„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemiatycze
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2023-11-24
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00489408
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 8

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsiemiatycze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f93f2708-81f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00489408

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008531/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f93f2708-81f5-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w tym składanie ofert odbywa
się przy użyciu platformy http://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca, który będzie ubiegał się o niniejsze zamówienie publiczne jest zobowiązany do założenia konta na w/w platformie.
3. Wykonawca dla pełnego korzystania z platformy powinien zweryfikować konto oraz nadać pełne uprawnienia dla
użytkowników/osób uprawnionych po jego stronie do składania ofert.
4. Dalsze szczegóły komunikacji zostały zawarte w rozdziale IV lit. A SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca może zwrócić się do
Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek można złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia oraz
poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl (z wyłączeniem składania ofert i załączników do niej).
3. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej: http://ezamowienia.gov.pl. W przypadku
awarii portalu e-zamowienia.gov.pl wyjaśnienia treści SWZ, zostaną umieszczone bezpośrednio na stornie internetowej
www.spzozsiemiatycze.pl.
4. Dalsze szczegóły komunikacji zostały zawarte w rozdziale IV lit C SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach, ul.
Szpitalna 8, 17-300 Siemiatycze, tel. 85 655 22 00;
• kontakt do inspektora ochrony danych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach; e-mail:
iodo@spzozsiemiatycze.pl;
• dane osobowe takie jak imię, nazwisko, nazwa, adres siedziby/korespondencyjny, telefon, adres mail będą przetwarzane w celu
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i dystrybucję energii
elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach” oznaczenie postępowania: SP ZOZ
ZP/11/23, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy Pzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, w tym pozostali oferenci oraz wszyscy zainteresowani z uwzględnieniem przepisów w
zakresie zamówień publicznych, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych z Zamawiającym umów;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/17/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż i usługę dystrybucji energii elektrycznej przez Wykonawcę (Sprzedawcę) na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy) do wszystkich punktów poboru (dalej także PPE) określonych w załączniku nr 1, stanowiącym załącznik do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi – zwanej dalej Prawem energetycznym.
3. Szacowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy dla SP ZOZ w Siemiatyczach w okresie 12 m-cy wynosi –729,6 MWh = 729 600 kWh.
4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, obejmującym możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach umowy o kolejne 20% zamówienia podstawowego w sytuacji kiedy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego utworzone zostaną nowe punkty poboru energii lub w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ - Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną i opis punktów poboru energii elektrycznej.
5. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu poza wynagrodzeniem za zużycie energii elektrycznej według wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie.
6. Roczne szacowane zapotrzebowanie w roku kalendarzowym 2024 r. na energię elektryczną ustalono na poziomie 729,6 MWh (z prawem opcji ok. 875,52 MWh).
7. Wykaz punktów poboru energii wraz z informacjami na temat obowiązujących umów i zużycia energii w podziale na grupy taryfowe znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
8. Wykonawca składając ofertę musi wykazać się prawem do dystrybucji energii elektrycznej przy udziale operatora systemu dystrybucyjnego działającym na terenie Zamawiającego.
9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu dostęp do informacji o danych pomiarowo-rozliczeniowych pobranej energii elektrycznej i bilansowania handlowego w zakresie sprzedaży energii elektrycznej, a także o składnikach składowych opłat dystrybucyjnych i kalkulacji ceny za dystrybucję energii elektrycznej, a co za tym zobowiązany jest wykonywać raporty w tym przedmiocie na wniosek Zamawiającego.
10. Sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji odbywa się na podstawie umowy kompleksowej zawartej z PGE Obrót S.A. zawartej na czas określony – 01.01.2023 r. - 31.12.2023 r.). Zamawiający jeśli będzie to konieczne udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw do wypowiedzenia dotychczasowych umów sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej.
11. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny służący do określenia wartości zamówienia i do porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości energii. Liczba punktów poboru energii elektrycznej w trakcie realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej może ulec zmianie, zmniejszeniu lub
zwiększeniu. Ostateczne rozliczenie zobowiązań Zamawiającego będzie się odbywało według zużycia wykazywanego przez układy pomiarowo – rozliczeniowe.
12. Sprzedaż energii elektrycznej dla nowego PPE (w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy), będzie dokonywana na podstawie zmiany przedmiotowego załącznika bez konieczności renegocjowania warunków Umowy.
13. Rozliczenie za usługę dystrybucji energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających ze złożonej oferty oraz Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego, Taryfy Sprzedawcy.
14. Jeśli na 2024 r. zostaną na mocy obowiązujących przepisów prawa wprowadzone ceny maksymalne za sprzedaż lub dystrybucję energii elektrycznej, Zamawiającego z Wykonawcą wiążą ceny maksymalne, chyba że ceny obowiązujące w wyniku zastosowania niniejszego postępowania są niższe niż ceny maksymalne.
15. Z wybranym Wykonawcą będzie zawarta umowa – wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
16. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
a) powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
b) reprezentowania Zamawiającego przed Operatorem Sieci Dystrybucyjnej w sprawach związanych ze świadczenie usług dystrybucji, w tym dla nowego przyłączenia (brak dotychczasowej umowy),
c) reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy, dotyczy punktów zamieszczonych w Załączniku nr 1 do SWZ.
17. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
09300000 - 2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa,
09310000 - 5 – elektryczność,
65300000 - 6 – przesyła energii elektrycznej i podobne usługi.
18. Energia elektryczna musi spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
19. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy sprzedaży energii elektrycznej drogą korespondencyjną.
20. Zamawiający nie posiada statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1436 ze zm.), co oznacza, że jest podmiotem nie wytwarzającym energię elektryczną lub ciepło z odnawialnych źródeł energii lub nie wytwarza biogaz, biogaz rolniczy, biometan, wodór w instalacjach odnawialnego źródła energii, w stosunku do punktów poboru energii wymienionych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej.
21. Zamawiający nie posiada statusu prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a) ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1436 ze zm.), co oznacza, że nie jest odbiorcą końcowym wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikro instalacji, w stosunku do punktów poboru energii wymienionych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, obejmującym
możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach umowy o kolejne 20% zamówienia podstawowego w
sytuacji kiedy po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego utworzone zostaną nowe punkty poboru energii lub w
przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE wymienionych w Załączniku nr 1 do SWZ
- Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną i opis punktów poboru energii elektrycznej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. W formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do SWZ) w lit a) należy wpisać całkowitą cenę brutto za wykonanie całości zamówienia oraz podać cenę jednostkową brutto za 1 MWh. Cenę należy wyliczyć poprzez przemnożenie ceny jednostkowej brutto za 1 MWh i ilości MWh (ilość szacunkowa na 2024 r.) otrzymany iloczyn wraz z dodaną do niego całkowitą ceną za dystrybucję stanowi wartość oferty. W ofercie w wyznaczonym miejscu należy podać także cenę jednostkową brutto za 1 MWh.
2. Całkowita cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz istotnymi postanowieniami umowy określonymi w niniejszej SWZ. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty powinna zawierać wszystkie składniki cenowe oraz inne koszty ponoszone przez Wykonawcę celem prawidłowego wykonania zamówienia.
4. Wartości w ofercie należy podać zaokrąglone do 2 miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 groszy pomniejsza się, a końcówki 0,5 groszy i wyższe zaokrągla się do 1 grosza wzwyż.
5. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą: Zamawiający rozliczał będzie przedmiot umowy w PLN.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
7. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę, której wybór będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług, na podstawie art. 225 ust. 1 ustawy Pzp, dla celów zastosowania kryterium ceny, Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
8. Zgodnie z art. 225 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca składając ofertę ma obowiązek:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadzić do powstania obowiązku podatkowego
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy będzie miała zastosowanie.

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) – waga kryterium 100%;
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
Cena (C) – waga 100 %
całkowita cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------- x 100 pkt x 100 %
całkowita cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie całkowita cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Całkowita cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Punktacja przyznawana Wykonawcom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunku udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający określa warunek w powyższym zakresie:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności w
zakresie obrotu energią elektryczną wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j. Dz.
U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są
wymagane.
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualne uprawnienia (koncesję) do wykonywania działalności w
zakresie dystrybucji energią elektryczną wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t. j.
Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – dotyczy Wykonawców będących
właścicielami sieci dystrybucyjnej lub
posiada aktualną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii
elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej – dotyczy Wykonawców
niebędących właścicielami sieci dystrybucji.
Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli co
najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje świadczenie, do którego realizacji te uprawnienia są
wymagane
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z art. 32 ustawy z
dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki;
b) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energią elektryczną zgodnie z art. 32 ustawy
z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucji lub
oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług
dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się miejsca dostarczenia energii elektrycznej- w przypadku
Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej –wzór załącznik nr 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6
miesięcy przed jej złożeniem;
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 z późn. zm.), z
innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej - według wzoru stanowiącego - załącznik nr 9 do SWZ.
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie, publiczne tytułem środka
zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie
konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
- według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zostały przewidziane we wzorze umowy załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-21 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję opiekunki do rocznego dziecka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI