Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyAkademia Morska w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@am.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Publiczna Uczelnia Wyższa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56509e3b-24e4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00103301/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą
środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin. 2) Wszelką
korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem
Platformy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed
upływem wymaganego terminu. 3) Dokumenty muszą zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-MS/262-2/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliwa żeglugowego MGO – DMA zgodnie z normą ISO 8217:2010 DMA lub równoważną dla statku „NAWIGATOR XXI”, w okresie od daty zawarcia umowy do dnia jej obowiązywania, tj. do 31.12.2021 r. Paliwo żeglugowe musi odpowiadać normie ISO 8217: 2010 DMA lub równoważnej , zawartość siarki nie może przekraczać 0,10% m/m, gęstość paliwa musi być wyższa od 0,82 g/cm3 w 15oC i niższa niż 0,86 g/cm3 w 15oC.
Maksymalna ilość zamawianego paliwa w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy
50 ton. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania maksymalnej ilości zamawianego paliwa w okresie obowiązywania umowy.
Warunki wykonania zamówienia, tj. m.in.: sposób dostawy, sposób pobierania próbek, prawo do reklamacji określone są we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ).

Warunki dostawy: DDP statek Nawigator XXI wg Incoterms 2010, miejsce przebywania statku zgodnie z §3 ust. 2 wzoru umowy.

2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ /załącznik nr 1a do umowy.
3. Zamawiający oświadcza, iż w świetle ustawy z dnia 6 grudnia 2008 roku o podatku akcyzowym
( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 864 ze zm.) na dzień zawarcia Umowy spełnia warunki do zwolnienia
z akcyzy przy dostawie paliwa żeglugowego będącego przedmiotem niniejszego postępowania.
4. Nomenklatura wg CPV
09000000-3 Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
09134100-8 Olej napędowy
5. W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się
następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał
spełnienie kryteriów:cena – 100 %Kryterium ceny zostanie obliczone według następującego wzoru:
(Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 100 = liczba punktów za kryterium cena.Łączna liczba
punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (100%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunek/warunki udziału w
postępowaniu dotyczący/-e:1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:warunek w rozumieniu Zamawiającego
spełni Wykonawca, który przedstawi aktualną na dzień składania ofert koncesję, licencję lub
zezwolenie (lub inny dokument równoważny) w zakresie obrotu paliwem będącym przedmiotem
niniejszego postępowania.2. Zdolności technicznej lub zawodowej:warunek w rozumieniu
Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy paliwa
MGO-DMA dostarczonej jednorazowo w wysokości minimum 20 ton w okresie ostatnich trzech
lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego
zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony w
całości przez przynajmniej jednego wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość
dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w
oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę przez
zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu
nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących
podmiotowych środków dowodowych:1) aktualną na dzień składania ofert koncesję, licencję lub
zezwolenie (lub inny dokument równoważny) na obrót paliwem będącym przedmiotem niniejszego
postępowania.2) Wykaz, z którego będzie wynikać wykonanie co najmniej jednej dostawy paliwa MGODMA
dostarczonej jednorazowo w wysokości minimum 20 ton w okresie ostatnich trzech lat przed
terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie ww. dostawy
zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z
wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:•
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku, gdy:
a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który
spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
b) wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”.) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań
i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu
ww. przeszkód;
c) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT. W takim przypadku umowa ulegnie odpowiednio zmianie w zakresie wysokości ceny brutto;
2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/am_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Resko
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI