Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do celów grzewczych dla...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy placu Teatralnym 1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWałbrzych
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyTeatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054264
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy placu Teatralnym 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279887

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Teatralny, 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 648 8310

1.5.8.) Numer faksu: +48 746488312

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatr.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: teatr.walbrzych.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy placu Teatralnym 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f5a38bf-b31b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054264

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005481/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z dystrybucją gazu ziemnego wysokometanowego na cele grzewcze Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.teatr.walbrzych.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: administracja@teatr.walbrzych.pl. Url: teatr.walbrzych.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 2) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. 3) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 4) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, do korespondencji związanej z postępowaniem. 5) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.6) Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i na miniPortalu. 7)Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na miniPortalu. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na ePUAP oraz na miniPortalu. 8) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: administracja@teatr.walbrzych.pl 9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w aktualnych aktach wykonawczych. 10)Wykonawca zadając pytanie lub prosząc o udzielenie wyjaśnień SWZ jest proszony o podanie swoich danych identyfikujących możliwość komunikacji elektronicznej oraz o przesłanie pytań lub wniosków na adres: administracja@ teatr.walbrzych.pl – również w wersji do edycji. 11) Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności. Zamawiający nie dopuszcza przesyłania plików w następujących formatach: .com,.exe,.bat,.msi

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.teatr.walbrzych.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa, Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu;2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych w Teatrze Dramatycznym im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu pod adresem e-mail: iod@teatr.walbrzych.pl oraz, pod tel. +48 74 648 83 10 lub +48 74 648 83 13 ;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/TP/1/AG/2021, prowadzonym w trybie podstawowym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/AG/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 341348,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowej dostawy paliwa gazowego (sprzedaż oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej) – gazu ziemnego wysokometanowego typu E przy ciśnieniu nie niższym niż 0,1 MPa do instalacji znajdujących się w budynkach Teatru Dramatycznego im. Jerzego Szaniawskiego w Wałbrzychu przy placu Teatralnym 1 i 3. Wykaz budynków, dla których będą świadczone usługi:a. Budynek magazynu i kotłowni gazowej (Stacja redukcyjno – pomiarowa), 58-300 Wałbrzych, plac Teatralny 1,b. Budynek mieszkalny „Dom Aktora”, 58 – 300 Wałbrzych, plac Teatralny 3.Do celów niniejszego postępowania Zamawiający przyjął prognozowane zużycie gazu ziemnego wysokometanowego grupy E w okresie 36 miesięcy na poziomie:c. łączne prognozowane zużycie paliwa gazowego dla taryfy W – 5 wynosi: 1 990.000 kWh,d. łączne prognozowane zużycie paliwa gazowego dla taryfy W – 1 wynosi: 10.000 kWh,

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów oraz spełni dodatkowe wymagania zakreślone zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca uczestniczący w postępowaniu musi spełnić niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :a. wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,b. wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących OSD,c. wymagane jest posiadanie umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - Dolnośląską Spółką Gazownictwa Sp. z o.o., na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze w którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego lub promesy takiej umowy – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa;4) zdolności technicznej lub zawodowej : a. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie doświadczenia, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w realizacji minimum dwóch zamówień o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na kompleksowej dostawie gazu ziemnego do budynków użyteczności publicznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia składają wszyscy wykonawcy, w zakresie spełnienia warunków udziału ten wykonawca który spełnia dany warunek

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy:a) w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy. b) objęcia podmiotu zwolnionego dotychczas z podatku akcyzowego tym podatkiem w związku ze zmianą przepisów powszechnie obowiązujących lub zmiany wysokości stawki akcyzy w przypadku podmiotu już objętego tym podatkiem,c) zmiany stawek taryfowych zawartych w Taryfie OSD, zatwierdzonych przez URE lub innymi decyzjami administracyjnymi,d) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, niż określono w dokumentacji, jeżeli Operator Systemu Dystrybucyjnego wyraził na taką zmianę zgodę,e) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego i jego dystrybucji do punktów poboru. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron, w szczególności przedłużająca się procedura zmiany sprzedawcy,f) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 7 pkt 1 lit od a) do c) , powyższe zmiany wymagają formy pisemnej, jednakże nie podlegają negocjacjom oraz będą obowiązywały od dnia wejścia w życie nowych stawek.g) zmiany grupy taryfowej;h) zmiana zapisów tzw. nieistotnych dla zakresu wykonania zadania (np. poprawienie oczywistej omyłki, zmiana adresu Wykonawcy, zmiana nazwy Wykonawcy itp.)i) zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu ujętego przedmiotem zamówienia oraz nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia.2. Tryb wprowadzenia zmian: a) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1, Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z wnioskiem o dokonanie zmiany umowy, zawierającym stosowne uzasadnienie. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej, niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodującej zmianę umowy. b) Zamawiający po zapoznaniu się z uzasadnieniem i przy uwzględnieniu okoliczności sprawy dokona oceny zasadności zmiany umowy. c) Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być wprowadzone po przeprowadzeniu stosownych negocjacji i zgodnego oświadczenia woli obu stron umowy. d) Z wnioskiem o dokonanie zmiany przewidzianej w pkt 1 może wystąpić również Zamawiający. e) Zamawiający nie dopuszcza, aby należności Wykonawcy objęte umową stanowiły przedmiot cesji dla innego podmiotu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Oława
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI