IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży energii elektrycznej przez okres 24 miesięcy licząc od dnia 1.01.2019 r. do dnia 31.12.2020 r. do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ, w którym zostały wskazane wszystkie punkty poboru energii. Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 01.01.2019r., lecz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. 2. Rozliczenia w odniesieniu do każdego PPE będą odbywać się zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD, z którym Zamawiający ma zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucyjnych (1 miesiąc). 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za bilansowanie handlowe energii elektrycznej. Wykonawca zwalnia Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niebilansowaniem. Obowiązki związane z bilansowaniem handlowym, w tym opracowanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przysługują Wykonawcy. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu standardy jakościowe obsługi zgodne z obowiązującymi przepisami Prawa energetycznego, tj. w szczególności §42 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U.2007.93.623 z późn. zm). 5. Cena jednostkowa obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu umowy oraz należności wynikające z obowiązujących przepisów oraz SIWZ. 6. Faktury będą obejmować wynagrodzenie za rzeczywiście pobraną energię jednakże w przypadkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne i aktów wykonawczych mogą być wystawione w oparciu o dane przekazywane przez OSD za pobraną energię w danym okresie rozliczeniowym, ustaloną na podstawie wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego udostępnianych Wykonawcy przez OSD. Strony wykluczają możliwość wystawiania faktur w oparciu o tzw. prognozowane zużycie energii. Strony przyjmują, iż Zamawiający nie będzie zobowiązany do dokonania płatności faktury wystawionej o tzw. prognozowane zużycie energii, a Wykonawca nie będzie mógł naliczać z tego tytułu odsetek za zwłokę. 7. Jeżeli nie można ustalić rzeczywistego poboru energii elektrycznej, o którym mowa w pkt. 6, podstawą wyliczenia wielkości rozbieżności między błędnym wskazaniem układu pomiarowo- rozliczeniowego a faktycznie pobraną energię, jest wskazanie układu pomiarowo- rozliczeniowego z następnego okresu rozliczeniowego. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy w odniesieniu do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ punktów poboru w przypadkach: sprzedaży, nabycia, zamiany, wynajmu, dzierżawy nieruchomości lub przystąpienia innych jednostek organizacyjnych Powiatu Niżańskiego, w których znajdują się układy pomiarowe oraz zmiany taryfy w obrębie grup taryfowych wskazanych w SIWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu oferty w okresie obowiązywania umowy. 9. Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową z terminem płatności określonym na dni (zgodnie z pkt 9 formularza ofertowego) od daty wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę przelewem na konto Wykonawcy. W przypadku otrzymania faktury VAT, której termin płatności upłynął, zamawiający zobowiązany jest do jej zapłaty w terminie 14 dni od otrzymania. 10. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie, w granicach i na podstawie warunków Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej lokalnego OSD bądź umowy łączącej go z OSD (GUD), terminowo pozyskać dane pomiarowe od OSD. 11. Wykonawca oświadcza, że ma zawartą stosowną umowę z OSD umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD. 12. Zamawiający oświadcza, iż posiada umowy na świadczenie usług dystrybucji oraz zapewni ich utrzymanie w mocy przez cały okres trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej. W przypadku rozwiązania umowy na świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy zamawiającym a OSD lub zamiarze jej rozwiązania Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o tym fakcie. 13. Dopuszczalne zmiany umowy: 1) Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) cena jednostkowa netto (tj. cena bez podatku VAT będzie podlegała zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym) b) cena jednostkowa brutto będzie podlegała zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT lub ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym, c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) Ceny energii eklektycznej zostaną powiększone bądź pomniejszone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w zdaniu pierwszym powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-10, godzina:
11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: