Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa słomy do kotłowni gminnej w sezonie grzewczym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANÓW PODLASKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Janów Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bialska 6A
1.5.2.) Miejscowość: Janów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-505
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 341 30 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@janowpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa słomy do kotłowni gminnej w sezonie grzewczym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-892b2f12-3aa8-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032365/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa słomy do kotłowni gminnej w sezonie grzewczym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-892b2f12-3aa8-11ef-b37c-4e696a6d8c25
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (zw. dalej Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
7.1. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
7.2. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: zamowienia@janowpodlaski.pl (nie dotyczy składania ofert).
Ciąg dalszy w sekcji IX ogłoszenia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BUA.271.6.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od dnia zawarcia umowy do 20 września 2024 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od dnia zawarcia umowy do 20 września 2024 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 października 2024 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 stycznia 2025 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-01-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od 2 grudnia 2024 do 28 lutego 2025 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-02 do 2025-02-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 3 marca 2025 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-07 do 2025-03-03
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 30 kwietnia 2025 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-07 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości 50 ton, w okresie od 3 lutego 2025 r. do 9 maja 2025 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-05-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa słomy do magazynu przy kotłowni gminnej, zlokalizowanego
przy ul. Bialskiej 6a w Janowie Podlaskim, w ilości minimum 30 ton maksimum 80 ton, w okresie od 3 lutego 2025 r. do 9 maja 2025 r.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia stanowiła słoma zbóż ozimych (żyto, pszenżyto, pszenica) lub innych roślin uprawnych (rzepak, fasola, rumianek, gryka). Dostarczana słoma powinna być sprasowana w balotach okrągłych wiązanych o wadze 150-230 kg i średnicy od 120 do 150 cm, pochodząca ze zbiorów 2024 r. Wilgotność słomy: - maksymalnie 12 %. Dostarczana słoma nie może zawierać zanieczyszczeń typu kamienie, butelki, folia oraz innych elementów negatywnie wpływających na jej jakość: jak ziemia, chwasty, inne ciała obce. Słoma nie może być: spleśniała, stęchła, zagniwająca, porośnięta zbożem, chwastami, oraz nie może mieć objawów porażenia przez grzyby, jak również zawierać żywych szkodników i gryzoni.
3. Zamawiający zastrzega, iż ważenie dostarczanej słomy może być realizowane w odległości do 2 km od miejsca dostaw.
4. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na składowanie słomy, Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w formie dostaw sukcesywnych w zależności od bieżących potrzeb i zajętości magazynu, w terminie do 5 dni kalendarzowych od otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia środkami komunikacji elektronicznej, telefonicznie, bądź w inny nie budzący wątpliwości sposób, z tym, że nie częściej niż 1 raz w tygodniu.
5. Wykonawca zapewnia właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanej słomy. Wszelkie koszty, w tym koszty transportu oraz koszty materiałów, potrzebne do realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Rozładunek słomy z pojazdów nastąpi siłami Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgodnienia dokładnej daty i godziny każdej dostawy celem dokonania przyjęcia jej do magazynu kotłowni oraz dokonania jej jakościowego odbioru przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-02-03 do 2025-05-09
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, odrębnie dla każdej części zamówienia, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
1.1. Cena (PC) – 100%
2. Punkty za kryterium „Cena” obliczone zostaną według wzoru o którym mowa w pkt 17.2. SWZ.
3. W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach).
1.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ;
1.3. Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
1.3.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
1.3.2. Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1.3.1, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.3.3. jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.3.1. Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
1.5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 1.3.3 i 1.4. SWZ składa się w formie elektronicznej, tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.
2. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz na mocy Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 5-9.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
1. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy adekwatnie do wprowadzonej zmiany wysokości stawki VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w oparciu o dane dotyczące ceny ofertowej i jednostkowej w rozbiciu na cenę netto i VAT, które wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
2. W przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość waloryzacji wynagrodzenia:
2.1. Strony Umowy mogą wystąpić z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny kosztów związanych z realizacją zamówienia. Pierwsza waloryzacja wynagrodzenia może nastąpić po 6 miesiącach – z zastrzeżeniem pkt 2.7.
2.2. Strona umowy żądająca zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, przedstawia drugiej Stronie odpowiednio uzasadniony wniosek, nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym waloryzacja mogła być dokonana. Początkowym terminem waloryzacji będzie pierwszy dzień roboczy miesiąca, w którym waloryzacja mogła być dokonana.
2.3. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w pkt a), może mieć miejsce w sytuacji, kiedy wzrost lub spadek wskaźnika inflacji podawany przez GUS przekroczy poziom 5%. Waloryzacja będzie dokonana poprzez zmianę cen jednostkowych biletów o wysokość opublikowanego wskaźnika inflacji przez GUS obowiązującego na dzień podpisania aneksu.
2.4. Za podstawę do żądania zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy i określenia wysokości takiej zmiany, Strony umowy przyjmują wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez Prezesa GUS na podstawie ustawy z dnia 2 kwietnia 2009 r. o zmianie ustawy o poręczeniach i gwarancjach udzielanych przez Skarb Państwa oraz niektóre osoby prawne, ustawy o Banku Gospodarstwa Krajowego oraz niektórych innych ustaw. (Dz. U. Nr 65, poz. 545, z późn. zm.), zwany dalej wskaźnikiem GUS;
2.5. Waloryzacja nie będzie dotyczyła wynagrodzenia za usługi wykonane do dnia, w którym waloryzacja mogła być dokonana.
2.6. Wynagrodzenie w wyniku waloryzacji zostanie ustalone z zastosowaniem stawki VAT obowiązującej w dniu, na który dokonuje się waloryzacji.
2.7. Przez zmianę kosztów rozumie się wzrost kosztów, jak i ich obniżenie względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie;
2.8. Strony mogą występować o przedłożenie w oznaczonym terminie dodatkowych informacji, wyjaśnień lub dokumentów, jeśli dane przekazane wraz z wnioskiem budzą wątpliwości Zamawiającego. Strony informują w formie pisemnej o braku podstaw do uwzględnienia wniosku w całości lub w części - wraz z uzasadnieniem tego stanowiska.
2.9. Zmiana umowy w zakresie, o którym mowa w pkt a), wymaga zawarcia Aneksu.
2.10. Na użytek waloryzacji Strony sporządzą protokół uzgodnień, w którym określą w szczególności:
- okres, za który dokonają waloryzacji;
- wartość wskaźnika waloryzacji;
- wartość wynagrodzenia podlegającego waloryzacji;
- wysokość wynagrodzenia przed i po waloryzacji;
- łączną wartość zmiany wynagrodzenia w wyniku waloryzacji.
2.11. Maksymalna wartość zmian wynagrodzenia, w całym okresie obowiązywania umowy, wynikających z waloryzacji wynagrodzenia nie może przekroczyć 15% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy brutto z tytułu zakupu biletu miesięcznego (cena biletu może wzrosnąć maksymalnie o 15% od ceny aktualnej ceny biletu brutto zgodnej z umową).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie eZamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-892b2f12-3aa8-11ef-b37c-4e696a6d8c25
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-16
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
IX.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
IX.2. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie potwierdzające, brak występowania podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt 1.
IX.3. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.
IX.4. Ciąg dalszy wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej:
9. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, podpisem zewnętrznym (XADES) lub wewnętrznym (PADES). W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny XADES, wewnętrzny PADES) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny XADES) lub dokumenty z
wszytym podpisem (typ wewnętrzny PADES)
10. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
14. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
15. Zasady komunikacji określone w rozdziale 11 SWZ nie dotyczą komunikacji po wyborze oferty, która odbywa się drogą e-mail.