Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Marchew korzeń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Marchew korzeń w ilości 23 000kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, średnica korzenia w przypadku marchwi mierzona w najszerszym przekroju od 2,5 cm do 5 cm. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg.Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy. Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Pietruszka korzeń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pietruszka korzeń w ilości 7 500kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, średnica korzenia w przypadku pietruszki mierzona w najszerszym przekroju od 2,5 cm do 5 cm. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg.Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy. Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Seler korzeń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Seler korzeń w ilości 7 500kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg.Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy. Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Por (nie obcinany) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Por (nie obcinany) w ilości 2 000kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, średnica korzenia w przypadku pora mierzona w najszerszym przekroju min. 2 cm. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg.Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy. Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Kapusta biała |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta biała w ilości 10 000 kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg, w przypadku kapusty wagę można zwiększyć do 25 kg Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy.Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne.W przypadku kapusty cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałości środków ochrony roślin, zamarznięcie. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Kapusta czerwona |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta czerwona w ilości 3 000 kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg, w przypadku kapusty wagę można zwiększyć do 25 kg Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy.Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne.W przypadku kapusty cechy dyskwalifikujące: zaparzenie, obcy smak i zapach, obecność szkodników i ich pozostałości, zgnicie, pozostałości środków ochrony roślin, zamarznięcie. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Cebula średnica od 5 cm |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cebula średnica od 5 cm w ilości 13 000 kg. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg. Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy.Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Burak ćwikłowy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Burak ćwikłowy w ilości 10 500 kg. Średnica powyżej 5 cm. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia. Opakowanie - worki raszlowe 10-15 kg. Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy.Cechy dyskwalifikujące: nadgniłe, zamarznięte, zaparzone, zapleśnione, obcy smak i zapach, pozostałości środków ochrony roślin, zwiędnięcie, uszkodzenie przez choroby lub szkodniki, silne uszkodzenia mechaniczne. Odmiana jednorodna przy każdorazowej dostawie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Ziemniaki jadalne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ziemniaki jadalne w ilości 120 000 kg. Odmiany: jadalne przeznaczone do bezpośredniego spożycia, Minimalna średnica w cm: poprzeczna – 4,0, podłużna – 4,5 Dopuszczalna tolerancja: Zanieczyszczenia mineralne i organiczne do 1% wagi, Zazieleniałe z plamistością miąższu i pustymi miejscami wewnątrz do 2% wagi, Porażone parchem zwykłym do 3% wagi, uszkodzone mechanicznie do 3% wagi, Niekształtne do 3%wagi, Niedojrzałe do 2% wagi, Inne odmiany do 2% wagi. Łączna suma wad dotyczących czystości, zdrowotności i uszkodzeń do 6% wagi, Ogólna suma wad do 8% wagi. Opakowanie – w workach siatkowych bezzwrotnych o wadze do 25 kilogramów Termin przydatności do spożycia – 60 dni od daty dostawy Cechy dyskwalifikujące: Zanieczyszczenia środkami ochrony roślin, zaparzenia i zapleśnienia, porośnięte kiełkami powyżej 1cm, obce zapachy, umyte – potęgowanie procesów gnilnych.. Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby dostarczał warzywa – zdrowe, czyste (nie dotyczy ziemniaków), średniej wielkości, dobrze ubarwione, świeże. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Jabłko 120-150g/szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jabłka w ilości 10 000 kg. Minimalna wielkość owoców: (120 – 150 g/szt) Dopuszczalna tolerancja: Lekkie obicia: zagojone uszkodzenia mechaniczne i po szkodnikach z wyjątkiem owocówki do 7% Uszkodzenia fizjologiczne skórki i miąższu i lekkie zagrzybienie ( do 2 cm ) do 7% Silne uszkodzenia miąższu i skórki do 2% Suma wad nie większa niż 8% Lekkie wady rozwoju kształtu oraz barwy, Szypułka może być lekko uszkodzona. Opakowanie – w skrzynkach do 20kg Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy Cechy dyskwalifikujące: Gnicie, zanieczyszczenia obce, szkodniki, uszkodzenie od szkodników, obcy smak i zapach, zamarznięte, z rozpadem miąższu, porażone miękką oparzeliną chłodniczą. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Kapusta kiszona |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kapusta kiszona w ilości 9 000 kg. Produkt spożywczy z kapusty głowiastej białej, oczyszczonej z liści zewnętrznych, pokrojonej, zasolonej i poddanej naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej. Smak i zapach – prawidłowy dla kapusty prawidłowo ukiszonej, aromatyczny, słono kwaśny, Wygląd soku-jasnoszary, opalizujący Zawartość soku – w stosunku do masy netto powinna odpowiadać 15% wag, tzn. lekko uciskana pokrywa się sokiem. Kwasowość ogólna w przeliczeniu na kwas mlekowy 1,0 – 1,8% wagi, Zawartość soli kuchennej – 1,2 – 2,5% wag. Opakowanie jednostkowe należy pakować zgodnie z PN-77/A – 75032, w beczki z tworzywa sztucznego, wkładka z worka polietylenowego ( lub ewentualnie bez), beczki powinny być całkowicie wypełnione kapustą o wadze do 150 kg. Dopuszczalna tolerancja: Dopuszcza się stosowanie nasion kminku, kopru, kolendry, marchwi, jabłek i innych owoców jako przypraw roślinnych, Dopuszcza się obecność zanieczyszczeń mineralnych organicznych pochodzenia roślinnego w ilości nie większej niż 0,001% wag. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy Cechy dyskwalifikujące: Obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, niedostateczna ilość soku (wysuszenie kapusty), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Ogórek kiszony |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogórek kiszony w ilości 7 500 kg. Produkt spożywczy ze świeżych ogórków, przypraw aromatyczno - smakowych, zalanych zalewą z dodatkiem soli i poddanych naturalnemu procesowi fermentacji mlekowej, z ewentualnym dodatkiem kwasu sorbowego – w przypadku stosowania opakowań niehermetycznych lub utrwalony w procesie pasteryzacji w opakowaniach hermetycznych. Opakowanie jednostkowe należy pakować zgodnie z PN-77/A – 75032, w beczki z tworzywa sztucznego, wkładka z worka polietylenowego ( lub ewentualnie bez), beczki powinny być całkowicie wypełnione ogórkami o wadze do 150 kg. Struktura-dość luźno ułożone całe ogórki, jędrne, chrupkie. Smak i zapach – prawidłowy ogórków prawidłowo ukiszonych, aromatyczny, słono kwaśny. Ogórki powinny być proste, o barwie oliwkowo zielonej, o różnych odcieniach, powierzchnia wolna od uszkodzeń mechanicznych, plam chorobowych, wielkości od 6 do 15cm. Wygląd zalewy – od biało szarej do zielonkawo szarej, lekko mętny, dopuszcza się osad z przypraw (kopru, chrzanu, gorczycy, czosnku, itp.) Zawartość soli kuchennej – 1,5 – 3,0% wag. Termin przydatności do spożycia – 30 dni od daty dostawy. Cechy dyskwalifikujące: Obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, niekwaśny, stęchły, niedostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy pleśni, psucia się, ich nadmierna miękkość (komory nasienne wypełnione nieprawidłowo), obecność bakterii salmonelli, gronkowca chorobotwórczego, grupy coli, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości, uszkodzenia mechaniczne opakowań oraz ich zabrudzenia. 1. Podane potrzeby są ilościami szacunkowymi i będą służyć jedynie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. 2. Dostawy towarów będą realizowane przez Wykonawcę w postaci dostaw częściowych w godzinach 8:30-12:00 na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych składanych przez zamawiającego (pracownika służby żywnościowej Aresztu Śledczego) najpóźniej na trzy dni przed terminem realizacji zamówienia. Realizacja tych dostaw odbywać się będzie w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2019 r., pojazdem nie przekraczającym wysokości 3,6 m, szerokości 3,6 m i długości 15 m z uwagi na rozmiary bramy wjazdowej. 3. Koszt transportu towaru ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru środkami transportu przystosowanymi do transportu zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi określonymi w odrębnych przepisach. 5. Towar dostarczany przez Wykonawcę będzie w opakowaniach jednostkowych typu: skrzynki, beczki, worki. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 7. Zamawiający dokonuje odbioru jakościowego i ilościowego produktów każdorazowo po dostawie kolejnej partii. W przypadku zakwestionowania dostawy, która nie odpowiada normom jakościowym lub z innych przyczyn nie odpowiada obowiązującym wymaganiom w zakresie warunków zdrowotnych żywności i żywienia, Zamawiający sporządza protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. Protokół podpisuje osoba dokonująca odbioru i osoba dostarczająca towary w imieniu Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązuje się wymienić zakwestionowaną partię produktów na produkt z pełnowartościowy w terminie określonym w umowie. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 9. W przypadku nie dokonania przez Wykonawcę wymiany wadliwego produktu w terminie określonym w umowie, Zamawiający ma prawo dokonać interwencyjnego zakupu tego produktu u innego dostawcy, zaś poniesionymi kosztami wynikającymi z różnicy cen brutto za produkt obciąży Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03200000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji reklamacji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: