Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Aleksandrów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Aleksandrów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAleksandrów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-31
  • ZamawiającyGMINA ALEKSANDRÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-23
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00329182
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Aleksandrów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleksandrów Drugi 380

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6875002

1.5.8.) Numer faksu: 84 6875321

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Aleksandrów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc888b89-63d6-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002002/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Aleksandrów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://aleksandrow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://aleksandrow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet oraz sekretariat@ealeksandrow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod nazwą: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów Gminy Aleksandrów”.
2. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista przetargów PZP”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania
(po upływie terminu składania ofert dokumentacja jest dostępna w zakładce „Archiwalne”).
3. Złożenie oferty w postępowaniu następuje poprzez funkcjonalność „Przystąp do postępowania”
i jest możliwe tylko po rejestracji Wykonawcy na Platformie, dlatego też :
1) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany
do strony https://oneplace.marketplanet.pl gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania (jeśli posiada konto użytkownika) lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia i powtarza hasło, następnie wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin,
klika polecenie „zarejestruj się”. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość
z linkiem, za pomocą którego należy potwierdzić podane dane i zalogować się na utworzone konto. Po wybraniu przycisku „Rejestracja” wymagane jest wypełnienie formularza rejestracyjnego a po jego zakończeniu przesłanie do weryfikacji za pomocą przycisku „Wyślij wniosek”.
2) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację
w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu,
3) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu,
4) szczegółowa instrukcja dla Wykonawcy dot. korzystania z Platformy znajdują się na stronie:
https://aleksandrow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=aleksandrow&MP_module=main
5) Zamawiający informuje, iż w przypadku problemów technicznych lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa za pośrednictwem : tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach
9.00-17.00) lub e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6) Złożenie oferty za pośrednictwem platformy równoznaczne jest z akceptacją zasad korzystania ze środków komunikacji elektronicznej udostępnianych przez Zamawiającego, w tym instrukcji użytkowania Platformy Zakupowej zawierającej wiążące Wykonawcę informacje związane z korzystaniem z systemu w szczególności opis sposobu składania/zmiany/wycofania oferty w niniejszym postępowaniu.
4. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej:
- podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
- komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
- wybrana przeglądarka wpierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge.

Pozostałe informacje zawarte zostały w Rozdziale 9 pkt B SWZ (Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania
i odbierania korespondencji elektronicznej)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych wykonawcy orz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postepowaniu jest Wójt Gminy Aleksandrów (Aleksandrów Drugi 380, 23-408 Aleksandrów) dane kontaktowe: sekretariat@ealeksandrow.pl; tel. 84 6875002;
2) Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@ealeksandrow.pl,
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak IGK.271.15.2021 prowadzonym trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy);
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 22.2. Informacja o ograniczeniach stosowania przepisów RODO, związanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
2) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
4) W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji, na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz budynków i obiektów należących do Gminy Aleksandrów.
Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesji i postanowieniami niniejszej umowy oraz zgodnie z Taryfą cen energii Wykonawcy określonej w ofercie i Taryfą cen za usługi Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD).
Wymagania jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zostały opisane w § 38 – 43 Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 06 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz.U. z 2019 poz. 503) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 93 poz. 623 z późn. zm.).

Zamawiający określa szacunkowe zużycie energii [kWh] w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2022 r. wynoszące 448679 [kWh] w tym:
- w grupie taryfowej C11 – 375 157 kWh,
- w grupie taryfowej C12A – 5 049 kWh,
- w grupie taryfowej B11 – 68 473 kWh,

Określone przez zamawiającego szacunkowe zużycie energii ma charakter jedynie orientacyjny, w celu określenia wartości zamówienia i nie stanowi zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.
Łączna ilość zużycia energii może się zmienić w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający wskazuje minimalną gwarantowaną wielkość świadczenia stron tj. ilość dostarczonej energii elektrycznej – 400 000 kWh.
Szacunek sporządzono na podstawie rzeczywistego zużycia energii elektrycznej za okres od sierpnia 2020 roku do lipca 2021 roku.

Szczegółowy zakres zamówienia (wykaz punktów poboru energii elektrycznej) określony został w załączniku nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

Rozliczenia i płatności odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających z Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Taryfy dla energii elektrycznej Wykonawcy określonej w ofercie. Ustala się okresy rozliczeniowe zgodnie ze wskazaniem obowiązujących grup taryfowych.

W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dokonać zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) liczby punktów poboru energii elektrycznej w rozmiarze nie większym niż 20 %. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić kompleksową dostawę energii do wybudowanych lub oddanych do użytku nowych obiektów Zamawiającego na terenie Gminy Aleksandrów, a nie wymienionych w załączniku nr 4 do SWZ, według stawek wynikających z oferty.

Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy.

Zamawiający informuje, że :
1) aktualnym dostawcą energii elektrycznej (na podstawie zawartej umowy kompleksowej do dnia 31.12.2021 r.) jest PGE Obrót S.A. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na obszarze, którego znajdują się miejsca dostarczenia energii elektrycznej tj. PGE Dystrybucja S.A.
2 całość energii dostarczonej przez Wykonawcę zużywał będzie wyłącznie na potrzeby własne,
3) w wykazie punktów poboru energii elektrycznej (Załączniku nr 4 do SWZ) nie zostały zawarte mikroinstalacje, w rozumieniu ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2020 r. poz. 261, z późn. zm.),
4) aktualnie obowiązująca umowa kompleksowa ze sprzedawcą energii została zawarta na czas określony i nie wymaga wypowiedzenia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

65300000-6 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo w ramach kryterium oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca udokumentuje, że posiada:
- posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.)

- posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
lub
posiada aktualną podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
b) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub stosowne oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu podpisanej aktualnej umowy generalnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 6.1. SWZ oraz – jeżeli dotyczy -oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt 7.5. SWZ ;
2) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy – patrz punkt 8.3. ppkt 4) SWZ (jeżeli dotyczy);
3) potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; (tylko jeśli wykonawca nie wskazał w ofercie odpowiedniej bazy danych – KRS/CEIDG)
4) pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy – jeżeli w imieniu wykonawcy działa inna osoba niż wskazana w dokumentach, o których mowa w ppkt 3 (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) oświadczenia, o których mowa w pkt. 6.1., składa z ofertą :
− potwierdzające brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
− spełnianie warunków udziału w postępowaniu - odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
2) w przypadku o którym mowa w punkcie 4.3. ppkt 3) dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ).
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane), o których mowa w pkt. 6.3. SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
− w pkt. 6.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
− w pkt. 6.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy (zał. nr 5 do SWZ ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-31 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://aleksandrow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-31 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.