Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez MZN w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrzębie-Zdrój
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Nieruchomości
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia613229-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613229-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Miejski Zarząd Nieruchomości: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Nieruchomości, krajowy numer identyfikacyjny 27120497100000, ul. ul. 1-go Maja  55 , 44-330  Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 787 001, e-mail dl@mzn.jastrzebie.pl, faks 324 762 952.
Adres strony internetowej (URL): www.mzn.jastrzebie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzn.jastrzebie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Miejski Zarząd Nieruchomości 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1 Maja 55, Dział Logistyki, pokój nr 16A

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez MZN w Jastrzębiu-Zdroju wyposażonych w instalację fotowoltaiczną
Numer referencyjny: DL.4221.19.2020.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb czterech budynków administrowanych przez Zamawiającego (zwanych dalej „Odbiorcami energii”) w terminie od 01.01.2021 r. do dnia 30.06.2024 r. z tym zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Sprzedawcy.2) Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej.3) Zamawiający posiada status prosumenta energii odnawialnej, czyli zgodnie z definicją zawartą w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20.02.2015 r. o odnawialnych źródłach energii (tj. Dz.U. z 2020 r. Poz. 261 z późn.zm.) jest odbiorcą końcowym dokonującym zakupu energii elektrycznej, wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikroinstalacji i nie stanowi to przedmiotu przeważającej działalności gospodarczej określone j zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Z 2019 r. Poz. 649 i 730). Zamawiający oświadcza, że jest prosumentem – nie prowadzi działalności gospodarczej i zapewnia, że energia elektryczna wytwarzana w mikroinstalacji będzie zużywana tylko na własne potrzeby. Rodzaj odnawialnego źródła energii który Zamawiający wykorzystuje: energia promieniowania słonecznego.4) Szczegółowe dane techniczne określa załącznik nr 5 do SIWZ – Parametry techniczne do zawarcia umów, w którym zawarta jest m.in. moc poszczególnych urządzeń które służą do wytwarzania energii elektrycznej.5) Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zawarcie umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD wytworzonej w mikroinstalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej na wzorcu umownym Wykonawcy, pod warunkiem, że zapisy umowy nie będą sprzeczne z zapisami Istotnych postanowień umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.6) Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej. Czynności te Wykonawca dokona na podstawie stosownego pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy. Procedura zmiany sprzedawcy będzie dokonywana po raz pierwszy. Zamawiający informuje, że obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest TAURON SPRZEDAŻ GZE Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Barlickiego 2 (umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji zawarte są do 31.12.2020 r.).7) Zakres zamówienia obejmuje zakup energii o łącznym szacunkowym wolumenie w ilości 609.272,00 kWh(w okresie świadczenia usług, tj. 3,5 lat).8) Rozliczeniu podlega energia elektryczna wprowadzona do sieci nie wcześniej niż na 365 dni przed dniem dokonania odczytu rozliczeniowego w bieżącym okresie rozliczeniowym. Jako datę wprowadzenia energii elektrycznej do sieci OSD w danym okresie rozliczeniowym przyjmuje się datę odczytu rozliczeniowego, na podstawie którego określana jest ilość energii elektrycznej wprowadzonej w całym okresie rozliczeniowym.9) Dostawy energii świadczone będą na zasadach określonych w:a) ustawie Prawo energetyczne z 10.04.1997 r. (Dz.U. z 2020r. poz. 833 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych;b) ustawie Kodeks cywilny z 23.04.1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych;c) ustawie o odnawialnych źródłach energii z 20.02.2015 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 261 ze zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.10) Przewidywane zużycie energii elektrycznej (określone w Załączniku nr 5 do SIWZ – kolumna „s”) nie ma charakteru wiążącego, zostało ustalone w oparciu o dotychczasową wielkość zużycia i służy jedynie do porównania ofert. Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość bezkosztowych odchyleń od przewidywanego zużycia, w ramach stawek wynikających z oferty.11) Zamawiający informuje, że wyraża zgodę na podpisanie umów drogą korespondencyjną. Umowa może być zawarta przez prawidłowo umocowanego pełnomocnika Wykonawcy.12) Ww. dokumentacja jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu jn: http://www.mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2024-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 30.06.2024 r., z tym zastrzeżeniem, że rozpoczęcie dostawy nastąpi nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany Sprzedawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1) zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,2) zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki — w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnejlubposiadają aktualną podpisaną Umowę Generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, umożliwiającej kompleksową dostawę energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru przez cały okres realizacji zamówienia — w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7 ppkt 7.4.2) lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y powinien/powinny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ppkt, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument/y powinien/powinny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.UWAGA: Złożenie na wezwanie Zamawiającego ww. dokumentu będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór stanowi Załącznik 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie wstępne składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;b) zobowiązanie innych podmiotów w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów (podmioty Przykładowy wzór zobowiązania stanowi Załącznik 7 do SIWZ. Pkt 7.6. określa szczegóły polegania na zasobach innych podmiotów.c) Formularz ofertowy wypełniony wg wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ,d) stosowne pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
7. Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:a) w odniesieniu do cen za sprzedaż energii elektrycznej tj. określone w kolumnie 7-8 Tabeli II a) Formularza ofertowego – zmiany cen brutto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT oraz zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym (warunkiem wprowadzenia jest ustawowa zmiana stawek tego podatku),b) w odniesieniu do cen za dystrybucję energii elektrycznej tj. określone w kolumnie 7 i 14 Tabeli II b) Formularza ofertowego – zmiany cen brutto o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub zmiany Taryfy OSD oraz w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym (warunkiem wprowadzenia jest ustawowa zmiana stawek tego podatku lub zmiana Taryfy), c) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc po otrzymaniu zgody na taką zmianę od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączony jest dany punkt poboru,d) zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację umowy przez Zamawiającego, określonej w pkt. 6 wyżej,e) zaistnienie okoliczności (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,f) zbycia lub wyłączenia z eksploatacji przez Zamawiającego obiektu/ów, dla którego świadczona jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej,g) zmiany ilości punktów odbioru określonych w załączniku nr 5 do SIWZ,h) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,i) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,j) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.7.1. Inicjatorem dokonania zmian w umowie określonych w ust. 7 lit. a) i b) jest Wykonawca. Zmiany te wchodzą automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów/taryfy OSD lub podatku VAT, przy czym Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tych zmianach Zamawiającego oraz wykazać, że zmiana przepisów/taryfy OSD w tym zakresie powoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o określoną wartość.7.2. Inicjatorem dokonania zmian w umowie określonych w ust. 7 lit. c) jest Zamawiający lub Wykonawca.7.3. Inicjatorem dokonania zmian w umowie określonych w ust. 7 lit. d)-g) jest Zamawiający.7.4. Inicjatorem dokonania zmian w umowie określonych w ust. 7 lit. h)-j) jest Wykonawca, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zmiana przepisów w tym zakresie powoduje zmianę wynagrodzenia o określoną wartość.7.5. Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej stron wyrażoną na piśmie,w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany za wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 7 lit. a) i b), które to zmiany następują automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów/taryf OSD.7.6. W trakcie trwania umowy Zamawiający będzie rozliczany na podstawie stawek za energięi opłat abonamentowych określonych w Formularzu ofertowym do danego punktu poboru, natomiast stawki stałe i zmienne (sieciowe) będą zgodne ze stawką stałą i zmienną umieszczoną w obowiązującej na dzień dostawy w taryfie Operatora Systemu Dystrybucyjnego, do którego sieci przyłączony jest dany punkt poboru oraz grupy taryfowej do której został on zakwalifikowany.7.7. Zamawiający oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym do korzystania z obiektówdo których na podstawie umowy dostarczane ma być energia elektryczna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI