Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SPECYFIKÓW OLEJOWO-SMAROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.zborowski@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SPECYFIKÓW OLEJOWO-SMAROWYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef6815c-1526-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00180478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018212/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Dostawa specyfików olejowo-smarowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami obywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzania i przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych
informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w niniejszym postępowaniu musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Oferta powinna być sporządzana w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznych lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
3. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa za pośrednictwem internetowej
platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej
(w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 3 środka komunikacji elektronicznej
zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy, który znajduje się na stornie internetowej
platformy w zakładce „Regulamin".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXII SWZ: Klauzula Informacyjna Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXII SWZ: Klauzula Informacyjna Pzp
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 131/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Syntetycznego oleju silnikowego Klasy SAE 5W/30, ACEA E4-E7, API CF - 720kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Syntetycznego oleju silnikowego do silników z zapłonem iskrowym i samoczynnym klasy SAE 5W/30; API SM/CF; ACEA A3/B3,A3/B4, C3 – 1440 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei mineralnych do silników dwusuwowych – 150 kg.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozpuszczalnika naftowego - 3000 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211700-8 - Oleje białe i parafina ciekła
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa płynu chłodzącego do lamp elektronowych z falą bieżącą (np. MD-3 F lub równoważny) – 150 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami
do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
09211700-8 - Oleje białe i parafina ciekła
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem dostawy jest dostawa Olei mineralnych do turbinowych silników lotniczych ( np. Aeroshell Turbine Oil 2 lub równoważny) – 110 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami
do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
09211700-8 - Oleje białe i parafina ciekła
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei lotniczych klasy SAE ( np. Aeroshell Oil W 80 lub równoważny) – 1000 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3
do SWZ - Formularze cenowe/Opis przedmiotu zamówienia. Wymagania jakościowe określa załącznik nr 4 do SWZ wraz z załącznikami
do Projektowanych postanowień umowy w zależności od pozycji zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211100-2 - Oleje silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
09211700-8 - Oleje białe i parafina ciekła
24961000-8 - Płyny chłodnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: : 1. Do oceny będzie brana cena oferty podana przez wykonawcę w
złożonej ofercie. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów (100 pkt). Pozostałe
oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego w dokumentach zamówienia z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku. Wynik traktowany będzie jako wartość punktowa oferty wg kryterium „cena
oferty”.
2. Ocena ofert dokonana zostanie oddzielnie w zakresie każdego z zadań.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast:
-odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, o których mowa
w Rozdziale VII pkt 1 lit. a) SWZ,
– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości,
jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność
gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury wystawiony/-ne nie
wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie niniejszego
zamówienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1
ustawy Pzp. Ustanawiają wówczas pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument z którego treści będzie wynikało umocowanie
ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania każdego z tych wykonawców w
postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są przekazać wraz z ofertą.
3. Sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie oraz sposób wykazania braku podstaw wykluczenia przez
każdego z tych wykonawców regulują zapisy rozdz. VI i VII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian określono w załączniku nr 4a oraz 4b do SWZ - Projektowane
postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/3rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-22
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin wykonania zamówienia:
Rozpoczęcie: od daty podpisania umowy
Zakończenie:
-Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5 - 30 dni od podpisania umowy
-Zadanie nr 6, 7 - 30 dni od podpisania umowy albo do dnia 30.11.2021 r.,
w zależności od tego, który z terminów upłynie wcześniej.
-Projektowane postanowienia umowy dla zadania od nr 1 do nr 5 - Załącznik nr 4a
-Projektowane postanowienia umowy dla zadania nr 6 oraz 7 - Załącznik nr 4b