DZIERŻAWA HALI PRODUKCYJNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W NOWYM WIŚNICZU

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DZIERŻAWA HALI PRODUKCYJNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W NOWYM WIŚNICZU
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Wiśnicz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-07-11
  • ZamawiającyZakład Karny w Nowym Wiśniczu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233867
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DZIERŻAWA HALI PRODUKCYJNEJ
W ZAKŁADZIE KARNYM W NOWYM WIŚNICZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DZIERŻAWA HALI PRODUKCYJNEJ
W ZAKŁADZIE KARNYM W NOWYM WIŚNICZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af430769-f909-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: . Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Dzierżawcą a Wydzierżawiającym, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r., o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344).
a) MiniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAP-u dostępnego pd adresem; http:/epuap.gov.pl/wps/portal oznaczenie Zamawiającego w formularzach ePUAP ZAKŁAD KARNY (zknw)
c) W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem wydzierżawiający i dzierżawca posługują się nr. referencyjnym D/Kw.2232.9.2022

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Dzierżawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Dzierżawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłanie i odbieranie dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Obowiązkiem dzierżawcy jest zapoznanie się z Regulaminem korzystania z miniPortalu oraz regulaminem ePUAP. Złożenie oferty w sposób niezgodny z Regulaminem może spowodować brak możliwości odczytania oferty, za co odpowiedzialność ponosi wyłącznie dzierżawca. W takim przypadku wydzierżawiający potraktuje ofertę jako nie złożoną skutecznie i odrzuci ofertę.
4. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania ofert, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2022.WR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Powierzchnia użytkowa hal:
 Hala nr 1 produkcyjna ma powierzchnię użytkową: 263,50 m2,
 Hala nr 2 produkcyjna ma powierzchnię użytkową: 488,95 m2.


3. Opis hali produkcyjnej:
 na ww. działce znajdują się budynki hal produkcyjnej z zapleczem socjalno – biurowym oraz sanitariatami dla potrzeb zatrudnienia osadzonych w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu. Hala nr 1 o pow. 263,50 m2, jest to obiekt niepodpiwniczony położony na poziomie gruntu, z jedną kondygnacją nadziemną wraz z zapleczem sanitarnym (część socjalno - biurowa umieszczona nad poziomem produkcyjnym). Dach obiektu dwuspadowy pokryty dachówką ceramiczną, ściany murowane, wejście do hali znajduje się na poziomie równym z powierzchnia kostki brukowej stanowiącej drogę dojazdowa do hali produkcyjnej. Hala nr. 2 o pow. 488,95 m2, jest obiektem umieszczonym w poziomie I piwnice, na poziomie II znajduje się obecnie czynna hala produkcyjna dzierżawiona przez innego kontrahenta. Hala produkcyjna jest murowana wraz z zapleczem sanitarnym i część socjalno - biurowa umieszczona na poziomie produkcyjnym. Wejśie do hali produkcyjnej nr. 2 jest schodami od strony placu manewrowego i drogi dojazdowej.
 Hala produkcyjna nr 1 i hala nr. 2 wyposażone są w następujące instalacje: wodno - kanalizacyjna, hydrantowa, wentylacyjna, elektryczna 230V/400V, centralnego ogrzewania, teletechniczna ( telefon wewnętrzny), telewizja przemysłowa.
 dojazd do hali produkcyjnej jest utwardzony wyłożony kostką brukową.
 Hala produkcyjna nr. 1 posiada 1 bramę stalową dwuskrzydłową o wymiarach wys. 3,0 m x szer. 2,80 m oraz wyposażona jest w okna w ścianie południowej zapewniające naturalne oświetlenie.
 Hala produkcyjna nr. 2 posiada 2 bramy stalowe dwuskrzydłowe oraz wyposażona jest w okna w ścianie południowej i zachodniej zapewniające naturalne oświetlenie.
Wymiary bram:
• Pierwsza brama dwuskrzydłowa o wymiarach wys. 2,16 m x szer. 1,57 m z zejściem po schodach do pomieszczenia hali produkcyjnej
• Druga brama dwuskrzydłowa o wymiarach wys. 3,10 m x szer. 1,99 m wyposażona w hydrauliczny podnośnik załadunkowy

4. Przeznaczenie nieruchomości i sposób jej zagospodarowania:
Zakład Karny w Nowym Wiśniczu oddaje w dzierżawę hale produkcyjne o powierzchni użytkowej 263,50 m2 oraz 488,95 m2 , w których zatrudnione zostaną osoby odbywające karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu.
5. Termin zagospodarowania nieruchomości:
Nieruchomość zostanie oddana w dzierżawę z dniem określonym w umowie dzierżawy hali produkcyjnej w celu zatrudnienia osób pozbawionych wolności, zawartej między Zakładem Karnym w Nowym Wiśniczu, a dzierżawcą.
Nieruchomość zostaje oddana w dzierżawę na okres 5 lat od dnia podpisania umowy .

4.2.6.) Główny kod CPV: 70320000-0 - Usługi wynajmu lub sprzedaży gruntów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość utworzonych miejsc pracy

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.