MONITORING PRZEDMIOTÓW OCHRONY W OBSZARACH NATURA 2000 w podziale na 5 zadań (części):...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
MONITORING PRZEDMIOTÓW OCHRONY W OBSZARACH NATURA 2000 w podziale na 5 zadań (części): Zadanie (część) Nr 1: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB240003 Zadanie (część) Nr 2: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040 Zadanie (część) Nr 3: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lemańskie Jodły PLH240045 Zadanie (część) Nr 4: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry PLH240013 Zadanie (część) Nr 5: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-04-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-21
  • Numer ogłoszenia532726-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532726-N-2020 z dnia 2020-04-21 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach: MONITORING PRZEDMIOTÓW OCHRONY W OBSZARACH NATURA 2000 w podziale na 5 zadań (części): Zadanie (część) Nr 1: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB240003 Zadanie (część) Nr 2: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040 Zadanie (część) Nr 3: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lemańskie Jodły PLH240045 Zadanie (część) Nr 4: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry PLH240013 Zadanie (część) Nr 5: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 24105194700000, ul. Pl. Grunwaldzki   8-10 , 40-127  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 4206801, 32 4206810, , e-mail tadeusz.podmagorski-najda.katowice@rdos.gov.pl, , faks 32 42 06 884.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.katowice.rdos.gov.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.katowice.rdos.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.katowice.rdos.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.katowice.rdos.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.katowice.rdos.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci papierowej oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego
Adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach, Pl. Grunwaldzki 8-10; 40-127 Katowice, pok. 302 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
http://bip.katowice.rdos.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MONITORING PRZEDMIOTÓW OCHRONY W OBSZARACH NATURA 2000 w podziale na 5 zadań (części): Zadanie (część) Nr 1: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB240003 Zadanie (część) Nr 2: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040 Zadanie (część) Nr 3: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lemańskie Jodły PLH240045 Zadanie (część) Nr 4: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry PLH240013 Zadanie (część) Nr 5: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
Numer referencyjny: WOF-I.261.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Nazwa i przedmiot zamówienia:Przedmiotem zamówienia jest monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000, podziale na 5 części:1) Zadanie (część) Nr 1: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB2400032) Zadanie (część) Nr 2: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH2400403) Zadanie (część) Nr 3: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lemańskie Jodły PLH2400454) Zadanie (część) Nr 4: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry PLH2400135) Zadanie (część) Nr 5: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022. Dla Zadania (części) Nr 1: Przedmiotem zamówienia jest monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB240003.W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: wykonania monitoringu pięciu gatunków ptaków wymienionych w Załączniku I Dyrektywy Rady 79/409/EWG: bączek (Ixobrychus minutus) (A022), podgorzałka (Aythya nyroca) (A060) oraz trzech gatunków regularnie występujących ptaków migrujących nie wymienionych w Załączniku I Dyrektywy Rady 79/409/EWG: hełmiatka (Netta Rufina) (A058), perkoz dwuczuby (Podiceps cristatus) (A005), krakwa (Anas strepera) (A051) w obszarze Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB240003. Realizacja działania wynika z konieczności wdrożenia zapisów zarządzenia nr 35/2013 Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach z dnia 23 grudnia 2013r. w sprawie ustanowienia planu zadań ochronnych dla obszaru Natura 2000 Stawy Wielikąt i Las Tworkowski PLB240003 (Dz. Urz. Woj. Śl. z dnia 30 grudnia 2013 r. poz. 7873), stanowiącego Załącznik nr 7.1. do SIWZ. opracowania ekspertyzy z wyników monitoringu; wykonania dokumentacji fotograficznej; sporządzenia map i warstw wektorowych GIS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania (części) Nr 1, został określony w Załączniku nr 7.1. do SIWZ oraz ze wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90711500-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90720000-0
90721700-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16000,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-01
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-01

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: [dla zadań (części): nr 1,2,3,4,5]:1) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 c) SIWZ jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:Dla zadania (części) nr 1: jedną osobą - ekspertem przyrodnikiem ornitologiem;Za eksperta przyrodnika ornitologa Zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub pokrewne, która jest: autorem/współautorem co najmniej jednego opracowania/ekspertyzy z dziedziny ornitologii, powstałej w oparciu o własne badania terenowe, związanego/ej z inwentaryzacją ornitologiczną na potrzeby planowania ochrony lub monitoringu gatunków ptaków (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert), która/e zostan/ie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia.Dla zadania (części) nr 2: jedną osobą - ekspertem przyrodnikiem entomologiem;Za eksperta przyrodnika entomologa Zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub pokrewne, która jest: autorem/współautorem co najmniej jednego opracowania/ekspertyzy z dziedziny entomologii, powstałej w oparciu o własne badania terenowe, związanego/ej z inwentaryzacją entomologiczną na potrzeby planowania ochrony lub monitoringu gatunków chrząszczy (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert), która/e zostan/ie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia.Dla zadania (części) nr 3: jedną osobą - ekspertem przyrodnikiem botanikiem;Za eksperta przyrodnika botanika Zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub pokrewne, która jest: autorem/współautorem co najmniej jednego opracowania/ekspertyzy z dziedziny botaniki, powstałej w oparciu o własne badania terenowe, związanego/ej z inwentaryzacją botaniczną na potrzeby planowania ochrony lub monitoringu siedlisk przyrodniczych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert), która/e zostan/ie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia.Dla zadania (części) nr 4: jedną osobą - ekspertem przyrodnikiem botanikiem;Za eksperta przyrodnika botanika Zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub pokrewne, która jest: autorem/współautorem co najmniej jednego opracowania/ekspertyzy z dziedziny botaniki, powstałej w oparciu o własne badania terenowe, związanego/ej z inwentaryzacją botaniczną na potrzeby planowania ochrony lub monitoringu siedlisk przyrodniczych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert), która/e zostan/ie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia oraz  jedną osobą - ekspertem przyrodnikiem entomologiem;Za eksperta przyrodnika entomologa Zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub pokrewne, która jest: autorem/współautorem co najmniej jednego opracowania/ekspertyzy z dziedziny entomologii, powstałej w oparciu o własne badania terenowe, związanego/ej z inwentaryzacją entomologiczną na potrzeby planowania ochrony lub monitoringu gatunków chrząszczy (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert), która/e zostan/nie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia.Dla zadania (części) nr 5: jedną osobą - ekspertem przyrodnikiem chiropterologiem;Za eksperta przyrodnika chiropterologa Zamawiający uzna osobę posiadającą wykształcenie wyższe z zakresu biologii lub ochrony środowiska lub pokrewne, która jest: autorem/współautorem co najmniej jednego opracowania/ekspertyzy z dziedziny chiropterologii, powstałej w oparciu o własne badania terenowe, związanego/ej z inwentaryzacją chiropterologiczną na potrzeby planowania ochrony lub monitoringu gatunków nietoperzy (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert), która/e zostan/ie/ą skierowana/e do realizacji zamówienia.UwagaJedna osoba może być ekspertem w więcej niż jednej dziedzinie - w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień oraz kwalifikacji i doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: [dla zadań (części): nr 1,2,3,4,5]:Korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4-7 ustawy.4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lubb) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy.5) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą.6) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, wymienionych w Rozdziale VIII 1.1) SIWZ.7) Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych Rozdziale VIII pkt 1.1) SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający żąda:a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1b ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VI, 2.1) Zamawiający żąda:a) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy WRAZ Z OFERTĄ.Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert:1) OFERTĘ na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 1 [dla zadań (części): nr 1,2,3,4,5]: do SIWZ;2) Aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia;Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej;3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ;4) Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo;5) W przypadku , gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.Powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wskazanie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy.Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
dla części I - Łączna cena brutto oferty 60,00
dla części I - Doświadczenie eksperta przyrodnika (ORNITOLOGA) 30,00
dla części I - Kryterium środowiskowe 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
[dla zadań (części): nr 1,2,3,4,5]:1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:1) gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki:a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;2) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jegopodwykonawców;3) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne,4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Zmiana treści umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, w formie aneksu podpisanego przez każdą ze Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-29, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 2 Nazwa: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040.W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:Dla Zadania (części) Nr 2: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Las koło Tworkowa PLH240040: wykonania monitoringu dwóch gatunków bezkręgowców stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Las koło Tworkowa PLH240040 w odniesieniu do populacji zgniotka cynobrowego (Cucujus cinnaberinus) 1086 – 1 stanowisko (16 punktów monitoringowych), pachnicy dębowej (Osmoderma eremita) 1084 – 2 stanowiska, stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Las koło Tworkowa PLH240040 w celu oceny stanu populacji i siedliska tych gatunków opracowania ekspertyzy z wyników monitoringu; wykonania dokumentacji fotograficznej; sporządzenia map i warstw wektorowych GIS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania (części) Nr 2, został określony w Załączniku nr 7.2. do SIWZ oraz ze wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90711500-9, 90720000-0, 90721700-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7000,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty 60,00
Doświadczenie eksperta przyrodnika (ENTOMOLOGA) – D 30,00
Kryterium środowiskowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Lemańskie Jodły PLH240045
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000, Lemańskie Jodły PLH240045:W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: wykonania monitoringu w odniesieniu jednego do siedliska leśnego 91P0 Wyżynny jodłowy bór mieszany (Abietetum polonicum) - 3 transekty stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Lemańskie Jodły PLH240045 w celu oceny stanu tego siedliska przyrodniczego. opracowania ekspertyzy z wyników z monitoringu; wykonania dokumentacji fotograficznej; sporządzenia map i warstw wektorowych GIS.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania (części) Nr 3, został określony w Załączniku nr 7.3. do SIWZ oraz ze wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90711500-9, 90720000-0, 90721700-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5000,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty 60,00
Doświadczenie eksperta przyrodnika (BOTANIK) 30,00
Kryterium środowiskowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarze Natura 2000 Graniczny Meander Odry PLH240013
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000, Graniczny Meander Odry PLH240013:W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: wykonania monitoringu dwóch siedlisk leśnych, trzech siedlisk nieleśnych oraz jednego gatunku bezkręgowca: w odniesieniu do siedlisk leśnych: 91F0 Łęgowe lasy dębowo-wiązowo-jesionowe (Ficario-Ulmetum) – 8 transektów, *91E0 Łęgi wierzbowe, topolowe, olszowe i jesionowe (Salicetum albae, Populetum albae, Alnenion glutinoso-incanae) i olsy źródliskowe – 2 transekty, siedlisk nieleśnych: 3150 Starorzecza i naturalne eutroficzne zbiorniki wodne ze zbiorowiskami z Nympheion, Potamion – 2 transekty, 6430 Ziołorośla górskie (Adenostylion alliariae) i ziołorosla nadrzeczne (Convolvuletalia sepium) – 2 transekty, 6510 Niżowe i górskie świeże łąki użytkowane ekstensywnie (Arrhenatherion elatioris) - 7 transektów oraz populacji zgniotka cynobrowego (Cucujus cinnaberinus) 1086 – 1 stanowisko (13 punktów monitoringowych), stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Graniczny Meander Odry PLH240013 w celu oceny stanu tych siedlisk przyrodniczych oraz populacji i siedliska gatunku; opracowania ekspertyzy z wyników z monitoringu; wykonania dokumentacji fotograficznej; sporządzenia map i warstw wektorowych GIS.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania (części) Nr 4, został określony w Załączniku nr 7.4. do SIWZ oraz ze wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90711500-9, 90720000-0, 90721700-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16750,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty 60,00
Doświadczenie eksperta przyrodnika (BOTANIK) 15,00
Doświadczenie eksperta przyrodnika (ENTOMOLOGA) 15,00
Kryterium środowiskowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest monitoring przedmiotów ochrony w obszarach Natura 2000, Kościół w Radziechowach PLH240007, Kościół w Górkach Wielkich PLH240008, Pierściec PLH240022:W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: wykonania monitoringu kolonii rozrodczej podkowca małego (Rhinolophus hipposideros) stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Pierściec PLH240022 w celu oceny stanu ochrony gatunku w obszarze Natura 2000; wykonania monitoringu kolonii rozrodczych podkowca małego (Rhinolophus hipposideros) i nocka dużego (Myotis myotis) stanowiących przedmioty ochrony w obszarze Natura 2000 Kościół w Górkach Wielkich PLH240008 w celu oceny stanu ochrony gatunku w obszarze Natura 2000. wykonania monitoringu kolonii rozrodczej podkowca małego (Rhinolophus hipposideros) stanowiącego przedmiot ochrony w obszarze Natura 2000 Kościół w Radziechowach PLH240007 w celu oceny stanu ochrony gatunku w obszarze Natura 2000; opracowania osobnych ekspertyz na podstawie prac studyjnych i wyników przeprowadzonych badań terenowych z wyników monitoringu dla każdego z ww. obszarów; wykonania dokumentacji fotograficznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania (części) Nr 5, został określony w Załączniku nr 7.5. do SIWZ oraz ze wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90711500-9, 90720000-0, 90721700-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7350,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Łączna cena brutto oferty 60,00
Doświadczenie eksperta przyrodnika (CHIROPTEROLOGA) 30,00
Kryterium środowiskowe 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wywóz plastikowego zbiornika na olej opałowy - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wywóz plastikowego zbiornika na olej opałowy o wymiarach ok. 170 cm wys. x 150 cm x 100 cm z posesji w Częstochowie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI