Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łod

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-06-10
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00072849
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef0f45a6-c399-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zp.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi.aspx oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku i do komunikacji wynosi 150MB.
5) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej.Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), informuję, że: Administratorem Danych Osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Łodzi, adres: ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, telefon: +48 42 675 00 00, , e-mail: as_lodz@sw.gv.pl Inspektorem Ochrony Danych w Areszcie Śledczym w Łodzi jest Pani Renata Walczak, adres: ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, telefon: +48 42 675 03 08, e-mail: iod_as_lodz@sw.gv.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Aresztu Śledczego w Łodzi”, DKW.2232.2.2021.SB, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych zwana dalej „ustawą Pzp” oraz art. 6 ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.9. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.10. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 4 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.2.2021.SB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Warzywa
1) Marchew korzeń - 5500kg - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zaparzone, zapleśniałe, obcy smak i zapach, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne, pozostałości środków ochrony roślin. Średnica korzenia mierzona w najszerszym przekroju od 2,5 cm do 5 cm. Opakowanie – worki raszlowe od 10 do 15 kg. Marchew musi być zdrowa, świeża, bez naci, jędrna i czysta. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

2) Pietruszka korzeń 1200kg - odmiany jadalne, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, zabrudzenia i zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane chorobą lub szkodnikami, pęknięcia lub stłuczenia, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin. Średnica korzenia mierzona w najszerszym przekroju od 2,5 cm do 5 cm. Opakowanie – worki raszlowe od 10 do 15 kg. Pietruszka musi być zdrowa, jędrna, bez naci i czysta. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

3) Pietruszka z nacią 500kg - odmiany jadalne, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, zabrudzenia i zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane chorobą lub szkodnikami, pęknięcia lub stłuczenia, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin. Średnica korzenia mierzona w najszerszym przekroju od 2,5 cm do 5 cm. Opakowanie – pęczki od 3 do 5 kg. Pietruszka z nacią musi być zdrowa, jędrna i czysta, bez plam, pożółkłych i zaschniętych części, pędów kwiatostanowych i innych zanieczyszczeń obcych (części traw, chwastów), czysta, praktycznie wolna od szkodników i uszkodzeń przez nich wyrządzonych, dopuszczalne jest nieznaczne zwiędnięcie, ale bez zmiany barwy pod warunkiem, że nie wpływa to na pogorszenie jakości i przydatności do spożycia produktu. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 14 dni od daty dostawy.

4) Seler korzeń 1200kg - odmiany jadalne, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, nadmierne zabrudzenia i zanieczyszczenia, wyrastający pęd kwiatostanu, obcy zapach lub smak, stłuczenia, puste przestrzenie na przekroju podłużnym, pozostałości środków ochrony roślin. Opakowanie – worki raszlowe od 10 do 15 kg. Seler musi być zdrowy, świeży, bez naci, jędrny i czysty. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

5) Seler z nacią 500kg - odmiany jadalne, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, nadmierne zabrudzenia i zanieczyszczenia, obcy zapach lub smak, stłuczenia, puste przestrzenie na przekroju podłużnym, pozostałości środków ochrony roślin, bez pędów nasiennych, z usuniętymi nieświeżymi lub zwiędniętymi liśćmi oraz przyciętymi końcówkami liści. Opakowanie – pęczki od 3 do 5 kg. Seler z nacią musi być zdrowy, świeży, jędrny i czysty, dopuszczalne są niewielkie uszkodzenia liści spowodowane przez przylżeńce na liściach. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 14 dni od daty dostawy.

6) Por (nie obcinany) 1000kg - odmiany jadalne, powyżej 2 cm, cechy dyskwalifikujące: objawy gnicia, zabrudzenia i zanieczyszczenia, uszkodzenia spowodowane chorobą lub szkodnikami, pęknięcia lub stłuczenia, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin. Opakowanie – pęczki od 3 do 5 kg. Por musi być zdrowy, jędrny i czysty, dopuszczalne są nieznaczne wady powierzchniowe, lekkie uszkodzenia liści spowodowane przez przylżeńce na liściach, nieznaczne pozostałości ziemi na łodydze pod warunkiem że nie wpływają one ujemnie na ogólny wygląd produktu. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

7) Kapusta biała 2000kg - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałości środków ochrony roślin. Opakowanie – worki raszlowe do 25 kg. Kapusta musi być zdrowa, jędrna, niepopękana i czysta. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

8) Kapusta czerwona 750kg - odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałości środków ochrony roślin. Opakowanie – worki raszlowe do 25 kg. Kapusta musi być zdrowa, jędrna, niepopękana i czysta. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

9) Cebula średnica od 5 cm, 3500kg - cebula do bezpośredniego spożycia o średnicy od 5 cm, cechy dyskwalifikujące: zgnicie, obcy smak i zapach, uszkodzenia przez choroby i szkodniki, zapleśnienie, pozostałości środków ochrony roślin, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie – worki raszlowe od 10 do 15 kg. Cebula musi być zdrowa, jędrna, bez szczypioru i czysta. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

10) Burak ćwikłowy 2000kg- odmiany jadalne o średnicy powyżej 5 cm, cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, obcy smak i zapach, nadgnicie, zwiędnięcie, zapleśnienie, pozostałości środków ochrony roślin, silne uszkodzenia mechaniczne. Opakowanie – worki raszlowe od 10 do 15 kg. Buraki muszą być zdrowe, jędrne, bez liści i czyste. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Termin realizacji reklamacji
40 %

1. Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

2. Kryterium: termin realizacji reklamacji - waga kryterium 40% zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
B =
- do 24h – 40 pkt
- do 36h – 20 pkt
- do 48h – 10 pkt
Sposób oceny: minimalizacja
Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji/zastrzeżeń zgłoszonych wykonawcy w zakresie dostarczonego towaru, jego jakości lub ilości towarów. Wykonawca winien w ofercie podać termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia do 24, 36, 48 godzin. Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 24 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy. W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu realizacji reklamacji, zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. 48 godzin. Termin realizacji reklamacji określony w ofercie wykonawcy powyżej 48 godzin zostanie oceniony na 0 pkt., natomiast termin realizacji reklamacji poniżej 24 godzin zostanie oceniony jak dla 24 godzin, tj. 40 pkt.
Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:
C = A + B
gdzie,
C = całkowita ilość punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt)
A = liczba punktów przyznana za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt)
B = liczba punktów przyznana za kryterium TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI (maksymalnie 40 pkt)
3. Sposób oceny: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Łączna maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać oferta wynosi 100. Ilość punktów zostanie określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. O wyborze wykonawcy zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Ziemniaki, 30000 kg

Ziemniaki - odmiany jadalne przeznaczone do bezpośredniego spożycia o średnicy od 5 cm. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Cechy dyskwalifikujące: zanieczyszczenia środkami ochrony roślin, zaparzenie, zapleśnienie, porośnięcie, obce zapachy, umyte – potęgowanie procesów gnilnych, silne uszkodzenia mechaniczne. Ziemniaki muszą być zdrowe i jędrne. Opakowanie – w workach siatkowych bezzwrotnych o wadze do 25 kilogramów. Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Termin realizacji reklamacji
40 %

1. Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

2. Kryterium: termin realizacji reklamacji - waga kryterium 40% zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
B =
- do 24h – 40 pkt
- do 36h – 20 pkt
- do 48h – 10 pkt
Sposób oceny: minimalizacja
Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji/zastrzeżeń zgłoszonych wykonawcy w zakresie dostarczonego towaru, jego jakości lub ilości towarów. Wykonawca winien w ofercie podać termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia do 24, 36, 48 godzin. Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 24 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy. W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu realizacji reklamacji, zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. 48 godzin. Termin realizacji reklamacji określony w ofercie wykonawcy powyżej 48 godzin zostanie oceniony na 0 pkt., natomiast termin realizacji reklamacji poniżej 24 godzin zostanie oceniony jak dla 24 godzin, tj. 40 pkt.
Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:
C = A + B
gdzie,
C = całkowita ilość punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt)
A = liczba punktów przyznana za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt)
B = liczba punktów przyznana za kryterium TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI (maksymalnie 40 pkt)
3. Sposób oceny: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Łączna maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać oferta wynosi 100. Ilość punktów zostanie określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. O wyborze wykonawcy zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Jabłka 120 – 150 g/szt.

Jabłka, 2500kg - minimalna wielkość: 120 – 150 g/szt. Cechy dyskwalifikujące: gnicie, zanieczyszczenia obce, szkodniki, uszkodzenia od szkodników, obcy zapach i smak, z rozpadem miąższu, porażone miękką oparzelina chłodniową, zwiędnięte, uszkodzona skórka miąższu, zagrzybienie. Opakowanie - w skrzynkach do 20 kg. Jabłka muszą być zdrowe, jędrne i czyste. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Termin realizacji reklamacji
40 %

1. Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

2. Kryterium: termin realizacji reklamacji - waga kryterium 40% zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
B =
- do 24h – 40 pkt
- do 36h – 20 pkt
- do 48h – 10 pkt
Sposób oceny: minimalizacja
Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji/zastrzeżeń zgłoszonych wykonawcy w zakresie dostarczonego towaru, jego jakości lub ilości towarów. Wykonawca winien w ofercie podać termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia do 24, 36, 48 godzin. Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 24 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy. W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu realizacji reklamacji, zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. 48 godzin. Termin realizacji reklamacji określony w ofercie wykonawcy powyżej 48 godzin zostanie oceniony na 0 pkt., natomiast termin realizacji reklamacji poniżej 24 godzin zostanie oceniony jak dla 24 godzin, tj. 40 pkt.
Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:
C = A + B
gdzie,
C = całkowita ilość punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt)
A = liczba punktów przyznana za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt)
B = liczba punktów przyznana za kryterium TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI (maksymalnie 40 pkt)
3. Sposób oceny: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Łączna maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać oferta wynosi 100. Ilość punktów zostanie określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. O wyborze wykonawcy zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Warzywa kiszone

1) Kapusta kiszona, 2500kg - produkt spożywczy z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej. Smak i zapach prawidłowy dla kapusty prawidłowo ukiszonej, aromatyczny, słono kwaśny. Wygląd soku: jasnoszary, opalizujący. Zawartość soku w stosunku do masy netto powinna odpowiadać 15% wag, tzn. lekko uciskana pokrywa się sokiem. Dopuszcza się stosowanie nasion kminku, kopru, kolendry, marchwi, jabłek i innych owoców jako przypraw roślinnych. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, niedostateczna ilość soku (wysuszenie kapusty), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. Opakowanie jednostkowe należy pakować w beczki z tworzywa sztucznego, wkładka z worka polietylenowego (lub ewentualnie bez), beczki powinny być całkowicie wypełnione kapustą o wadze do 150 kg. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

2) Ogórki kiszone, 2500kg - produkt spożywczy ze świeżych ogórków, przypraw aromatyczno - smakowych, zalanych zalewą z dodatkiem soli i poddanych naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej, z ewentualnym dodatkiem kwasu sorbowego – w przypadku stosowania opakowań niehermetycznych lub utrwalony w procesie pasteryzacji w opakowaniach hermetycznych. Opakowanie jednostkowe należy pakować w beczki z tworzywa sztucznego, wkładka z worka polietylenowego (lub ewentualnie bez), beczki powinny być całkowicie wypełnione ogórkami o wadze do 150 kg. Struktura: dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie. Smak i zapach charakterystyczny dla ogórków prawidłowo ukiszonych, aromatyczny, słono kwaśny. Ogórki powinny być twarde, o barwie oliwkowo zielonej, o różnych odcieniach, powierzchnia wolna od uszkodzeń mechanicznych, plam chorobowych, wielkości od 6 do 15 cm. Wygląd zalewy: od biało szarej do zielonkawo szarej, lekko mętny, dopuszcza się osad z przypraw (kopru, chrzanu, gorczycy, czosnku, itp.). Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, ich nadmierna miękkość (komory nasienne wypełnione nieprawidłowo), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Nr
Kryteria
Waga kryterium
1.
Cena
60 %
2.
Termin realizacji reklamacji
40 %

1. Kryterium: cena - waga kryterium 60%, zostanie wyliczony na podstawie następującego wzoru:
najniższa cena brutto spośród oferowanych
A = ----------------------------------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej

2. Kryterium: termin realizacji reklamacji - waga kryterium 40% zostanie wyliczony na podstawie następującego zestawienia:
B =
- do 24h – 40 pkt
- do 36h – 20 pkt
- do 48h – 10 pkt
Sposób oceny: minimalizacja
Zamawiający określa przedział czasowy obejmujący akceptowalny czas terminu realizacji reklamacji/zastrzeżeń zgłoszonych wykonawcy w zakresie dostarczonego towaru, jego jakości lub ilości towarów. Wykonawca winien w ofercie podać termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia do 24, 36, 48 godzin. Wykonawca winien podać ilość godzin, np. 24 (liczba całkowita), która zostanie wpisana do umowy. W przypadku braku wpisania w formularzu cenowym przez wykonawcę terminu realizacji reklamacji, zamawiający przyjmuje w celu oceny danej oferty maksymalny termin realizacji reklamacji od momentu ich zgłoszenia tj. 48 godzin. Termin realizacji reklamacji określony w ofercie wykonawcy powyżej 48 godzin zostanie oceniony na 0 pkt., natomiast termin realizacji reklamacji poniżej 24 godzin zostanie oceniony jak dla 24 godzin, tj. 40 pkt.
Całkowitą ilość punktów oferty wylicza się z poniższego wzoru:
C = A + B
gdzie,
C = całkowita ilość punktów przyznana ofercie (maksymalnie 100 pkt)
A = liczba punktów przyznana za kryterium CENA (maksymalnie 60 pkt)
B = liczba punktów przyznana za kryterium TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI (maksymalnie 40 pkt)
3. Sposób oceny: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria. Łączna maksymalna liczba punktów, którą może otrzymać oferta wynosi 100. Ilość punktów zostanie określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. O wyborze wykonawcy zamawiający niezwłocznie zawiadomi uczestników postępowania, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4. Ocenie będą podlegały wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – załączają do oferty pełnomocnictwo,
2) pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,
3) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
4) każdy z wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,
5) żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, 6) wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem,
7) zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców występujących wspólnie,
8) wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI