Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-08-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKomenda Wojewódzka Policji w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia572890-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 572890-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43068905200000, ul. ul. Narutowicza  73 , 20-019  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 354 606, e-mail zamowienia@lu.policja.gov.pl, faks 815 354 313.
Adres strony internetowej (URL): https://lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://lubelska.policja.gov.pl/lub/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/41599,Aktualne-postepowania.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiającydopuszcza złożenie oferty w formie pisemnej (papierowej), adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, Kancelaria Ogólna (wejście główne)
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego
Numer referencyjny: 46/18/20/SZP/D
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Zamawiającego:Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Jana Pawła II nr 3, 20-535 Lublin oraz III Komisariatu Policji w Lublinie ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin (pakiet nr 1); - Posterunku Policji we Frampolu ul. Janowska 5, 23-440 Frampol (pakiet nr 2), Posterunku Policji w Modliborzycach ul. Piłsudskiego 56, 23-310 Modliborzyce (pakiet nr 3).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach:- załącznik nr 1.1.1 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 1- załącznik nr 1.1.2 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 1- załącznik nr 1.2. do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 2- załącznik nr 1.3 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 3- załączniki nr 1.4 do SIWZ – Informacja dla wykonawców3. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego dostarczania gazu z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E wg PN-C-04750:2011 do instalacji znajdującej się w obiekcie, o których mowa w pkt. 1 o parametrach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1158)4. Wzór umowy kompleksowej przedstawi Wykonawca składający ofertę po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, przy czym wzór ten winien zawierać ogólne warunki określone poniżej, zawierające informacje i zapisy dotyczące (dla każdego pakietu):- miejsca dostaw i odbioru paliwa gazowego,- taryfy zgodnie z zakwalifikowaniem punktu poboru przez OSD,- urządzenia gazowego,- ilości planowanego do zużycia paliwa gazowego (jeżeli dotyczy),- ilość dostarczonego paliwa gazowego określana będzie na podstawie gazomierza,- należności z tytułu dostarczenia paliwa gazowego (obrót) ustalane będą na podstawie cen i stawek opłat z oferty Wykonawcy oraz zasad rozliczeń określonych szczegółowo w umowie kompleksowej,- zmiana taryfy, w zakresie dystrybucji, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a tym samym waloryzacja cen nie wymaga zmiany umowy kompleksowej,- umowa zostanie zawarta na czas określony tj. 2 lata od dnia zmiany sprzedawcy i rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego (wg informacji o punktach poboru),- możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy,- możliwości zmiany co najmniej raz w roku mocy umownej,- w przypadku złożenia pisemnej reklamacji dotyczącej prawidłowości wystawionej faktury to reklamacja ta zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni;- prowadzenia przez Wykonawcę ewidencji wpłat należności zapewniającą poprawność rozliczeń.5. Wykonawca udostępni Zamawiającemu otrzymane od właściwego OSD dane pomiarowo - rozliczeniowe w zakresie dostarczania paliwa gazowego do instalacji znajdującej się w obiekcie objętym Umową.6. Całkowita cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (za paliwo gazowe, abonament, opłatę stałą i zmienną) opłaty i podatki oraz podatek od towarów i usług (VAT) z uwzględnieniem ewentualnych upustów i rabatów. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat. Zamawiający dopuszcza podanie cen jednostkowych z dokładnością do 5 miejsc po przecinku.7. Ceny z oferty mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmiany podatku VAT, zmiany podatku akcyzy, taryfy właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego tj. zmiany wysokości stawek opłat dystrybucyjnych (sieciowa stała i sieciowa zmienna), zgodnie z taryfą zatwierdzoną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.8. W dniu zawarcia umowy kompleksowej Zamawiający jest zakwalifikowany, zgodnie z zasadami zawartymi w taryfie, właściwej dla miejsca odbioru paliwa gazowego z sieci operatora, (przy nominalnym cieple spalania 39,5 MJ/m3, współczynnik konwersji 10,9722).9. Zamawiający oświadcza, że jest zwolniony z podatku akcyzowego na podstawie art. 31b ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 o podatku akcyzowym (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 722).10. Wykonawca dysponował będzie siecią należącą do lokalnego OSD za pomocą, której odbywać się będzie dostawa paliwa gazowego do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego lub posiadać będzie umowę o świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego zawartą pomiędzy Wykonawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.11. Zamawiający oświadcza, że Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) dla punktów odbioru jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. ul. M. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa Oddział Zakład Gazowniczy w Lublinie.12. Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających uzyskanie koncesji wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833) - aktualną na dzień składania ofert.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek.14. W zamówieniu określone jest prognozowane zużycie gazu ziemnego. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wykorzystanie paliwa gazowego w mniejszej ilości niż to jest wskazane w prognozie.15. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną.16. Zamawiający wyraża zgodę, aby okres rozliczeniowy był zgodny z okresem rozliczeniowym Operatora Systemu Dystrybucyjnego w oparciu o odczyty dokonywane przez OSD.17. Procedurę zmiany sprzedawcy przeprowadzi Wykonawca (jeżeli będzie dotyczyć). Zamawiający oświadcza, iż udzieli pełnomocnictwa niezbędnego do przeprowadzenia zamiany sprzedawcy przez Wykonawcę. 18. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne nie będą miały wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.19. Zamawiający nie przewiduje otrzymywania faktur za pomocą poczty elektronicznej (jako załącznik do wiadomości w formacie pdf, jpg itp.)20. Zamawiający wymaga 21 dniowego terminu płatności za fakturę wystawioną przez Wykonawcę i dostarczoną nie później niż 14 (czternaście) dni przed terminem płatności określonym na fakturze, przy czym faktury winny być dostarczane:- dla obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 3 do KWP w Lublinie ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin,- dla obiektu PP we Frampolu do KPP w Biłgoraju ul. Polana 1, 23-400 Biłgoraj,- dla obiektu PP w Modliborzycach do KPP w Janowie Lubelskim ul. Jana Zamoyskiego 92, 23-300 Janów Lubelski,- dla obiektu III KP w Lublinie do KMP w Lublinie ul. Północna 3, 20-064 Lublin,.21. Zamawiający informuje, że będzie odbierał od wykonawcy ustrukturyzowane faktury elektroniczne przesłane za pośrednictwem systemu teleinformatycznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2191), przy czym jeżeli Wykonawca będzie wystawiał ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem platformy wówczas w polu faktury o nazwie referencja kupującego Wykonawca umieści symbol:- dla obiektu przy ul. Jana Pawła II nr 3 – LB3L00,- dla obiektu PP we Frampolu – LBPA00,- dla obiektu PP w Modliborzycach – LBPC00,- dla obiektu III KP w Lublinie – LBMC00,22. Przewidywany termin rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do punktów poboru zgodnie z informacją o punktach poboru. Rozpoczęcie dostaw nastąpi po przeprowadzeniu wszelkich procedur związanych z rozstrzygnięciem postępowania oraz ewentualną zmianą sprzedawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za późniejsze rozpoczęcie dostaw paliwa gazowego.23. Zamawiający oświadcza, że:- posiada tytuł prawny do dysponowania nieruchomościami wymienionymi w postępowaniu,- obecnie obowiązujące umowy zawarte są na czas oznaczony (określony w informacji o punktach poboru), a w związku z tym nie ma konieczności ich wypowiadania,- nie ma zawartych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lub lojalnościowych.24. W nawiązaniu do art. 30 ust. 4 ustawy, jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez Zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnienie co najmniej parametrów określonych w normie wymaganej przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego;25. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65210000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130292,32
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się posiadaniem dokumentów potwierdzających uzyskanie koncesji wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833) - aktualnej na dzień składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymogu dotyczącego w/w warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dokument potwierdzający uzyskanie koncesji wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót gazem ziemnym objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833) - aktualnej na dzień składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga składania ww. dokumentów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Druk Oferta (załącznik nr 1 do SIWZ – dla ważności oferty należy złożyć wszystkie 3 strony dokumentu) oraz wybrane załączniki od nr 1.1.1 do nr 1.3 do SIWZ – „Formularze cenowe” (w zależności od wybranego/-ych pakietu/-ów). Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w oryginale.2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA! Dokument ten powinien być podpisany przez te podmioty trzecie i złożony w oryginale. Zobowiązania podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów, złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, nie spełniają ww. wymogu. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.3. „Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej KWP w Lublinie informacji o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ (dokument należy złożyć w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawcy, którzy w oparciu o art. 23 ustawy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania podmiotów wchodzących w skład konsorcjum i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – każdy członek konsorcjum – składa dokumenty wymienione w pkt.: 2.2) SIWZ oraz 7.1) SIWZ osobno. Dokument wskazany w pkt 2.1) SIWZ składa członek konsorcjum który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa powyżej zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wskazane dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (każdy członek konsorcjum/ spółki cywilnej) składa dokument wymieniony w pkt. 3.5. Powyższe zasady dotyczące wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez konsorcjum mają zastosowanie do wykonawców działających jako spółka cywilna.6. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.8. Dowód wpłaty wadium zgodnie z rozdziałem VII niniejszej SIWZ.9. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn.zm.) – zwane dalej rozporządzeniem, składa zamiast dokumentów wskazanych w pkt V ppkt 3 SIWZ odpowiednie dokumenty wskazane w § 7 rozporządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:a) Dla pakietu nr 1 – 3 000, 00 zł brutto, słownie trzy tysiące zł 00/100;b) Dla pakietu nr 2 – 200,00 zł brutto, słownie dwieście zł 00/100;c) Dla pakietu nr 3 – 200,00 zł brutto, słownie dwieście zł 00/100; Razem dla wszystkich pakietów 3 400,00 (słownie trzy tysiące czterysta zł 00/100)2. Zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy wadium może być wniesione w: pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089).3. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną.4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia.5. Termin wniesienia wadium – do dnia 19.08.2019 r. do godz. 11.00:006. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.7. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy.8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Najniższa cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy kompleksowej przedstawi Wykonawca składający ofertę po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, przy czym wzór ten winien zawierać ogólne warunki określone poniżej, zawierające informacje i zapisy dotyczące (dla każdego pakietu):a) miejsca dostaw i odbioru paliwa gazowego,b) taryfy zgodnie z zakwalifikowaniem punktu poboru przez OSD,c) urządzenia gazowego,d) ilości planowanego do zużycia paliwa gazowego (jeżeli dotyczy),e) ilość dostarczonego paliwa gazowego określana będzie na podstawie gazomierza,f) należności z tytułu dostarczenia paliwa gazowego (obrót) ustalane będą na podstawie cen i stawek opłat z oferty Wykonawcy oraz zasad rozliczeń określonych szczegółowo w umowie kompleksowej,g) zmiana taryfy, w zakresie dystrybucji, zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, a tym samym waloryzacja cen nie wymaga zmiany umowy kompleksowej,h) umowa zostanie zawarta na czas określony tj. 2 lata od dnia zmiany sprzedawcy i rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego (wg informacji o punktach poboru),i) możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy,j) możliwości zmiany co najmniej raz w roku mocy umownej,k) w przypadku złożenia pisemnej reklamacji dotyczącej prawidłowości wystawionej faktury to reklamacja ta zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 14 dni;l) prowadzenia przez Wykonawcę ewidencji wpłat należności zapewniającą poprawność rozliczeń.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty muszą być złożone w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Termin składania składania ofert określony w sekcji IV 6.2 został wyznaczony na dzień 19.08.2020 r., na godzinę 11:00:00 (godzina 11, minut 00, sekund 00). 2. Informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, które ma bezpośrednie zastosowanie w państwach członkowskich, w tym także do udzielenia zamówień publicznych. Dlatego zgodnie z brzmieniem art. 13 ust. 1, 2 i 3 RODO, informujemy, że: Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Lublinie, z siedzibą przy ul. Narutowicza 73, tel. 47 811 57 37. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Lublinie – e-mail: iod.kwp@lu.policja.gov.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego – gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) do instalacji znajdujących się w wybranych jednostkach Policji województwa lubelskiego - nr referencyjny 46/18/20/SZP/D; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty (bieżącego lub zakończonego) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jeżeli administrator planuje dalej przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem informuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udziela jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa art. 13 ust. 2 RODO. Dodatkowo zgodnie z informacją przekazaną przez Urząd Zamówień Publicznych (https://www.uzp.gov.pl/aktualnosci/rodo-w-zamowieniach-publicznych), co do zasady Zamawiający, przetwarzając dane osobowe, które pośrednio pozyskał w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest obowiązany do wypełniania obowiązku informacyjnego, mając na względzie treść wyłączeń zawartych w art. 14 ust. 5 RODO. W takim przypadku obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał Wykonawca w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu leżą po stronie Wykonawcy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie ul. Jana Pawła II nr 3, 20-535 Lublin oraz III Komisariatu Policji w Lublinie ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Zamawiającego:Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ul. Jana Pawła II nr 3, 20-535 Lublin oraz III Komisariatu Policji w Lublinie ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin (pakiet nr 1); .2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach:- załącznik nr 1.1.1 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 1- załącznik nr 1.1.2 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 1- załączniki nr 1.4 do SIWZ – Informacja dla wykonawców3. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego dostarczania gazu z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E wg PN-C-04750:2011 do instalacji znajdującej się w obiekcie, o których mowa w pkt. 1 o parametrach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1158)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65210000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 115710,33
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia kompleksowej dostawy gazu od 30.10.2020 r. dla obiektu KWP Lublin, ul. Jana Pawła II nr 3, 20- 535 Lublin oraz 01.11.2020 r dla obiektu III Komisariat Policji ul. Kunickiego 42, 20-412 Lublin.


Część nr: 2 Nazwa: Kompleksowa dostawa gazu do obiektu Posterunku Policji we Frampolu ul. Janowska 5, 23-440 Frampol
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektu Zamawiającego Posterunku Policji we Frampolu ul. Janowska 5, 23-440 Frampol (pakiet nr 2).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach:- załącznik nr 1.2. do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 2- załączniki nr 1.4 do SIWZ – Informacja dla wykonawców3. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego dostarczania gazu z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E wg PN-C-04750:2011 do instalacji znajdującej się w obiekcie, o których mowa w pkt. 1 o parametrach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1158)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65210000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7700,24
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia świadczenia kompleksowej dostawy gazu 01.02.2021


Część nr: 3 Nazwa: Kompleksowa dostawa gazu do obiektu Posterunku Policji w Modliborzycach ul. Piłsudskiego 56, 23-310 Modliborzyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektu Zamawiającego Posterunek Policji w Modliborzycach ul. Piłsudskiego 56, 23-310 Modliborzyce.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach:- załącznik nr 1.3 do SIWZ -formularz cenowy pakiet nr 3- załączniki nr 1.4 do SIWZ – Informacja dla wykonawców3. Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego dostarczania gazu z rodziny gazy ziemne, grupa wysokometanowe, symbol E wg PN-C-04750:2011 do instalacji znajdującej się w obiekcie, o których mowa w pkt. 1 o parametrach określonych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 02 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1158).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09123000-7, 65210000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6881,75
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Najniższa cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin rozpoczęcia kompleksowej odstawy gazu od dn. 01.02.2021






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.