Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa w formie tankowania na stacji paliw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W KATOWICACH IM.SIERŻANTA GRZEGORZA ZAŁOGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271241038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-052
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@zozmswia.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa w formie tankowania na stacji paliw
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f89922da-d599-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007319/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa paliwa w formie tankowania na stacjach paliwowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o
udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie
za pośrednictwem platformy Zamawiającego znajdującej się
pod adresem: https://zozmswiakatowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentówluboświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
RadyMinistrów zdnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu
MinistraRozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowychoraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy. Ofertę,składa się składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w
postacielektronicznejopatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub
podpisemosobistym. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o
wielkości do100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif,
tiff, geotiff,png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,
xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej „RODO”). Zamawiający
informuje, iżadministratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
MinisterstwaSpraw Wewnętrznych i Administracji im. Grzegorza Załogi w Katowicach, 40-052
Katowice, ul. B.Głowackiego 10; Kontakt zInspektorem Ochrony Danych - e-mail:
n.giza@zozmswia.katowice.pl; Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jakrównież w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz jej realizacji, a takżeudokumentowaniapostępowania o udzielenie zamówienia i jego
archiwizacji.Odbiorcami danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona woparciu o przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych.Dane
osobowe pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia
publicznego będą przechowywane,zgodnie zapisami Prawa zamówień publicznych, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.Niezależnieod postanowień. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, daneosobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń
wynikających z umowy wsprawie zamówienia publicznego. Daneosobowe pozyskane w związku z
prowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane
podmiotom świadczącym usługidoradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, Stosownie do art. 22
RODO, decyzje dotyczącedanych osobowych nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany.Osoba, której dotycząpozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego
postępowania dane osobowe, ma prawo:dostępu doswoich danych osobowych – zgodnie z art. 15
RODO, do sprostowana swoich danych osobowych –zgodnie z art. 16 RODO,do żądania od
Zamawiającego – jako administratora, ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych w przypadku uznania, iżprzetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o
ochronie danych osobowych, w tym przepisyRODO.Obowiązek podania danych osobowych jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisachPrawa zamówieńpublicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
określa Prawa zamówieńpublicznych.Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez
Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie przysługuje:prawodo usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO, prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
określone w art. 21 RODO prawosprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na
fakt, że podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane
osobowe mogą byćprzekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych
podmiotów upoważnionychna podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w
interesie publicznym lub wramach sprawowaniawładzy publicznej, w szczególności do podmiotów
prowadzących działalnośćkontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do
podmiotów przetwarzającychdane w imieniu administratora danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z powyższym - RODO (obowiązek informacyjny)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 23/PNP/SW/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w formie tankowania na stacjach Wykonawcy w następujących ilościach:
- Benzyna bezołowiowa PB 95 – 30 000 litrów,
- Olej napędowy – 36 000 litrów
- Gaz LPG – 12 000 litrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09120000-6 - Paliwa gazowe
09134200-9 - Paliwo diesla
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość upustu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp. Wzór oświadczenia podany jest w Rozdziale II pkt 5 SWZ.
2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
3. aktualnej koncesji potwierdzającej, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi będącymi przedmiotem zamówienia.
4. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia podany jest w Rozdziale II pkt 6 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Rozdziale II pkt 2 SWZ, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ dotyczące tych podmiotów.
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp. Wzór oświadczenia podany jest w Rozdziale II pkt 5 SWZ.
2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
3. aktualnej koncesji potwierdzającej, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi będącymi przedmiotem zamówienia.
4. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz.1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia podany jest w Rozdziale II pkt 6 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych w postaci:1. Oświadczenie, że oferowane paliwa spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ;
W przypadku niezłożenia przedmiotowych środków dowodowych lub złożenia niekompletnych przedmiotowych środków dowodowych Wykonawca zostanie wezwany do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie, że oferowane paliwa spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 4 SIWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, żeosobawystępująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to zzałączonych
do oferty dokumentów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Kilka podmiotów może złożyć ofertę wspólną, w tym przypadku podmioty te ponosząsolidarnąodpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązaniaWykonawcy
wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniuprzez nich
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw
postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.• wprzypadku
spółki cywilnej - pełnomocnictwo w formie dokumentu elektronicznegouprawniające jednego ze
wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników
wprzeprowadzanympostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;• w
przypadkukonsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w
składkonsorcjum oraz załączyć dokumentw formie dokumentu elektronicznego, w którym
wszyscywykonawcy wchodzący w składkonsorcjum ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowaniapodmiotów wprzedmiotowympostępowaniu lub do reprezentowania podmiotów
w postępowaniu ido zawarciaumowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wspólnicy spółki
cywilnej sątraktowani jakwykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie
zasadyokreślone dlawykonawcy składającego ofertę wspólną W przypadku, kiedy ofertę składa
kilkapodmiotów(oferta złożona wspólnie), oferta musi spełniać następujące warunki:• najpóźniej
wdniu zawarciaumowy zWykonawca, któremu Zamawiający udzielił przedmiotowego
zamówieniapublicznego,winna być przedłożona kopia umowy przedwstępnej lub inny
dokumentpotwierdzający zawarciekonsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich
partnerów,zawierające, co najmniej: -zobowiązanie do realizacji wspólnego
przedsięwzięciagospodarczego obejmującego swoimzakresem realizację przedmiotu
zamówienia,-określeniezakresu działania poszczególnych stronumowy,-czas obowiązywania
umowy, który nie możebyć krótszy, niż okres obejmującyrealizację zamówienia.• oferta winna
być podpisanakwalifikowanym podpisem elektronicznym,profilem zaufanym lub dowodem
osobistym przezkażdego partnera lub upoważnionegoprzedstawiciela /partnera wiodącego, •
upoważnienie dopełnienia funkcjiprzedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie
upoważnionychprzedstawicielikażdego z partnerów - należy załączyć je do oferty;•
przedstawiciel/wiodącypartner winien byćupoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności wimieniu każdego narzecz każdegozpartnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji
kontraktu - do ofertynależy załączyćoświadczenie;• podmioty występujące wspólnie ponoszą
solidarnaodpowiedzialność zaniewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań;•
wszelkakorespondencja dokonywanabędzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako
pełnomocnikpozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy PzpZamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku
1. gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy;
2. zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy;
3. obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy,
4. nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w § 4 umowy o okres nie dłuższy niż 3 miesiące,
5. gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony
6. zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
7. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
8. gdy nastąpiła zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.