Dostawa paliw płynnych w 2024 r. - benzyna bezołowiowa oraz olej napędpowy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych w 2024 r. - benzyna bezołowiowa oraz olej napędpowy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00501636
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych w 2024 r. - benzyna bezołowiowa oraz olej napędpowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 582 27 23

1.5.8.) Numer faksu: 52 582 27 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektow inżynierskich, lokalny transport drogowy.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych w 2024 r. - benzyna bezołowiowa oraz olej napędpowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77f858e6-8531-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526383/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych w 2024 r. – benzyna bezołowiowa, olej napędowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/848365

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/848365

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie , określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów
dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności:
dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
(Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik Nr 7 do SWZ).
Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca
złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza ofertowego – załącznik Nr 2_I-II do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 061/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art. 7 pkt 4 uPzp, polegająca na zakupie paliw płynnych do
samochodów służbowych należących do ZDMiKP w Bydgoszczy.
Część I - Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego ON do samochodów służbowych należących do
ZDMiKP w Bydgoszczy.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup paliw w następującym asortymencie i przewidywanych ilościach:
-benzyna bezołowiowa 95 w planowanej ilości 9 000 litrów,
-olej napędowy ON w planowanej ilości 10 000 litrów,
który dokonywany będzie przez Zamawiającego bezpośrednio w punkcie sprzedaży (stacji) paliw wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Bydgoszczy, czynnej 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Przy każdym tankowaniu pojazdu, zakup potwierdzany będzie wydanym kierowcy dowodem WZ.
Wykaz samochodów służbowych, stanowi załącznik nr 2 do wzoru Umowy dla Części I zamówienia. Zamówienie w Części I będzie realizowane sukcesywnie, według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje, że zakupi paliwo na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości zamówienia podstawowego Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
Część I - Dostawa benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego ON do samochodów służbowych należących do ZDMiKP w Bydgoszczy w ramach opcji w następującym asortymencie i przewidywanych ilościach:
- benzyna bezołowiowa 95 w planowanej maksymalnej ilości 2 000 litrów,
- olej napędowy ON w planowanej maksymalnej ilości 2 000 litrów,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria szczegółowo opisane w rozdziale XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu art. 7 pkt 4 uPzp, polegająca na zakupie paliw płynnych do maszyn drogowych i sprzętu należącego do ZDMiKP w Bydgoszczy.
Część II - Dostawa oleju napędowego ON do maszyn drogowych i sprzętu należącego do ZDMiKP w Bydgoszczy.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oleju napędowego ON w planowanej ilości 24 000 litrów do maszyn drogowych i sprzętu należącego do ZDMiKP w Bydgoszczy, który dokonywany będzie przez Zamawiającego bezpośrednio w punkcie sprzedaży (stacji) paliw wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Bydgoszczy, czynnej 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Przy każdym tankowaniu pojazdu, maszyny zakup potwierdzany będzie wydanym kierowcy lub operatorowi dowodem WZ.
Wykaz maszyn drogowych i sprzętu stanowi załącznik nr 2 do wzoru Umowy dla Części II zamówienia.
Zamówienie w Części II będzie realizowane sukcesywnie, według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający deklaruje, że zakupi paliwo na poziomie nie mniejszym niż 80% wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
Część II - Dostawa oleju napędowego ON do maszyn drogowych i sprzętu należącego do ZDMiKP w Bydgoszczy w ramach opcji obejmuje zakup oleju napędowego ON w planowanej maksymalnej ilości
5 000 litrów.
Pozostałe wymagania dotyczące zakupu paliw płynnych w ramach prawa opcji są takie same, jak zakresie podstawowym zamówienia.
Warunkiem uruchomienia opcji, będą faktyczne potrzeby Zamawiającego, dysponowanie środkami finansowymi oraz złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z opcji w określonym zakresie. Opcja jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z opcji, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, w tym roszczenie o realizację zamówienia opcjonalnego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria szczegółowo opisane w rozdziale XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej dla każdej części oddzielnie:
Część I:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową 95 i olejem napędowym ON) wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne ) lub równoważne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową 95 i olejem napędowym ON).
Część II:
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem napędowym ON) wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne lub równoważne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem napędowym ON).

Przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wymagane przepisami ustawy Prawo energetyczne lub równoważne uprawnienia obejmujące zakresem minimum paliwa będące przedmiotem danej części zamówienia, z tym że wymóg posiadania uprawnień dotyczy wszystkich wykonawców zamierzających bezpośrednio realizować zamówienie w wybranej części.

W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca nie może polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 4 Pzp.
Oświadczenie/a składają odpowiednio: wykonawca/ każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (sporządzony według wzoru Zamawiającego stanowiącego zał. nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień ich złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 uPzp - składa wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1). Posiadane uprawnienia:
Dla Części I: Aktualną koncesję potwierdzającą, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową 95 i olejem napędowym ON) wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne lub równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności
w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (benzyną bezołowiową 95 i olejem napędowym ON).

Dla Część II: Aktualną koncesję potwierdzającą, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem napędowym ON) wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne lub równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (olejem napędowym ON).

Podmiotowe środki dowodowe należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
uPzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). Oświadczenie należy złożyć dla każdej części, dla której składana jest oferta częściowa.
Wzory oświadczeń stanowią załącznik Nr 5-1, 5-2 do SWZ.
Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w pełnomocnictwie, o którym mowa w pkt XII.8.2) i XII.9.2) SWZ
lub dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z zasadami opisanymi w pkt XII.12-14. SWZ.
3. Pełnomocnictwa (o ile dotyczy):
1) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania oferty (częściowej) oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą (częściową),
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wystawienie jednego pełnomocnictwa dla wszystkich części, na które wykonawca składa
ofertę (częściową), przy czym z treści tego dokumentu musi wynikać, na którą część pełnomocnictwo zostaje udzielone;
2) pełnomocnictwo/a wynikające z art. 58 ust. 2 uPzp, do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – o ile dotyczy, Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wystawienie jednego pełnomocnictwa dla wszystkich części, na które wykonawcy występujący wspólnie składają ofertę (częściową), przy czym z treści tego dokumentu musi wynikać, na którą część pełnomocnictwo zostaje udzielone;
3) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru (do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp) lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania zobowiązania innego podmiotu oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub
dokumentów składanych przez ten podmiot (w przypadku gdy wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu),
UWAGA: Zamawiający dopuszcza wystawienie jednego pełnomocnictwa dla wszystkich części, na które wykonawca składa ofertę (częściową) z udziałem podmiotu trzeciego, przy czym z treści tego dokumentu musi wynikać, na którą część pełnomocnictwo zostaje udzielone;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, gdy ofertę (częściową) składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 uPzp, (np. konsorcjum, spółka cywilna), to:
1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (na wybrane przez wykonawcę części zamówienia),
2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty (częściowej),
3) oferta (częściowa) musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta (częściowa) składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON, kategorię przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o dofinansowanie.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór umowy - zał. nr 1_I i 1_II do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/848365

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-29 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Dotyczy terminu wykonania zamówienia
1. Termin wykonania zamówienia podstawowego dla Części I i Części II: 12 miesięcy - od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. przy czym data rozpoczęcia wykonania zamówienia dla Części I i II wyznaczona na dzień 01.01.2024 r. może ulec przesunięciu jedynie w przypadku na przedłużające się procedury wyboru wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa
2. Termin uruchomienia opcji nie może przekroczyć dnia 31.12.2024 r.
3. Termin wykonania zakresu wynikającego z opcji - określony będzie w oświadczeniach uruchamiających opcję, gdy termin realizacji zamówienia wynikającego z opcji będzie wykraczać termin określony w pkt 1, Strony wprowadzą aneksem do umowy odpowiednie zmiany.

II. Dotyczy wykluczenia Wykonawcy:
W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835, 1713), Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Szczegóły w pkt. XVIIa SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę walizki na kółkach- Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę walizki na kółkach. Przy walizce jest uszkodzone kółko. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI