IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 zł)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w wypadku:a) zmiany przepisów Prawa energetycznego lub wydanych na tej podstawie przepisów wykonawczych mających zastosowanie do Umowy, w tej sytuacji postanowienia Umowy sprzeczne z nimi stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy znowelizowanego prawa,b) zmiany (wprowadzenia nowej) Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej OSD, w tej sytuacji postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie przepisy nowej instrukcji c) zmiany organów uprawnionych do reprezentacji zarówno Zamawiającego jak i Wykonawcy, danych adresowych stron umowy lub innych danych ,które w umowie mają charakter czysto informacyjny (np. numer konta bankowego), danych Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym danych teleadresowych, nazwy czy też formy prawnej którejkolwiek ze Stron , w tej sytuacji postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 12 poniżej d) zmiany ceny w wyniku ustawowej zmiany wysokości podatku akcyzowego lub podatku VAT, w tej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu, gdy zmianie ulegną ceny jednostkowe wynikające z wprowadzenia nowej stawki podatku akcyzowego lub podatku VAT, zgodnie z zapisami ust 11 poniżej. e) zmian przez Zamawiającego mocy umownej ( zwiększenia lub zmniejszenia), w tej sytuacji postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 12 poniżejf) zmian cen jednostkowych dla określonych w umowie grup taryfowych w przypadku zmiany „Taryfy w zakresie obrotu paliwami gazowymi” Wykonawcy, zatwierdzonej prze Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. W tej sytuacji postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 12 poniżejg) zmian stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji w przypadku zmiany „Taryfy w zakresie usługi dystrybucji paliw gazowych” zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, która reguluje kwestie związane ze świadczeniem usług dystrybucji. W tej sytuacji postanowienia Umowy, których dotyczą zmiany stracą ważność zaś w ich miejsce będą miały zastosowanie nowe zapisy i zaczną obowiązywać po skutecznym powiadomieniu, o którym mowa w ust. 12 poniżejh) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, , w tej sytuacji postanowienia Umowy, dotyczące zmiany wynagrodzenia wykonawcy, tj. jego zwiększenia lub obniżenia, zaczną obowiązywać po podpisaniu stosownego aneksu, o którym mowa w ust. 10 na zasadach określonych poniżej w ust. 7 – 9i) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne , w tej sytuacji postanowienia Umowy, dotyczące zmiany wynagrodzenia wykonawcy, tj. jego zwiększenia lub obniżenia, będą obowiązywać po podpisaniu stosownego aneksu, o którym mowa w ust. 10 na zasadach określonych poniżej w ust. 7 – 92. Celem dokonania zmian wynagrodzenia, o których mowa w ust. 6 pkt h) oraz i) Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem, o którym mowa w ust. 13 poniżej, przy czym zobowiązany jest także do przedłożenia wraz z wnioskiem dokumentów niezbędnych do oceny przez Zamawiającego czy zmiany mają wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, a w szczególności:a) szczegółowej kalkulacji proponowanej zmiany wysokości wynagrodzenia oraz wykazania adekwatności propozycji do zmiany kosztów wykonania umowy,b) innych dokumentów, w tym kopii umów z pracownikami realizujących zamówienie a także potwierdzenie zgłoszenia w/w osób do ubezpieczeń.Prawo żądania zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w ust 6 pkt h) oraz i) przysługuje także Zamawiającemu. Zapisy ust. 7-10 stosuje się odpowiednio.3. W terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku i dokumentów, o których mowa w ust. 7 Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji i dokumentów.4. W terminie 14 dni od otrzymania kompletnego wniosku Zamawiający przedstawi Wykonawcy pisemne stanowisko w przedmiocie złożonego wniosku. Za dzień przekazania stanowiska Strony uznają dzień wysłania pisma na adres Wykonawcy. 5. W przypadku wykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 6 pkt h) oraz i) na koszty wykonania zamówienia, Strony uzgodnią treść aneksu do umowy w terminie 14 dni od dnia przedłożenia przez Wykonawcę jego projektu Zamawiającemu. W przypadku, gdy Strony nie dojdą do porozumienia w kwestii aneksu lub zasadności wniosku, o którym mowa powyżej Wykonawca lub Zamawiający może wypowiedzieć pisemnie umowę w z terminem 2 miesięcznego wypowiedzenia liczonego od początku miesiąca następnego po dacie złożonego wypowiedzenia.6. Zmiany wynikające z ust. 6 pkt d) nie wymagają aneksu do umowy a jedynie pisemnej informacji i będą obowiązywały od daty ich obowiązywania wynikających z odpowiednich ustaw.7. Dla zmiany wynikające z ust. 6 pkt c), e), f) g) oraz danych Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym danych teleadresowych, nazwy czy też formy prawnej którejkolwiek ze Stron wystarczające jest pisemne powiadomienie o zaistniałej zmianie wysłane drugiej Stronie za potwierdzeniem odbioru. Do chwili skutecznego powiadomienia o w/w zmianie wszelkie dane ujęte w niniejszej umowie uznaje się za aktualne. 8. Pozostałe zmiany postanowień umowy odbywać się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strona wnosząca o zmianę inicjuje zmianę pisemnie podając uzasadnienie zmiany oraz przedstawia propozycję aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-05, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: