Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁapanów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-07-06
  • ZamawiającyCentrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Łapanowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00228693
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego im. św. Jana Pawła II w Łapanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364974220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łapanów

1.5.2.) Miejscowość: Łapanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48146853419

1.5.8.) Numer faksu: +48146854105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziulapanow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckziulapanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2123b2a7-f6d4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00211272/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/ckziubochnia oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a
wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu następujących narzędzi:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, nazwa adresata: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie adres ePUAP Zamawiającego: CKZIULAPANOW/SkrytkaESP.
3) poczty elektronicznej: ckziulapanow@gmail.com

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu następujących narzędzi:
1) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
2) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
nazwa adresata: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łapanowie adres ePUAP Zamawiającego: CKZIULAPANOW/SkrytkaESP.
3) poczty elektronicznej: ckziulapanow@gmail.com
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosku, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKZiU.26.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego (gazu ziemnego wysokometanowego typu E) w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) zwana dalej „Prawo energetyczne”, obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na potrzeby Zamawiającego w okresie od 01.09.2022 r. do 31.08.2023 r. do instalacji znajdujących się w niżej wymienionych budynkach (miejscach odbioru):
1) CKZiU w Łapanowie 32-740 Łapanów 32 - Budynek B,
2) CKZiU w Łapanowie 32-740 Łapanów 32 – Warsztaty,
3) CKZiU w Łapanowie 32-740 Łapanów 32 – Stara sala,
4) Chrostowa 1B, 32-742 Sobolów.
2. Łączne, przewidywane zużycie paliwa gazowego (dla wszystkich miejsc odbioru) wynosi: 378 749 kWh.
3. Podana przewidywana ilość zużycia paliwa gazowego (łączna oraz dla poszczególnych miejsc odbioru) może odbiegać od faktycznego zużycia paliwa gazowego w okresie trwania umowy. Ilość ta ma jedynie charakter orientacyjny służący porównaniu złożonych ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i ilości faktycznego zużycia paliwa gazowego w poszczególnych miejscach odbioru. Rozliczenia za sprzedaż i dystrybucję gazu będą dokonywane na podstawie wskazań układu pomiarowo – rozliczeniowego (danych przekazanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, zwanego dalej OSD), odrębnie dla każdego miejsca odbioru.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia zakupionego paliwa gazowego o +/- 20% w stosunku do ilości prognozowanej (prawo opcji) przy zachowaniu cen ofertowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości punktów poboru gazu w stosunku do ilości wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zmniejszenie ilości punktów poboru wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. W przypadku przekazania obiektu zakłada się, że dostawy gazu dla tego obiektu zachowają charakter ciągły, nastąpi jedynie formalna zmiana podmiotu, na rzecz którego będą nadal realizowane dostawy, na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu. Zmniejszenie ilości obiektów może więc mieć charakter jedynie incydentalny (sprzedaż, dzierżawa obiektu). Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru gazu, o których mowa w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tych samych stawek rozliczeniowych, które zostały zaoferowane, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w SWZ.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości punktów poboru paliwa gazowego o +/- 2 punkty w stosunku do ilości określonej w SWZ.
7. Wykonawca będzie dostarczał paliwo gazowe zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców.
8. Dostarczenie paliwa gazowego będzie odbywać się na podstawie umowy kompleksowej sprzedaży i dystrybucji paliwa gazowego i będzie wykonywane zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez Prawo energetyczne i rozporządzenia wykonawcze do tej ustawy.
9. Zamawiający informuje, że jest zwolniony z płatności akcyzy na mocy ustawy o podatku akcyzowym z dnia 6 grudnia 2008 r.
10. Na koszt przedmiotu zamówienia składa się:
1) opłata za zużycie (sprzedaż) gazu ziemnego,
2) opłata abonamentowa,
3) opłata dystrybucyjna stała,
4) opłata dystrybucyjna zmienna.
11. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało terminowe dokonanie wszelkich czynności i uzgodnień z OSD, niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany Sprzedawcy, poczynając od złożenia OSD zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego.
12. Zamawiający aktualnie związany jest umową kompleksową zawartą na czas nieokreślony z PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o. o.
Wykonawca winien sam ją wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego dla wszystkich punktów odbioru gazu. Zamawiający wymaga, aby ewentualna zmiana sprzedawcy gazu ziemnego przebiegła dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie gazu ziemnego obejmującej sprzedaż i dystrybucję.
Rozwiązanie umowy kompleksowej może nastąpić za wypowiedzeniem przez pisemne oświadczenie złożone przez stronę umowy, ze skutkiem na koniec miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpiło doręczenie wypowiedzenia umowy.
13. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do przeprowadzenia niezbędnych formalności, aby było możliwe skuteczne zawarcie nowej umowy umożliwiające rozpoczęcie świadczenia w terminie określonym w Rozdziale VII ust. 1 SWZ. Zamawiający przekaże wszelkie brakujące dane do uzupełnienia wniosków zmiany Sprzedawcy. Przeprowadzenie tych czynności jest częścią przedmiotu umowy. Koszt zmiany Sprzedawcy ponosi Wykonawca.
14. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

65210000-8 - Przesył gazu

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie, że określił ilość przedmiotu zamówienia niezbędną do obliczenia ceny przez Wykonawcę (zamówienie podstawowe). Jednocześnie informuje, że może ona odbiegać od faktycznego zużycia paliwa gazowego. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości.
Możliwość skorzystania z prawa opcji przez Zamawiającego opisana została w załączniku nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej
ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca musi wykazać, że posiada:
a) aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.),
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
lub
c) umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2) SWZ tj. Wykonawca posiada:
a) aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.),
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego
lub
c) umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) formularz szczegółowa oferta cenowa sporządzony odpowiednio wg załącznika nr 1A do SWZ. Formularz nie podlega uzupełnieniu. (Zamawiający prosi o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej, postaci elektronicznej (w wersji edytowalnej) Formularz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania);
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający może żądać od wykonawcy przetłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów;
3) oświadczenia, wymagane postanowieniami o których mowa w Rozdziale X ust. 1, w Rozdziale XI ust. 9, w Rozdziale XII ust. 6 i 7 SWZ;
4) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy), w przypadku jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1);
5) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ;
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawarte są w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umów stanowią załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, niezwłocznie po przekazaniu powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projektu umowy, przygotowany indywidualnie dla Zamawiającego, pozbawiony zapisów przeznaczonych dla odbiorców indywidualnych. Projekt umowy musi być zgodny z treścią SWZ i treścią złożonej oferty oraz ustawą Prawo energetyczne i przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Pozostałe zapisy nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Rozliczania będzie dokonywane dla każdego budynku / punktu poboru oddzielnie.
4. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy na wzorze Wykonawcy z uwzględnieniem zapisów zawartych w załączniku nr 8 do SWZ.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-06 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/, Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-06 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Poza przypadkami, o których mowa w art. 108 i 109 ustawy Pzp, z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się również Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.