Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w okresie 18 miesięcy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w okresie 18 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-21
  • ZamawiającyRegionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00075456
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
˜Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w okresie 18 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 870298738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜dr. Ludwika Rydygiera 15/17

1.5.2.) Miejscowość: ˜Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@bieganski.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.przetargi.bieganski.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w okresie 18 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-c5d900cb-c83f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075456

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00042941/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej w okresie 18 miesięcy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Opisane szczegółowo w SWZ1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, przy użyciu którego Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) sporządza się w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Szczegółowe instrukcje dla Wykonawców dotyczące zadawania pytań do postępowania; składania ofert oraz wysyłania korespondencji w prowadzonym postępowaniu dostępne są na Platformie przetargowej pod adresem https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html5. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. W tym celu należy w dolnej części zakładki, dotyczącej przedmiotowego postępowania, kliknąć przycisk: „zadaj pytanie do postępowania”. 6. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. 8. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. 9. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 10. Instrukcja złożenia oferty środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu: Aby móc złożyć ofertę w postepowaniu należy zarejestrować konto na Platformie przetargowej https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ 11. Pola oznaczone symbolem * (gwiazdki) są kluczowe w procesie rejestracji i ich uzupełnienie jest obowiązkowe. 12. Po zarejestrowaniu się na wskazany podczas rejestracji adres mailowy zostaną wysłane dane do logowania. 13. W celu złożenia oferty do postępowania należy w wybranym postępowaniu zejść na dół strony i wybrać opcję: „Zaloguj się, aby złożyć ofertę lub zadać pytanie”. Po zalogowaniu wyświetli się widok postępowania. 14. Poprzez użycie ikony „Złóż” Wykonawca będzie miał możliwość dodania plików składających się na ofertę. Wykonawca posiada możliwość zaznaczenia czy pliki zawierają informację niejawne i/lub dane osobowe. 15. Po załadowaniu wszystkich plików składających się na ofertę należy kliknąć ikonę „Wyślij”. 16. Potwierdzeniem złożenia oferty jest powiadomienie: oferta została złożona oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia oferty do postępowania. 17. Szczegółowe instrukcje obsługi platformy w zakresie logowania; zadawania pytań do postępowania; złożenia, wycofania, zmiany oferty; przesyłania dokumentów; wymagań sprzętowych dostępne są pod adresem https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html18. Przesyłanie dokumentów w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do wyjaśnień, złożenia, uzupełnienia odbywa się na Platformie za pośrednictwem zakładki korespondencja W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜KLAUZULA INFORMACYJNA - szczegółowo opisana w Załączniku nr 4 do SWZInformacje dotyczące administratora danychAdministratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr. Władysława Biegańskiego w Grudziądzu, Grudziądz (86-300), ul. Dr. Ludwika Rydygiera 15/17; przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: https://bieganski.org/pl/kontakt; poprzez e-mail: sekretariat.dyrekcja@bieganski.net.pl ; telefonicznie: +48 56 641 4444.Inspektor ochrony danychWyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób: iod@bieganski.net.pl . listownie na adres: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. Dr Władysława Biegańskiego w Grudziądzu, Grudziądz (86-300), ul. Dr. Ludwika Rydygiera 15/17; przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępna na: https://bieganski.org/pl/kontakt; poprzez e-mail: iod@bieganski.net.pl Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawnePaństwa dane będą przetwarzane w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa: Ustawa prawo zamówień publicznych, Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020, poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 r. poz. 164 ze zm.).Jeżeli są Państwo pracownikami lub współpracownikami uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a Państwa dane (tj.: podstawowe dane personalne – imię i nazwisko, dane podmiotu, w imieniu którego możecie Państwo występować, stanowisko służbowe, służbowe dane kontaktowe – numer telefonu, adres email) zostały udostępnione przez Państwa pracodawcę, zleceniodawcę lub bezpośrednio przez Państwa – w celu uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przez Państwa pracodawcę lub zleceniodawcę lub podmiot, w imieniu którego Państwo występują; w takim przypadku podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Szpitala jako administratora, polegający na prowadzeniu w/w postępowania.Okres przechowywania danychPaństwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.Odbiorcy danych Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.  Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych.  Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Szpital zawarł umowy na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜Z/13/PN/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1. Przedmiotem zamówienia jest rozliczana bezgotówkowo sprzedaż paliw silnikowych w postaci oleju napędowego w ilości szacunkowej 230 000 litrów i benzyny bezołowiowej w ilości szacunkowej 2 500 litrów (zwanych dalej paliwami) do pojazdów znajdujących się na wyposażeniu Regionalnego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Władysława Biegańskiego w Grudziądzu zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz warunkami zawartymi w Ogólnych Warunkach Umowy – Załącznik nr 4 do SWZ w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy.2. Zakup wskazanych w ust. 1 rodzajów paliw do pojazdów Zamawiającego będzie się odbywał przy użyciu wydanych przez Wykonawcę kart paliwowych na warunkach zawartych w Ogólnych Warunkach Umowy – Załącznik nr 4 do SWZ.3. Opis przedmiotu zamówienia wg CPV (Wspólny Słownik Zamówień):09134100-8 olej napędowy, 09132000-3 benzyna bezołowiowa4. Wykonawca zapewnia sprzedaż paliw objętych przedmiotem zamówienia, zgodnych z obowiązującymi normami, w szczególności spełniających wymagania określone ustępie 5, 6, 7. 5. Paliwo napędowe będące przedmiotem zamówienia musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015, poz.1680 ze zm.).6. Olej napędowy stanowiący przedmiot zamówienia musi spełnić Polską Normę PN- EN 590+A1:2017-06 lub równoważną.7. Benzyna bezołowiowa stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać Polską Normę PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważną.8. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2014, poz. 1853 ze zm.).9. Miejsce realizacji zamówienia: stacje paliw, stanowiące sieć dystrybucyjną Wykonawcy, rozmieszczone w Grudziądzu oraz innych miastach na terytorium RP, czynne przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z ofert ważnych przy zastosowaniu kryterium: cena oferty - 100 % C of.n.Cn = ----------------------- x Wok x 100 pkt Cof.b.gdzie: Cn – liczba punktów za kryterium cenaCof.n. – cena oferty najniższejCof.b. – cena oferty badanejWok – waga ocenianego kryterium w procentach to 100%2. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku do oferty z ceną najniższą według wzoru w ust. 1.3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do jednego miejsca po przecinku (z zaokrąglaniem punktów z drugiego miejsca wyniku działania matematycznego).4. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru w ust. 1, zostanie uznana za najkorzystniejszą.5. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 Pzp). 6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowanie w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.- uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca musi posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym zamówieniem. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt e), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z wymogiem art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. 2021, poz. 716 ze zm.)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

˜nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜Do oferty Wykonawca musi dołączyć:a) formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;b) formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ,c) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp i o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu).d) pełnomocnictwo lub inne dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu, o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych.UWAGA: Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa wyżej, składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt c) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜ZMIANY TREŚCI UMOWY - szczegółowo opisane w Załączniku nr 4 do SWZ1. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art.455 ust. 1 pkt. 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Na podstawie art. 455 ust.1 pkt 1 Pzp strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1, w następującym zakresie:1) wydłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 i w § 2 ust.1 w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakontraktowanych ilości paliwa w pierwotnie określonym terminie, o czas niezbędny do wykorzystania zakontraktowanych ilości, jednakże nie dłużej niż o 12 miesięcy od upływu terminu pierwotnie wskazanego w umowie. 2) obniżenia cen jednostkowych przedmiotu umowy, o którym mowa w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik do umowy.4. Po upływie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy zgodnie z art. 436 pkt 4 lit b ustawy Prawo Zamówień Publicznych strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie zmiany wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572),jeżeli zmiany określone w pkt 1),2),3),4) będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.5. W przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 4 pkt 1) niniejszego paragrafu Wykonawca uprawniony jest złożyć Zamawiającemu pisemny wniosek o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku, o którym mowa wyżej oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia należnego Wykonawcy po zmianie Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-21 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜1. Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem platformy na https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-21 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.2) Zamawiający nie przewiduje:a) składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt. 6) Pzp);b) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 95 Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 7) Pzp);c) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 96 Pzp ( art. 281 ust. 2 pkt. 8) Pzp)d) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 94 Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 9) Pzp)e) wniesienia wadium (art. 281 ust. 2 pkt 10) Pzp)f) udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) i 8) Pzp (art. 281 ust. 2 pkt 11) Pzp) g) przeprowadzenia wizji lokalnej (art. 281 ust. 2 pkt 12) Pzp);h) rozliczenia w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt. 13 Pzp);i) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt. 14) Pzp);j) zawarcia umowy ramowej (art. 281 ust. 2 pkt. 16) Pzp);k) aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt. 17) Pzp);l) złożenia ofert w postaci w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt. 18) Pzp);m) zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 281 ust. 2 pkt. 19) Pzp).3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 462 ust. 1 PzpW przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 462 ust 2 Pzp), firmy tych podwykonawców.W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.Opis sposobu przygotowania oferty - szczegółowo opisany w SWZ1. Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem platformy na https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Do oferty, w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych lub towarów, urządzeń, materiałów równoważnych (o ile dotyczy) w stosunku do tych opisanych przez Zamawiającego, musi być dołączony ich opis z wykazaniem cech równoważności w stosunku do wymagań opisanych przez Zamawiającego. 4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jej złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 5. Oferta jak i wszelkie oświadczenia winny być podpisane przez osoby upoważnione do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem https://bieganski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w sposób określony w pkt XI SWZ. 6. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest powiadomienie: oferta została złożona oraz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia oferty do postępowania. Oferta powinna być:a) sporządzona na podstawie załączników do niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Lipno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI