Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karlino
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Karlino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karlino@karlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.karlino.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Bohaterów 6 Pomorskiej Dywizji Piechoty w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-154-59-97
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Traugutta 2
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 533027482
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@spkarlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkarlino.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Daszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Daszewo 56
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 604629090
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.plichta@sp-daszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spdaszewo.edupage.org/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Karścinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karścino 18
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 535986083
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.maciejewski@spkarscino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spkarscino.superszkolna.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Karwinie im. Macieja Rataja
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwin 23
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 535989675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kruszyna@spkarwin.karlio.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkarwin.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzóski 6
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 535986126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskarlino@zskarlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zskarlino.pl/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole im. Kubusia Puchatka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-120-89-46
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 8
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 606763330
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.karlino@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole-karlino.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Karliński Ośrodek Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-192-65-87
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 570770708
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolicka@kokkarlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kokkarlino.pl/karlinski-osrodek-kultury
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Warsztat Terapii Zajęciowej Iskierka w Karlinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 672-18-31-705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Karlino
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-230
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 311 68 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.pawlowska@karlino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl/index.php?id=36664
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz imieniu i na rzecz innych jednostek. Umowy zostaną zawarte z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści załącznika nr 1 do SWZ oraz danych zawartych w ofercie wykonawcy z każdym z podmiotów z grupy zakupowej, który będzie zawierał umowę we własnym imieniu, zgodnie z załącznikiem nr 1 do OPZ- lista podmiotów.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0689a378-94e1-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00541859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031279/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej w 2024 r. dla punktów wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0689a378-94e1-11ee-ba3b-4e891c384685
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja
między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Zamawiający może komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie ofert i wszelkich
dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy
użyciu Platformy e-Zamówienia.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządza się w postaci elektronicznej,
w formacie danych .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, .pdf, .gif, .jpg, .jpeg, .ods, .png, .svg, .tif, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .zip, .7z (zalecane).
3. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, dokumenty potwierdzające
umocowanie do reprezentowania, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą certyfikatu
podpisu osobistego).
4. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisany w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.44.2023.NR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru energii wyposażonych w instalację fotowoltaiczną, jak również przeprowadzenie procedury zmiany charakteru dostaw na umowy obejmujące zakup energii, jej przesył i magazynowanie w sieci nadmiaru wyprodukowanej energii dla punktów z instalacjami fotowoltaicznymi, dla których proces ten następuje po raz pierwszy a zamawiający wnioskuje o nadanie statusu prosumenta obejmuje ono dokonanie w imieniu zamawiającego (w razie potrzeby) wypowiedzenia dotychczasowych umów oraz nawiązanie nowych umów kompleksowych (prosumenckich) oraz przygotowanie i przedstawienie zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium, jakim jest najniższa cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1
ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1497 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie składane
wraz z ofertą - oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1
pkt 5 i 7 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1497
ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2. Oświadczenie składane na żądanie zamawiającego - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art.
108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczącej zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji ((§
3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 ze zm.)) - w przypadku, gdy w postępowaniu zostaną złożone co najmniej dwie oferty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają m.in. przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju,
Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415 ze zm.) oraz rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1497 ze zm.), składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zmian umowy związanych ze zmianą stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanego przedmiotu umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu jego wykonania przez wykonawcę;
2) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze stron umowy;
3) zmiany treści umowy w odniesieniu do zakresu przedmiotu zamówienia: tj. zmiany mocy umownej lub mocy przyłączeniowej istniejących punktów wynikającej z analizy mocy pobranej - po uzyskaniu zgody OSD na taką zmianę, zmiany prognozowanej wielkości zużycia energii elektrycznej, wynikającej m.in. ze zmiany mocy umownej i zmniejszenia lub zwiększenia ilości miejsc dostarczania energii elektrycznej (przyłączy, punktów poboru), dostaw i przesyłu energii do innych obiektów niewskazanych w OPZ lub w sytuacji zwiększenia dostaw wraz z przesyłem energii do obiektu w związku z dokonaną rozbudową, przebudową obiektów, itd.;
4) zmiany treści umowy dot. ceny za dystrybucję energii w przypadku zmiany taryfy dystrybucji Operatora Systemu Dystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz cen jednostkowych za sprzedaż energii podanych w formularzu cenowym - tylko w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego i stawki podatku VAT w toku realizacji niniejszej Umowy;
5) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie wysokości wynagrodzenia do aktualnego stanu prawnego, w tym w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego lub innych zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności zmiany ustawy prawo energetyczne lub aktów wykonawczych do tej ustawy wprowadzających lub likwidujących dodatkowe obowiązki związane z zakupem praw majątkowych lub certyfikaty dotyczące efektywności energetycznej. Zmiana wysokości wynagrodzenia w tym przypadku dotyczy zarówno zwiększenia jak i obniżenia wynagrodzenia wynikającego z przyczyn opisanych powyżej;
6) zmian w zakresie komparycji umowy, systematyki, osób odpowiedzialnych za realizację umowy, rachunku bankowego, adresu do korespondencji;
7) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
8) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy, przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych/sprzedaży;
9) zmiana ilości PPE, w przypadku zwiększenia liczby PPE- rozliczenie dodatkowych punktów będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej w ramach taryf wyszczególnionych w formularzu ofertowym Wykonawcy.
2. Waloryzacja wynagrodzenia:
1) każda ze stron może zwrócić się z pisemnym wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany (wzrostu lub obniżenia) cen związanych z realizacją przedmiotu zamówienia o ponad 5% wartości w porównaniu z ich wartością w dniu złożenia oferty;
2) wysokość zmiany wynagrodzenia ustalana jest w oparciu o wskaźniki procentowych zmian cen energii elektrycznej ogłaszane w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (GUS);
3) wniosek o zmianę wysokości wynagrodzenia powinien zawierać propozycję zmiany w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem. Maksymalna wysokość zmiany wynagrodzenia uzależniona jest od poziomu maksymalnych cen energii elektrycznej. Zmiana wynagrodzenia może następować w dowolnym okresie trwania umowy, jednak nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Za początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przyjmuje się dzień złożenia wniosku o waloryzację wynagrodzenia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-16