Dostawa (sprzedaż )w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2020r. r. energii elektrycznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa (sprzedaż )w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2020r. r. energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów miejskich Gminy Miasto Zakopane i na kompleksową dostawę energii elektrycznej w I półroczu 2020 r. obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla nieruchomości znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasta Zakopane
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-31
  • Numer ogłoszenia616050-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 616050-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Gmina Miasta Zakopane: Dostawa (sprzedaż )w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2020r. r. energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów miejskich Gminy Miasto Zakopane i na kompleksową dostawę energii elektrycznej w I półroczu 2020 r. obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla nieruchomości znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. ul. T. Kościuszki  13 , 34-500  Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, , e-mail przetargi@um.zakopane.pl, , faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (URL): www.zakopane.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zakopane.pl w linku Zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy skladac w formnie pisemnej-za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe,osobiście lub za posrednictwem posłańca
Adres:
Biuro zamówien publicznych pok 8 i 7 Urzad Miasta Zakopane ul. Kosciuszki 13, 34-500 Zakopane

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (sprzedaż )w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2020r. r. energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów miejskich Gminy Miasto Zakopane i na kompleksową dostawę energii elektrycznej w I półroczu 2020 r. obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla nieruchomości znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane.
Numer referencyjny: BZP.271.75.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1 : 1) Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (:t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 755) zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane. Lokalizacja dostawy oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. szacunkowa ilość energii elektrycznej ( +/- 10 % ) Lp. Lista obiektów Miasta Zakopane pobierających energię elektryczną szacowane roczne zużycie energii w {MWh} Ilość PPE 1 Oświetlenie uliczne Miasta Zakopane 843 137 2 Sygnalizacja drogowa Miasta Zakopane 2 3 3 Przejście podziemne pod ul Kościeliską 48 2 4 Urząd Miasta Zakopane ul Kościuszki 13 78 1 5 Straż Miejska - ul Gimnazjalna 14 6 2 6 Kamera monitoringu ul. Krupówki 1 1 7 Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - ul Słoneczna 3 2 1 8 Stadion - ul Orkana 6 7 1 9 Szalet w Parku Miejskim ul. Staszica 13a 7 1 10 Muszla koncertowa w Parku Miejskim 4 1 11 Toaleta publiczna przy placu zabaw ul Słoneczna 4 1 12 Plac zabaw os. Szymony 2 1 13 Zaplecze kortów w Parku Miejskim ul Staszica 13 B 5 1 14 Siłownia zewnętrzna ul. Przewodników Tatrzańskich 2 1 15 Skwer im. Franciszka Pawlicy 3 1 16 Szkoła Podstawowa nr 1 im Heleny Marusarzówny w Zakopanem ul Orkana 6 17 1 17 Szkoła Podstawowa nr 2 im Bronisława Czecha, Zakopane, ul Skibówki 2 d 14 1 18 Szkoła Podstawowa nr 3 im gen. Mariusza Zaruskiego 22 1 19 Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18 2 20 Szkoła Podstawowa nr 5 im Janusza Korczaka 52 3 21 Szkoła Podstawowa nr 7 im Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem 10 2 22 Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem 96 1 23 Budynek miejski ul. Sienkiewicza 27 dawniej Gimnazjum nr 2 4 1 24 Przedszkole nr 7 im Kazimierza Przerwy Tetmajera Zakopane 7 1 25 Przedszkole nr 9 im Kornela Makuszyńskiego Zakopane 37 1 26 Budynek d. Szkoły ul. Piłsudskiego 3 1 27 Czerwony Dwór d. Przedszkole nr 3 7 1 28 Pomieszczenia b. Banku PKO SA przy Al. 3 Maja 5 2 1 29 Budynek ul. Chałubińskiego 7 „PALACE” 1 1 30 Zagospodarowanie Równi Krupowej 72 1 Łącznie 14 562 173 Zadanie 2 : 1) Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla nieruchomości znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane. Lokalizacja dostawy oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. szacunkowa ilość energii elektrycznej ( +/- 10 % ) NIERUCHOMOŚĆ NR LICZNIKA TARYFA MOC ZABEZPIECZENIA SZACOWANE PÓŁROCZNE ZUŻYCIE (kWh) 1 CHAŁUBIŃSKIEGO 5 83605417 G11 4KW 20A 358 2 CHAŁUBIŃSKIEGO 5 80551594 G11 9KW 16A 564 3 CHRAMCÓWKI 29 70326549 G11 14KW 25A 862 4 CHRAMCÓWKI 29E 80925307 G11 5KW 25A 316 5 CYRHLA 56 91157320 G11 4KW 16A 311 6 DROGA DO BIAŁEGO 14 83645367 G11 4KW 20A 495 7 JAGIELLOŃSKA 40 83645304 G11 4KW 20A 80 8 JAGIELLOŃSKA 40 83645309 G11 4KW 20A 234 9 JAGIELLOŃSKA 42 80551593 G11 14KW 25A 1223 10 KAMIENIEC 6 83281465 G11 5KW 25A 1626 11 KASPROWICZA 35F 71813741 G12 7KW 13A 1456 2479 12 KASPROWICZA 37C 13594598 G11 4KW 20A 703 13 KASPROWICZA 37C 13594588 G11 11KW 20A 5 14 KOŚCIELISKA 7 01239081 G11 4KW 20A 921 15 KOŚCIUSZKI 21 5038359 G11 9KW 16A 555 16 KOŚCIUSZKI 21/2 80898630 G12 5KW 25A 0 17 KRUPÓWKI 41A 81006578 G11 4KW 20A 1820 18 MAŁASZYŃSKIEGO 9 71631093 G12 14KW 25A 332 439 19 MAŁE ŻYWCZAŃSKIE 9B 71631093 G11 11KW 20A 16500 20 MAŁE ŻYWCZAŃSKIE 9C 71237185 G11 11KW 20A 373 21 NA WILCZNIK 24 83606772 G11 5KW 25A 443 22 NOWOTARSKA 25A 21997270 G11 3KW 16A 116 23 NOWOTARSKA 27A 60720373 G11 3KW 16A 197 24 PIASECKIEGO 13 80346881 G11 4KW 20A 1398 25 PIŁSUDSKIEGO 24 12353294 G11 9KW 16A 50 26 PRZEW. TATRZ. 4 83645273 G11 4KW 20A 106 27 SKIBÓWKI 2D 83645365 G11 5KW 25A 21 28 SPYRKÓWKA 20A 90804524 G11 11KW 25A 3783 29 SPYRKÓWKA 20B 83443208 G11 5KW 25A 98 30 STASZICA 13 90387307 G11 14KW 25A 1349 31 SZYMONY 8 83645282 G11 4KW 10A 215 32 SZYMONY 10 00060601 G11 1KW 10A 776 33 TUWIMA 12 89057810 G11 4KW 16A 0 34 ZA STRUGIEM 5 25496319 G11 4KW 20A 806 35 ZARUSKIEGO 6 80447438 G11 4KW 20A 1672 36 PIŁSUDSKIEGO K/28 70774839 G11 9KW 16A 36 37 KAMIENIEC 3 94328167 G11 4KW 10A 2000 94328167 G11 4KW 10A 94075933 G11 4KW 10A 94075954 G11 4KW 10A 94308992 G11 4KW 10A 94075936 G11 4KW 10A 94075956 G11 4KW 10A 94328223 G11 4KW 10A RAZEM 44715 3.1. Wymagany przez zamawiającego rodzaj dostaw: dostawa ciągła energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V , częstotliwości 50Hz , o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, 3.2. W celu kalkulacji oferty zamawiający przedstawia w załącznikach do siwz następujące dane: Załącznik nr 1 – kalendarz świeceń – dotyczy zadania 1 Załącznik nr 2 punkty poboru energii,, moc umowna dla każdego punktu – dotyczy Zadania 1 Załącznik nr 3 punkty poboru energii,, moc umowna dla każdego punktu – dotyczy Zadania 2 Załącznik nr 4 – dane konieczne do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy energii elektrycznej – dotyczy Zadania 1 Załącznik nr 5 – dane konieczne do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy energii elektrycznej – dotyczy Zadania 2 Załącznik nr 6 - formularz kosztorysu ofertowego dla Zadania 1 Załącznik nr 7 – formularz kosztorysu ofertowego dla Zadania 2 Załącznik nr 8 – Istotne postanowienia umowy -dotyczą Zadania 1 i Zadania 2 Zamawiający wymaga aby wykonawca z którym zostanie zawarta umowa wystawiał osobne faktury dla punktów poboru zawartych w załącznikach 2a,2b,2c,2d,2e,2f,2g,2h,2i,2j,2k,2l,2m,2n, 2o i /lub w załączniku nr 3. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp (odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia): Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia zostały określone w SIWZ i załącznikach do niej. Siwz opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny i wyczerpujący. Zasady i standardy jakościowe dostawy energii elektrycznej regulują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (:t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 755) (Zastosowana numeracja wynika z numeracji przyjętej w siwz)

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5
65310000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-01 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ,oraz posiadał generalną umowę dystrybucyjną lub równoważną z operatorem systemu dystrybucji na obszarze miasta Zakopane
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną wykonawcy przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki , 2. Pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu generalnej umowy dystrybucyjnej lub równoważnej z Operatorem Systemu Dystrybucji na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej tj. Miasto Zakopane
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do siwz 2..Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem kosztorysu stanowiącego załącznik nr 6 (dla Zadania 1) i /lub załącznik nr 7 (dla zadania 2) do siwz. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić każdą pozycje kosztorysu. Nie załączenie kosztorysu będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto za całość dostaw danego Zadania 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności przewidzianych w art. 144 ustawy Pzp. W związku z powyższym na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach i warunkach -ustawowych zmian stawek podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy -zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto podane w kosztorysie , ceny netto pozostaną bez zmian. -zaistnienia zmian w przepisach prawnych istotnych dla realizacji umowy uniemożliwiających jej realizacje na dotychczasowych zasadach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-13, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (:t.j. Dz.U z 2018 r. poz. 755) zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i urządzeń ruchu drogowego na terenie Miasta Zakopane ,oraz na potrzeby obiektów publicznych Gminy Miasto Zakopane. Lokalizacja dostawy oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. szacunkowa ilość energii elektrycznej ( +/- 10 % ) Lp. Lista obiektów Miasta Zakopane pobierających energię elektryczną szacowane roczne zużycie energii w {MWh} Ilość PPE 1 Oświetlenie uliczne Miasta Zakopane 843 137 2 Sygnalizacja drogowa Miasta Zakopane 2 3 3 Przejście podziemne pod ul Kościeliską 48 2 4 Urząd Miasta Zakopane ul Kościuszki 13 78 1 5 Straż Miejska - ul Gimnazjalna 14 6 2 6 Kamera monitoringu ul. Krupówki 1 1 7 Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - ul Słoneczna 3 2 1 8 Stadion - ul Orkana 6 7 1 9 Szalet w Parku Miejskim ul. Staszica 13a 7 1 10 Muszla koncertowa w Parku Miejskim 4 1 11 Toaleta publiczna przy placu zabaw ul Słoneczna 4 1 12 Plac zabaw os. Szymony 2 1 13 Zaplecze kortów w Parku Miejskim ul Staszica 13 B 5 1 14 Siłownia zewnętrzna ul. Przewodników Tatrzańskich 2 1 15 Skwer im. Franciszka Pawlicy 3 1 16 Szkoła Podstawowa nr 1 im Heleny Marusarzówny w Zakopanem ul Orkana 6 17 1 17 Szkoła Podstawowa nr 2 im Bronisława Czecha, Zakopane, ul Skibówki 2 d 14 1 18 Szkoła Podstawowa nr 3 im gen. Mariusza Zaruskiego 22 1 19 Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego 18 2 20 Szkoła Podstawowa nr 5 im Janusza Korczaka 52 3 21 Szkoła Podstawowa nr 7 im Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem 10 2 22 Szkoła Podstawowa nr 9 w Zakopanem 96 1 23 Budynek miejski ul. Sienkiewicza 27 dawniej Gimnazjum nr 2 4 1 24 Przedszkole nr 7 im Kazimierza Przerwy Tetmajera Zakopane 7 1 25 Przedszkole nr 9 im Kornela Makuszyńskiego Zakopane 37 1 26 Budynek d. Szkoły ul. Piłsudskiego 3 1 27 Czerwony Dwór d. Przedszkole nr 3 7 1 28 Pomieszczenia b. Banku PKO SA przy Al. 3 Maja 5 2 1 29 Budynek ul. Chałubińskiego 7 „PALACE” 1 1 30 Zagospodarowanie Równi Krupowej 72 1 Łącznie 14 562 173 Wymagany przez zamawiającego rodzaj dostaw: dostawa ciągła energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V , częstotliwości 50Hz , o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całośc dostaw 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla nieruchomości znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla nieruchomości znajdujących się w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Zakopane. Lokalizacja dostawy oraz zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia tj. szacunkowa ilość energii elektrycznej ( +/- 10 % ) NIERUCHOMOŚĆ NR LICZNIKA TARYFA MOC ZABEZPIECZENIA SZACOWANE PÓŁROCZNE ZUŻYCIE (kWh) 1 CHAŁUBIŃSKIEGO 5 83605417 G11 4KW 20A 358 2 CHAŁUBIŃSKIEGO 5 80551594 G11 9KW 16A 564 3 CHRAMCÓWKI 29 70326549 G11 14KW 25A 862 4 CHRAMCÓWKI 29E 80925307 G11 5KW 25A 316 5 CYRHLA 56 91157320 G11 4KW 16A 311 6 DROGA DO BIAŁEGO 14 83645367 G11 4KW 20A 495 7 JAGIELLOŃSKA 40 83645304 G11 4KW 20A 80 8 JAGIELLOŃSKA 40 83645309 G11 4KW 20A 234 9 JAGIELLOŃSKA 42 80551593 G11 14KW 25A 1223 10 KAMIENIEC 6 83281465 G11 5KW 25A 1626 11 KASPROWICZA 35F 71813741 G12 7KW 13A 1456 2479 12 KASPROWICZA 37C 13594598 G11 4KW 20A 703 13 KASPROWICZA 37C 13594588 G11 11KW 20A 5 14 KOŚCIELISKA 7 01239081 G11 4KW 20A 921 15 KOŚCIUSZKI 21 5038359 G11 9KW 16A 555 16 KOŚCIUSZKI 21/2 80898630 G12 5KW 25A 0 17 KRUPÓWKI 41A 81006578 G11 4KW 20A 1820 18 MAŁASZYŃSKIEGO 9 71631093 G12 14KW 25A 332 439 19 MAŁE ŻYWCZAŃSKIE 9B 71631093 G11 11KW 20A 16500 20 MAŁE ŻYWCZAŃSKIE 9C 71237185 G11 11KW 20A 373 21 NA WILCZNIK 24 83606772 G11 5KW 25A 443 22 NOWOTARSKA 25A 21997270 G11 3KW 16A 116 23 NOWOTARSKA 27A 60720373 G11 3KW 16A 197 24 PIASECKIEGO 13 80346881 G11 4KW 20A 1398 25 PIŁSUDSKIEGO 24 12353294 G11 9KW 16A 50 26 PRZEW. TATRZ. 4 83645273 G11 4KW 20A 106 27 SKIBÓWKI 2D 83645365 G11 5KW 25A 21 28 SPYRKÓWKA 20A 90804524 G11 11KW 25A 3783 29 SPYRKÓWKA 20B 83443208 G11 5KW 25A 98 30 STASZICA 13 90387307 G11 14KW 25A 1349 31 SZYMONY 8 83645282 G11 4KW 10A 215 32 SZYMONY 10 00060601 G11 1KW 10A 776 33 TUWIMA 12 89057810 G11 4KW 16A 0 34 ZA STRUGIEM 5 25496319 G11 4KW 20A 806 35 ZARUSKIEGO 6 80447438 G11 4KW 20A 1672 36 PIŁSUDSKIEGO K/28 70774839 G11 9KW 16A 36 37 KAMIENIEC 3 94328167 G11 4KW 10A 2000 94328167 G11 4KW 10A 94075933 G11 4KW 10A 94075954 G11 4KW 10A 94308992 G11 4KW 10A 94075936 G11 4KW 10A 94075956 G11 4KW 10A 94328223 G11 4KW 10A RAZEM 44715 Wymagany przez zamawiającego rodzaj dostaw: dostawa ciągła energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V , częstotliwości 50Hz , o jakości określonej w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5, 65310000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-01
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto za całośc dostaw 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę oczyszczenie i zabezpieczenie przed mchem powierzchni grobowca- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę oczyszczenie i zabezpieczenie przed mchem powierzchni grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI