Dostawa paliwa samochodowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa samochodowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Bydgoszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-04-27
  • ZamawiającyWojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035524
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa samochodowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092994411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 28

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 665604003

1.5.8.) Numer faksu: 523238345

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.kolad@witd.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa samochodowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30800ea7-a0dc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa samochodowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/witd.bydgoszcz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/witd.bydgoszcz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem "platformy zakupowej Open Nexus" dostępnej pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/pn/witd.bydgoszcz lub poczty elektronicznej na adresy e-mail osób wyznaczonych przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem htts://platformazakupowa.pl w zakładce "Regulamin" (znajdującej się na dole strony).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych wykonawcy jest Kujawsko – Pomorski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego , ul. Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz, tel. 52 323 83 43, fax. 52 323 83 45, e mail; bydgoszcz@witd.bydgoszcz.plSzczegółowa klauzula informacyjna znajduje się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 0,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest sukcesywna dostawa paliw płynnych dla środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Bydgoszczy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 7000,00 litrów, oleju napędowego ON w ilości 55000,00 litrów, skroplonego gazu propan butan LPG w ilości 2000,00 litrów oraz Adblue w ilości 3000 litrów do samochodów służbowych zamawiającego, w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych, w terminie od 14 maja 2021 roku przez 36 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-05-14 do 2024-05-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena - 60%, 2) Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Bydgoszcz - 10%, 3) Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Włocławek - 4 % 4) Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Inowrocław - 4% 5)Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Grudziądz - 4%6)Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Toruń - 4% 7)Wielkość udzielonego upustu- 14%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Bydgoszcz

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Włocławek

4.3.6.) Waga: 4,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Inowrocław

4.3.6.) Waga: 4,00

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Grudziądz

4.3.6.) Waga: 4,00

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych stacji dystrybucji w obrębie Miasta Toruń

4.3.6.) Waga: 4,00

Kryterium 7

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wielkość udzielonego upustu

4.3.6.) Waga: 14

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Posiadanie kompetencji/uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub handlowej określone przepisami ustawy tj. posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.); Posiada zdolność techniczną, tj. dysponuje siecią stacji dystrybucji paliw samochodowych na terenie całego kraju, w których można dokonywać transakcji bezgotówkowych na zakup paliw płynnych i AdBlue. Wykonawca musi dysponować na terenie poszczególnych miast następującą ilością stacji paliw:- Bydgoszcz – min. 3;- Włocławek – min. 1;- Inowrocław – min. 1;- Grudziądz – min. 1,;- Toruń – min. 1 stacja,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;2) Wykaz sieci dystrybucji paliw. Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje min. 3 stacjami na terenie Bydgoszczy, 1 stacją na terenie Włocławka, 1 stacją na terenie Inowrocławia, 1 stacją na terenie Grudziądza, 1 stacja na terenie Torunia;3) Koncesji na obrót paliwami ciekłymi wydanej przez Prezesa urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum, spółkę cywilną).Wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Wykonawcy wspólnie ubiegającysię o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Nie dotyczy to spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać albo z dokumentu pod taką nazwą albo z umowy podmiotów wspólnie składających ofertę (dołączonej do oferty).Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przezWykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia(żaden z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, co oznacza, iż oświadczenie w tym zakresie musi złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian:1) zmiany danych kontrahenta (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.),2) zmiany miejsca realizacji umowy czy umówionych terminów,3) zamiana asortymentu na inny, np. na skutek wycofania starego i wprowadzenie nowego, o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych (zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i w cenie przetargowej)4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 454 ustawy PZP, zaś dopuszczone art. 455 ustawy PZP.5) przedłużenie czasu obowiązywania umowy – w przypadku niezrealizowania w czasie trwania umowy wartości umowy brutto, określonej w § 3 ust. 1 - do czasu zrealizowania wartościowego pozostałej części kwoty przeznaczonej do zapłaty za wykonanie przedmiotu umowy. 6) zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego w przypadku ustawowej zmiany wysokości tego podatku – bez konieczności dokonywania zmiany umowy, a nowa stawka będzie stosowana automatycznie od dnia wejścia w życie stosownych przepisów powszechnie obowiązujących – przy czym zmianie ulega maksymalne wynagrodzenie brutto, przy zachowaniu maksymalnego wynagrodzenia netto,7) zmian wskaźnika GUS, nie wcześniej niż przed upływem 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, nie częściej jednak niż 1 raz na półrocze, w przypadku gdy wskaźnik ten ulegnie zmianie o minimum 5% - po zaakceptowaniu proponowanej zmiany umowy w aneksie sporządzonym przez Wykonawcę. Cena może ulec zmianie maksymalnie do wysokości zmienionego wskaźnika.8) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,9) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,10) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215 oraz z 2019r. poz. 1074 i 1572)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/witd.bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 16:00

8.4.) Termin związania ofertą: 29 dni

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sośno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI