Kompleksowa dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Pływalni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Pływalni Powiatowej w Rykach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRyki
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-08-04
  • ZamawiającyPowiat Rycki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00127744
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Pływalni Powiatowej w Rykach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Rycki

1.3.) Oddział zamawiającego: Pływalnia Powiatowa w Rykach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384445517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leona Wyczółkowskiego 10A lokal 109

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 865 50 50

1.5.8.) Numer faksu: 81 865 50 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plywalniarycka@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.plywalniarycka.nbip.pl/plywalniarycka/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji do budynku Pływalni Powiatowej w Rykach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f42ed4d9-eeab-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00116952/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa paliwa gazowego i świadczenie usług dystrybucji gazu do budynku Pływalni Powiatowej w Rykach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

poczta elektroniczna: plywalniarycka@gmail.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację o przetwarzaniu danych osobowych zawarto w Załączniku nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP.1.272.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 300000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E i świadczenie usług jego dystrybucji do budynku Pływalni Powiatowej w Rykach przy ul. Janiszewskiej 2; 08-500 Ryki; w szacunkowym wolumenie 1 600 000 kWh (+30%) w okresie dostaw tj. 01.09.2021 – 31.08.2022, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostaw nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu lub zakończeniu dotychczas obowiązującej czasowej umowy kompleksowej z Po Prostu Energia S.A.; Al. Armii Ludowej 26; 00-609 Warszawa oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze (kolejnej) zmiany Sprzedawcy.

2. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego. Zamawiający udzieli niezbędnego pełnomocnictwa Wykonawcy do reprezentowania Zamawiającego przed OSD.

3. Wskazane tolerancje dotyczące wolumenu będącego przedmiotem zamówienia należy rozumieć jako prawo opcji ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ustawy Praw o zamówień publicznych na kwotę 70000,00 zł. Podane dane odnoszące się w szczególności do ilości paliwa gazowego, są ilościami planowanymi i szacunkowymi przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia w czasie trwania umowy. Rzeczywiste zużycie będzie wynikało z warunków atmosferycznych i potrzeb technologicznych.

4. Moc umowna 500 kWh/h. Obiekt sportowy posiada dwa kotły grzewcze o mocy 375 kW każdy (łącznie 750 kW).

5. Paliwo gazowe zostanie przeznaczone na cele opałowe, nie objęte zwolnieniem z podatku akcyzowego.

6. Dostawa gazu będzie się odbywała poprzez punkt/stację gazową II stopnia (powyżej 10 Nm3/h) o przepustowości 100 Nm3/h, ciśnienie wlotowe min. 180 kPa, ciśnienie wyjściowe 2,5 kPa, układ pomiarowy U1, rejestrator Mac R4 gazomierz rotorowy Delta G65, reduktor Tartarini B/240, manometr różnicowy, filtr gazu WE05/40, zawór upustowy Tartarini. Wykaz punktów odbioru określa Załącznik nr 1 do SWZ

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

8. Dostawa i dystrybucja paliwa gazowego będzie się odbywała na podstawie umowy zawartej z Powiatem Ryckim, reprezentowanym przez Dyrektora Pływalni Powiatowej w Rykach.

9. Dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami. Przewidywane zużycie paliwa gazowego ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości.

10. Rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia paliwa gazowego w danym okresie rozliczeniowym. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości gazu.

11. Sprzedawane paliwo gazowe będzie rozliczane w cyklach z okresem przyjętym przez OSD, jednak nie krótszych niż miesięczne, według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy z uwzględnieniem zapisów umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Wskazane tolerancje dotyczące wolumenu (+30%) będącego przedmiotem zamówienia należy rozumieć jako prawo opcji ustalone przez Zamawiającego w rozumieniu zapisów art. 441 ustawy Praw o zamówień publicznych na kwotę 70000,00 zł. Podane dane odnoszące się w szczególności do ilości paliwa gazowego, są ilościami planowanymi i szacunkowymi przedstawionymi w celu określenia zakresu i wartości zamówienia, co nie odzwierciedla rzeczywistego zużycia w czasie trwania umowy. Rzeczywiste zużycie będzie wynikało z warunków atmosferycznych i potrzeb technologicznych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert – cena (znaczenie 100%).

2. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów.

3. Każda oferta może uzyskać 0 – 100 pkt. przy zastosowaniu wzoru:

Liczba punktów oferty = (Najniższa cena brutto oferty spośród złożonych ofert / Cena brutto oferty badanej) x 100 pkt

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom ustawy Pzp oraz SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium oceny ofert, tj. uzyska największą liczbę punktów wg wzoru określonego w pkt. 3.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 poz. 716) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
- zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 poz. 716) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej, lub posiada aktualną podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze na którym znajduje si ę miejsce dostarczenia gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w ust. 1, zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy będą je spełniać łącznie.

3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 21 specyfikacji warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy/podmiotu udostepniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA wg załącznika 4b.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień:

a) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej, lub oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SWZ o posiadaniu aktualnej umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.

Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania.

Należy złożyć Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU wg załącznika nr 4a

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki, o których mowa w Rozdziale 19 ust. 1, zostaną spełnione jeżeli
Wykonawcy będą je spełniać łącznie.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdziale 21 specyfikacji warunków zamówienia, wg zasady spełnia / nie spełnia.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego - Zamawiający w Załączniku Nr 5 do SWZ udostępnia wzór pełnomocnictwa.

Uwaga: w przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:

a) zmiany jednostkowych cen netto o kwotę wynikającą ze zmiany taryfy (Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa URE), stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym oraz zmiany stawki podatku od towarów i usług - VAT. Warunkiem wprowadzenia zmian jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub/i ustawowa zmiana opodatkowania podatkiem akcyzowym,
b) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego i jego dystrybucji do punktu poboru wskazanego w załączniku nr 1 do SWZ. Warunkiem wprowadzenia zmiany terminu rozpoczęcia dostaw może być okoliczność niezależna od stron, w szczególności przedłużająca się procedura zmiany Wykonawcy,
c) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc,
d) zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikatów dotyczących efektywności energetycznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.

3. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.

4. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy drogą korespondencyjną.

5. Wykonawca, o którym mowa w ust. 3, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.

6. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie.
2021-07-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nieodpłatny odbiór karpy drzew, głównie sosna i brzoza- Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nieodpłatny odbiór karpy drzew, głównie sosna i brzoza. Termin:po 20.05.24 r. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: serwis pogwarancyjny sprzętu do sterylizacji
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ryki: „Modernizacja drogi powiatowej Nr 1425L ul. Spacerowej w Leopoldowie”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Ryki: „Budowa chodnika przy ulicy Królewskiej w Rykach”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: SUKCESYWNE DOSTAWY GRYZONI, PTAKÓW ORAZ OWADÓW KARMOWYCH DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa jaj kurzych do kuchni szpitalnej