Olej napędowy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Olej napędowy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorlice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-02-04
  • ZamawiającySzpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00039393
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
olej napędowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Węgierska 21

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@szpital.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.gorlice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

olej napędowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b0cb59-801e-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013314/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Olej napędowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpital.gorlice.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-aktualne/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
https://szpital.gorlice.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-aktualne/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 16.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przy pomocy środków komunikacji elektronicznej, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do: formularzy, złożenia- zmiany- wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
16.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z mini Portalu oraz Regulaminie ePUAP.
16.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
16.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. lub poczty elektronicznej.
16.6. Oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe oraz pozostałe informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż oferta, mogą być przekazywane za pomocą poczty elektronicznej, na wskazane w pkt 18 SWZ adresy email, o ile możliwa będzie identyfikacja podmiotu przekazującego te informacje.
16.7. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w mini Portalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 296400 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne hurtowe dostawy oleju napędowego tj. sprzedaż wraz z transportem przez Wykonawcę bezpośrednio do siedziby Zamawiającego w ilości 60 000 l w temperaturze 15º C zwanego dalej olejem napędowym lub paliwem.
Zamawiający dopuszcza dostawy oleju napędowego wyłącznie krajowych producentów tj. ekodiesel ultra prod. PKN „Orlen” lub eurodiesel prod. „Lotos”, karty charakterystyki zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 453/2010 oraz normą PN-EN 590/2013-12 lub równoważną oraz RMG 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych Dz. U. z 2015 r. poz. 1680.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

10.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który posiada odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie RP oznacza, że posiada koncesję na sprzedaż i obrót paliwami ciekłymi.
10.1.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej , warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca który wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej w wysokości minimum 500 000 zł.
10.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
10.1.5.posiada potencjał techniczny do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
- Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże że dysponuje samochodem auto-cysterna wyposażonym w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliwa, posiadającą aktualną legalizację. Cysterna wyposażona jest w urządzenie do wydruku, który musi zawierać datę i godzinę tankowania oraz ilość paliwa. Minimalna pojemność cysterny 5000 litrów. Licznik wskazujący całość zatankowanego paliwa.
10.1.6. warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 2 dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej niż 1 000.000,00 PLN,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. koncesję na sprzedaż i obrót paliwami ciekłymi.
2. Opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej w wysokości minimum 500 000 zł.
3. Wykaz wykonania minimum 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia, o wartości łącznej nie mniejszej
niż 1 000.000,00 PLN, wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały lub są wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
4. oświadczenie o dysponowaniu samochodem auto-cysterna wyposażonym w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliwa, posiadającą aktualną legalizację. Cysterna wyposażona jest w urządzenie do wydruku, który musi zawierać datę i godzinę tankowania oraz ilość paliwa. Minimalna pojemność cysterny 5000 litrów. Licznik wskazujący całość zatankowanego paliwa.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. świadectwo jakości oleju napędowego,
2. świadectwo legalizacji przepływomierza (urządzenia tankującego)
3. oświadczenie Wykonawcy o pochodzeniu oleju napędowego – nazwa producenta.
4. Wydruk ze strony internetowej ceny hurtowej netto producenta za 1000 litrów oleju napędowego
5. indywidualną procedurę Wykonawcy dotyczącą tankowania oleju napędowego z auto-cysterny do zbiornika Zamawiającego,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. świadectwo jakości oleju napędowego,
2. świadectwo legalizacji przepływomierza (urządzenia tankującego)
3. oświadczenie Wykonawcy o pochodzeniu oleju napędowego – nazwa producenta.
4. Wydruk ze strony internetowej ceny hurtowej netto producenta za 1000 litrów oleju napędowego
5. indywidualną procedurę Wykonawcy dotyczącą tankowania oleju napędowego z auto-cysterny do zbiornika Zamawiającego,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:
12.1.1. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców).
12.1.2. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
12.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie Wstępne składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
12.3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

33.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, niezależnie od wartości tej zmiany, w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy, w przypadku:
33.2. zmiany w obowiązujących przepisach prawa mającej wpływ na świadczenie dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania dostosowującej warunki umowy do zmian w przepisach prawa,
33.3. gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę w wyniku przekształceń, przejęć itp.,
33.4. zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia zdarzeń losowych, wystąpienia tzw. siły wyższej, pandemii Covid – 19.
33.5. zmiany danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.;
33.6. Zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP /szpitalgorlice/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Wysoka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI