Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Montaż i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa PSP w Głogowie
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP w Głogowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390680426
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 55
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768357714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.glogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-glogow/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e01d6db-7c7d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478570
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e01d6db-7c7d-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.gov.pl/web/kppsp-glogow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: jako dokument w postaci elektronicznej,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
a w przypadku postępowań o wartości mniejszej niż progi unijne, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.gov.pl/web/kppsp-glogow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator Danych Osobowych, kontakt: Komendant Powiatowy Państwowej Straży
Pożarnej w Głogowie, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 55, 67-200 Głogów,
e-mail: kpglogow@kwpsp.wroc.pl lub sekretariat@straz.glogow.pl
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Może Pani/Pan skontaktować się z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem
Ochrony Danych telefonicznie pod nr tel. 71 3682213, e-mail: iod@kwpsp.wroc.pl. lub listownie na adres: Komenda Wojewódzka
PSP we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław
Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu postępowania
przetargowego którego przedmiotem jest „Montaż
i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie”, na
podstawie art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605, w myśl art. 6 ust. 1 lit c
oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO (wypełnienie obowiązków
i wykonywanie szczególnych praw przez Administratora lub osobę, której dane dotyczą, w dziedzinie ochrony socjalnej).
Obowiązek podania danych osobowych: W zakresie informacji wskazanych w ogłoszeniu jako niezbędne, podanie danych jest
wymagane do udziału w procesie składania ofert udziału w postępowaniu specyfikacji warunków zamówienia przez wskazane w
klauzuli przepisy prawa. Ich niepodanie może uniemożliwić udział w procesie. Podanie danych innych niż wymagane, nie ma wpływu
na proces składania ofert i nie jest niezbędne.
Podanie przez Panią/Pana z własnej inicjatywy danych nadmiarowych oznacza, że ma Pani/Pan świadomość, że Administrator
uzyskuje dostęp do tych danych. Dane takie przetwarzane są przez KP PSP w Głogowie na podstawie zgody, o której mowa w art. 6
ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, wyrażonej w formie wyraźnego działania, którym jest dobrowolne przekazanie tych
danych osobowych w złożonym do KP PSP w Głogowie wniosku.
Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty/osoby, którym Administrator zleca
wykonywanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych np. kurierzy, placówki pocztowe. Odbiorcami
Pani/Pana danych mogą być również podmioty i organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych - tylko w uzasadnionych
przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, a także
prawo ich sprostowania (poprawiania), żądania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo
wniesienia sprzeciwu. Wymienione prawa mogą być ograniczone, kiedy Administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania
danych w celu realizacji obowiązku ustawowego lub występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. Dla danych
osobowych przetwarzanych w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO dodatkowo przysługuje Pani/Panu prawo do
usunięcia tych danych osobowych.
Prawo do sprzeciwu Przysługuje Pani/Panu prawo do sprzeciwu z przyczyn związanych
z Pani/Pana szczególną sytuacją. Wymienione prawo może być ograniczone, kiedy Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie
uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Pani/Pana interesów, praw wolności lub podstaw do ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez
Administratora przetwarzanie Pani/Pana danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla
którego zostały zebrane, a po jego upływie, w celach archiwalnych, zgodnie z okresem przewidzianym w "Jednolitym rzeczowym
wykazie akt Państwowej Straży Pożarnej" przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia sprawy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Montaż i instalacja Systemu Fotowoltaicznego do obiektu strażnicy
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Głogowie
4.2.6.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-14 do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: KP PSP w Głogowie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-14 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Nie