Dostawa Paliw dla WORD w Rzeszowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa Paliw dla WORD w Rzeszowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-06
  • Numer ogłoszenia607463-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607463-N-2020 z dnia 2020-11-06 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie: Dostawa Paliw dla WORD w Rzeszowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 69054126000000, ul. Al. Wyzwolenia  4 , 35-501  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 178 605 600, e-mail word@word.rzeszow.pl, faks 178 527 194.
Adres strony internetowej (URL): www.word.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojewódzka samorządowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.word.rzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres word@word.rzeszow.pl
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w postępowaniu należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j.Dz.U.2020.1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres word@word.rzeszow.pl
Adres:
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Rzeszowie, Al. Wyzwolenia , 35-501 Rzeszów (II piętro, sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Paliw dla WORD w Rzeszowie
Numer referencyjny: DAT/ZP/5/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw ciekłych tj. oleju napędowego, benzyny bezołowiowej oraz skroplonego gazu ropopochodnego zwanych dalej „paliwami” do pojazdów oraz urządzeń Zamawiającego w okresie 37 miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż od dnia 02 stycznia 2021 r. w ilościach niżej podanych, z zastrzeżeniem ust. 4:1) Benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 25.000 litrów, przy czym minimalna ilość benzyny nie może być mniejsza niż 5.000 litrów.2) Oleju napędowego w ilości do 86.400 litrów, przy czym minimalna ilość oleju napędowego nie może być mniejsza niż 5.000 litrów.3) Skroplonego gazu ropopochodnego LPG w ilości do 62.000 litrów, przy czym minimalna ilość gazu nie może być mniejsza niż 5.000 litrów.2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym określonym w odpowiednich normach i przepisach prawa, a w szczególności:1) ustawie z dnia 25-08-2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.2019.660)2) ustawie z dnia 26-08-2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j.Dz.U.2020.1233)3) rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9-10-2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj.Dz.U.2015.1680) 4) rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 14-04-2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego(LPG) (Dz.U.2016.540).3. Dostawy oleju napędowego, o których mowa w ust. 1 pkt 2 dotyczą gatunku odpowiedniego dla okresu letniego, przejściowego i zimowego. W przypadku spadków temperatury otoczenia poniżej minus 10oC dostarczany olej napędowy powinien odpowiadać paliwu zimowemu. Wykonawca umowy zapewni Zamawiającemu dostawę danego gatunku oleju napędowego w zależności od aktualnej temperatury otoczenia.4. Określone w ust. 1 ilości paliw są wielkościami szacunkowymi, jakie zamierza kupić Zamawiający w okresie obowiązywania umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. Dostawa paliw dokonywana będzie sukcesywnie ze stacji paliw, na której prowadzona jest jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw stanowiących przedmiot zamówienia, zlokalizowanej ………………………………. – określonej w ofercie Wykonawcy jako główna stacja paliw, czynnej przez całą dobę 7 dni w tygodniu. W przypadku, gdy Wykonawca posiada większą liczbę stacji paliw w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego czynnych całą dobę 7 dni w tygodniu, prowadzących jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw stanowiących przedmiot zamówienia, Zamawiający może wg swojego wyboru dokonywać zakupu paliw także na tych stacjach.6. Paliwo tankowane będzie do pojazdów Zamawiającego albo do kanistrów (benzyna bezołowiowa Pb95/olej napędowy) na potrzeby urządzeń Zamawiającego innych niż pojazdy. Zakup paliw odbywać się będzie bezgotówkowo w systemie kart paliwowych lub w systemie bezgotówkowym bez kart paliwowych, na głównej stacji paliw Wykonawcy lub na innej stacji paliw Wykonawcy, o których mowa w ust. 5, spełniającej wymagania niniejszej SIWZ. 7. Karty paliwowe, w każdym przypadku (zaginięcia, zniszczenia, zmiany nr rejestracyjnego pojazdów będących w użytkowaniu Zamawiającego), wydawane będą przez Wykonawcę niezwłocznie i nieodpłatnie. 8. Karty paliwowe działać mają w systemie rozliczenia bezgotówkowego z ustalonym terminem płatności po wykonaniu usługi tankowania, wystawieniu i dostarczeniu do siedziby Zamawiającego faktury VAT. 9. W przypadku kart paliwowych Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy każdorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT, nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia jej Zamawiającemu. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze w podziale na grupy za paliwo dostarczone w okresie rozliczeniowym. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca, od 16-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ustala się następujące grupy: Benzyna bezołowiowa PB 95/ LPG oraz Olej napędowy. 10. Zakup paliwa będzie dokonywany po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze” w chwili zakupu z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie. 11. W przypadku systemu kart paliwowych Wykonawca będzie prowadzić ewidencję zakupionego paliwa do każdego z pojazdów lub urządzenia Zamawiającego w systemie elektronicznym za pomocą karty paliwowej, posiadającej kod przypisany do pojazdu lub urządzenia.12. Dla pojazdów ewidencjonowany będzie: nr rejestracyjny, data tankowania, ilości i rodzaj zakupionego paliwa.13. W przypadku tankowania paliwa do kanistrów przez pracowników Zamawiającego na potrzeby urządzeń Zamawiającego czynności te zostaną odnotowane przez Wykonawcę i zaewidencjonowane z podaniem numeru karty, opis/ tytułu karty, daty oraz ilości i rodzaju zakupionego paliwa. 14. Bezgotówkowa sprzedaż paliw przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie poprzez tankowanie zbiorników pojazdów oraz kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego na głównej stacji paliw Wykonawcy lub na innej stacji paliw Wykonawcy, o których mowa w ust. 5 – za pomocą kart paliwowych Wykonawcy wydanych Zamawiającemu. Pracownik Zamawiającego tankujący paliwo do zbiorników pojazdów lub kanistrów na potrzeby urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy zobowiązany jest do wprowadzenia właściwego kodu PIN przypisanego indywidualnie do karty paliwowej i jako potwierdzenie transakcji otrzyma dowód wydania (wydruk z terminala), gdzie jeden egzemplarz dowodu wydania otrzymuje pracownik Zamawiającego, a drugi egzemplarz dowodu wydania zostaje na stacji paliw Wykonawcy. Dowód wydania (wydruk z terminala) będzie zawierał następujące dane: datę wystawienia, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu lub numer karty, opis/ tytuł karty (w przypadku tankowania do kanistra), ilość i cenę jednostkową brutto zakupionego paliwa przed i po rabacie.15. Wykonawca w terminie 10 dni od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekaże Zamawiającemu za potwierdzeniem karty paliwowe umożliwiające Zamawiającemu bezgotówkowy zakup paliwa. Ilość kart paliwowych zostanie określona przez Zamawiającego przy podpisaniu umowy.16. W przypadku systemu rozliczenia bezgotówkowego, bez wykorzystania kart paliwowych, Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy wzór miesięcznej karty eksploatacji pojazdu (zał. nr 3 do umowy), w której Wykonawca będzie każdorazowo potwierdzał ilość i cenę zakupionego paliwa. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania – dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) – po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy). Zamawiający będzie dokonywał zapłaty należności na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy każdorazowo w terminie 21 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury VAT, nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia jej Zamawiającemu. Wykonawca będzie wystawiał faktury zbiorcze w podziale na grupy za paliwo dostarczone w okresie rozliczeniowym. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 10-go dnia miesiąca, od 11-go do 20-go dnia miesiąca oraz od 21-go do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Ustala się następujące grupy: Benzyna bezołowiowa PB 95/ LPG oraz Olej napędowy. 17. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy listę osób uprawnionych do odbioru paliwa (zał. nr 2 do umowy).18. Nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (zał. nr 1 do umowy), z zastrzeżeniem, że w przypadku urządzeń paliwo (benzyna bezołowiowa Pb95/olej napędowy) będzie tankowane do kanistra(ów). W wykazie, o którym mowa wyżej Zamawiający dokona podziału na grupy obejmujące:1) ciągniki siodłowe, samochody ciężarowe, traktory i autobus2) samochody osobowe3) motocykle4) urządzenia 19. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej faktury, odrębne dla każdej grupy zbiorcze zestawienie transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym przez Zamawiającego, zawierające: 1) Przy użyciu kart paliwowych: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub numer karty wraz z opisem/ tytułem karty (w przypadku tankowania do kanistra), datę dokonania transakcji/tankownia, ilość paliwa, cenę jednostkową brutto paliwa przed i po rabacie, wartość zakupionego paliwa po rabacie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo.2) W przypadku systemu rozliczenia bezgotówkowego, bez wykorzystania kart paliwowych: rodzaj paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub rodzaj urządzenia (w przypadku tankowania do kanistra), datę dokonania transakcji, ilość paliwa, cenę jednostkową brutto paliwa przed i po rabacie, wartość zakupionego paliwa po rabacie. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane paliwo.20. Zamawiający może w każdym czasie zażądać od Wykonawcy innych dokumentów pozwalających na identyfikację terminu, ilości i rodzaju odebranego paliwa z pojazdem lub urządzeniem, na który zostało ono wydane.21. W przypadku braku możliwości tankowania paliw na głównej stacji paliw Wykonawcy (np. brak paliwa, awaria urządzeń) Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa o takiej samej liczbie oktanowej na innej stacji paliw Wykonawcy, po cenie obowiązującej „na dystrybutorze” w chwili zakupu z uwzględnieniem rabatu wskazanego w ofercie i za zwrotem kosztów dojazdu jeśli odległość stacji od siedziby Zamawiającego przekracza 10 km. Zamawiający może dochodzić wyrównania różnicy w cenie paliw pomiędzy stacjami paliw Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada innej stacji paliw w odległości do 10 km od siedziby Zamawianego, Zamawiającemu służy prawo tankowania paliwa w dowolnym miejscu w Rzeszowie lub bliskiej okolicy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty dojazdu do innej stacji paliw oraz różnicę ceny. Wykonawca o braku możliwości tankowania na głównej stacji paliw Wykonawcy niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego pisemnie lub przy użyciu poczty elektronicznej.22. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostępność paliwa na stacji paliw Wykonawcy przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09132100-4
09133000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  37   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienia na dostawę paliw realizowane będą sukcesywnie w okresie 37 miesięcy od podpisania umowy, nie później jednak niż od dnia 02 stycznia 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem zgodnie z ustawą z dnia 10-04-1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U.2020.833) – aktualną koncesję.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. wykonawcy posiadający odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż kwota oferty brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:a) Posiadają infrastrukturę techniczną umożliwiającą wykonanie zamówienia – tj. posiadają główną stację paliw wskazaną w ofercie, na której prowadzona jest jednocześnie sprzedaż wszystkich paliw objętych przedmiotem zamówienia, zlokalizowaną na terenie miasta Rzeszowa lub w jego okolicy, w odległości nie większej niż 10 km wzdłuż drogi od siedziby Zamawiającego, po której, zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez ograniczeń mogą poruszać się pojazdy egzaminacyjne dla kategorii A, B, C i D prawa jazdy, czynną całą dobę przez wszystkie dni tygodnia, oraz dysponują systemem płatności bezgotówkowych;b) Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie minimum jednego podobnego zamówienia – tj. dostawy paliw stanowiących przedmiot zamówienia o wartości co najmniej złożonej oferty brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.4.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualna koncesja na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.Dz.U.2020.833)Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 2. a) Wykaz stacji paliw pozostających w posiadaniu Wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi stacjami oraz z określeniem ich lokalizacji na terenie Rzeszowa lub w jego okolicy, w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, wzdłuż drogi, po której zgodnie z obowiązującymi przepisami, mogą się poruszać bez ograniczeń pojazdy egzaminacyjne dla kategorii A,B,C i D prawa jazdy.b)Wykaz stacji paliw pozostających w posiadaniu Wykonawcy wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi stacjami oraz z określeniem ich lokalizacji na terenie Polski.c)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZForma dokumentu:• Wykaz stacji paliw Wykonawcy – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.• Wykaz stacji paliw Wykonawcy na terenie Polski – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.• Wykaz dostaw – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.• Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z jednym wykonawcą
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 55,00
rabat 30,00
czas na dojazd 10,00
liczba stacji w promieniu 10 km od siedziby Zamawiającego 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy w okolicznościach określonych poniżej: 1) zmiany przewidziane w SIWZa) Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia ilości kupowanego paliwa, w tym poniżej minimalnych limitów określonych w §1 ust. 1 umowy, zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego, bez prawa Wykonawcy dochodzenia wobec Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Wykonawcy wyłącznie za paliwo faktycznie zakupione od Wykonawcy. b) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany okresów rozliczeniowych, o których mowa w §4 ust. 4 (§4* ust. 2) umowy oraz zmianę w zakresie zestawienia, o którym mowa w §5 ust. 3 umowy, a także możliwość obciążenia Wykonawcy obowiązkiem sporządzania innych dokumentów dotyczących dostarczanych paliw, jeśli okaże się to niezbędne do realizacji obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa albo innych regulacji dotyczących Zamawiającego. Zmiana okresów rozliczeniowych może polegać na innym ich rozłożeniu lub zmianie ich liczby w ramach miesiąca kalendarzowego.Zmiany powyższe mogą być wprowadzone w każdym czasie w okresie trwania umowy, bez prawa Wykonawcy do dochodzenia dodatkowych kosztów. Zamawiający zobowiązany jest powiadomić na piśmie Wykonawcę o treści zmian z co najmniej 1-miesięcznym wyprzedzeniem. c) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – Zamawiający przewiduje zmiany umowy polegające na dostosowaniu zapisów umowy do zmienionych przepisów. Zmiany obowiązywać będą od dnia wprowadzenia zmienionych przepisów, bez prawa Wykonawcy do dodatkowego wynagrodzenia.d) W przypadku wystąpienia siły wyższej – zastrzega się możliwość zmiany umowy w zakresie dostosowania umowy do zmian spowodowanych jej wystąpieniem. Przez siłę wyższą rozumieć należy zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych, np. epidemia, wojna, powódź, inne kataklizmy, strajki lub rozruchy.e) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów określających stawki i zasady opisane w art. 142 ust. 5 Pzp w tym szczególności stawki podatku od towarów i usług – pod warunkiem, że Wykonawca w terminie 14 dni od ich zmiany wystąpi do Zamawiającego o zmianę wysokości wynagrodzenia w związku z tą zmianą i wykaże wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy może nastąpić od następnego miesiąca kalendarzowego, po wykazaniu przez Wykonawcę wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) zmiany wymienione wprost w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp;3) zmiany nieistotne, w tym:a) zmiana pojazdów i urządzeń Zamawiającego do których tankowane jest paliwo i/lub zmiana liczby pojazdów i urządzeń, b) zmiana adresów stron umowy, c) zmiana osób uprawnionych do kontaktów pomiędzy stronami,d) zmiana osób uprawnionych do odbioru paliwa ze strony Zamawiającego.2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 będą dokonywane z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4.4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a) i w ust. 1 pkt 3 nie wymagają aneksu do umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opiekę nad dużym psem mix Labrador na 1 miesiąc- Tarnobrzeg
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opiekę nad dużym psem mix Labrador podczas mojego pobytu w ośrodku rehabilitacyjnym na 1 miesiąc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów promocyjnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rzeszów: „Dostawa 27 sztuk foteli obrotowych biurowych dla Instytutu Nauk o Polityce”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego dla PRz.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Transportowego Dozoru Technicznego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI