Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210466977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skoki 21
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957421988
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdpmiedzyrzecz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c7c54c-4bba-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025351/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i sprzętu na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.wrota.lubuskie.pl/zdp_miedzyrzecz/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO - administratorem Pani/Pana danych jest: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu, Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz. Pozostałe informacje znajdują się w pkt. 25 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.252.23.2022.IJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest:
- zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego przeznaczonych do tankowania samochodów służbowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu
- dokonywanie zakupu odbywać się będzie sukcesywnie na zasadzie doraźnej, w systemie kart bezgotówkowych tankowań lub kart „WZ” – wydań zewnętrznych na stacjach paliw w zależności od potrzeb Zamawiającego przez cały czas trwania umowy
- planowana ilość zakupu paliwa:
Benzyna bezołowiowa – 2475 l
Olej napędowy – 4995 l
- pozostałe zakupy (tj. AdBlue, płyn do spryskiwaczy, pióra do wycieraczek itp.)
5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w TOM II i III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
21.2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
21.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający wymaga udowodnienia posiadania:
a) koncesji w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.)
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże minimalny poziom zdolności, tj.:
a) Wykaże co najmniej jedną stację paliw, czynną w dni robocze i wolne od pracy, niedziele i święta, w godzinach co najmniej od 06:00 do 22:00 zlokalizowaną w obrębie do 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz)
W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie występuje, warunek może być spełniony łącznie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.9. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:
a) Koncesję w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z art. 32 ustawy z 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.)
b) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami., tj. wykazanie co najmniej 1 stacji paliw zlokalizowanej w obrębie do 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. Skoki 21, 66-300 Międzyrzecz)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
12.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 7.2. IDW.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w pkt. 9.3. IDW składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw wykluczenia. Natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa również w pkt. 9.3. IDW składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postepowaniu. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-27 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-25