Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Sosnowcu
1.3.) Oddział zamawiającego: Areszt Śledczy w Sosnowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Radocha 25
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 263 1609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_sosnowiec@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Więziennictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f97339a4-6740-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f97339a4-6740-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://assosnowiec.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postepowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania). Osoby wyznaczone do komunikacji z Wykonawcą – por. Wojciech Durlak, mjr – Sławomir Grenda- przedmiot zamówienia, adres email : dkw_sosnowiec@sw.gov.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Areszt Śledczy w Sosnowcu, 41-200 Sosnowiec, ul. Radocha 25;
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail grzegorz_jakobczyk@sw.gov.pl, telefon 32 263 12 13.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiadają Państwo :
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
1)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw-2232/5/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LP. Asortyment zamawiany J.m Zamawiana ilość Opis przedmiotu zamówienia
1 Cebula KG 6000 Cebula świeża, bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych , nie przerośnięta w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg
2. Marchew KG 11000 Marchew świeża , bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg .
3. Por KG 1300 Por świeży ,nie obcinany , bez zanieczyszczeń , uszkodzeń , i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg .
4. Pietruszka korzeń KG 5000 Pietruszka korzeń świeża bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg
5. Seler KG 5000 Seler korzeń świeży bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 15 kg
6. Kapusta biała KG 3500 Kapusta biała w główkach prawidłowo związanych świeża , bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych , bez liści zewnętrznych , w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg .
7. Buraki ćwikłowe KG 4000 Buraki świeże, bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych, w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg
8. Jabłka KG 3500 Jabłka świeże, przeznaczone do obrotu i spożycia , średnica min. 60 mm. Owoce jednolite odmianowo i wielkością w partii, dojrzałe, bez zmian chorobowych, zdrowe, jędrne, czyste, nie uszkodzone mechanicznie, bez uszkodzeń skórki i miąższu, soczyste. . pakowane w skrzynkach drewnianych do 25 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ranking punktowy
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium Waga
upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl 95 %
cena 5 %
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto ofert.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium: upust procentowy
Wzór: A/B x 95%
Sposób oceny: A-wartość z badanej oferty, B- najwyższa wartość z zaoferowanych
Nazwa kryterium: cena
Wzór: C/D x 5%
Sposób oceny: C-najniższa wartość z zaoferowanych, D- wartość z badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl
4.3.6.) Waga: 95
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LP. Asortyment zamawiany J.m Zamawiana ilość Opis przedmiotu zamówienia
1. Ziemniaki jadalne KG 45000 Ziemniaki jadalne o świeżym wyglądzie bez zanieczyszczeń , uszkodzeń i zmian gnilnych w workach siatkowych z tworzywa sztucznego do 30 kg
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ranking punktowy
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium Waga
upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl 95 %
cena 5 %
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto ofert.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium: upust procentowy
Wzór: A/B x 95%
Sposób oceny: A-wartość z badanej oferty, B- najwyższa wartość z zaoferowanych
Nazwa kryterium: cena
Wzór: C/D x 5%
Sposób oceny: C-najniższa wartość z zaoferowanych, D- wartość z badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl
4.3.6.) Waga: 95
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LP. Asortyment zamawiany J.m Zamawiana ilość Opis przedmiotu zamówienia
1. Kapusta kiszona KG 6000 Produkt otrzymany z poszatkowanej białej kapusty , poddanej kwaszeniu poprzez zasolenie i fermentację o barwie do lekko kremowej. Konsystencja chrupiąca, twarda, bez sztucznych barwników i konserwantów. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, stęchły, nie dostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy zapleśnienia, psucia, nadmierna miękkość, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości . Materiał opakowaniowy ; wiadro plastikowe ze szczelną pokrywą do 30 kg.
2. Ogórek kiszony KG 3500 Ogórki kwaszone , wielkość ogórków nie normalizowana, zalane solanką z naturalnymi przyprawami . . Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, smak mocno słony, stęchły, nie dostateczna ocena organoleptyczna produktu, objawy zapleśnienia, psucia, nadmierna miękkość, obecność szkodników żywych, martwych, oraz ich pozostałości . Materiał opakowaniowy ; wiadro plastikowe ze szczelną pokrywą do 30 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ranking punktowy
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający, dla każdej z części zamówienia, będzie się kierował kryterium :
Nazwa kryterium Waga
upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl 95 %
cena 5 %
Do obliczeń Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę netto ofert.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
---------------------------------------------------------------
Nazwa kryterium: upust procentowy
Wzór: A/B x 95%
Sposób oceny: A-wartość z badanej oferty, B- najwyższa wartość z zaoferowanych
Nazwa kryterium: cena
Wzór: C/D x 5%
Sposób oceny: C-najniższa wartość z zaoferowanych, D- wartość z badanej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust procentowy - wykonawca określi procentowy upust od średniej ceny na dany produkt Wielkopolskiej Giełdy Rolno-ogrodniczej – strona internetowa www.wgro.com.pl
4.3.6.) Waga: 95
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie art. 125 ust. 1 ustawy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
2) wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;
3) oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ;
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty dotyczące własnej firmy, takie jak np. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np. formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe (jeżeli dotyczy) składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: portal ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 08:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni