Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Sosnowcu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-10-18
  • ZamawiającyAreszt Śledczy w Sosnowcu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-10
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00435623
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Sosnowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Sosnowcu

1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radocha 25

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 263 1609

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_sosnowiec@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Więziennictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Sosnowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f97339a4-6740-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435623

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f97339a4-6740-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://assosnowiec.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Osoby wyznaczone do komunikacji z Wykonawcą – por. Wojciech Durlak, mjr – Sławomir Grenda- przedmiot zamówienia, adres email : dkw_sosnowiec@sw.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy w Sosnowcu, 41-200 Sosnowiec, ul. Radocha 25;
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail grzegorz_jakobczyk@sw.gov.pl, telefon 32 263 12 13.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiadają Państwo :
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw-2232/5/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP. Asortyment zamawiany J.m Zamawiana ilość Opis przedmiotu zamówienia
1 Cebula KG 6000 Cebula świeża, bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych , nie przerośnięta w workach siatkowych z tworzywa sztucznego    do 30 kg
2. Marchew KG 11000 Marchew świeża , bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30    kg .   

3. Por KG 1300 Por świeży ,nie obcinany , bez zanieczyszczeń , uszkodzeń , i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg .
4. Pietruszka korzeń KG 5000 Pietruszka korzeń świeża bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg
5. Seler KG 5000 Seler korzeń    świeży bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 15 kg

6. Kapusta biała KG 3500 Kapusta biała w główkach prawidłowo związanych świeża , bez zanieczyszczeń ,    uszkodzeń i zmian gnilnych , bez liści zewnętrznych , w workach siatkowych    z tworzywa sztucznego do 30 kg .
7. Buraki ćwikłowe KG 4000 Buraki świeże, bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych, w workach siatkowych z tworzywa sztucznego    do 30 kg
8. Jabłka KG 3500 Jabłka świeże, przeznaczone do obrotu i spożycia , średnica min. 60 mm. Owoce jednolite odmianowo i wielkością w partii, dojrzałe, bez zmian chorobowych, zdrowe, jędrne, czyste, nie uszkodzone mechanicznie, bez uszkodzeń skórki i miąższu, soczyste. . pakowane w skrzynkach drewnianych do 25 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ranking punktowy

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :

Nazwa kryterium Waga
upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl 95 %
cena 5 %


Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto ofert.

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------

Nazwa kryterium: upust procentowy
Wzór: A/B x 95%
Sposób oceny: A-wartość z badanej oferty, B- najwyższa wartość z zaoferowanych

Nazwa kryterium: cena
Wzór: C/D x 5%
Sposób oceny: C-najniższa wartość z zaoferowanych, D- wartość z badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl

4.3.6.) Waga: 95

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP. Asortyment zamawiany J.m Zamawiana ilość Opis przedmiotu zamówienia
1. Ziemniaki jadalne KG 45000 Ziemniaki jadalne o świeżym wyglądzie bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ranking punktowy

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :

Nazwa kryterium Waga
upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl 95 %
cena 5 %


Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto ofert.

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------

Nazwa kryterium: upust procentowy
Wzór: A/B x 95%
Sposób oceny: A-wartość z badanej oferty, B- najwyższa wartość z zaoferowanych

Nazwa kryterium: cena
Wzór: C/D x 5%
Sposób oceny: C-najniższa wartość z zaoferowanych, D- wartość z badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl

4.3.6.) Waga: 95

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

LP. Asortyment zamawiany J.m Zamawiana ilość Opis przedmiotu zamówienia
1. Kapusta kiszona KG 6000 Produkt otrzymany z poszatkowanej białej kapusty , poddanej kwaszeniu poprzez zasolenie i fermentację o barwie do lekko kremowej. Konsystencja chrupiąca, twarda, bez sztucznych barwników i konserwantów. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, stęchły, nie dostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy zapleśnienia, psucia, nadmierna miękkość, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości . Materiał opakowaniowy ; wiadro plastikowe ze szczelną pokrywą do 30 kg.
2. Ogórek kiszony KG 3500 Ogórki kwaszone , wielkość ogórków nie normalizowana, zalane solanką z naturalnymi przyprawami . . Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, stęchły, nie dostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy zapleśnienia, psucia, nadmierna miękkość, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości . Materiał opakowaniowy ; wiadro plastikowe ze szczelną pokrywą do 30 kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ranking punktowy

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :

Nazwa kryterium Waga
upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl 95 %
cena 5 %


Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto ofert.

Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------

Nazwa kryterium: upust procentowy
Wzór: A/B x 95%
Sposób oceny: A-wartość z badanej oferty, B- najwyższa wartość z zaoferowanych

Nazwa kryterium: cena
Wzór: C/D x 5%
Sposób oceny: C-najniższa wartość z zaoferowanych, D- wartość z badanej oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl

4.3.6.) Waga: 95

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie art. 125 ust. 1 ustawy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
2) wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
3) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (jeżeli dotyczy) składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: portal ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam stary sprzęt elektroniczny - Żywiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Sprzedam stary sprzęt elektroniczny. Mam do sprzedania drukarkę, uszkodzony mikser, stare telefony i odświeżacz powietrza. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI