Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego E
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ogród Zoologiczny w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240951360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Promenada Gen. Jerzego Ziętka
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 793-71-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slaskiezoo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Hodowla zwierząt
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa sprzedaż i dystrybucja gazu ziemnego wysokometanowego E
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17dad541-4e8f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006046/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa i dystrybucja gazu wysokometanowego typu E
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
slaskiezoo.bip.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zostały zawarte w SWZ dostępnym na stronie postępowania - slaskiezoo.bip.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały zawarte w SWZ dostępnym na stronie postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został zawarty w załączniku do SWZ dostępnym na stronie postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w załączniku do SWZ dostępnym na stronie postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-340-9/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej) gazu ziemnego wysokometanowego typu E. Dostarczanie gazu odbywać się będzie na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży oraz postanowienia umowy o świadczeniu usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będzie wykonywane na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2020, poz.833 tj. z późn.zm.), ustawy o podatku akcyzowym (Dz.U. z 2020 r., poz. 722 z późn.zm.) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie w/w aktów prawnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają aktualną koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydaną przez Prezesa URE;
b) posiadają aktualną koncesję w zakresie dystrybucji paliw gazowych wydaną przez Prezesa URE lub – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostaw gazu ziemnego objętego zamówieniem – posiadają ważną Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego na tym obszarze.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przewiduje się możliwość następujących zmian umowy:
a) W przypadku wystąpienia zmian lub okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie
zawarcia umowy, a których wprowadzenie jest konieczne do prawidłowego wykonania
przedmiotu umowy, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne
(Dz. U. 2021, poz. 716 j.t.) lub/i wydanymi na tej podstawie przepisami wykonawczymi,
b) zmiana jednostkowej ceny za 1 kWh brutto oraz opłaty abonamentowej wyłącznie w
przypadku:
ustawowej zmiany podatku VAT- o kwotę wynikającą z tych zmian
ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem akcyzowym – o kwotę wynikającą ze zmiany
c) zmiana cen usług dystrybucji po zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
nowych stawek OSD stosowanych do rozliczeń z Odbiorcami
d) zmiany mocy umownej lub/i grupy taryfowej,
e) zmiany ilości punktów poboru wynikającej z likwidacji PP lub włączenia nowego PP, zmiany
sposobu zasilania obiektu/obiektów Zamawiającego z sieci OSD itp.. Rozliczenie za zużyte
paliwo gazowe z nowego punktu/punktów poboru odbywać się będzie na zasadach określonych
w niniejszej umowie
f) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej cenowo dla Zamawiającego
g) zmiany danych adresowych stron umowy lub innych danych, które w umowie mają charakter
czysto informacyjny( np. numer konta bankowego).
h) zmiany łącznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 2 Umowy, o ile zajdą
okoliczności (łącznie lub rozdzielnie) opisane w pkt. 1) – 2) niniejszego paragrafu.
i) Przyczyn wynikających ze zmian aktualnie obowiązujących przepisów prawa, zmiany zezwoleń
itp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 11:10
8.4.) Termin związania ofertą: 20220102 dni