Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590461965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: I. Krasickiego 138
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/6820840
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dps_radomsko/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d3f4644-522f-4d9a-ab2c-de2412853d90
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00449101/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d3f4644-522f-4d9a-ab2c-de2412853d90
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Adres strony prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8d3f4644-522f-4d9a-ab2c-de2412853d90
Korespondencja kierowana do Zamawiającego powinna być sygnowana wskazanym nr referencyjnym sprawy. Zamawiający wyznacza do kontaktu z wykonawcami: Panią Urszulę Słubik i Panią Martę Makowską tel. 446820840, e-mail: oferty@dpsradomsko.naszdps.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu "Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin, który dostępny jest na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce "Centrum pomocy"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Odbiorcami Państwa danych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych. Państwa dane będą przekazywane zainteresowanym podmiotom i osobom zgodnie z zasadą jawności postępowania publicznego. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administrator będzie przetwarzał Państwa dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Odbiorcami Państwa danych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych. Państwa dane będą przekazywane zainteresowanym podmiotom i osobom zgodnie z zasadą jawności postępowania publicznego. Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-2310-2/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 152280,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do obiektu Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie:
Cena ofertowa brutto – waga 100% (100 punktów)
Kryterium ceny (Kc) będzie ustalone w stosunku do oferty o cenie najniższej, wg wzoru:
najniższa cena brutto oferty
Kc= ---------------------------------------- x 100
cena brutto badanej oferty
Maksymalnie można uzyskać 100 punktów.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów.
Ceną oferty jest łączna cena przedmiotów zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Wykonawca spełni warunki jeżeli przedstawi:
a) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi,
b) aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostawy gazu ziemnego lub podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy na obszarze, na którym znajduje się Obiekt Zamawiającego - w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej.
3. sytuacji finansowej lub ekonomicznej - Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej poprzez wykazanie, że Wykonawca: Zamawiający nie definiuje warunku udziału w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca jest zobowiązany dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ.
Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełnienia warunku określonego w Rozdziale VI 2 pkt. a SWZ - aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi;
W zakresie wykazania spełnienia warunku określonego w Rozdziale VI 2 pkt. b SWZ - aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej,
- podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy na obszarze, na którym znajduje się Obiekt Zamawiającego - w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi.
Aktualna koncesja wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy na obszarze, na którym znajduje się Obiekt Zamawiającego - w przypadku Wykonawców, którzy nie są właścicielami sieci dystrybucyjnej.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-26 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "Oferty/wnioski" dostępnej na Platformie e-Zamówienia po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku "Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdyują się dwa pola drag&drop ("przeciągnij" i "upuść") służące do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni