Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-03-01
  • ZamawiającyUniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008259
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126624430

1.5.8.) Numer faksu: 126624410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.krzek@urk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9edd7dd-70fc-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001597/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup paliw płynnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/urk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/urk W przypadkach określonych w SWZ dopuszczalne jest również komunikowanie się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: beata.krzek@urk.edu.pl Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prace na platformazakupowa.pl tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików . pdf, 6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformęzakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Minimalne wymagania sprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Acrobat Reader. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-291-165/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 358130,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Dostawa paliwa (Kraków).1. Olej napędowy CN 2710 20 11, przewidywana ilość: 32 000 l;2. Benzyna silnikowa Pb95 CN 2710 12 45, przewidywana ilość: 10 300 l;3. Benzyna silnikowa Pb98 CN 2710 12 49, przewidywana ilość: 300 l.

4.2.5.) Wartość części: 195000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Dostawa paliwa (Mydlniki).1. Olej napędowy CN 2710 20 11, przewidywana ilość: 2 680 l;2. Benzyna silnikowa Pb95 CN 2710 12 45, przewidywana ilość: 300 l.

4.2.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Dostawa paliwa (Krynica).1. Olej napędowy CN 2710 20 11, przewidywana ilość: 23 000 l;2. Benzyna silnikowa Pb95 CN 2710 12 45, przewidywana ilość: 1000 l.4. Benzyna silnikowa Pb98 CN 2710 12 49, przewidywana ilość: 4000 l.

4.2.5.) Wartość części: 107130,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4. Dostawa paliwa (Prusy).1. Olej napędowy CN 2710 20 11, przewidywana ilość: 8 000 l.

4.2.5.) Wartość części: 38000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.7.) Kolejność kryterium: 1

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.3. Oferta najkorzystniejsza wybrana zostanie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Wymagane jest posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.) – dotyczy zadania 1, 2, 3, 4.2. Zdolność techniczna lub zawodowa; Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje:a) co najmniej 1 stacją paliw płynnych, oferującą dostawę paliwa w asortymencie określonym w rozdz. III pkt. 2 SWZ - w zakresie zadania nr 1, czynną co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-16:00, która znajduje się w odległości nie większej niż 10 km od siedzib jednostek zamawiającego zlokalizowanych przy al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków i przy al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków, liczone najkrótszą drogą publiczną, lub co najmniej 2 stacjami paliw płynnych oferujących dostawę paliwa w asortymencie określonym w rozdz. III pkt. 2 SWZ w zakresie zadania nr 1, czynnymi co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-16:00, przy czym co najmniej 1 stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedzib jednostek zamawiającego zlokalizowanych przy al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, oraz co najmniej 1 stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od siedzib jednostek zamawiającego zlokalizowanych przy al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków - liczone najkrótszą drogą publiczną – dotyczy zadania nr 1.b) co najmniej 1 stacją paliw płynnych oferującą dostawę paliwa w asortymencie określonym w rozdz. III pkt. 2 SWZ - w zakresie zadania nr 2, czynną co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-16:00, która znajduje się w odległości nie większej niż 10 km od jednostek zamawiającego zlokalizowanych przy ul. Balickiej 116B, 30-149 Kraków, liczone najkrótszą drogą publiczną – dotyczy zadania nr 2.c) co najmniej 1 stacją paliw płynnych oferującą dostawę paliwa w asortymencie określonym w rozdz. III pkt. 2 SWZ - w zakresie zadania nr 3, czynną co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-16:00, która znajduje się w odległości nie większej niż 10 km od jednostki zamawiającego zlokalizowanej przy ul. Ludowej 10, 33-380 Krynica-Zdrój, liczone najkrótszą drogą publiczną – dotyczy zadania nr 3.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda:1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,e) art. 109 ust. 1 pkt 8) i 10) ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga:1) aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi.2) wykazu stacji paliw płynnych spełniającej/ych wymogi przewidziane przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1853 ze zm.), dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją/ami o podstawie dysponowania tymi zasobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta, złożona wg wzoru „Formularz OFERTA” stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji:2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 specyfikacji;3) Zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie, o których mowa w Rozdziale VII pkt 3 ppkt) 1 i 2) specyfikacji (jeżeli dotyczy);4) Oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 ustawy Pzp);5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). W przypadku, gdy oferta nie została podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy określoną w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI pkt 1składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to tymczasowo potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. VI pkt 2 ppkt 1)-3) specyfikacji, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy do których realizacji te uprawnienia są wymagane.5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dotyczy zadania nr 1, 2 i 3:1. (i) Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany kart paliwowych, w trakcie obowiązywania umowy, pod warunkiem, że:a) wymiana nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy,b) wymiana nie spowoduje braku możliwości pobierania paliw na stacji/ach paliw Wykonawcy lub będących w dyspozycji Wykonawcy,c) wymiana nie będzie wymagała przekazania Wykonawcy danych innych niż dane zawarte w załączniku nr 3 do umowy.d) w stosunku do nowych kart zastosowanie będą miały postanowienia umowy, o których mowa w §4 ust. 11-13 umowy.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany lub ograniczenia liczby stacji paliw na której/ch pobierane będzie paliwo, o ile:a) warunki określone w rozdz. V lit. B pkt 4) specyfikacji warunków zamówienia, nadal będą spełnione, b) nowa stacja paliw płynnych spełnia wymogi przewidziane przepisami prawa zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1853 ze zm.),c) dostarczane paliwo odpowiadać będzie swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach,d) Wykonawca zgłosi pisemnie potrzebę wprowadzenia zmiany, e) W przypadku, gdy nowa stacja paliw nie będzie własnością Wykonawcy lecz zasobem innego podmiotu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu także:- oświadczenie Wykonawcy, że podmiot udostępniający zasób nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4), 8) i 10) ustawy Prawo zamówień publicznych,- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia wobec tego podmiotu, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,- koncesję tego podmiotu na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.);3. Zmiany, o których mowa w ust. 3, w szczególności wskazanie przez Wykonawcę nowych stacji paliw oraz skorzystanie przy realizacji umowy z podwykonawcy nie wymagają dla swej ważności podpisania przez strony aneksu – o ile spełnione zostaną wszystkie warunki określone w ust. 3. O zaistnieniu zmian, o których mowa w poprzednim zdaniu Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego na piśmie z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.(i) dotyczy wykonawców którzy zaoferują sprzedaż bezgotówkową w oparciu o karty paliwowe.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/urk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-30

2021-02-17 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.