Dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów oraz WA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów oraz WA UL 91 w ilości 30.000 litrów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-30
  • Numer ogłoszenia603652-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603652-N-2019 z dnia 2019-09-30 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie: Dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów oraz WA UL 91 w ilości 30.000 litrów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Program Rozwojowy PWSZ w Chełmie na Rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-ZR38/18-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Chełmie, krajowy numer identyfikacyjny 11060701000000, ul. ul. Pocztowa  54 , 22-100  Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 5640456, 5640359, e-mail zamowieniapubliczne@pwsz.chelm.pl, faks 825 640 456.
Adres strony internetowej (URL): https://pwszchelm.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://pwszchelm.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
ul. Pocztowa 54, 22-100 Chełm, pokój 112

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów oraz WA UL 91 w ilości 30.000 litrów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie.
Numer referencyjny: K-ZP.251.44.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów oraz WA UL 91 w ilości 30.000 litrów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie. Zakres zamówienia Zadanie nr 1 Dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów do stacji paliw mieszczącej się na terenie lotniska szkoleniowego Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w miejscowości Depułtycze Królewskie (odległość od granic miasta ok. 5 km). We wzorze formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), dla celów porównania ofert została określona przez Zamawiającego cena arbitralna za 1 litr paliwa, która pochodzi z cennika Warter Fuels S.A. w Płocku z dnia 30.09.2019 r. Cena ta może ulec zmianie w czasie trwania umowy zgodnie z cennikiem obowiązującym u producenta paliwa. Marża Wykonawcy podana w formularzu ofertowym będzie stała w trakcie obowiązywania umowy. Do oferty należy doliczyć koszt transportu paliwa do stacji paliw Zamawiającego w miejscowości Depułtycze Królewskie. Zamawiający przewiduje dwanaście dostaw paliwa. Wymagany termin realizacji poszczególnych partii dostaw Zamawiający określa na maksymalnie 7 dni od złożenia pisemnego (faks/e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby paliwo lotnicze dostarczane było samochodami – cysternami wyposażonymi w pompy przetaczające paliwo oraz przewód instalacji odpowietrzającej z końcówką fi 100 mm do połączenia się z instalacją odpowietrzającą zbiornika. Zamawiający oświadcza, że dokonywane u Wykonawcy zakupy paliwa lotniczego AVGAS 100 LL będą w całości wykorzystywane na cele prowadzenia statutowej działalności w zakresie szkoleń lotniczych studentów i kursantów oraz szkoleń i treningów kadry instruktorskiej. Dokonywane przez Zamawiającego zakupy paliwa lotniczego AVGAS 100 LL są zwolnione z podatku akcyzowego, zgodnie ze stosownymi przepisami Ustawy o Podatku Akcyzowym z dnia 06 grudnia 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1114 z p. zm.) - w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego art. 32 ust. 1 pkt 1. Stosowne potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika podatku akcyzowego AKC-PR Zamawiającego w tej sprawie stanowi zał. nr 1 do Umowy. Zadanie nr 2 Dostawa paliwa lotniczego WA UL 91 (bez akcyzy) w ilości 30.000 litrów Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa lotniczego WA UL 91 (bez akcyzy) w ilości 30.000 litrów do stacji paliw na terenie lotniska szkoleniowego Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w miejscowości Depułtycze Królewskie (odległość od granic miasta ok. 5 km). We wzorze formularza cenowego (załącznik nr 3 do SIWZ), dla celów porównania ofert została określona przez Zamawiającego cena arbitralna za 1 litr paliwa, która pochodzi z cennika Warter Fuels S.A. w Płocku z dnia 30.09.2019 r. Cena ta może ulec zmianie w czasie trwania umowy zgodnie z cennikiem obowiązującym u producenta paliwa. Marża Wykonawcy podana w formularzu ofertowym będzie stała w trakcie obowiązywania umowy. Do oferty należy doliczyć koszt transportu paliwa do stacji paliw Zamawiającego w miejscowości Depułtycze Królewskie oraz koszt przechowywania paliwa (beczka, paleta). Dostawa paliwa w beczkach o pojemności min. 200 litrów, Wykonawca powinien wyposażyć Zamawiającego w sprzęt do tankowania. Jednorazowa dostawa powinna zawierać max. 16 beczek. Zamawiający przewiduje maksymalnie dziesięć dostaw paliwa. Zamawiający przewiduje siedem dostaw paliwa. Wymagany termin realizacji poszczególnych partii dostaw Zamawiający określa na maksymalnie 5 dni od złożenia pisemnego (faks/e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dokonywane u Wykonawcy zakupy paliwa lotniczego WA UL 91 będą w całości wykorzystywane na cele prowadzenia statutowej działalności w zakresie szkoleń lotniczych studentów i kursantów oraz szkoleń i treningów kadry instruktorskiej. Dokonywane przez Zamawiającego zakupy paliwa lotniczego WA UL 91 są zwolnione z podatku akcyzowego, zgodnie ze stosownymi przepisami Ustawy o Podatku Akcyzowym z dnia 06 grudnia 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1114 z p. zm.) - w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego art. 32 ust. 1 pkt 1. Stosowne potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika podatku akcyzowego AKC-PR Zamawiającego w tej sprawie stanowi zał. nr 1 do Umowy. Część zamówienia (ok. 20.000 litrów) realizowana jest w ramach projektu „Program Rozwojowy PWSZ w Chełmie na Rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-ZR38/18-00.

II.5) Główny kod CPV: 09131100-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji poszczególnych partii dostaw: Zadanie nr 1: maksymalnie 7 dni od złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego. Zadanie nr 2: maksymalnie 5 dni od złożenia pisemnego zamówienia przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku jeżeli wykaże, iż posiada Koncesję na wytwarzanie lub obrót paliwami ciekłymi zgodnie z art. 32 Prawa energetycznego (Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r., t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z p. zm.). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie dołączonej do ofert koncesji na wytwarzanie lub obrót paliwami ciekłymi.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca potwierdza spełnianie warunku przez wykazanie, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) - w ramach każdego zadania. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) - w ramach każdego zadania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) aktualna koncesja na wytwarzanie lub obrót paliwami ciekłymi zgodnie z art. 32 Prawa energetycznego (Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r., t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z p. zm.); 2) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (stanowiącej załącznik nr 3 do formularza oferty). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Umowa może zostać zmieniona w przypadku, gdy: - nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; - nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa lotniczego AVGAS 100 LL (bez akcyzy) w ilości 29.000 litrów do stacji paliw mieszczącej się na terenie lotniska szkoleniowego Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w miejscowości Depułtycze Królewskie (odległość od granic miasta ok. 5 km). We wzorze formularza cenowego (załącznik nr 2 do SIWZ), dla celów porównania ofert została określona przez Zamawiającego cena arbitralna za 1 litr paliwa, która pochodzi z cennika Warter Fuels S.A. w Płocku z dnia 30.09.2019 r. Cena ta może ulec zmianie w czasie trwania umowy zgodnie z cennikiem obowiązującym u producenta paliwa. Marża Wykonawcy podana w formularzu ofertowym będzie stała w trakcie obowiązywania umowy. Do oferty należy doliczyć koszt transportu paliwa do stacji paliw Zamawiającego w miejscowości Depułtycze Królewskie. Zamawiający przewiduje dwanaście dostaw paliwa. Wymagany termin realizacji poszczególnych partii dostaw Zamawiający określa na maksymalnie 7 dni od złożenia pisemnego (faks/e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby paliwo lotnicze dostarczane było samochodami – cysternami wyposażonymi w pompy przetaczające paliwo oraz przewód instalacji odpowietrzającej z końcówką fi 100 mm do połączenia się z instalacją odpowietrzającą zbiornika. Zamawiający oświadcza, że dokonywane u Wykonawcy zakupy paliwa lotniczego AVGAS 100 LL będą w całości wykorzystywane na cele prowadzenia statutowej działalności w zakresie szkoleń lotniczych studentów i kursantów oraz szkoleń i treningów kadry instruktorskiej. Dokonywane przez Zamawiającego zakupy paliwa lotniczego AVGAS 100 LL są zwolnione z podatku akcyzowego, zgodnie ze stosownymi przepisami Ustawy o Podatku Akcyzowym z dnia 06 grudnia 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1114 z p. zm.) - w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego art. 32 ust. 1 pkt 1. Stosowne potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika podatku akcyzowego AKC-PR Zamawiającego w tej sprawie stanowi zał. nr 1 do Umowy. Część zamówienia realizowana jest w ramach projektu „Program Rozwojowy PWSZ w Chełmie na Rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-ZR38/18-00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09131100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa paliwa lotniczego WA UL 91 (bez akcyzy) w ilości 30.000 litrów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa lotniczego WA UL 91 (bez akcyzy) w ilości 30.000 litrów do stacji paliw na terenie lotniska szkoleniowego Ośrodka Kształcenia Lotniczego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie w miejscowości Depułtycze Królewskie (odległość od granic miasta ok. 5 km). We wzorze formularza cenowego (załącznik nr 3 do SIWZ), dla celów porównania ofert została określona przez Zamawiającego cena arbitralna za 1 litr paliwa, która pochodzi z cennika Warter Fuels S.A. w Płocku z dnia 30.09.2019 r. Cena ta może ulec zmianie w czasie trwania umowy zgodnie z cennikiem obowiązującym u producenta paliwa. Marża Wykonawcy podana w formularzu ofertowym będzie stała w trakcie obowiązywania umowy. Do oferty należy doliczyć koszt transportu paliwa do stacji paliw Zamawiającego w miejscowości Depułtycze Królewskie oraz koszt przechowywania paliwa (beczka, paleta). Dostawa paliwa w beczkach o pojemności min. 200 litrów, Wykonawca powinien wyposażyć Zamawiającego w sprzęt do tankowania. Jednorazowa dostawa powinna zawierać max. 16 beczek. Zamawiający przewiduje maksymalnie dziesięć dostaw paliwa. Zamawiający przewiduje siedem dostaw paliwa. Wymagany termin realizacji poszczególnych partii dostaw Zamawiający określa na maksymalnie 5 dni od złożenia pisemnego (faks/e-mail) zapotrzebowania przez Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dokonywane u Wykonawcy zakupy paliwa lotniczego WA UL 91 będą w całości wykorzystywane na cele prowadzenia statutowej działalności w zakresie szkoleń lotniczych studentów i kursantów oraz szkoleń i treningów kadry instruktorskiej. Dokonywane przez Zamawiającego zakupy paliwa lotniczego WA UL 91 są zwolnione z podatku akcyzowego, zgodnie ze stosownymi przepisami Ustawy o Podatku Akcyzowym z dnia 06 grudnia 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1114 z p. zm.) - w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego art. 32 ust. 1 pkt 1. Stosowne potwierdzenie zgłoszenia rejestracyjnego podatnika podatku akcyzowego AKC-PR Zamawiającego w tej sprawie stanowi zał. nr 1 do Umowy. Część zamówienia realizowana jest w ramach projektu „Program Rozwojowy PWSZ w Chełmie na Rzecz Rozwoju Regionalnego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-ZR38/18-00.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09131100-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI