Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020/202

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWschowa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-14
  • Numer ogłoszenia574866-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 574866-N-2020 z dnia 2020-08-14 r.

Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o.: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020/2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Komunalna Wschowa Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 97805012400000, ul. Daszyńskiego  10 , 67-400  Wschowa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 655 402 605, , e-mail sekretariat@skwschowa.pl, , faks 655 402 607.
Adres strony internetowej (URL): www.skwschowa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.skwschowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.skwschowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
ul. Daszyńskiego 10 67-400 Wschowa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. 2020/2021
Numer referencyjny: ZPSK.07.I.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część I - sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel ON - szacunkowa ilość 140 000 l (dm3) - do zbiornika paliwa o pojemności 5000 l znajdującego się we Wschowie, przy ul. Kazimierza Wielkiego 24 (teren Oczyszczalni Ścieków), stanowiącego własność Zamawiającego. 2) Część II – dostawa innych paliw płynnych: a) benzyna bezołowiowa 95 w planowanej ilości 2800 l; b) gaz LPG w planowanej ilości 600 l;

II.5) Główny kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09134100-8
09132100-4
09133000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  14   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIAO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje i uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważną i aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi na terenie RP w zakresie oleju napędowego, zgodną z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z obrotem olejem napędowym; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu.DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIAO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i ust. 1b Ustawy Pzp tj.: 1) posiadają kompetencje i uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważną i aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi na terenie RP w zakresie benzyny bezołowiowej oraz gazu skroplonego (LPG), zgodną z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z obrotem paliwami ciekłymi – benzyną bezołowiową i gazem skroplonym LPG; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu.
Informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIAO zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują zdolnościami technicznymi lub zawodowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże łącznie, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawę oleju napędowego o wartości nie mniejszej niż 400 000 PLN netto. Przez jedną dostawę rozumie się dostawę wykonaną na rzecz jednego kontrahenta jednorazowo lub w sposób ciągły, jeżeli wartość całego kontraktu wyniosła nie mniej niż 400 000 PLN netto. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu. Wykonawca wykaże też, że posiada co najmniej jeden pojazd - autocysternę o pojemności nie mniejszej niż 5000 l, wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 140, ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: DLA CZĘŚCI I - W ramach formalności jakie powinny zostać́ dopełnione przez Wykonawcę̨ po wyborze oferty, Zamawiający żąda przedłożenia kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, świadectwa dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych, wydanego przez Transportowy Dozór Techniczny. c) dysponuje lub będzie dysponował kadrą pracowników: - co najmniej jedną (1) osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdem autocysterną. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w niniejszym postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
DLA W CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.). Oświadczenie stanowi załącznik nr 7 niniejszej SIWZDLA W CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1170 ze zm.). Oświadczenie stanowi załącznik nr 7 niniejszej SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa: 1) aktualną koncesję, o której mowa w art.32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2020, poz. 833) w zakresie obrotu paliwem objętym niniejszym zamówieniem tj. olejem napędowym. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa ten z Wykonawców, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację zamówienia objętego zezwoleniem.2) wykaz wykonanych dostaw – wg załącznika nr 6a do SIWZ, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA - W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa: 1) aktualną koncesję, o której mowa w art.32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz.U. 2020, poz. 833) w zakresie obrotu paliwem objętym niniejszym zamówieniem tj. benzyną bezołowiową oraz gazem skroplonym (LPG).W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokument składa ten z Wykonawców, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację zamówienia objętego zezwoleniem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - Wykonawca składa: 1) dokument rejestracyjny pojazdu - autocysterny; 2) świadectwo dopuszczenia pojazdu do przewozu niektórych towarów niebezpiecznych, wydane przez Transportowy Dozór Techniczny;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy: 1) kserokopię opłaconej polisy, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 PLN w okresie realizacji umowy. 2) oryginał umowy z podwykonawcą - jeżeli dotyczy;DLA CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA - Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy: 1) kserokopię opłaconej polisy, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN w okresie realizacji umowy, 2) oryginał umowy z podwykonawcą - jeżeli dotyczy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w następującej wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.). 4. UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: nr konta – 14 8669 0001 0005 8001 2000 0002 z dopiskiem „Wadium na postępowanie pn. „Dostawa oleju napędowego na potrzeby Spółki Komunalnej Wschowa Sp. z o.o 2020/2021” – część I. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert środki pieniężne zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.DLA CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) Ustawy Pzp., Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach: a) wystąpienia trudnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie usługi (w szczególności: silne opady śniegu, gradobicie, roztopy, wichury), zaistnienie takiej sytuacji wymagać będzie potwierdzenia obu stron, b) wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanego przez zamawiającego lub wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego i obiektywnie uzasadnione, d) zmniejszenia lub zwiększenia zapotrzebowania na dostawę paliwa w granicy, o której mowa w § 2 ust. 2 niniejszej umowy; e) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia dostaw których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) urzędowej zmian stawki podatku od towarów i usług (VAT), g) przekształcenia którejkolwiek ze stron umowy, h) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, i) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, jeżeli wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa, j) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy: 2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 Zamawiający może: a) dokonać w umowie zmiany nazwy stron; b) dostosować umowę do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa; c) dokonać rozliczenia na podstawie zatwierdzonych przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających wykonanie usługi; d) dokonać rozliczenia cząstkowego za wykonany zakres usług; e) dokonać rozliczenia za faktycznie wykonany zakres usług; f) zmienić kwotę podatku VAT i kwotę brutto wynagrodzenia; g) dokonać zmiany kwoty, o której mowa w § 2 ust.3 umowy, h) dokonać zmiany ilości oleju napędowego, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, dokonać w umowie zmiany dot. podwykonawcy (wprowadzenie podwykonawcy, zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy); i) dokonać zmiany w umowie dotyczącej zakresu sposobu wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i wymagają sporządzenia aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane; Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy i adresu, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty;
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywna dostawa oleju napędowego Ekodiesel ON
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy paliw będą realizowane transportem zorganizowanym przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność, według aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, iż jednorazowa ilość dostarczanego do zbiornika oleju napędowego wynosić będzie od 2000 l do 5000 l. Jakość dostarczanych paliw powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy paliwa Zamawiającemu. Olej napędowy powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Normy PN-EN 590:2013-12, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Dostawa oleju napędowego powinna nastąpić w czasie: a. nie dłuższym niż 24 godziny - od momentu załadunku autocysterny przez Wykonawcę z miejsca magazynowania paliwa przez Wykonawcę, b. określonym w złożonej ofercie, lecz nie krótszym niż 12 godzin i nie dłuższym niż 24 godziny - od momentu przekazania przez upoważnionego pracownika Zamawiającego zapotrzebowania na dostawę paliwa. Odbiór dostarczonego przez Wykonawcę do zbiornika paliwa oleju napędowego, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1 powyżej, zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem WZ podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, zawierać będzie w szczególności następujące informacje: datę wydania dokumentu, miejsce magazynowania paliwa przez Wykonawcę, temperaturę nalewania, ilość wlanego paliwa wyrażona w m3, numer rejestracyjny autocysterny, którą paliwo dostarczono, zawartość siarki w paliwie w mg/kg. Wykonawca zobowiązuje się przy każdej dostawie oleju napędowego do zbiornika przekazać Zamawiającemu świadectwo (atest) jakości danej partii paliwa oraz list przewozowy wydany przez Wykonawcę, zawierający datę i godzinę załadunku, numer rej. autocysterny dostarczającej paliwo, nazwisko kierowcy dokonującego załadunku autocysterny. Dostarczany olej napędowy w okresie zimowym, umożliwiać będzie eksploatację pojazdów Zamawiającego, a punktem odniesienia będzie temperatura blokowania zimnego filtra: - w okresie letnim tj. od 16 kwietnia do 30 września należy dostarczać olej napędowy o temperaturze zablokowania zimnego filtra 0O C. - w okresie przejściowym tj. od 1 marca do 15 kwietnia oraz od 1 października do 15 listopada o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 10O C. - w okresie zimowym tj. od 16 listopada do końca lutego o temperaturze zablokowania zimnego filtra – 32O C. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy dodatkowy dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunku). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż 300.000,00 PLN. Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w SIWZ. 9) Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia dostaw, celem ciągłego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego na paliwo stanowiące przedmiot zamówienia po każdorazowym złożeniu telefonicznego lub e-mailowego zamówienia przez Zamawiającego potwierdzonego przez Wykonawcę faksem lub e-mailem i dostarczenie go w terminie nie krótszym niż 12 godzin oraz nie dłuższym niż 24 godziny od momentu dokonania zamówienia (zgłoszenia) przez Zamawiającego. 10) Przez okres obowiązywania zawartej umowy Zamawiający decyduje o terminie i ilości dostarczonego oleju napędowego do zbiornika paliwa, o którym mowa w ust. 1 powyżej. 11) Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę autocysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, spełniający wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 140, ze zm.) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie autocystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych). Pojazd, którym realizowane będą dostawy paliw, winien być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika magazynowego. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do okazania świadectwa legalizacji dystrybutora paliwa cysterny, którą dostarczono daną partię oleju napędowego. 12) Dostawy oleju mogą się odbywać tylko i wyłącznie w godz. 7:00-15:00 w dni robocze. 13) Załadunek zbiornika paliwa, o którym mowa w ust. 1 powyżej nastąpi każdorazowo w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 14) Działając na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 859 ze zm.) każdorazowa dostawa oleju napędowego musi być́ zarejestrowana za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych (PUESC) w usłudze „e-Przewóz”. Strony obowiązane są̨ do bezwzględnego realizowania nałożonych obowiązków wynikających z ustawy, o której mowa w zdaniu pierwszym. 15) Podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktur VAT będzie dostarczony i wlany do zbiornika paliwa Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 powyżej, olej napędowy potwierdzony dokumentem WZ, o którym mowa w ust. 5 pkt 5 niniejszego rozdziału, podpisanym przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. Do powyższego dokumentu przy każdej dostawie paliwa Wykonawca będzie dołączał aktualny wydruk ceny, obowiązującej w dniu dostawy paliwa Zamawiającemu, ze strony internetowej www.orlen.pl
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 14
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin dostawy 10,00
Termin płatności 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa innych paliw płynnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup paliw płynnych, o których mowa w ust. 1 pkt. 2 lit a – c dokonywany będzie przez Zamawiającego bezpośrednio w punkcie sprzedaży (stacji) paliw wykonawcy zlokalizowanej na terenie miasta Wschowa, czynnej 24h/dobę 7 dni w tygodniu. Jakość paliw powinna odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu sprzedaży paliwa Zamawiającemu. Benzyna bezołowiowa powinna spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Normy PN-EN 228:2013-04 dla benzyny bezołowiowej, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Gaz LPG powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz. U. z 2016 r. poz. 540) oraz Normy PN-EN 589:2019-04 dla skroplonego gazu węglowodorowego (LPG), przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy przepisami przywołanego rozporządzenia a normą, przepisy rozporządzenia mają pierwszeństwo. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia posiadać polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN. W przypadku gdy, fakt opłacenia składek nie wynika z samej treści polisy, Wykonawca powinien załączyć do polisy dodatkowy dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunku). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek posiadania polisy OC za spełniony w przypadku, gdy suma kwot ubezpieczenia wszystkich konsorcjantów nie będzie mniejsza niż 100.000,00 PLN. Zamawiający uzna również za prawidłowe złożenie polisy OC tylko przez jednego z konsorcjantów, pod warunkiem spełnienia przez polisę warunków opisanych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4, 09133000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 14
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Zielona Góra
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.