Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527485274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olszanica 222
1.5.2.) Miejscowość: Olszanica
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134617460
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_olszanica@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8e0098-10f0-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00320217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00215962/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f8e0098-10f0-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w postaci: Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl oraz
poczty elektronicznej – e-mail: os_olszanica@sw.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty przez wykonawcę następuje wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” - https://ezamowienia.gov.pl/komponent edukacyjny/
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a). w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b). jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Sposób komunikowania się w ramach postępowania na Platformie
e-Zamówienia został opisany w instrukcji pn. "Komunikacja w postępowaniu" dostępnej na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie
e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: os_olszanica@sw.gov.pl oraz sebastian.ukleja@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
11. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z Wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica, reprezentowany przez Komendanta ośrodka;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy, Olszanica 222, 38-722 Olszanica, pocztą elektroniczną na adres e-mail:os_olszanica@sw.gov.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1];
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2];
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
[1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
[2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy, w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy – zadanie nr 1).
1. CPV 03221111-7 Buraki czerwone kl. I Świeże, minimalna średnica 5 cm, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czyste, w bezzwrotnych workach siatkowych o wadze do 10 kg. W ilości 440 kg.
2. CPV 03221113-1 Cebula kl. I Świeża, minimalna średnica 4 cm, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysta, w bezzwrotnych workach siatkowych o wadze do 15 kg. W ilości 460 kg.
3. CPV 03221113-1 Cebula czerwona kl. I Świeża, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysta, w bezzwrotnych workach siatkowych o wadze do 15 kg. W ilości 70 kg.
4. CPV 03221120-3 Czosnek kl. I Czosnek świeży, w główkach, bez uszkodzeń oraz bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, średnica min. 3 cm. W ilości 700 szt.
5. CPV 03221410-3 Kapusta biała głowiasta kl. I Kapusta biała w główkach prawidłowo związanych, świeża, bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości, czysta, bez zewnętrznych liści, w bezzwrotnych workach siatkowych do 25 kg. W ilości 370 kg.
6. CPV 03221410-3 Kapusta czerwona głowiasta kl. I Kapusta czerwona w główkach, prawidłowo związanych, czystych bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości, w bezzwrotnych workach siatkowych do 15 kg. W ilości 200 kg.
7. CPV 03221410-3 Kapusta pekińska kl. I. Świeża, czysta, bez uszkodzeń, foliowana. W ilości 220 kg.
8. CPV 03221300-9 Koperek natka kl. I. Młody, świeży, czysty, bez zanieczyszczeń, wolny od szkodników i ich pozostałości w pęczkach o wadze nie mniej niż 25 g. W ilości 900 pęczków.
9. CPV 03221112-4 Marchew korzeń kl. I Świeża, min. średnica 2 cm, min. długość 15cm, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysta w bezzwrotnych workach siatkowych do 10 kg. W ilości 400 kg.
10. CPV 03221270-9 Ogórek zielony kl. I. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, świeże, zdrowe, czyste bez uszkodzeń mechanicznych, prawidłowo wybarwione, wielkość, kształt i barwa charakterystyczna dla danej odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości. Pakowane w bezzwrotne worki siatkowe do 5 kg. W ilości 380 kg.
11. CPV 03221230-7 Papryka świeża kl. I. Odmiany papryki czerwonej, żółtej lub zielonej, czyste, jędrne, bez uszkodzeń mechanicznych, prawidłowo wybarwione, wielkość, kształt i barwa charakterystyczna dla danej odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości. Opakowanie bezzwrotne do 5 kg. W ilości 330 kg.
12. CPV 03221260-6 Pieczarki kl. I Świeże, duże, zdrowe, bez uszkodzeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czyste, w opakowaniach bezzwrotnych do 5 kg. W ilości 160 kg.
13. CPV 03221300-9 Pietruszka natka kl. I Młoda, czysta, świeża, zielona, bez zanieczyszczeń, wolna od szkodników i ich pozostałości w pęczkach o wadze nie mniej niż 25 g. W ilości 900 pęczków.
14. CPV 03221240-4 Pomidory kl. I. Świeże, całe, jędrne, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, oznak psucia, zmarznięcia. Opakowanie bezzwrotne do 6 kg. W ilości 400 kg.
15. CPV 03221110-0 Por zielony kl. I Świeży, nie obcinany, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysty, w bezzwrotnych opakowaniach do 5 kg. W ilości 160 kg.
16. CPV 03221110-0 Rzodkiewka kl. I całe, świeże, zdrowe, czyste bez uszkodzeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, wolne od szkodników i ich pozostałości, nie obcinane, w pęczkach. W ilości 180 pęczków.
17. CPV 03221310-2 Sałata zielona kl. I Świeża, zdrowa, czysta, o soczystych, mięsistych zielonych liściach bez uszkodzeń, wolna od szkodników i ich pozostałości, waga jednej sztuki - nie mniej niż 200 g. W bezzwrotnych opakowaniach. W ilości 300 szt.
18. CPV 03221310-2 Sałata lodowa kl. I Świeża, zdrowa, czysta, bez uszkodzeń, wolna od szkodników i ich pozostałości, foliowana, waga jednej sztuki - nie mniej niż 200 g. W ilości 100 szt.
19. CPV 03221310-2 Rukola świeża, zdrowa, czysta, bez uszkodzeń, bez oznak gnicia i śladów pleśni, foliowana, waga jednego opakowania: do 500 g. W ilości 24 kg.
20. CPV 03221110-0 Seler korzeń kl. I Minimalna średnica 8 cm, świeży, bez uszkodzeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysty w bezzwrotnych workach siatkowych do 10 kg. W ilości 100 kg.
21. CPV 03221300-9 Szczypiorek natka kl. I. Młody, czysty, świeży, zielone cienkie pędy, bez zanieczyszczeń, wolny od szkodników i zanieczyszczeń w pęczkach o wadze nie mniej niż 25 g. W ilości 900 pęczków.
22. CPV 03212100-1 Ziemniaki jadalne kl. I. jednej odmiany, średnica ziemniaka minimum 5 cm, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, w bezzwrotnych workach siatkowych do 30 kg. W ilości 3000 kg.
23. CPV 03222210-8 Cytryna kl. I. Całe, czyste, wolne od odgnieceń, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, wolne od zanieczyszczeń, szkodników i ich pozostałości. Barwa właściwa dla danej odmiany. Opakowania do 10 kg. W ilości 230 kg.
24. CPV 03222321-9 Jabłka deserowe kl. I. Jabłka świeże, zdrowe, jędrne, czyste, nie uszkodzone mechaniczne, z szypułką, bez uszkodzeń skórki i miąższu, Owoce jednolite odmianowo i wielkością w partii, dojrzałe, bez zmian chorobowych, oznak psucia. Opakowania do 15 kg. W ilości 400 kg.
25. CPV 03222111-4 Banan kl. I. Całe, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od jakichkolwiek zanieczyszczeń obcych, szkodników i ich pozostałości. W ilości 300 kg.
26. CPV 03222240-7 Mandarynki kl. I. Całe, wolne od odgnieceń, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od zanieczyszczeń, wolne od szkodników i ich pozostałości oraz nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego. Barwa właściwa dla odmiany. W ilości 300 kg.
27. CPV 03222341-5 Winogrono kl. I. Całe, wolne od odgnieceń, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od zanieczyszczeń, szkodników i ich pozostałości. Barwa właściwa dla odmiany. W ilości 300 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw kiszonych do Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Olszanicy, w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy – zadanie nr 2).
1. CPV 15331000-7 Kapusta kiszona – opakowanie o wadze do 15 kg, bez oznak gnicia, wolna od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki. W ilości 320 kg.
2. CPV 15331000-7 Ogórki kwaszone – opakowanie o wadze do 15 kg, bez oznak gnicia, wolne od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki. W ilości 200 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ (zadanie nr 1/ zadanie nr 2).
2. Pełnomocnictwa - jeżeli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest załączenie do oferty pełnomocnictwa, w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale i opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany przepisów stawki podatkowej VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto a cena netto pozostanie bez zmian.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostepnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-21