Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-28
  • ZamawiającyMiasto Inowrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00028675
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sadzonek kwiatów na potrzeby Miasta Inowrocławia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ba6c2a4-7929-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021736/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kwiatów do obsady wiosennej i letniej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem) sadzonek kwiatów przeznacznych na obsadę wiosenną oraz letnią terenów zielonych Miasta Inowrocławia, w tym miejsc pamięci narodowej oraz Parku Solankowego.
Część 1 - obsada wiosenna, 20 000 szt, obejmuje:
a) bratek wielokwiatowy biały – 6.000 szt.;
b) bratek wielokwiatowy żółty – 6.000 szt.;
c) bratek wielokwiatowy niebieski – 4.000 szt.;
d) bratek wielokwiatowy bordowo – żółty – 4.000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zawarte są w zał. nr 2a do specyfikacji warunków zamówienia.
Dokonuje się podziału na 2 części , jak wyżej.
Ofertę można składać na jedną lub dwie części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem) sadzonek kwiatów przeznacznych na obsadę wiosenną oraz letnią terenów zielonych Miasta Inowrocławia, w tym miejsc pamięci narodowej oraz Parku Solankowego.
Część 2 - obsada letnia, 109.335 szt., obejmuje:
a) begonia wiecznie kwitnąca:
- czerwona – 28.800 szt.,
- różowa – 15.300 szt.,
- biała – 13.420 szt.,
b) begonia bulwiasta:
- czerwona – 1.000 szt.,
- żółta – 500 szt.
c) aksamitka niska (rozkrzewiona):
- żółta – 9.700 szt.,
- pomarańczowa – 9.700 szt.
d) pelargonia doniczkowa (rozkrzewiona, sadzona pojedynczo):
- bluszczolistna (peltatum docora red) – 1.000 szt.,
- bluszczolistna ( peltatum decora rose) – 1.000 szt.,
- pelargonia caliope w odmianie różowej – 1.000 szt.,
- zwykła – 800 szt.
e) irezyna – 2.000 szt.,
f) mezoo – 2.000 szt.,
g) starzec – 15.000 szt.,
h) paciorecznik Canna:
- czerwony – 500 szt.,
- żółty – 800 szt.
i) szałwia rozkrzewiona – 1.000 szt.
j) plektarantus koleusowaty - rozkrzewiony – 2.700 szt.
k) koleus blumego mix kolorów – rozkrzewiona – 1.000 szt.
l) begonia dragon wing red – 15 szt.
m) ipomea – 600 szt.
n) surfinia w odmianach różu – 1.500 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zawarte są w zał. nr 2a do specyfikacji warunków zamówienia.
Dokonuje się podziału na 2 części , jak wyżej.
Ofertę można składać na jedną lub dwie części zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
- wykonali (lub wykonują) w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostawy sadzonek kwiatów przeznaczonych na tereny zieleni miejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
3) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
4) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 w następujących przypadkach i zakresie:
1. Dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania w przypadku, gdy:
a) ze względu na prowadzone równolegle zadania przez Zamawiającego wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie nie jest możliwe lub nie leży w interesie Zamawiającego;
b) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na termin realizacji umowy;
c) konieczna będzie zmiana wymagań Zamawiającego określonych w SWZ;
d) wystąpią warunki siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie – termin wykonania umowy może ulec zmianie o czas, o jaki wyżej wskazane okoliczności wpłynęły na termin wykonania umowy przez wykonawcę, to jest uniemożliwiły wykonawcy terminową realizację przedmiotu umowy (w tym spowodowane stanem epidemii);
e) wystąpią warunki atmosferyczne uniemożliwiające sadzenie;
f) zmiany terminów dostaw częściowych;
g) konieczności dostaw dodatkowych, wcześniej nieprzewidzianych.
2) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu umowy polegająca na:
a) zastąpieniu sadzonek innymi, pod warunkiem zachowania minimalnych wymaganych parametrów,
b) zmianie liczby dostaw częściowych;
c) braku dostępności na rynku odpowiedniej liczby sadzonek, co w istotny sposób wpływa na możliwość wykonania przez wykonawcę umowy, przede wszystkim dostawa sadzonek nie może zostać wykonana w umówionym terminie (w tym spowodowane stanem epidemii).
3) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku dokonania przez strony zmian umowy na zasadach określonych w pkt 2, o ile ich wprowadzenie ma wpływ na koszty ponoszone przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że: wartość zmiany wynagrodzenia spowodowanej zwiększeniem liczby dostarczanych sadzonek zostanie obliczona jako iloczyn liczby oraz ceny jednostkowej podanej przez Wykonawcę w ofercie; zmiana, o której mowa, nie może spowodować podwyższenia wynagrodzenia wykonawcy o 10 % w stosunku do wynagrodzenia pierwotnego.
4)Dopuszczalna jest zmiana warunków płatności, polegająca w szczególności na wprowadzeniu nieprzewidywanych pierwotnie płatności częściowych – w szczególności w przypadku zmiany liczby i terminów dostaw częściowych. Pozostałe informacje dotyczące zmian umowy określa SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Rogowo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.