Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UTRZYMANIA MIASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750120226
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 75A
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.moskwa@zum-skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zum-skierniewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do samochodów i sprzętu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b84b385a-e67a-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b84b385a-e67a-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie przy użyciu platformy eZamówienia, dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl
strona internetowa prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b84b385a-e67a-11ee-9c02-ce2b643d361d
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem interaktywnego „Formularza ofertowego” dostępnego na Platformie eZamówienia.
9.11. Formularz ofertowy podpisywany jest w formacie PAdES typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty podpisem kwalifikowanym, osobistym lub zaufanym w formacie zgodnym z wyborem wykonawcy (PAdES, XADES, zewnętrzny, wewnętrzny), przy zachowaniu wymagań rozporządzenia eIDAS oraz przepisów dotyczących podpisów osobistych i zaufanych.
UWAGA: Jeżeli wykonawca chce podpisać ofertę podpisem kwalifikowanym, ale nie może użyć formatu PAdES typ wewnętrzny (dot. np. podpisów z Francji, Estonii) to może wypełnić interaktywny formularz, podpisać go podpisem, którym dysponuje i następnie złożyć w zakładce inne dokumenty.
[podpis kwalifikowany]
Oferta musi być podpisana jednym z podpisów:
Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymagania „Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku.
[podpis osobisty] :
W przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,
Dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
Dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
[podpis zaufany]
Wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,
Dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
Dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/1/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa: paliw płynnych do samochodów i sprzętu w szacunkowej ilości 90 000 litrów (90m3).
Szacunkowa ilość paliwa ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu paliwa w podanej ilości.
Minimalny zakres zrealizowanego zamówienia wyniesie 80 000 litrów.
Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych dostaw paliwa do zbiornika usytuowanego na terenie Zamawiającego w ilości średnio 7500 l miesięcznie po telefonicznym/mailowym uzgodnieniu terminu dostawy. Jednorazowa dostawa nie będzie wynosić więcej niż 5000 l. Realizacja dostawy odbywać się będzie w terminie maksymalnie 48h od złożenia zamówienia. Rozliczenie dostarczonej ilości paliwa odbywać się będzie na podstawie systemu pomiarowego cysterny z wydrukiem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmianę terminu wykonania zamówienia w sytuacji niewykorzystania całości środków przeznaczonych na realizację zamówienia i ilości oleju.
Wydłużenie terminu umowy możliwe będzie na czas maksymalnie 3 miesiące.
Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy o zaistnieniu okoliczności wprowadzenia aneksu do niniejszej umowy. W sytuacji przedłużenia terminu umowy, warunki płatności oraz stawki jednostkowe pozostają bez zmian.
Zamawiający nie jest zobowiązany do wykorzystania całości środków w sytuacji przedłużenia terminu umowy. W sytuacji przedłużenia terminu umowy i niewykorzystania całości środków na realizację zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-b84b385a-e67a-11ee-9c02-ce2b643d361d
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-26