Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMysłowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2022-08-19
  • ZamawiającyMiasto Mysowice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-05
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00294708
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Mysowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzgk.myslowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bae43820-14b8-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014195/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 – Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona postępowania:
https://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na
ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:
mzgk@mzgk.myslowice.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji”
jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za
pomocą poczty elektronicznej, na wskazany powyżej adres email.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z
2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do
zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 6 przedłuża termin składania
ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami
niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści
SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt. 6 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień
SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści
SWZ.
9. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej
na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
10. Osoby wskazane do porozumiewania się z wykonawcami:
Sprawy formalne: Anna Wójcik, e-mail: mzgk@mzgk.myslowice.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający - Miejski Zarząd Gospodarki
Komunalnej w Mysłowicach - informuje, że:
1. administratorem danych osobowych jest Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach, ul.
Partyzantów 21, 41-400 Mysłowice – reprezentowane przez Dyrektora
2. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
3. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mogą zostać
przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej.
4. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowiązywania
Umowy, a następnie przez 2 lata licząc od dnia 31 grudnia następującego po złożeniu zestawienia
wydatków do Komisji Europejskiej, w którym ujęto ostatecznie wydatki dotyczące zakończenia projektu.
Termin ten może zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotyczą również

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy 100 ton węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu
Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023 do 2 kotłowni Zamawiającego
położonych w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21 i ul. Powstańców 9.
2. Kody Przedmiotu Zamówienia według CPV:
09111210-5 Węgiel kamienny
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczany węgiel musi spełniać niżej wskazane parametry:
– Rodzaj: węgiel kamienny do celów energetycznych
– Sortyment Groszek I (ekogroszek)
– Klasa 22-10-06
– Typ 31.1, 31.2, 32.1
– Wartość opałowa Qr 22 - 28 MJ/kg
– Zawartość popiołu Ar do 10%
– Zawartość siarki Sr do 0,8%
– Zawartość wilgoci Wr do 10%
– Zawartość części lotnych Vdaf powyżej 28 %.
2) Węgiel będzie dostarczany do zamawiającego partiami:
a. 50 ton zostanie dostarczone do grudnia 2022 roku, z czego:
– 30 ton do kotłowni położonej w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21,
– 20 ton do kotłowni położonej w Mysłowicach przy ul. Powstańców 9,
b. 50 ton zostanie dostarczone do grudnia 2023 roku, z czego:
– 30 ton do kotłowni położonej w Mysłowicach przy ul. Partyzantów 21,
– 20 ton do kotłowni położonej w Mysłowicach przy ul. Powstańców 9,
3) Miejscem dostawy będą dwa place składowe Zamawiającego położone w Mysłowicach przy ulicy:
ZP.271.2.14.2022 – Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023
str. 4
a. Partyzantów 21,
b. Powstańców 9.
4. Warunki dostaw:
1) Dostawy węgla będą się odbywały etapowo na podstawie pisemnych (w formie pisemnej lub za
pośrednictwem poczty e-mail) zleceń uprawnionego pracownika Zamawiającego.
2) Dostawy węgla odbywać się będą transportem samochodowym na koszt i ryzyko Wykonawcy.
Przedmiot umowy dostarczany będzie partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, bezpośrednio
do kotłowni określonej w poszczególnych zamówieniach.
3) Wykonawca jest obowiązany do realizacji dostaw w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego.
Zamawiający dokona odbioru każdej dostawy.
4) Strony zgodnie przyjmują, że dowodem realizacji dostawy będzie podpisany przez obie strony
dokument dostawy (pokwitowanie, protokół, WZ, itp.)
5) Ryzyko utraty lub uszkodzenia węgla przechodzi na Zamawiającego z chwilą rozładunku węgla ze
środka transportu we właściwej kotłowni – w miejscu dostawy.
6) Zamawiający dokonuje odbioru zamówionego węgla w miejscu dostawy. Dowodem realizacji
jednostkowej dostawy będzie pokwitowanie odbioru węgla w miejscu dostawy podpisane przez obie
strony umowy.
7) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostaw węgla na własny koszt i ryzyko. Wykonawca
zobowiązuje się do dostarczania węgla na dwa place składowe Zamawiającego położone w
Mysłowicach przy ulicy:
a. Partyzantów 21,
b. Powstańców 9.
8) Miejscem dostawy będzie kotłownia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Partyzantów 21 w
Mysłowicach oraz kotłownia położona przy ul. Powstańców 9 w Mysłowicach.
9) Dostarczony węgiel zostanie zważony na wadze wybranej przez Wykonawcę oraz będzie podlegał
badaniom jakościowym, w okolicznościach, gdy zamawiający poweźmie wątpliwości co do jakości
dostarczonego węgla, w wybranym przez Zamawiającego akredytowanym laboratorium.
Wykonawca zobowiązany jest przed pierwszą dostawą, przedstawić świadectwo legalizacji wagi, na
której dokonywane jest ważenie dostaw objętych przedmiotem Umowy.
10) W przypadku powzięcia wątpliwości co do wagi węgla dostarczanego w pojedynczej dostawie
Zamawiający może zważyć węgiel na wybranej wadze. W takiej sytuacji, jeśli okaże się, że waga
węgla będzie niższa niż zamówiona koszty ważenia ponosi Wykonawca. Jeśli zaś okaże się, że
waga jednostkowej dostawy jest prawidłowa, to koszty te poniesie Zamawiający. Jeśli okaże się, że
waga węgla jest niższa niż deklarowana przez Wykonawcę zamawiający ma prawo naliczenia kary
umownej za każde stwierdzone naruszenie.
11) Ilość dostarczonego węgla transportem samochodowym będzie każdorazowo potwierdzana
podpisanym przez obie strony dokumentem (pokwitowaniem, protokołem, WZ, itp.)
5. Wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot
zamówienia:
Dostarczany opał paliwo musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw stałych, o których mowa w art. 3a ,
o których mowa w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości
paliw (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1315), w Ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz.
U. z 2022 r. poz. 1385), w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 27 września 2018 r. w sprawie wymagań
jakościowych dla paliw stałych (Dz. U. poz. 1890), oraz innych aktach wykonawczych wydanych na
podstawie w/w ustaw.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień częściowych.
7. Rozliczenie kosztów dostarczonego węgla w okresie obowiązywania umowy nastąpi według ceny
ofertowej. Dostawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za rzeczywiście dostarczony węgiel.
8. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku, jeżeli w opisywanym przedmiocie
zamówienia stosuje się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów
referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Każdorazowo, gdy
wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do
niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
ZP.271.2.14.2022 – Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023
str. 5
9. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami
opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub
szczególnego procesu, spoczywa na wykonawcy.
10. Dodatkowo zamawiający informuje, że:
a) nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych;
b) rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w złotych;
c) nie przewiduje dokonywania zaliczek;
d) nie przewiduje aukcji elektronicznej;
e) nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu;
f) nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp
g) nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
h) nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez
wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej,
spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności
ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i
zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
12. Podwykonawstwo
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca jest
zobowiązany wskazać w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 3 do SWZ, części zamówienia, których
wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać dane identyfikujące (firmy) podwykonawców,
o ile są już znani. Podwykonawcy powinni spełniać warunku podmiotowe takie same jak generalny
wykonawca zamówienia.
13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
zamówienia publicznego i ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich
wagami:
L.p. Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryterium
Maksymalna ilość
punktów jakie może
otrzymać oferta za
dane kryterium
1. Cena oferty (C) 80% 80
2
Termin jednostkowej dostawy (T) 20% 20
ZP.271.2.14.2022 – Dostawy węgla opałowego na potrzeby Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w sezonie zimowym 2022/2023
str. 13
Cena ofert (C)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z
przybliżeniem dziesiętnym ilość punktów wynikającą z działania:
Oferta z najniższą ceną
___________________________ x 100 pkt.
Cena oferty badanej
Przez „cenę” należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 r., poz. 178).
Termin jednostkowej dostawy (T)
W przypadku kryterium "termin jednostkowej dostawy" do oceny będzie brany pod uwagę termin
zadeklarowany przez wykonawcę w Formularzu ofertowym - Załącznik nr 2 do SWZ. Każdy z
wykonawców zobowiązany jest do dokonania jednostkowej dostawy w terminie nieprzekraczającym 7 dni
od zlecenia dostawy.
Zamawiający przyzna punkty za skrócenie terminu jednostkowej dostawy w następujący sposób:
T = 0, jeżeli wykonawca zaoferuje 7 dni (termin maksymalny wymagany),
T = 10, jeżeli wykonawca zaoferuje 5 dni,
T = 20, jeżeli wykonawca zaoferuje 3 dni,
Zamawiający nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji dostaw innych niż wskazane powyżej.
Wykonawca, który zaoferuje inne niż wskazane powyżej wartości, otrzyma 0 punktów w niniejszym
kryterium.
W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej na wykonanie zamówienia w powiązaniu
z przedstawionymi wyżej kryteriami zamawiający posłuży się następującym wzorem:
PO = C +T
gdzie:
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”
T – liczba punktów w kryterium „termin”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Terminy dostaw

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument winien być wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) od wykonawcy, który powołuje się na zasoby podmiotów trzecich, przedstawienia, w odniesieniu do
tych podmiotów, podmiotowych środków dowodowych określonych w ust. 6 pkt 1) powyżej oraz
spełnienia - w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - warunki udziału w
postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży podmiotowych środków dowodowych lub złożone podmiotowe środki
dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 6 pkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości - w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Dokument
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych
środków.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego
zamówienia publicznego i ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany mogą zostać dokonane na warunkach określonych w § 11 załącznika nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Mykanów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI