Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Wiązownica...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiązownica
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-01
  • ZamawiającyGmina Wiązownica
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-23
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00060098
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązownica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska

1.5.2.) Miejscowość: Wiązownica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-522

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazownica.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiazownica.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej
w Gminie Wiązownica w formule zaprojektuj i wybuduj.
Inwestycja finansowana jest ze środków Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17195085-b9dd-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/wiazownica

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wiazownica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.1 W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oferty oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/wiazownica. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną określone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji może odbywać się na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica za pomocą formularza i przycisku „wyślij wiadomość” lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@wiazownica.com
8.3 We wszelkiej korespondencji związanej z postępowaniem zamawiający i wykonawcy będą posługiwać się numerem postępowania.
8.4 Sporządzanie i przekazywanie informacji, w tym dokumentów w formie elektronicznej musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8.5 Jeżeli Zamawiający lub Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
8.6 Przekazywane drogą elektroniczną informacje, w szczególności oferty, wnioski, zawiadomienia, oświadczenia i inne dokumenty uznaje się, że datą przekazania jest data zapisania pliku uwidoczniona w systemie (serwerze) platformy zakupowej.
8.7 Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentów przetargowych w terminie nie późniejszym niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wnioski należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej lub za pomocą poczty elektronicznej.
8.8 Wyjaśnienia treści SWZ, odpowiedzi na pytania wykonawców, modyfikacje treści SWZ, zakresu lub warunków udziału w postępowaniu, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zostaną opublikowane na stronie prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/wiazownica.
8.9 Uzupełnienia dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw dokonywane na skutek wezwania zamawiającego, dla swej skuteczności powinny zostać złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uprawnionej osoby, przed upływem wyznaczonego przez zamawiającego terminu.
8.10 Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął po upływie terminu składania wniosków lub dotyczy udzielenia wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez odpowiedzi.
8.11 W dowolnym czasie przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść dokumentacji przetargowej z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na wnioski Wykonawców. Każda taka zmiana staje się wiążąca z momentem jej wprowadzenia i nie jest wymagana akceptacja zmian przez Wykonawców. W razie zmiany w dokumentach przetargowych Zamawiający może przesunąć termin składania ofert w celu umożliwienia wprowadzenia do nich zmian wynikających z dokonanych przez niego modyfikacji w dokumentach przetargowych. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści stosowną informację na stronie prowadzonego postępowania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosków.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępując do postępowania wraz z ofertą złożył oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych określonych w art. 13 lub art. 14 RODO, według załącznika do swz.
24.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informuję, że:
24.3 Administratorem Państwa danych osobowych zawartych w ofercie oraz we wszelkich innych dokumentach składanych w postępowaniu jest Wójt/Gminy Wiązownica, ul. Warszawska 15, 37-522 Wiązownica.
24.4 Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Wiązownica jest P. Celestyna Kusy-Gajur, ckgajur@gmail.com Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Odnawialne źródła energii dla budynków użyteczności publicznej w Gminie Wiązownica”
24.5 Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023, poz. 1605 ze zm.),
24.6 Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.
24.7 Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
24.8 W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.9 Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub w innych dokumentach składanych prze Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących, narusza przepisy RODO;
24.11 Żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub w innych dokumentach składanych prze Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG3.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Oczyszczalni ścieków w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1035, 1036 i 1037 zabudowanej obiektami oczyszczalni ścieków w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostaną wyłącznie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najniższa spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

Kryterium Gwarancja/Rękojmi (G) - waga kryterium 40% = 40 punktów

Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w zależności od zaoferowanego wydłużonego okresu gwarancji wg następujących zasad:
- za okres 24 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 0 pkt.,
- za okres 36 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 10 pkt.,
- za okres 48 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 20 pkt.,
- za okres 60 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 30 pkt.,
- za okres 72 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 40 pkt.,
Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Udzielona gwarancja/rękojmia obejmuje wszystkie elementy zamówienia,
w szczególności :
- jakość wykonanych robót budowlanych (konstrukcja i prace montażowe),
- panel fotowoltaiczny,
- inwerter,
Łączna ocena oferty:
O = Kc (max. 60 pkt.) + Kg (max. 40 pkt.)

19.3 Termin udzielonej gwarancji/rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
19.4 W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
19.5 Punktacja zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu oferty w zakresie okresu udzielonej gwarancji.
19.6 W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje inny okres gwarancji w innej jednostce czasu, (np. 30 – m-cy), to zamawiający do celów oceny oferty przyjmie wartość gwarancji zaokrągloną w dół, do wymienionej w tabeli wartości , tj. do 24 m-cy.
19.7 Kryteria oceny ofert - stosowanie ww. obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
19.8 Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
19.9 Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
19.10 Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
19.11 Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
19.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.11 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
19.13 Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli oferty te przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Pkres gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na terenie Stacji Uzdatniania Wody w Piwodzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 49,5 kWp na gruncie działki nr ewid. 1254 zabudowanej obiektami stacji uzdatniania wody w miejscowości Piwoda.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostaną wyłącznie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najniższa spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

Kryterium Gwarancja/Rękojmi (G) - waga kryterium 40% = 40 punktów

Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w zależności od zaoferowanego wydłużonego okresu gwarancji wg następujących zasad:
- za okres 24 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 0 pkt.,
- za okres 36 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 10 pkt.,
- za okres 48 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 20 pkt.,
- za okres 60 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 30 pkt.,
- za okres 72 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 40 pkt.,
Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Udzielona gwarancja/rękojmia obejmuje wszystkie elementy zamówienia,
w szczególności :
- jakość wykonanych robót budowlanych (konstrukcja i prace montażowe),
- panel fotowoltaiczny,
- inwerter,
Łączna ocena oferty:
O = Kc (max. 60 pkt.) + Kg (max. 40 pkt.)

19.3 Termin udzielonej gwarancji/rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
19.4 W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
19.5 Punktacja zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu oferty w zakresie okresu udzielonej gwarancji.
19.6 W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje inny okres gwarancji w innej jednostce czasu, (np. 30 – m-cy), to zamawiający do celów oceny oferty przyjmie wartość gwarancji zaokrągloną w dół, do wymienionej w tabeli wartości , tj. do 24 m-cy.
19.7 Kryteria oceny ofert - stosowanie ww. obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
19.8 Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
19.9 Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
19.10 Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
19.11 Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
19.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.11 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
19.13 Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli oferty te przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynkach szkoły podstawowej w Wiązownicy w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 40 kWp na konstrukcji dachu budynku szkoły podstawowej sali gimnastycznej, działka nr ewid. 1521 i 1522/2 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostaną wyłącznie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najniższa spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

Kryterium Gwarancja/Rękojmi (G) - waga kryterium 40% = 40 punktów

Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w zależności od zaoferowanego wydłużonego okresu gwarancji wg następujących zasad:
- za okres 24 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 0 pkt.,
- za okres 36 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 10 pkt.,
- za okres 48 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 20 pkt.,
- za okres 60 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 30 pkt.,
- za okres 72 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 40 pkt.,
Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Udzielona gwarancja/rękojmia obejmuje wszystkie elementy zamówienia,
w szczególności :
- jakość wykonanych robót budowlanych (konstrukcja i prace montażowe),
- panel fotowoltaiczny,
- inwerter,
Łączna ocena oferty:
O = Kc (max. 60 pkt.) + Kg (max. 40 pkt.)

19.3 Termin udzielonej gwarancji/rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
19.4 W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
19.5 Punktacja zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu oferty w zakresie okresu udzielonej gwarancji.
19.6 W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje inny okres gwarancji w innej jednostce czasu, (np. 30 – m-cy), to zamawiający do celów oceny oferty przyjmie wartość gwarancji zaokrągloną w dół, do wymienionej w tabeli wartości , tj. do 24 m-cy.
19.7 Kryteria oceny ofert - stosowanie ww. obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
19.8 Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
19.9 Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
19.10 Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
19.11 Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
19.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.11 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
19.13 Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli oferty te przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku Urzędu Gminy Wiązownica w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku urzędu gminy i gminnego centrum kultury, działka nr ewid. 1529 w miejscowości Wiązownica.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostaną wyłącznie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najniższa spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

Kryterium Gwarancja/Rękojmi (G) - waga kryterium 40% = 40 punktów

Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w zależności od zaoferowanego wydłużonego okresu gwarancji wg następujących zasad:
- za okres 24 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 0 pkt.,
- za okres 36 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 10 pkt.,
- za okres 48 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 20 pkt.,
- za okres 60 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 30 pkt.,
- za okres 72 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 40 pkt.,
Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Udzielona gwarancja/rękojmia obejmuje wszystkie elementy zamówienia,
w szczególności :
- jakość wykonanych robót budowlanych (konstrukcja i prace montażowe),
- panel fotowoltaiczny,
- inwerter,
Łączna ocena oferty:
O = Kc (max. 60 pkt.) + Kg (max. 40 pkt.)

19.3 Termin udzielonej gwarancji/rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
19.4 W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
19.5 Punktacja zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu oferty w zakresie okresu udzielonej gwarancji.
19.6 W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje inny okres gwarancji w innej jednostce czasu, (np. 30 – m-cy), to zamawiający do celów oceny oferty przyjmie wartość gwarancji zaokrągloną w dół, do wymienionej w tabeli wartości , tj. do 24 m-cy.
19.7 Kryteria oceny ofert - stosowanie ww. obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
19.8 Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
19.9 Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
19.10 Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
19.11 Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
19.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.11 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
19.13 Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli oferty te przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odnawialne źródła energii - Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji PV na budynku GOWIR w Radawie w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Przedmiot zamówienia dla danej części obejmuje zaprojektowanie, dostawę i montaż instalacji PV o mocy max. 30 kWp na konstrukcji dachu budynku GOWIR, działka nr ewid. 605/5 w miejscowości Radawa.
Szczegółowe informacje dotyczące warunków, zakresu i sposobu realizacji dla danej części zamówienia określono w Programie funkcjonalno – użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315500-3 - Instalacje średniego napięcia

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostaną wyłącznie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli:
Kryterium Cena (C) - waga kryterium 60% = 60 punktów
cena najniższa spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = -------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto

Kryterium Gwarancja/Rękojmi (G) - waga kryterium 40% = 40 punktów

Punkty w tym kryterium zostaną przydzielone w zależności od zaoferowanego wydłużonego okresu gwarancji wg następujących zasad:
- za okres 24 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 0 pkt.,
- za okres 36 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 10 pkt.,
- za okres 48 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 20 pkt.,
- za okres 60 miesięcy udzielonej gwarancji zostanie przyznane 30 pkt.,
- za okres 72 miesiące udzielonej gwarancji zostanie przyznane 40 pkt.,
Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
Udzielona gwarancja/rękojmia obejmuje wszystkie elementy zamówienia,
w szczególności :
- jakość wykonanych robót budowlanych (konstrukcja i prace montażowe),
- panel fotowoltaiczny,
- inwerter,
Łączna ocena oferty:
O = Kc (max. 60 pkt.) + Kg (max. 40 pkt.)

19.3 Termin udzielonej gwarancji/rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesięcy.
19.4 W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę okresu gwarancji krótszego niż 24 miesięcy, oferta danego Wykonawcy zostanie odrzucona.
19.5 Punktacja zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia w formularzu oferty w zakresie okresu udzielonej gwarancji.
19.6 W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje inny okres gwarancji w innej jednostce czasu, (np. 30 – m-cy), to zamawiający do celów oceny oferty przyjmie wartość gwarancji zaokrągloną w dół, do wymienionej w tabeli wartości , tj. do 24 m-cy.
19.7 Kryteria oceny ofert - stosowanie ww. obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego kryterium.
19.8 Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryterium) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.
19.9 Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 106 ze zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ceny kwotę podatku od towarów i usług, która miałby obowiązek rozliczyć.
19.10 Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
19.11 Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
19.12 W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.11 oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
19.13 Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli oferty te przedstawiają taką samą cenę, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w wyznaczonym terminie

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaranci/rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Warunek w zakresie posiadanego doświadczenia zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli:
Dla części nr 1 - co najmniej 1 dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 40 kWp i wartości min. 150 000 zł., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;
Dla części nr 2 - co najmniej 1 dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 40 kWp i wartości min. 150 000 zł., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

Dla części nr 3 - co najmniej 1 dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 30 kWp i wartości min. 100 000 zł., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

Dla części nr 4 - co najmniej 1 dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 30 kWp i wartości min. 100 000 zł., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

Dla części nr 5 - co najmniej 1 dostawę i montaż instalacji PV o mocy min. 30 kWp i wartości min. 100 000 zł., wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;

Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie wykonanie dostaw w ramach jednej umowy.
Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
 zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,
 zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie,
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonano dostawy wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.

2) Warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami do przygotowania i realizacji zamówienia:
- projektanta, który posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

- kierownika budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
Warunek dysponowania osobami zostanie uznany za spełniony dla jednej i dla wszystkich części zamówienia.

Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda:
a) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji ma Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedłożyć wymaganych dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenia innych dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania opisanego warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonano usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. do SWZ,
2) formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w zał. do SWZ z podaniem całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia,
3) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w odpowiednim zakresie - (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dotyczące zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, które zostaną wykonane przez każdego z Wykonawców - (jeżeli dotyczy),
5) dowód wniesienia wadium - (jeżeli dotyczy),
6) pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale (jeżeli dotyczy),
7) odpis lub informację z KRS, CEiDG lub innego rejestru, na potwierdzenie, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do reprezentacji Wykonawcy, chyba że w formularzu oferty Wykonawca podał bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego,
8) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę, jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (jeżeli dotyczy),
9) wykaz rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy),
10) tajemnica przedsiębiorstwa ( jeżeli Wykonawca dokonał zastrzeżenia),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, z uwagi przesłanki określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)
Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dotyczące braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej winien zostać wykazany przez jednego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, z zastrzeżeniem, że spełniający ten warunek Wykonawca będzie faktycznie realizował zamówienie.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp.).
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do:
- ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie prowadzonego postępowania,
- złożenia stosownego pełnomocnictwa,
- złożenia wraz z ofertą oświadczenia o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego winno wynikać, jaki zakres zamówienia wykonywać będą poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia lub formularze składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców ustanowiony Pełnomocnik lub wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania przez kilku wykonawców, (konsorcjum, spółka cywilna) , warunki udziału formalne, tj. warunek, aby nie być wykluczonym z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust.1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z tych wykonawców, natomiast określone powyżej przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (jeżeli warunki w tym zakresie zostały określone przez Zamawiającego w SWZ) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.
2. Podstawę do wprowadzenia zmian w umowie stanowi pisemny wniosek każdej ze stron umowy.
3. Zamawiający zgodnie z art. 455 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
4. Termin ustalony w § 2 niniejszej umowy ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z następujących przyczyn:
1) wystąpieniem nadzwyczajnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót. Poprzez nadzwyczajne warunki atmosferyczne niepozwalające na wykonanie zamówienia w terminie tj.:
- niskie temperatury powietrza poniżej -10 ̊C w ciągu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mogłoby skutkować nienależytym wykonaniem robót lub przedłużeniem czasu ich wykonania;
- wysokie temperatury powietrza powyżej 35 ̊C, w ciągu co najmniej 5 kolejnych dni roboczych, co mogłoby skutkować nienależytym wykonaniem robót lub przedłużeniem czasu ich wykonania;
- nadmierne i długotrwałe opady deszczu, gradu, śniegu,
2) wystąpienia koniecznością wykonania robót/dostaw dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia.
3) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją przetargową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj.: zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy. W przypadku konieczności zrealizowania robót zamiennych sporządzony przez strony zostanie na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy protokół różnicowy stanowiącego załącznik do niniejszej umowy.
4) zmiany spowodowane klęskami żywiołowymi, przez co rozumie się zjawiska naturalne związane z działaniem sił natury i siły wyższej, w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, długotrwałe upały, epidemie ograniczające prowadzenie robót i mające bezpośredni wpływ na terminowe zakończenie robót.
5) odmowy wydania lub przekroczenia określonych przepisami terminów wydania przez właściwe organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę,
6) zmiany spowodowane opóźnienie w stosunku do zapisów umowy w terminie przekazania wykonawcy terenu budowy oraz dokumentacji budowlanej,
7) wstrzymania robót przez Zamawiającego, powodujące nieprzewidziane przestoje w realizacji robót
8) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy lub jego części przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych wskazanych w dokumentacji, a wynikających z wad dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych w projekcie rozwiązań groziło nieterminowym lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
9) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, wykopalisk archeologicznych, niewypałów niezinwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych sieci, instalacji lub obiektów, które skutkować mogą nieterminowym wykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
10) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy żadnej ze stron umowy,
11) Wynagrodzenie określone w § 5, ust. 1 niniejszej umowy może zostać zmienione również w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, z tym zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie dotyczyć wyłącznie należnych podatków, bez ingerencji w kwotę netto wynagrodzenia,;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/wiazownica wybierając przedmiotowe postępowanie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia obligatoryjnie wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne).
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy):
1) składa informację z odpowiedniego rejestru sądowego, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania, w zakresie informacji z Krajowego Rejestru Karnego,
2) składa informację z odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów rzeczywistych,
3) składa zaświadczenie albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 5 rozporządzenia lub odpisu albo informacji z KRS lub CEiIDG, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt. 6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność nie jest zawieszona ani nie znajduje się w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach wszczęcia tej procedury.
Dokument, o których mowa w pkt. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. 2 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem.
4) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 7.1, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6) Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.. 125 ust. 1 ustawy Pzp. dane umożliwiające dostęp do tych środków,
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Krasne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI