Dostawa paliw ciekłych na potzrby Gminy Sosnowica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw ciekłych na potzrby Gminy Sosnowica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowica
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-02-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Sosnowicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-24
  • Numer ogłoszenia505921-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505921-N-2020 z dnia 2020-01-24 r.

Urząd Gminy w Sosnowicy: Dostawa paliw ciekłych na potzrby Gminy Sosnowica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sosnowicy, krajowy numer identyfikacyjny 54579700000000, ul. ul. Spokojna  10 , 21-230  Sosnowica, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-82 5912152, e-mail sekretarz@sosnowica.pl, faks 0-82 5912152.
Adres strony internetowej (URL): https://ugsosnowica.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://ugsosnowica.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres: Urząd Gminy w Sosnowicy ul. Spokojna 10, 21-230 Sosnowica
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw ciekłych na potzrby Gminy Sosnowica
Numer referencyjny: ZP.271.02.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw ciekłych na potrzeby Gminy Sosnowica”, polegających na 1) sukcesywnej dostawie oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego wraz z jego rozładunkiem na miejsce wskazane przez Zamawiającego do zbiorników na terenie Zamawiającego. 2) sukcesywnej dostawie oleju napędowego standardowego 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części – zadania: Część I – sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r. na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z jego rozładunkiem do zbiorników na terenie wskazanym poniżej w pkt 5. 2) Olej napędowy grzewczy, opałowy, lekki ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008). 3) Zamawiający wymaga dostawy oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego odpowiadającego warunkom technicznym Polskiej Normy PN-C-96042:2001 dla gatunku L-1 o parametrach nie gorszych niż: Lp. Parametr / właściwość wartość 1. gęstość w temp. 15oC – nie większa niż 0,860 g/ml 2. wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,6 MJ/Kg 3. temperatura zapłonu – nie mniejsza niż 56 o C 4. skład frakcyjny do temperatury 250oC destyluje – nie więcej niż 65% v/v do temperatury 350oC destyluje – nie mniej niż 85% v/v 5. temperatura płynięcia – nie wyższa niż - 20oC 6. pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej – nie większa niż 0,3% m/m 7. Zawartość siarki – nie większa niż 0,10% m/m 8. Zawartość wody – nie większa niż 200 mg/kg 9. Zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż 24 mg/kg 10. Pozostałości po spopieleniu – nie większa niż 0,01% m/m 4) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 40 000 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 40 000 litrów. 5) Zamawiający wskazuje 4 miejsca dostawy do zbiorników, które znajdują się w miejscowościach: a) Sosnowica trzy miejsca ze zbiornikami na terenie jednostek: aa) Urząd Gminy w Sosnowica ul. Spokojna 10 – zbiornik/i 6000 litrów, ab) Szkoła Podstawowa w Sosnowicy przy ul. Wojska Polskiego 27 – zbiornik/i 8000 litrów, ac) Przedszkole w Sosnowicy, ul. Wyzwolenia 7 – zbiornik/i 1500 litrów ad) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Parczewska 4/2 – zbiornik/i 4 000 l b) Zienki jedno miejsce pod adresem, Zienki 11 – zbiornik/i 3000 litrów 6) Dostawa oleju będzie realizowana w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie do 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie. 7) Jednorazowe zapotrzebowanie nie może opiewać na mniejszą ilość niż 4.000 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego. 8) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (jeden tysiąc litrów) (w temperaturze referencyjnej 15 oC). 9) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju z dnia 24.01.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 10) Zamawiający przewiduje rozładunek oleju z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną / zatankowaną ilość opału. 11) Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami za wyjątkiem Przedszkola w Sosnowicy (jest konieczność użycia przewodu o długości ok. 10-15 m) 12) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego. 13) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem: ( w : o ) x 100% gdzie: o – cena oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta na jego stronie internetowej w – cena oleju oferowanego przez Wykonawcę 14) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 24.01.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia 15) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 13. Część II – sukcesywna dostawa oleju napędowego standardowego 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 roku na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 10 000 litrów oleju napędowego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 10 000 litrów. 3) Jakość dostarczanego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) dla paliwa „ standardowego”, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z 2017r., poz. 247) 4) Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. Wskazana wielkość jest wartością szacunkową. Dostawa oleju będzie realizowana w nie mniej niż 1.000 litrów oleju w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 5) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie. 6) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (w temperaturze referencyjnej 15 oC). 7) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju napędowego z dnia 24.01.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 8) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem: ( wn : on ) x 100% gdzie: on – cena oleju napędowego oferowanego przez producenta jego stronie internetowej wn – cena oleju napędowego oferowanego przez Wykonawcę 9) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 24.01.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia 10) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego 11) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 8.

II.5) Główny kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09134100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U.2019.755 t.j. z dnia 2019.04.25 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, czyli obrotem paliwami ciekłymi udzieloną na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. –Prawo energetyczne (Dz. U. z 2018r., poz. 755 z późn. zm.);.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna): Wykonawca może dołączyć do oferty, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wzór umowy odpowiednio: - dla ZADANIA I – w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ; - dla ZADANIA II – w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ; 2. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnej. 1. Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w przypadku wystąpienia: 1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w zakresie terminu wykonania umowy. 3) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, w zakresie terminu wykonania umowy, 4) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego lub nie leży w interesie publicznym. 3. Wykonawca nie ma prawa wykonywać cesji, przeniesienia bądź obciążenia swoich praw lub obowiązków wynikających z Umowy, ani w inny sposób dążyć do ich zbycia bez uprzedniej, pisemnej zgodny Zamawiającego, pod rygorem nieważności 4. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy w zakresie innym niż wskazany przez Wykonawcę w złożonej w postępowaniu ofercie. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za działania lub zaniechania osób, którym zleca wykonanie części przedmiotu umowy. 6. W razie naruszenia przez Wykonawcę ust. 4 Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym oraz żądania kary umownej określonej w § 6 ust 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-03, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020r. na miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z jego rozładunkiem do zbiorników na terenie wskazanym poniżej w pkt 5. 2) Olej napędowy grzewczy, opałowy, lekki ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z 2016 r., poz. 2008). 3) Zamawiający wymaga dostawy oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego odpowiadającego warunkom technicznym Polskiej Normy PN-C-96042:2001 dla gatunku L-1 o parametrach nie gorszych niż:  Lp. Parametr / właściwość wartość 1. gęstość w temp. 15oC – nie większa niż 0,860 g/ml 2. wartość opałowa – nie mniejsza niż 42,6 MJ/Kg 3. temperatura zapłonu – nie mniejsza niż 56 o C 4. skład frakcyjny do temperatury 250oC destyluje – nie więcej niż 65% v/v do temperatury 350oC destyluje – nie mniej niż 85% v/v 5. temperatura płynięcia – nie wyższa niż - 20oC 6. pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej – nie większa niż 0,3% m/m 7. Zawartość siarki – nie większa niż 0,10% m/m 8. Zawartość wody – nie większa niż 200 mg/kg 9. Zawartość stałych ciał obcych – nie większa niż 24 mg/kg 10. Pozostałości po spopieleniu – nie większa niż 0,01% m/m 4) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 40 000 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 40 000 litrów. 5) Zamawiający wskazuje 4 miejsca dostawy do zbiorników, które znajdują się w miejscowościach: a) Sosnowica trzy miejsca ze zbiornikami na terenie jednostek: aa) Urząd Gminy w Sosnowica ul. Spokojna 10 – zbiornik/i 6000 litrów, ab) Szkoła Podstawowa w Sosnowicy przy ul. Wojska Polskiego 27 – zbiornik/i 8000 litrów, ac) Przedszkole w Sosnowicy, ul. Wyzwolenia 7 – zbiornik/i 1500 litrów ad) Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Parczewska 4/2 – zbiornik/i 4 000 l b) Zienki jedno miejsce pod adresem, Zienki 11 – zbiornik/i 3000 litrów 6) Dostawa oleju będzie realizowana w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie do 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie. 7) Jednorazowe zapotrzebowanie nie może opiewać na mniejszą ilość niż 4.000 litrów oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego. 8) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (jeden tysiąc litrów) (w temperaturze referencyjnej 15 oC). 9) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju z dnia 24.01.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 10) Zamawiający przewiduje rozładunek oleju z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Autocysterna dostarczająca olej opałowy ma być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną / zatankowaną ilość opału. 11) Według ogólnych danych od osób Zarządzających poszczególnymi placówkami, ich lokalizacja nie utrudnia dostaw autocysternami za wyjątkiem Przedszkola w Sosnowicy (jest konieczność użycia przewodu o długości ok. 10-15 m) 12) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego. 13) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem: ( w : o ) x 100% gdzie: o – cena oleju napędowego grzewczego, opałowego, lekkiego oferowanego przez producenta na jego stronie internetowej w – cena oleju oferowanego przez Wykonawcę 14) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 24.01.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia 15) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09135100-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywna dostawa oleju napedowego standardowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego standardowego 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego normę PN-EN 590 w gatunkach B,D,F (oleje dla okresu letniego, przejściowego i zimowego) w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2020 roku na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2) Przewidywana wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy jest szacowana w ilości do 10 000 litrów oleju napędowego. Zamawiający zastrzega, że dostawy będą realizowane w ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, z tym że nie więcej niż 10 000 litrów. 3) Jakość dostarczanego oleju napędowego musi odpowiadać wymaganiom zawartym w regulacjach prawnych obowiązujących w dniu dostawy, w tym w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680) dla paliwa „ standardowego”, Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz.U. z 2017r., poz. 247) 4) Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. Wskazana wielkość jest wartością szacunkową. Dostawa oleju będzie realizowana w nie mniej niż 1.000 litrów oleju w dostawach cząstkowych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 5) Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy w terminie 3 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem, e-mailem lub telefonicznie. 6) W ofercie należy podać cenę jednostkową za 1000 litrów (w temperaturze referencyjnej 15 oC). 7) Cenę jednostkową należy przyjąć na podstawie notowanej ceny oleju napędowego zamieszczonej na stronie internetowej producenta oferowanego oleju napędowego z dnia 24.01.2020 r. (lub przed tym dniem, jeżeli w tym dniu cena nie była notowana). 8) W okresie realizacji umowy cena może ulec zmianie zależnie od zmian cen oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę. Przy czym stosunek ceny oleju napędowego oferowanego przez producenta do ceny oleju oferowanego przez Wykonawcę przez okres obowiązywania umowy nie może być mniej korzystny dla Zamawiającego, zgodnie ze wzorem: ( wn : on ) x 100% gdzie: on – cena oleju napędowego oferowanego przez producenta jego stronie internetowej wn – cena oleju napędowego oferowanego przez Wykonawcę 9) Obliczenia muszą być aktualne na dzień zamieszczenia ogłoszenia przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 24.01.2020 r, a stosunek określony powyżej obu cen będzie stały przez cały okres obowiązywania zamówienia 10) Podstawą do wystawienia faktury, będzie dostarczona ilość oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15°C wg potwierdzenia przyjęcia przez osobę do tego upoważnioną przez Zamawiającego 11) Zapłata za zakupione paliwo dokonywane będzie przelewem każdorazowo po dokonaniu zakupów / dostaw na podstawie wystawionych faktur wg. cen producenta w dniu zakupu przy uwzględnieniu zapisów w punkcie 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI