2-bbcc-4d8d-92e4-8456f63ff0f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028173/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko (FEnIKS 2021-2027), Działanie FENX.02.04 Adaptacja do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a739bce2-bbcc-4d8d-92e4-8456f63ff0f9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: m.malecka@um.olawa.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki jednego formularza).
2. Ofertę i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5.Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
6.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art.66 ust.1 ustawy.ww. regulacje nie będą miały zastosowania
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2020 r. poz. 1913, z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W celu wykonania obowiązku nałożonego art. 13 i 14 RODO [1], w związku z art. 88 ustawy wdrożeniowej [2], informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych :

I. Administrator danych
Odrębnymi administratorami danych osobowych są:
1. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji Zarządzającej (IZ) programem Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (FEnIKS 2021-2027) [3], z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa;
2. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w zakresie w jakim pełni funkcję Instytucji Pośredniczącej (IP) / Instytucji wdrażającej (IW) FEnIKS 2021-2027
w ramach priorytetów/działań, z siedzibą przy ul. Konstruktorskiej 3a, 02-673 Warszawa.
3. Burmistrz Miasta Oława z siedzibą Pl. Zamkowy 15, 55 – 200 Oława w imieniu Beneficjenta – tj. Gminy Miasto Oława.

II. Cel przetwarzania danych
Dane osobowe będziemy przetwarzać w związku z realizacją FEnIKS 2021-2027, w szczególności w celach związanych z realizacją projektu pn. „Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława wraz z organizacją partycypacji społecznej i działaniami informacyjno-promocyjnymi”, w tym prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.

III. Podstawa przetwarzania
Będziemy przetwarzać dane osobowe w związku z tym, że:
1. Zobowiązuje nas do tego prawo (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) lub wykonujemy zadania w interesie publicznym albo sprawujemy powierzoną nam władzę publiczną (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), a wszystkie te zobowiązania wynikają z poniższych przepisów prawa:
- Pozostałe podstawy zgodnie z Zał. nr 8 do SWZ
IV.Rodzaje przetwarzanych danych - Zgodnie z Zał. 8 do SWZ
V. Odbiorcy danych osobowych - Zgodnie z Zał. 8 do SWZ

VI. Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać dane osobowe zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres realizacji umowy o dofinansowanie, w tym co najmniej przez okres 5 lat od 31 grudnia roku, w którym IP/IW dokona ostatniej płatności na rzecz Beneficjenta z zastrzeżeniem postanowień umowy o dofinansowanie , które mogą przewidywać dłuższy termin przeprowadzania kontroli, a ponadto przepisów dotyczących pomocy publicznej i pomocy de minimis oraz przepisów dotyczących podatku od towarów i usług.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą - Zgodnie z zał. 8 do SWZ
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji - zgodnie z zał. 8 do SWZ
IX. Przekazywanie danych do państwa trzeciego - Zgodnie z zał. 8 do SWZ
X. Kontakt z administratorem danych i Inspektorem Ochrony Danych
Pytania dotyczące przetwarzania przez nas danych osobowych można kierować do Inspektora Ochrony Danych (IOD) w następujący sposób:
1. IOD MFiPR (IZ):
• pocztą tradycyjną, kierując korespondencję na adres ul. Wspólna 2/4,
00-926 Warszawa,
• elektronicznie na adres e-mail: IOD@mfipr.gov.pl
2. IOD NFOŚiGW (IP)1:
• pocztą tradycyjną, kierując korespondencję na adres ul. Konstruktorska 3a,
02-673 Warszawa,
• elektronicznie na adres e-mail: inspektorochronydanych@nfosigw.gov.pl
3. IOD Gminy Miasto Oława (beneficjent):
• pocztą tradycyjną, kierując korespondencję na adres pl. Zamkowy 15, 55 – 200 Oława
• elektronicznie na adres e-mail: iodo@um.olawa.pl.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: INW.271/23/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Miasta Oława wraz z organizacją partycypacji społecznej i działaniami informacyjno-promocyjnymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

90713000-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie zagadnień dotyczących środowiska

79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka

71351611-9 - Usługi klimatologiczne

73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju

90712000-1 - Planowanie środowiska naturalnego

90712100-2 - Planowanie rozwoju środowiska miejskiego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najkorzystniejszą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Eksperta ds. klimatu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie:

1)zdolności technicznej i zawodowej.
1).1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.: wykaże się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej dwie usługi (wykonane w ramach osobnych umów) polegające na opracowaniu Planu Adaptacji do zmian klimatu i/lub innego dokumentu strategicznego np. wytyczne, strategię, plan, program, który obejmował działania związane ze zmianą klimatu.
Uwaga! Zamawiający nie uzna za „dokument strategiczny” takiego dokumentu, który stanowił jedynie część lub wkład do innego większego opracowania. Do oceny Zamawiający przyjmie jedynie dokumenty stanowiące odrębnie funkcjonujące opracowania.
1) 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat jej wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczenia, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobami.

Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę:
1).2.1 osobę, która pełnić będzie funkcję Koordynatora zespołu wykonawcy do opracowania planu adaptacji do zmian klimatu, posiadającą:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe nabyte w ciągu ostatnich 5 lat licząc przed upływem terminu składania ofert, jako Koordynator lub Kierownik prac przy realizacji co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu Planów Adaptacji do zmian klimatu i/lub innego dokumentu strategicznego np. wytyczne, strategię, plan, program, który obejmował działania związane ze zmianą klimatu.

1).2.2 osobę, która pełnić będzie funkcję Eksperta w zakresie klimatu posiadającą:
• wykształcenie wyższe,
• doświadczenie nabyte w ciągu ostatnich 5 lat licząc przed upływem terminu składania ofert, jako ekspert przy realizacji co najmniej 2 usług w zakresie opracowania Planu Adaptacji do zmian klimatu i/ lub innego dokumentu np. wytyczne, strategię, plan, program, który obejmował działania związane ze zmianą klimatu.

1).2.3 osobę, która pełnić będzie funkcję Eksperta w zakresie ochrony środowiska posiadającą:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe nabyte w ciągu ostatnich 5 lat licząc przed upływem terminu składania ofert, polegające na realizacji co najmniej 2 usług w zakresie opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko lub sporządzenia kart informacyjnych przedsięwzięcia lub raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.

1).2.4 osobę, która pełnić będzie funkcję Eksperta w zakresie planowania przestrzennego posiadającą:
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie zawodowe nabyte w ciągu ostatnich 5 lat licząc przed upływem terminu składania ofert, polegające na realizacji co najmniej 2 usług w zakresie opracowania dokumentu o charakterze planistycznym, którego przedmiotem był np. rozwój/rewitalizacja lub planowanie przestrzenne miast z elementami tworzenia map.
Uwaga!
Wymieniony skład osobowy zespołu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego. Nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego do rzetelnego wypełniania zobowiązań Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wskazanych w poz. 1).2.1 do 1).2.4.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE – POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW W POSTĘPOWANIU:
2) Zamawiający wezwie wykonawcę , którego oferta została oceniona najwyżej , do złożenia w wyznaczonym terminie , nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych tj:
2).1 wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, opinie zleceniodawcy, protokoły odbioru bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 5 do SWZ
2).2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. – załącznik nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w ustawie Pzp , warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy w zakresie wykonania dwóch zamówień j/w nie podlega prostemu sumowaniu – oznacza to, że albo wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych usług , albo w sytuacji gdy wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia , polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w ustawie Pzp – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych usług w zakresie określonym powyżej. W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Przy dokonywaniu oceny spełniania w/w warunku, zamawiający uzna tylko projekty, które zostały zakończone i odebrane przez zleceniobiorców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
- oświadczenie (zał. 1) składa każdy z wykonawców,
- pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy)
- zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasoby ( jeżeli dotyczy).
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw do wykluczenia ( zał.1 do SWZ)

• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą, - wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
• Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam spotkania z kobietą sponsorką- Chojnów
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam spotkania z kobietą sponsorką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI