Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKańczuga
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-09
  • ZamawiającyMIASTO I GMINA KAŃCZUGA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00084320
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941105551

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 5

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsobieski@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkanczuga.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Pantalowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pantalowice 158

1.5.2.) Miejscowość: Pantalowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-224

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skolapantalowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sppantalowice.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzeczowice 56a

1.5.2.) Miejscowość: Krzeczowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kszkola1@tlen.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/spkrzeczowice

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Sieteszy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sietesz 329

1.5.2.) Miejscowość: Sietesz

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-206

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_sietesz1@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgsietesz.c0.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Siedleczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771437

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedleczka 179

1.5.2.) Miejscowość: Siedleczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-225

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_siedleczka@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spsiedleczka.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łopuszce Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 488

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_lopuszka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsglopuszkaw.cba.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Rączynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941771414

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rączyna 146

1.5.2.) Miejscowość: Rączyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-223

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolara@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgraczyna.pl/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminne Przedszkole w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgpkanczuga@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolekanczuga.edupage.org/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941822666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cuw.kanczuga.biuletyn.net/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Łopuszce Wielkiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941818819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuszka Wielka 112

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszka Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-222

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdslopuszka@neostrada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kanczuga.pl/asp/srodowiskowy-dom-samopomocy,189,,1

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kańczucki Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941828410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosir.kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.kanczuga.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941033171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 6

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskancz@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zskanczuga.pl/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Kultury Miasta i Gminy Kańczuga

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941686192

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okmig@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://okmigkanczuga.pl/

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy w Kańczudze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941672698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@kanczuga.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kanczuga.ovh/#/patio

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Miasto i Gmina jest podmiotem upoważnionym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania w imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających. Umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostaną zawarte pomiędzy poszczególnymi jednostkami a wybranym w postępowaniu Wykonawcą.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ac80222-ce6c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000045/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego w 2022 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Prowadzone postępowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej Miasta i Gminy Kańczuga, dostępnej pod adresem https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/
Składanie ofert możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy. Strony postępowania (Zamawiający, Wykonawcy) mogą komunikować się również za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: sekretariat@kanczuga.pl, w.sopel@kanczuga.pl (nie dotyczy procesu składania ofert)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Prowadzone postępowanie odbywa się za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej Miasta i Gminy Kańczuga, dostępnej pod adresem https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/Składanie ofert możliwe jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem w/w platformy. Wykonawca zainteresowany udziałem w postępowaniu musi posiadać aktywne konto na portalu oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do
postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie poinformowany o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeni ofert, komunikacją z zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Marketplanet +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl w godz.: 9:00 - 17:00.Używanie platformy w pełnym zakresie wymaga spełnienia minimalnych wymagań sprzętowo – aplikacyjnych w tym:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows, MAC Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersjec) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0d) Włączona obsługa JavaScript,e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf Zamawiający określa preferowane formaty podpisu elektronicznego, jako:- dla dokumentów w formacie „pdf" zaleca się format PAdES,- dla dokumentów w innym formacie innym niż „pdf", zaleca się format XAdES [podpis zewnętrzny lub wewnętrzny, preferowany zewnętrzny].- przy podpisywaniu plików profilem zaufanym i dowodem osobistym zaleca się wcześniejszy eksport plików do formatu „.pdf” i dopiero tak przygotowane pliki opatrywać podpisem elektronicznym. Zamawiający preferuję przygotowanie i podpisywanie wszystkich dokumentów formacie „.pdf” Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych:- pliki o wielkości do 100 MB,- formaty danych zgodne z przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, ze zm.) - txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, PAdES, ASIC, XMLenc,- zaleca się aby w prowadzonym postepowaniu posługiwać się plikami o rozszerzeniu: txt, rtf, pdf, odt, doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, tif, tiff, zip, 7z, html, xml, przy czym preferowany format to – pdf Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:- plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.- oznaczenie czasu przekazani i odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu. Strony postępowania (Zamawiający, Wykonawcy) mogą komunikować się również za pośrednictwem poczty elektronicznej, email: sekretariat@kanczuga.pl, w.sopel@kanczuga.pl (nie dotyczy procesu składania ofert)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Niwiska
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej - składanie długopisów Proszę o przesłanie oferty.