Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw dla Komendy Miejskiej PSP w Chełmie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw dla Komendy Miejskiej PSP w Chełmie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-12-27
  • ZamawiającyKomenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-19
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00562151
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw dla Komendy Miejskiej PSP
w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie

1.3.) Oddział zamawiającego: KM PSP w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 565 34 28

1.5.8.) Numer faksu: 82 565 55 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_chelm@straz.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazchelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych i dodatków do paliw dla Komendy Miejskiej PSP
w Chełmie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-932df649-9e71-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032740/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 ZAKUP PALIW PŁYNNYCH I DODTAKÓW DO PALIW DO POJAZDÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ >JEDNOSTKI,- > KM PSP CHEŁM.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne
i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy wykorzystaniu Platformy Zamówień Publicznych t.j.:
6.1. stały dostęp do sieci Inernet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
6.2.komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięc min 2 GB Ram procesor
Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10,4, Linux
lub ich nowsze wersje;
6.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji
obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
6.4. włączona obsługa JavaScript;
6.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;
6.6. podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez
wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): godnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski
Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie (22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana
Wyszyńskiego 2b, tel. 82 5653428, fax. 82 5655550, e-mail: km_chelm@straz.lublin.pl).

2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został
Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Szczerbowskiego 6 C, tel. 81 53 51 237,
e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit c,
d i e RODO –w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz
prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub
środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.

4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych,
właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek
ochrony przeciwpożarowej.

5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy
przepisów odrębnych ustaw.

6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,
a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań
wynikających z ustawy.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,
usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami
archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania;
2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza
przepisy RODO.

8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej.

9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.
Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa
w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): godnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14 ust. 1 i 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję, że:

1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Miejski
Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie (22-100 Chełm, ul. Prymasa Stefana
Wyszyńskiego 2b, tel. 82 5653428, fax. 82 5655550, e-mail: km_chelm@straz.lublin.pl).

2. W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie wyznaczony został
Inspektor Ochrony Danych: (20-012 Lublin, ul. Szczerbowskiego 6 C, tel. 81 53 51 237,
e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl).

3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie na podstawie art. 6 ust 1 lit c,
d i e RODO –w związku z obsługą zgłoszenia alarmowego o zdarzeniu oraz
prowadzenia działań ratowniczych w celu ochrony życia, zdrowia, mienia lub
środowiska przed pożarem, klęską żywiołową lub innym miejscowym zagrożeniem.

4. Administrator przetwarza dane osobowe osoby zgłaszającej, osób poszkodowanych,
właścicieli lub zarządców obiektów, wobec których prowadzone są działania jednostek
ochrony przeciwpożarowej.

5. Odbiorcami danych są jednostki organizacyjne PSP oraz inne organy na mocy
przepisów odrębnych ustaw.

6. Dane osobowe podlegają przeglądowi, nie rzadziej niż co 5 lat od dnia ich uzyskania,
a także są przechowywane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji zadań
wynikających z ustawy.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania,
usunięcia po upływie okresu przechowywania zgodnym z właściwymi przepisami
archiwalnymi lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania;
2) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych
Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
e-mail: kancelaria@giodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza
przepisy RODO.

8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej.

9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe.
Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa
w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ML.2370.11.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliw i dodatku do paliw dla pojazdów Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie poprzez sprzedaż w publicznych stacjach paliwowych zlokalizowanych na terenie miasta Chełm. Sukcesywne dostawy paliw
i dodatków do paliw będą realizowane na zasadzie tankowań pojazdów wyszczególnionych w wykazie dołączonym do umowy do zbiorników oraz do kanistrów i beczek w wybranej (najkorzystniejszej) lokalizacji stacji paliwowej Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

24957000-7 - Dodatki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami i odpowiadającymi im wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał
spełnienie kryteriów oceny ofert


Nazwa kryterium Waga
Cena całkowita brutto 50 %
Wysokość opustu na ON 44 %
Wysokość opustu na PB 95 5 %
Wysokość opustu na Ad Blue 1%
Zastosowane wzory oraz skala do obliczeń punktowych.

Punkty za kryterium ceny całkowitej brutto (CCB)

najniższa cena całkowita brutto
CCB = ------------------------------------------------------ x 50% x 100
cena całkowita brutto badanej oferty


Punkty za kryterium opust na ON

opust z badanej oferty
OON = -------------------------------------------------- x 44% x 100
najwyższy zaoferowany opust


Punkty za kryterium opust na Pb95

opust z badanej oferty
OPb95 = -------------------------------------------------- x 5% x 100
najwyższy zaoferowany opust


Punkty za kryterium opust na AdBlue

opust z badanej oferty
OAdBlue = -------------------------------------------------- x 1% x 100
najwyższy zaoferowany opust

Łączna liczba punktów (P)

P=CCB+OON+OPb95+OAdBlue


Wynik punktowy oferty (WPO)

2. Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100 punktowej, przyjmując że 1% = 1 pkt;
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę
punktów;
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
5. Podstawą badania ofert z punktu widzenia przewidzianych kryteriów oceny ofert
są wartości podane w formularzu ofertowym Wykonawcy;
6. Oferta, która uzyska najkorzystniejszy wynik punktowy zostanie uznana
za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
uzyskanych punktów;
7. Realizacja zamówienia w zakresie danej części zamówienia zostanie powierzona
Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
1.3. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów;
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
1.5. zdolności technicznej i zawodowej.
2. W niniejszym postępowaniu, Zamawiający określa następujące warunki udziału
w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy:
2.1. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj.: posiadają
ważną i ostateczną (prawomocną) koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U z 2022 r.
poz. 1385 ze zm.)
2.2. znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.:
2.2.1. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na następującą minimalna sumę
gwarancyjną tj.: 150 000 zł lub
2.2.2. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytowa na kwotę co najmniej 150 000 zł.
W przypadku wyrażenia kwot wymienionych w tiret 1 i 2 w innej walucie niż polski
złoty, kwoty te należy przeliczyć wg. średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania sumy gwarancyjnej ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. W przypadku wyrażenia kwoty w innej walucie niż polski złoty, kwotę tę należy przeliczyć wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.


2.3. posiadają odpowiednią zdolność techniczna lub zawodową polegająca na:
2.3.1. wykonaniu, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie sukcesywnych dostaw paliw
ciekłych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto albo równowartości tej kwoty
wyrażonej w innej walucie eg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
2.3.2. dysponowaniu systemem kart flotowych bezgotówkowego rozliczania tankowań
w ilości minimum 10 kart;
2.3.3. dysponowaniu na terenie miasta Chełm co najmniej jedną całodobową stacją paliw
płynnych z możliwością tankowania tradycyjnego oraz z wykorzystaniem
dedykowanych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych o masie ponad
16 000 kg wyposażoną w dystrybutor dodatku do paliwa AdBlue.

3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych albo na sytuacji finansowej
lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru
prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych.

4. Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz
z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy
środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust 4, potwierdza,
że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
5.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów
podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia.

6. Zamawiający oceni, czy zdolności techniczne lub zawodowe albo sytuacja finansowa
lub ekonomiczna przez podmioty udostępniające zasoby, pozwalają na wykazanie przez
Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112
ust. 2 pkt. 3 i 4 ustawy PZP, a także zbada, czy wobec podmiotów tych nie zachodzą
podstawy wykluczenia z postępowania, które zostały przewidziane wobec Wykonawcy.

7. Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie
z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę
poniesioną przez Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów,
chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe albo sytuacja ekonomiczna lub finansowa
podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę
warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy
do wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał,
że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

9. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać na sytuację
podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on
w danym zakresie na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający
żąda:
2.2.1. informacji z krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.108 ust.1 pkt.1 i 2 oraz art.108
ust.1 pkt.4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia
publiczne tytułem środka karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej
złożeniem;
2.2.2. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U z 2021 poz. 275 ze zm.),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności
do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego
do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SWZ).
2.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy
PZP, sporządzanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonaniu, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie sukcesywnych dostaw paliw
ciekłych o wartości co najmniej 150 000 zł brutto albo równowartości tej kwoty
wyrażonej w innej walucie eg średniego kursu złotego NBP (tabela A) z dnia publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
2.3.2. dysponowaniu systemem kart flotowych bezgotówkowego rozliczania tankowań
w ilości minimum 10 kart;
2.3.3. dysponowaniu na terenie miasta Chełm co najmniej jedną całodobową stacją paliw
płynnych z możliwością tankowania tradycyjnego oraz z wykorzystaniem
dedykowanych kart paliwowych samochodów osobowych i ciężarowych o masie ponad
16 000 kg wyposażoną w dystrybutor dodatku do paliwa AdBlue.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na następującą minimalna sumę gwarancyjną t.j. 150 000 zł lub równowartość tej
kwoty wyrażoną w walucie obcej wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia
publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub
2.4.2. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem na minimalną kwotę
t.j. 150 000 zł lub równowartość tej kwoty wyrażoną w walucie obcej wg średniego
kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie
Zamówień Publicznych przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania
kwoty ubezpieczenia, posiadanych środków finansowych oraz zdolności kredytowej
w celu uzyskania wymaganego minimum w zakresie sytuacji ekonomicznej
i finansowej. Jeżeli natomiast z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć
wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych o których
mowa w pkt. 2.4. Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które
w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie opisanego przez Zamawiającego
warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2.5. w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
2.5.1. wykazu wykonanych dostaw, a przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych
również wykonywanych, o cechach określonych w sekcji 8 pkt. 2.3.1 w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały
wykonane należycie lub są wykonywane należycie w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane lub są wykonywane, jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy. W przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy.
2.5.2. wykazu ogólnodostępnych stacji paliw płynnych na terenie Miasta Chełm, którymi
Wykonawca będzie dysponował (minimum 1) przez okres obowiązywania umowy,
umożliwiającą tankowanie pojazdów oraz sprzętu w systemie bezgotówkowym.
2.6. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku
istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z postępowania składa również:
2.6.1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu dotyczące tych podmiotów

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zapotrzebowanie na paliwo i dodatki.
2. Formularz ofertowy
3. Oświadczenie JEDZ (nie wymagane w niniejszym postępowaniu)
4. Oświadczenie składane na podstawie art. 108 ust 1 pkt. 5 ustawy PZP
5. Oświadczenie dotyczące aktualności informacji w zakresie następujących podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (tj. 108 ust 1, pkt.3,5.6 ustawy PZP);
6. Wykaz stacji paliw na terenie Miasta Chełm
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia;
8. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
9. Projekt umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W tym wypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa został
zawarty w zał. nr 8 do SWZ.
3. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy
o Wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia.
4. Warunek dotyczący doświadczenia w należytym wykonaniu lub wykonywaniu dostaw,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić,
jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia wykażą należyte wykonanie lub wykonywanie sukcesywnych dostaw paliw
płynnych w systemie bezgotówkowym z wykorzystaniem kart paliwowych o łącznej
wartości co najmniej 150 000 zł brutto.
5. Warunek dotyczący dysponowania stacjami paliw, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia publicznego mogą spełnić jeżeli jeden, niektórzy lub wszyscy
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą spełnienie tego
warunku.
6. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia mogą spełnić w następujący sposób:
6.1. poprzez przedstawienie jednego dokumentu potwierdzającego, że wszyscy Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są ubezpieczeni od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na minimalna sumę gwarancyjną 150 000 zł albo równowartość tej kwoty wyrażona
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela A) z dnia publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych lub odrębnie poprzez przedstawienie
przez jednego, niektórych lub wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia odrębnych dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy
ci są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, na łączną minimalna kwotę 150 000 zł
lub równowartość tej kwoty wyrażona w innej walucie na zasadach określonych powyżej
albo
6.2. poprzez przedstawienie przez wszystkich, niektórych lub jednego z Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia informacji banku lub spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed
jej założeniem na łączną minimalna kwotę 150 000 zł lub równowartość wyrażona
w innej walucie wg średniego kursu złotego NBP (Tabela) a z dnia publikacji
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
6.3. Zamawiający dopuszcza również sumowanie potencjałów poszczególnych Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wynikającego
z posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, zdolności kredytowej oraz
posiadanych środków finansowych.
7. Warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnia odrębnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Konieczność przedłużenia terminu umownego rozpoczęcia wykonywania umowy
z uwagi na:
1.1.1.uwarunowania społeczne np. protesty, strajki, ko flity zbrojne itp.;
1.1.2. korzystanie przez osoby uprawnione ze środków prawnych przewidzianych przez
obowiązujące przepisy prawne (w szczególności: odwołania do Krajowej Izby
Odwoławczej, skargi do Sądu Zamówień publicznych, powództwa sądowe);
1.1.3. wystąpienie siły wyższej, przez która rozumie się zdarzenie lub połączenie
zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają
wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony
nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać poprzez
działanie z należytą starannością ogólnie przewidziana dla cywilnoprawnych
stosunków zobowiązaniowych o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację
zamówienia;
1.2. wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.

2. Na podstawie art. 455 ust 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony
dopuszczają dokonywanie zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku powstania
okoliczności, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły
przeciwdziałać.
3. Zmiana umowy będzie uwarunkowana doręczeniem Zamawiającemu przez
Wykonawcę lub odpowiednio Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnego
zawiadomienia informującego o wystąpieniu zdarzenia uzasadniającego zmianę
umowy w terminie nie później niż 7 dni od dnia w którym Wykonawca lub
odpowiednio Zamawiający dowiedział się o wystąpieniu określonego zdarzenia
z zastrzeżeniem ust. 5.
4. Każda zmiana postanowień umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod
rygorem nieważności takiej zmiany i może zostać wprowadzona jedynie w przypadku
akceptacji obu Stron (Zamawiający i Wykonawca) faktu zaistnienia okoliczności
uzasadniających zmianę, oraz że wprowadzenie zmiany jest konieczne dla
prawidłowej i niezakłóconej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Procedura zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa
w ust. 2 , będzie dokonywana na zasadach określonych w ustawie, o której mowa
w ust. 2.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/ >JEDNOSTKI,-> KM PSP CHEŁM.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-27 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.