Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy węgla kamiennego do Zakładu Karnego w Herbach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W HERBACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001419511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krótka 28
1.5.2.) Miejscowość: Herby
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_herby@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy węgla kamiennego do Zakładu Karnego w Herbach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-490fc710-1d07-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017947/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy węgla kamiennego do Zakładu Karnego w Herbach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
oraz w Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP): https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania.
Instrukcja użytkownika miniPortalu oraz najczęściej zadawane pytania do miniPortalu znajdują się na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.
Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) znajdują się pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): pkt 36 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): pkt 36 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dkw.2232.4.2021.DB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Przedmiotem zamówienia są dostawy węgla kamiennego typu 31.2 sortymentu – groszek płukany, wraz z transportem i rozładunkiem, o następujących parametrach:
- Wartość opałowa minimum 26 MJ/kg
- Granulacja 5-25 mm, przy mniejszym niż 10% poniżej 5 mm.
- Niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie palenia).
- Zawartość części lotnych w węglu 28-40%.
- Wilgotność mniejsza niż 15%.
- Zawartość popiołu poniżej 15%.
- Zawartość siarki poniżej 1%.
- Zawartość miału poniżej 10%.
- Temperatura topnienia popiołu powyżej 1150º C.
Kod CPV – 09111210-5
2). Zakres zamówienia:
- Zamówienie obejmować będzie dostawy wraz z transportem i rozładunkiem węgla kamiennego opisanego w pkt. 1, w ilości 500 ton, w okresie obowiązywania 12 miesięcy od zawarcia umowy.
- Ostateczna ilość dostarczanego węgla może ulec zmniejszeniu, będzie ona wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym będzie to wielkość nie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia.
- W dniu dostawy Wykonawca zobowiązany będzie dla każdej dostawy dołączyć certyfikat jakości węgla wystawiony przez uprawniony podmiot, lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, w którym będą zawarte informacje dotyczące m. in.: sortymentu, wartości opałowej, zawartości popiołu, zawartości siarki oraz wilgoci.
3). Warunki dostawy:
- Wykonawca dostarczał będzie węgiel opisany w pkt. 1 w ilości 500 T do siedziby Zamawiającego na plac opałowy znajdujący się w: 42-284 Herby ul. Krótka 28, w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych.
- Wielkość minimalna jednorazowego zamówienia wynosi 25 ton.
- Dostawy węgla będą realizowane od poniedziałku do piątku w dni robocze, od godziny 8.00 do godziny 14.00.
- Parametry bramy wjazdowej: szerokość 3,50 m, wysokość 4,15 m.
- Odbiór zamawianego węgla przeprowadzany będzie każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Wykonawcy i polegać będzie na komisyjnym przeważeniu pojazdu (waga brutto i tara) na legalizowanych wagach. Koszt dojazdu do miejsca ważenia pokrywa Wykonawca, koszt ważenia pokrywa Zamawiający indywidualny.
- Miejsce ważenia firma „JOKER” Herby, ul. Powstańców Śląskich 1, 42-284 Herby odległość od miejsca ważenia do miejsca dostawy ok 3km.
- Miejsce ważenia (waga rezerwowa) CMC Poland Sp. z o.o. Zakład Herby, ul. Lubliniecka 41, 42-284 Herby odległość od miejsca ważenia do miejsca dostawy ok 3km.
- Dopuszcza się przeprowadzenie bezpłatnego ważenia na legalizowanej wadze Wykonawcy, pod warunkiem, że odległość od miejsca ważenia do siedziby Zamawiającego nie jest większa niż 15 kilometrów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych do wskazanych miejsc dostawy w zależności od potrzeb.
- Wykonawca przed złożeniem oferty może osobiście dokonać wizji lokalnej, i oględzin warunków dojazdu do placu opałowego w Zakładzie Karnym Herbach.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty, dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni