Dostawa produktów spożywczych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów spożywczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-23
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00351551
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304674

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świerkowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka samorządowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af8aa9cf-3596-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011901/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa artykułów żywnościowych od 01.10.1022 r. do 31.10.2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.dps.bialystok.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sekretariat@dps.bialystok.pl, (ePUAP): /dpsbialystok/SkrytkaESP, https://miniportal.uzp.gov.pl, https://dpsbip.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: sekretariat@dps.bialystok.pl, (ePUAP): /dpsbialystok/SkrytkaESP, https://miniportal.uzp.gov.pl, https://dpsbip.um.bialystok.pl/zamowienia_publiczne/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DGO/341p-5/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Farsz rybny z bramy, miruny (jasny) 10 kg
2. Filet śledziowy Matias luz Premium a 5 kg 20 kg
3. Miruna (Macruronus novaezelandiae) filet z/s SHP, bez glazury 8-12 oz. Morska produkcja 70 kg
4. Opiekane rolmopsy śledziowe w galarecie min (50% ryby) 4 kg
5. Opiekane rolmopsy śledziowe w sosie pomidorowym min (50% ryby) 25 kg
6. Pasty kanapkowe 80 g z dodatkiem ryb, grzybów Pastella Lisner 144 szt.
7. Ryba faszerowane w galarecie 260 g 80 szt.
8. Sałatki śledziowe 150 g 144 szt.
9. Tuńczyk kawałki w oleju 170 g 30 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Brokuły op.2,50kg 30 kg
2. Bukiet królewski(3 składnikowy)op.2,5kg 10 kg
3. Fasola szparagowa mrożona żółta cięta op. 2,50 kg 10 kg
4. Fasolka szparagowa mrożona zielona op 2,50kg 20 kg
5. Kalafior mrożony op. 2,50 kg 30 kg
6. Mieszanka 7 skład. op.2,50 kg 20 kg
7. Mieszanka kompotowa 4 składnikowa op. 2,50 kg bez pestki 60 kg
8. Pierogi z owocami (truskawka, jagoda, jabłko ) 10 kg
9. Porzeczka czarna mrożona op. 2,50 kg 60 kg
10. Szpinak mrożony brykiet op 2,5 kg 10 kg
11. Warzywa na patelnie z ziemniakami 35 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Baton owocowy bez cukry Raw 35g 160 szt.
2. Bazylia10g 3 szt.
3. Beskidzkie mini krakersy 100g 120 szt.
4. Biszkopty b/ cukru 100g np.. Mamut 50 szt.
5. Biszkopty bez glutenowe 85 g 1 szt.
6. Biszkopty 120g 150 szt.
7. Budyń bez cukru 500g różne smaki 3 kg
8. Bułka tarta 500g 15 kg
9. Chrupki kukurydziane 100g typu Flips 25 szt.
10. Chrupki kukurydziane 100g typu Flips truskawkowe, czekoladowe 20 szt.
11. Chrzan delikatesowy Mosso250g lub Laskol 30 szt.
12. Ciasteczka śniadaniowe b/ cukru Sante 30g – różne 180 szt.
13. Cukier 1 kg 250 kg
14. Cukier puder 400g 1 kg
15. Cukier waniliowy ok.30g 10 szt.
16. Czosnek granulowany 20g 10 szt.
17. Ćwikła z chrzanem300g Laskol 50 szt.
18. Dżem bez cukru na fruktozie(dla diabetyków) 200g 30 szt.
19. Dżem niskosłodzony Łowicz 280g- truskawka , porzeczka czarna, brzoskwinia, sliwka 50 szt.
20. Fasola biała 400g drobna,średnia 11 kg
21. Fasola czerwona konserwowa 400g 10 szt.
22. Galaretka owocowa różne smaki 75g 120 szt.
23. Gałka muszkatełowa mielona10g 1 szt.
24. Groch połówki 400g 14 kg
25. Groszek konserwowy Kotlin 400g 15 szt.
26. Grześki truskawkowe,śmietankowe 26g bez polewy 140 szt.
27. Herbata czarna liściasta 100 g-Assam 100 szt.
28. Herbatniki 50 g typu Krakus, Szkolne 130 szt.
29. Herbatniki Be-be 14g 100 szt.
30. Herbatniki bez cukru 135g 10 szt.
31. Kakao 100g Wedel 6 szt.
32. Kasza gryczana prażona 1 kg 13 kg
33. Kasza jaglana 3 kg
34. Kasza jęczmienna 1 kg 20 kg
35. Kasza kus- kus 10 kg
36. Kasza manna 1 kg 20 kg
37. Kasza pęczak 1kg 15 kg
38. Kaszka ryżowa bez mleczna, kleik bez cukru160g 4 szt.
39. Kawa Inka 150g 75 szt.
40. Ketchup 500g łagodny Pudliszki 20 szt.
41. Koncentrat pomidorowy 30% 900g MK 30 szt.
42. Kostki rosołowe 60g drobiowe, 50 szt.
43. Kostki rosołowe wołowe60g 10 szt.
44. Kukurydza konserwowa Dafton 400g 10 szt.
45. Kwasek cytrynowy 20g 50 szt.
46. Liść laurowy 10g 5 szt.
47. Lu Petitki Lubisie różne 30g 30 szt.
48. Majeranek 15g 20 szt.
49. Majonez minimum 60% tłuszczu 900ml Mosso 20 szt.
50. Makaron 1 kg "Polskie Młyny" 100% przenicy durum 10 kg
51. Mąka 1 kg typ 450 tortowa 120 kg
52. Mąka bez glutenowa uniwersalna 1 kg
53. Miód naturalny pszczeli na 1 osobę 25g 100 szt.
54. Musztarda 180g chrzanowa, miodowa, stołowa Rolewski-łagodna 70 szt.
55. Ocet 10% spirytusowy 0,5 l 5 szt.
56. Ogórki korniszony w słoikach 0,9 l. 70 szt.
57. Olej rzepakowy 100% 1L- rafinowany 80 szt.
58. Papryka słodka20g 10 szt.
59. Pieprz naturalny czarny 20g 50 szt.
60. Pieprz ziołowy 15g 50 szt.
61. Płatki jęczmienne błyskawiczne 500g 30 kg
62. Płatki owsiane zwykłe 500g 30 kg
63. Płatki ryżowe 400g 30 kg
64. Proszek do pieczenia 30g 3 szt.
65. Przyprawa curry 20g 5 szt.
66. Przyprawa sucha Kucharek 1kg 6 kg
67. Rodzynki 200g 2 kg
68. Ryż biały długoziarnisty 1 kg 30 kg
69. Soczek owocowy bez cukru 200 ml 500 szt.
70. Soczek warzywny pomidorowy bez cukru 300g 200 szt.
71. Soczek warzywny z buraka 300g bez cukru 300 szt.
72. Soczewica czerwona 350g 13 szt.
73. Soda oczyszczona do celów spożywczych 50g 2 szt.
74. Sos czosnkowy np.Mosso 250 ml 30 szt.
75. Sos tatarski np.Mosso 260 ml 60 szt.
76. Sól 1kg różna 50 kg
77. Syrop owocowy 430ml Paola, Gellwe, Łowicz – porzeczka,wiśnia, malina,truskawka 110 szt.
78. Szczaw konserwowy 290g.Laskol siekany 30 szt.
79. Wafle bez cukru listki nyskie 38g 40 szt.
80. Ziele angielskie 15g 10 szt.
81. Zioła prowansalskie 10g 3 szt.
82. Zupa ogonowa 1 kg Knorr 2 szt.
83. Żelatyna spożywcza zwykła wp. 50g 30 szt.
84. Papryka konserwowa 720g 40 szt.
85. Pasztet białostocki z drobiem 100g 5 szt.
86. Szynka wieprzowa konserwowa -konserwa 110g 5 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Dom Pomocy Społecznej, ul. Świerkowa 9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-23 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię opiekunkę do dziecka 2-letniego - Piątnica Poduchowna
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię opiekunkę do dziecka 2-letniego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Dostawa wyposażenia do Kliniki Obserwacyjno Zakaźnej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Białystok: Asysta techniczna sprzętu serwerowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa węgla na potrzeby budynków gminnych i Zakładu Gospodarczego