Kompleksową dostawę paliwa gazowego typu E (GZ50) dla potrzeb SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksową dostawę paliwa gazowego typu E (GZ50) dla potrzeb SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krynicy-Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrynica-Zdrój
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-02-09
  • ZamawiającySAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRYNICY-ZDROJU IM. BŁ.KAROLINY KÓZKÓWNY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-01
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00087177
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksową dostawę paliwa gazowego typu E (GZ50) dla potrzeb SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krynicy-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KRYNICY-ZDROJU IM. BŁ.KAROLINY KÓZKÓWNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490688502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: park Romana Nitribitta 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanatoriumkrynica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatoriumkrynica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksową dostawę paliwa gazowego typu E (GZ50) dla potrzeb SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krynicy-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34aef9de-c10a-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za
pośrednictwem: https://platformazakupowa.pl/
Postępowanie jest prowadzone w języku polskim

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/, jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe
MSWiA w KrynicyZdroju im. bł. Karoliny Kózkówny w Krynicy-Zdroju.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem
e-mail: mmolka@sanatoriumkrynica.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z art. 19 ustawy z dnia z dnia 11
września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/G/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kompleksową dostawę paliwa gazowego typu E (GZ50) dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki
Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
i Administracji w Krynicy-Zdroju”
2. Przedmiot oraz zakres zamówienia został określony szczegółowo w załączniku nr 1 do SWZ – OPZ oraz załączniku nr 2
do SWZ - istotne postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli przedstawi aktualna koncesję, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki w zakresie obrotu gazem ziemnym.
- Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi aktualna koncesję na prowadzenie działalności, wydana przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki lub w przypadku, gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajdują
się miejsce poboru gazu ziemnego - umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego o świadczenie usług dystrybucji na
obszarze, na którym znajduję się miejsce poboru gazu ziemnego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej Oferty na niżej wymienionych warunkach:
1. w stosunku do zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych.
2. zmiany ceny jednostkowej netto za paliwo gazowe wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany
opodatkowania gazu podatkiem akcyzowym, o kwotę wynikającą ze zmiany tej stawki,
3. zmiany ceny jednostkowej za paliwo gazowe brutto wynikającej z ustawowej zmiany stawki
podatku VAT,
4. zmiany stawek (wzrost lub spadek) za paliwo gazowe oraz opłaty abonamentowej, w przypadku
zatwierdzenia przez Prezesa URE nowej taryfy Wykonawcy, powyższa zmiana dotyczy paliwa gazowego
objętego ochroną taryfową,
5. zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie i
dystrybucji paliwa gazowego, mających zastosowanie do umowy, w tej sytuacji postanowienia umowy
sprzeczne z nimi stracą ważność natomiast w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy
znowelizowanego prawa,
6. zmiany stawki opłat sieciowych i abonamentowych gazu ziemnego określone i zatwierdzone przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
7. zmiany grupy taryfowej, zgodnie z zasadami określonymi w taryfach zatwierdzonych przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki,
8. zmiany mocy umownych,
9. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy,
10. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w przypadku utracenia
przez Zamawiającego praw do budynku/ lokalu/ obiektu. W takim przypadku wynagrodzenie
przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone o koszty dotyczące danego obiektu.
11. zmiany terminu rozpoczęcia realizacji umowy w przypadku gdy późniejsze rozpoczęcie świadczenia
usług wynikać będzie z terminów określonych w procedurach zmiany sprzedawcy paliwa gazowego.
12. terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy
związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia.
13. w innych sytuacjach gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty
realizacji zadania) lub takich, które mogą mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn
niezależnych od stron.
14. zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących
przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu
prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji
stanowiącej podstawę dokonania zmian.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczenie i zabezpieczenie przed mchem powierzchni grobowca- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę oczyszczenie i zabezpieczenie przed mchem powierzchni grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI