Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia536269-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536269-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.
Numer referencyjny: ZP 64/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa (sprzedaż w raz z transportem): Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego:ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1)ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.Część 2. grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej,ZADANIE I: realizowane w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)- frakcja 8-16 mmZADANIE II: dostawa kruszywa ozdobnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca - frakcja 8-16 mm / 16-22 mmCzęść 3. Materiału ogrodniczego: agrowłóknina, obrzeża trawnikowe (Eko-Bord), nasiona traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego:Zadanie I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1),Zadanie II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6),Zadanie III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów. Zadanie IV: dostawa materiału ogrodniczego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.

II.5) Główny kod CPV: 03451000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03121000-5
19200000-8
03441000-3
14212000-0
20161100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego: dla części 1, dla wszystkich ZADAŃ: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, dla części 2 i 3: ZADANIE I, II, III: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, ZADANIE IV: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej,
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- wykonał należycie co najmniej jedną dostawę drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto- wykonał należycie co najmniej dwie dostawy drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Doświadczenie Wykonawcy – ilość wykonanych dostaw o charakterze tożsamym z opisanym w SIWZ, jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- wykonał należycie co najmniej jedną dostawę drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto- wykonał należycie co najmniej dwie dostawy drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Doświadczenie Wykonawcy – ilość wykonanych dostaw o charakterze tożsamym z opisanym w SIWZ, jest jednym z kryteriów oceny ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI cz. 1 20,00
TERMIN REALIZACJI cz. 2 i 3 40,00
DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY cz.1 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy, a w szczególności w przypadkach przewidzianych w przepisach dotyczących zamówień publicznych wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego.3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca w formie pisemnej przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, b) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, c) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia kruszywa ozdobnego w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, d) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, e) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 5 ust. 2 umowy, f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-08, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa (sprzedaż w raz z transportem): Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1) ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego: a) ogólne:- rośliny ozdobne powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,- rośliny powinny być prawidłowo uformowane, zdrewniałe i zahartowane,- rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernym rozgałęzieniem i rozkrzewieniem, - rośliny powinny mieć zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową, - stopień rozwoju, wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii,- rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,- rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów podkładki,- system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny,- każda partia roślin powinna być oznaczona etykietą zawierającą podstawowe dane: nazwa gatunkowa - odmiana, wysokość, rodzaj pojemnika.b) krzewy:- krzewy iglaste powinny być dostarczane w pojemnikach podanych w formularzu cen jednostkowych. W przypadku posiadania krzewów w mniejszych lub większych pojemnikach w stosunku do wskazanych w formularzu, Wykonawca powinien sugerować się żądaną wysokością danej rośliny,- krzewy iglaste powinny posiadać barwę igieł typową dla danej odmiany i być dostarczane w pojemnikach podanych w formularzu cen jednostkowych. W przypadku posiadania krzewów w mniejszych lub większych pojemnikach w stosunku do wskazanych w formularzu, Wykonawca powinien sugerować się żądaną wysokością danej rośliny,- krzewy liściaste powinny mieć minimum trzy pędy z rozgałęzianiami dla danej odmiany,- ilość pędów powinna odpowiadać do wielkości doniczki przykładowo C3 – 3 pędy, nie dotyczy krzewów słabo krzewiących się.c) drzewa:- drzewa liściaste powinny posiadać formę naturalną,- rozgałęzienie u drzew powinno być typowe dla danego gatunku i odmiany,- korzeń po balotowaniu powinien posiadać odpowiednie proporcje do pnia drzewa np: obwód pnia 18-25 cm korzeń 65-75 cm.d) byliny:- muszą być zgodne w wyglądzie z odmianą, - muszą posiadać prawidłowo rozwinięty systemem korzeniowy w stosunku do wielkości rośliny i odmiany,- powinny być w dobrej kondycji zdrowotnej, bez oznak chorób i żerowania szkodników,- materiał w ramach gatunku i odmiany powinien być wyrównany pod względem wielkości i kształtu,- podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami, bryła korzeniowa musi pozostać w całości po usunięciu pojemnika,- na organach trwałych (kłącza, bulwy, korzenie, zdrewniałe nasady tegorocznych pędów) powinny być widoczne pąki odnawiające, ewentualnie przyziemne rozety liści,- powinny być dostarczone w pojemnikach P9.e) trawy:- trawy powinny posiadać równomiernie przerośniętą bryłę korzeniową, z jasnymi i żywotnymi wierzchołkami,- w okresie wegetacji trawy powinny być silne, prawidłowo wybarwione, bez uszkodzeń mechanicznych i objawów chorobotwórczych.- 2. Wady niedopuszczalne roślin:- występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian,- występowanie w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,- uszkodzenia mechaniczne roślin,- zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni,- uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,- zwiędnięcia liści i kwiatów,- uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni,- wybiegnięcie roślin.3. Transport materiału roślinnego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego,- Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,- Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem),- Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału roślinnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,- zamówiony materiał roślinny należy dostarczyć na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – Dział Utrzymania Czystości przy ul. Władysława Andersa 9 (boczna) lub bezpośrednio na miejsce wysadzenia i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego.4. Warunki odbioru zamówienia:- dostarczony materiał roślinny będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,- w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii materiału roślinnego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.5. Termin wykonania zamówienia- zamówienie materiału roślinnego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla Zadania I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę” , osobno dla Zadania II: „Przebudowa ul. Czołgistów”, zgodnie z podziałem na gatunki i ilości wymienione w formularzu cen jednostkowych oraz ze wskazaniem miejsca rozładunku oraz osobno dla Zadania IIIWykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia dla wszystkich zadań w terminie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 6 dni i nie dłuższym niż 9 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie. ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną NiwkęROSLINY GATUNEK DONICZKA SADZONKA(wys.) ILOŚĆ NAZWA ŁACIŃSKA NAZWA POLSKA Krzewy liściaste Hamamelis x intermedia Oczar pośredni ‘Rubin’ lub ‘Feuerzauber’ min. C5 120/+ 1 Viburnum opulus Kalina koralowa C5 lub bryła korzeniowa 70/+ 3 Hydrangea paniculata 'Polar Bear' Hortensja bukietowa C3 50/+ 3 Euonymus alatus Trzmielina oskrzydlona C3 50/+ 2Krzewy iglaste Pinus Mugo var. Pumilio Kosodrzewina var. Pumilio C5 35/+ 30Byliny Polugonum bistorta Rdest wężownik P9 10/+ 5 Lychnis flos cuculi Firletka poszarpana P9 10/+ 5 Geranium pratense Bodziszek łąkowy P9 10/+ 5 Dactylorhiza maculata Kukułka "Foliorella" (lub szerokolistna/plamista) P9 10/+ 5Drzewa liściaste Tilia cordata Lipa drobnolistna – obwód pnia na wys. 100 cm: 20-25 cm bryła korzeniowa 250/+ 3 suma 62ZADANIE II: Przebudowa ul. CzołgistówROSLINY GATUNEK DONICZKA SADZONKA(wys.) ILOŚĆ NAZWA ŁACIŃSKA NAZWA POLSKA Krzewy liściaste Berberis thunbergii Atropurpurea Nana Berberys Thunberga Atropurpurea Nana C2 40/+ 40 Spiraea japonica Goldmound Tawuła japońska Goldmound C2 30/+ 144Krzewy iglaste Juniperus horizontalis Prince of Wales Jałowiec płożący Prince of Wales C3 35/+ 25 Juniperus horizontalis Wiltonii Jałowiec płożący Wiltonii C3 35/+ 23 Thuja occidentalis Aureospicata Żywotnik zachodni Aureospicata C12 150/+ 4Trawy Pennisetum alopecuroides Hameln Rozplenica japońska Hameln C5 45/+ 24Drzewa liściaste Ulmus Camperdownii Wiąz Camperdownii – obwód pnia na wys. 100 cm: 18-20 cm bryła korzeniowa 250/+ 2 suma 262Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 rokuTermin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert.WYMAGANIA DLA ZADANIA III:1. Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego:- rośliny ozdobne powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej,- rośliny powinny być prawidłowo uformowane, zdrewniałe i zahartowane, rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernego rozgałęzienia i rozkrzewienia, - rośliny powinny mieć zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii,- rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte,- rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów podkładki,- system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny,- krzewy iglaste powinny być dostarczane w pojemnikach minimum 2 litrowych,- krzewy iglaste powinny posiadać barwę igieł typową dla danej odmiany,- krzewy liściaste powinny mieć minimum trzy pędy z rozgałęzianiami dla danej odmiany,- ilość pędów powinna odpowiadać do wielkości doniczki C3 – 3 pędy, nie dotyczy krzewów słabo krzewiących się,- pnącza powinny być przywiązane do bambusowego palika,- pnącza powinny posiadać minimum 2 silne pędy, 10 cm od podstawy,- róże powinny posiadać minimum trzy (klasa A) pędy dostatecznie zdrewniałe, - dopuszcza się sprzedaż roży bez bryły korzeniowej prawidłowo zabezpieczone, pęczkowane po 5 lub 10 sztuk,- trawy powinny posiadać równomiernie przerośniętą bryłę korzeniową, z jasnymi i żywotnymi wierzchołkami, - w okresie wegetacji trawy powinny być silne, prawidłowo wybarwione, bez uszkodzeń mechanicznych i objawów chorobotwórczych,- każda partia roślin powinna być oznaczona etykietą zawierającą podstawowe dane: nazwa gatunkowa - odmiana, wysokość, rodzaj pojemnika.2. Wady niedopuszczalne roślin:- występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian,- występowanie w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki,- uszkodzenia mechaniczne roślin,- zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni,- uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,- zwiędnięcia liści i kwiatów,- uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni,- wybiegnięcie roślin.3. Transport materiału roślinnego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego,- Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie, na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco,- Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem),- Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału roślinnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.4. Warunki odbioru zamówienia:- dostarczony materiał roślinny będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,- w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. 5. Termin wykonania zamówienia:- terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych roślin ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem z 1 dniowym wyprzedzeniem, z określeniem gatunku, ilości i miejsca rozładunku. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający.- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) droga elektroniczną lub telefonicznie od Zamawiającego.- Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę roślin zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany gatunku, odmiany lub ilości zamawianego materiału roślinnego.- zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.- Wykonawca dostarczy zamówiony materiał roślinny na własny koszt: do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ). WYKAZ ROŚLIN BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA:ROSLINY GATUNEK DONICZKA SADZONKA ILOŚĆ NAZWA ŁACIŃSKA NAZWA POLSKA Krzewy liściaste Berberys thunberga 'Atropurpurea' Berberys thunberga C2 40/+ 300 Berberys thunberga 'Aurea' Berberys thunberga C2 20/+ 300 Berberys thunberga 'Erecta' Berberys thunberga C2 30/+ 300 Berberys thunberga 'Golden Rocket' Berberys thunberga C2 30/+ 400 Berberys thunberga Green carpet' Berberys thunberga C2 20/+ 200 Berberys thunberga 'Red carpet' Berberys thunberga C2 30/+ 200 Berberys thunberga 'Red Rocket' Berberys thunberga C2 40/+ 400 Cornus alba 'IVORY HALO 'Bailhalo' Dereń biały C2 40/+ 400 Cornus alba 'Sibirica' Dereń biały C2 40/+ 300 Cornus sericea 'Flaviramea' Dereń rozłogowy C2 40/+ 300 Cotoneaster ×suecicus 'Coral Beauty' Irga szwedzka C2 20/+ 300 Physocarpus opulifolius 'Diabolo' Pęchrznica kalinolistna C2 40/+ 400 Physocarpus opulifolius 'Luteus' Pęchrznica kalinolistna C2 40/+ 400 Spirea japonica 'Anthony Waterer' Tawuła nippońska C3 25/+ 300 Spirea japonica 'Magic Carpet' Tawuła japońska C3 25/+ 300 Spirea japonica 'White Gold' Tawuła japońska C2 15/+ 300 Spirea nipponica 'Snowmound' Tawuła japońska C2 30/+ 300 Symphoricarpos chenaultii 'Hancock' Śnieguliczka C2 30/+ 200Krzewy iglaste Juniperus horizontalis 'Limglow' Jałowiec płożacy C3 35/+ 100 Juniperus horizontalis 'Prince of Wales' Jałowiec płożacy C3 35/+ 100 Juniperus horizontalis Tamariscifolia', Jałowiec płożacy C3 35/+ 100 Pinus mugo var pumilio Sosna kosodrezwina C3 20/+ 300 Thuja occidentalis 'Golden Tuffet' Żywotnik zachodni C3 20/+ 200 Thuja occidentalis 'Hoserii' Żywotnik zachodni C3 20/+ 200Trawy Achnatherum calamagrostis Chropatka trzcinnikowata C2 25/+ 300 Calamagrostis acutiflora 'Karl Foerster' Trzcinnik ostrokwiatowy C2 25/+ 300 Deschampsia cespitosa 'Goldshleier' Śmiałek darniowy C2 25/+ 300 Festuca glauca Kostrzewa sina P9 10/+ 300 Festuca scoparia Kostrzewa miotlasta niedźwiedzie futro P9 10/+ 300 Miscanthus sinensis 'Graziella' lub 'Glacillimus' Miskant chiński C3 35/+ 200 Miscanthus sinensis 'Kleine Fohtane' Miskant chiński C3 35/+ 300 Miscanthus sinensis 'Sioux' Miskant chiński C3 30/+ 300 Pamicum virgatum 'Rotstrahlbush' Proso rózgowate C2 30/+ 200 Stipa tenuissima 'Pony Tails' Ostnica cieniutka P15r 30/+ 200Pnącza Parthenocissus quinquefolia Winobluszcz pięciolistkowy P9 60/+ 100Róże Rosa 'Black forest' Róża rabatowa C3 30/+ min 3 pędy 200 Rosa 'Hansestadt Rostock' Róża rabatowa C3 30/+ min 3 pędy 200 Rosa 'Kristall' Róża rabatowa C3 30/+ min 3 pędy 200 suma 10000TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku.Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofertWYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie:- możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania,- możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem materiału roślinnego, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym, - dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadkach uzasadnionych koniecznością realizacji nowego zadania, zamawianie innego asortymentu materiału roślinnego wg rozliczenia indywidualnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03451000-6, 03441000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 20,00
DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem): - grysu granitowego szarego typu DALMATYŃCZYK- frakcja 8-16 mm dla ZADANIA I realizowanego w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XVI/6) oraz -grysu granitowego szarego typu DALMATYŃCZYK- frakcja 8-16 mm/16-22 mm oraz kory kamiennej- frakcja 11-31,5 mm dla ZADANIA II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE I:Zakup wraz z transportem grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16 mm ZAPOTRZEBOWANIE - 10 TON1. Wymagania dotyczące kruszywa- kruszywo powinno być jednolite do danego rodzaju,- kruszywo nie powinno być zanieczyszczone innymi materiałami,- kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego,- kruszywa powinny być bezpieczne pod względem chemicznym, tak by nie stanowić zagrożenia dla człowieka, zwierząt czy środowiska.2. Transport kruszywa:- koszt transportu wliczony jest w cenę kruszyw,- Wykonawca własnym transportem dostarczy grys granitowy w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,- Wykonawca powinien zabezpieczyć kruszywo w czasie transportu przed wszelkimi zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami,- Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku grysu granitowego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.3. Termin wykonania zamówienia:- zamówienie grysu granitowego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla zadania realizowanego w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ze wskazaniem miejsca rozładunku.4. Warunki odbioru zamówienia:- dostarczony grys granitowy będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonego kruszywa oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,- w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii kruszywa, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia dla Zadania I w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku.Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert.ZADANIE I: Przebudowa ul. CzołgistówLp. Asortyment J.m. Ilość1 Grys granitowy szary typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16 mm Mg 10,00suma 10,00ZADANIE II: Kora kamienna - frakcja 11-31,5 mm - ZAPOTRZEBOWANIE - 30 TON Grys granitowy szary typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16mm, 16-22mm - ZAPOTRZEBOWANIE - 40 TON1. Wymagania dotyczące kruszywa:- kruszywo powinno być jednolite do danego rodzaju,- kruszywo nie powinno być zanieczyszczone innymi materiałami,- kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego,- kruszywa powinny być bezpieczne pod względem chemicznym, tak by nie stanowić zagrożenia dla człowieka, zwierząt czy środowiska.2. Transport kruszywa:- koszt transportu wliczony jest w cenę kruszywa, - Wykonawca własnym transportem dostarczy kruszywo ozdobne w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,- Wykonawca powinien zabezpieczyć kruszywo w czasie transportu przed wszelkimi zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami,- Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa ozdobnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,- zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.3. Warunki odbioru zamówienia:- dostarczone kruszywo ozdobne będzie podlegało protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,- w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie:- możliwość wyboru frakcji kruszywa przez Zamawiającego bez zmiany ceny,- możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych robót,- Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) mailem lub telefonicznie od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 14212000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:dla zadania I do 30 września 2020 rokudla zadania II do 31 grudnia 2020 roku


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę”, ZADANIE II: „Przebudowa ul. Czołgistów”, ZADANIE III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów ZADANIE III: Dostawa materiału ogrodniczego: agrowłó
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE I, II i III:1. Wymagania dotyczące agrowłókniny:- powinna być czarna, - materiał powinien być w rolkach, - materiał powinien mieć 0,8 m szerokości, - powinna mieć min. 1 mm grubości,- powinna mieć gramaturę 50-100 g/m2,- na 1 m2 agrowłókniny powinny być dodane 3 szpilki mocujące,- agrowłóknina nie powinna być uszkodzona, z śladami przebarwień lub gnicia. Agrowłóknina + szpilki 3szt/m2 – ZAPOTRZEBOWANIE 260 m22. Wymagania dotyczące obrzeży trawnikowych (Eko-Bord):- wysokość obrzeża od 4,5 cm do 5,8 cm, - materiał powinien być elastyczny, łatwy do układania,- na 1 m obrzeża powinny być dodane 4 kotwy mocujące,- obrzeża nie powinny być połamane, uszkodzone ze śladami przebarwień,- powinny być wykonane z polietylenu w kolorze czarnym.Obrzeże trawnikowe (Eko-Bord) + kotwy 4szt/m - ZAPOTRZEBOWANIE 150 m3. Wymagania dotyczące nasion traw:- w składzie mieszanki nasion trawy uniwersalnej powinny znajdować się następujące gatunki roślin: życica trwała, wiechlina łąkowa, kostrzewa czerwona, kostrzewa owcza / szczeciniasta – z największym udziałem procentowym w całej mieszance życicy trwałej, a z najmniejszym udziałem kostrzewy owczej / szczeciniastej,- opakowania zawierające nasiona traw powinny uwzględniać: skład gatunkowy i ich udział procentowy, datę ważności,- barwa nasion: niebieskie.ZAPOTRZEBOWANIE 110 kg4. Wymagania dotyczące kory ogrodowej:- powinna być sortowana,- zawartość suchej masy w opakowaniu powinna wynosić min. 60%,- opakowania powinny zawierać korę sosnową o frakcji 50 -120 mm,ZAPOTRZEBOWANIE 14 800 l 5. Wymagania dotyczące siatki zabezpieczającej dla rabat:- kolor: zielony,- opakowanie: rolka o długości 25 mb,- materiał wykonania: polietylen, koncentrat barwny,- kształt oczka: kwadratowy,- wymiary oczka: 15 x 15 mm- szerokość siatki: 50 cmZAPOTRZEBOWANIE 25 mb o szerokości 50 cm 5. Wymagania dotyczące palików drewnianych do ochrony drzewek:- kolor: naturalny,- materiał wykonania: sosna,- wysokość: 200 cm oraz 80 cmZAPOTRZEBOWANIE 200 cm – 12 sztuk, 80 cm – 3 sztuki 6. Transport materiału ogrodniczego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału,- wykonawca własnym transportem dostarczy materiał w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,- wykonawca powinien zabezpieczyć materiał w czasie transportu przed uszkodzeniem, - wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,- zamówiony materiał należy dostarczyć na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – Dział Utrzymania Czystości przy ul. Władysława Andersa 9 (boczna) lub bezpośrednio na miejsce wskazane przez Zamawiającego i w godzinach ustalonych z Zamawiającym.7. Termin realizcji zamówienia- zamówienie materiału ogrodniczego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla ZADANIA I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę”, osobno dla ZADANIA II: „Przebudowa ul. Czołgistów” oraz osobno dla ZADANIA III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów zgodnie z podziałem na asortyment i ilości wymienione w formularzu cen jednostkowych, oraz ze wskazaniem miejsca rozładunku.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienieTermin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert8. Warunki odbioru zamówienia:- dostarczony materiał ogrodniczy będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonego materiału oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,- w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii materiału, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.- Część I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną NiwkęLp. Asortyment J.m. Ilość1 Agrowłóknina o szerokości 0,8 mGramatura 50-100 g/m2, wraz z kotwami mocującymi m2 602 Kora ogrodowa sortowana l 2 8003 Paliki drewniane o wysokości 200 cm szt. 94 Paliki drewniane o wysokości 80 cm szt. 3Część II: Przebudowa ul. CzołgistówLp. Asortyment J.m. Ilość1 Agrowłóknina o szerokości 0,8 mGramatura 50-100 g/m2, wraz z kotwami mocującymi m2 2002 Kora ogrodowa sortowana l 12 0003 Paliki drewniane o wysokości 200 cm szt. 64 Nasiona trawy uniwersalnej kg 105 Obrzeża trawnikowe Eko-Bord (wraz ze szpilkami) m 1506 Siatka zabezpieczająca o szerokości 0,5 m i długości rolki 25 m rol. 1Część III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i RemontówLp. Asortyment J.m. Ilość Cena jedn. netto Wartość netto1 Nasiona trawy uniwersalnej kg 100 24,00 2 400,00suma 2 400,00Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku.ZADANIE IV:Dostawa materiału ogrodniczego: agrowłóknina i obrzeże trawnikowe typu Eko-Bord, celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej. Agrowłóknina + szpilki 3szt/m2 – ZAPOTRZEBOWANIE 1000 m21. Wymagania dotyczące agrowłókniny:- powinna być czarna, - materiał powinien być w rolka, materiał powinien mieć min. 2 m szerokości, - powinna mieć min. 1mm grubości,- powinna mieć gramaturę 50-100 g/m2- agrowłóknina nie powinna być uszkodzona, z śladami przebarwień lub gnicia.  Obrzeże trawnikowe (Eko-Bord) + kotwy 4szt/m - ZAPOTRZEBOWANIE 400 m2. Wymagania dotyczące obrzeży:- wysokość obrzeża 4,5cm do 5,8cm - materiał powinien być elastyczny, łatwy do układania,- na 1 m obrzeża powinny być dodane 4 kotwy mocujące,- obrzeża nie powinny być połamane, uszkodzone ze śladami przebarwień.3. Transport materiału ogrodniczego:- koszt transportu wliczony jest w cenę materiału, - Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym,- Wykonawca powinien zabezpieczyć materiał w czasie transportu przed uszkodzeniem,- Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku materiału we wskazanym miejscu przez Zamawiającego,- Wykonawca dostarczy zamówiony materiał do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych ; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ),4. Warunki odbioru zamówienia:- dostarczony materiał ogrodniczy będzie podlegało protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego,- w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) mailem lub telefonicznie od Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19200000-8, 19520000-7, 20161100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
TERMIN REALIZACJI 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:dla zadania I, II, III do 30 września 2020 rokudla zadania IV do 31 grudnia 2020 roku






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Ruda Śląska
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI